PatjePauw Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari dag vrienden, ik vroeg mij af of het mogelijk is dat ik naast het hoofdtrainerschap van PSV, ook Jong PSV kan leiden tijdens wedstrijden? Zoja; hoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 minuut geleden zei PatjePauw: dag vrienden, ik vroeg mij af of het mogelijk is dat ik naast het hoofdtrainerschap van PSV, ook Jong PSV kan leiden tijdens wedstrijden? Zoja; hoe? Bij de stafinstellingen en dan leiding overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 PatjePauw Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari 13 minuten geleden zei La Pulga: Bij de stafinstellingen en dan leiding overnemen. die kan ik dus niet vinden, normaal lukte mij dit wel altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 8 minuten geleden zei PatjePauw: die kan ik dus niet vinden, normaal lukte mij dit wel altijd. Ik weet niet of dit het moet zijn, maar dat staat onder het kopje wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 PatjePauw Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari 14 minuten geleden zei La Pulga: Ik weet niet of dit het moet zijn, maar dat staat onder het kopje wedstrijden. Die heb ik al op mezelf ingesteld, maar dat werkt dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 minuut geleden zei PatjePauw: Die heb ik al op mezelf ingesteld, maar dat werkt dus niet. Dan kan je alleen dit aanbevelen, weet alleen niet of je dan ook trainer van PSV 1 kan zijn. Anders twee trainers aanmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Badmuts Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 uur geleden zei PatjePauw: dag vrienden, ik vroeg mij af of het mogelijk is dat ik naast het hoofdtrainerschap van PSV, ook Jong PSV kan leiden tijdens wedstrijden? Zoja; hoe? Er is een optie want heb zelf vaak zat gedwongen wedstrijden moeten spelen toen ik geen manager op de Jong en U19 positie had. Zal eens gaan zoeken voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Tim' Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 9 uur geleden zei PatjePauw: Die heb ik al op mezelf ingesteld, maar dat werkt dus niet. En als je de trainer van Jong PSV ontslaat? Misschien dat dat werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Badmuts Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 uur geleden zei Tim': En als je de trainer van Jong PSV ontslaat? Misschien dat dat werkt. Dan moet je denk ik ook de U19 ontslaan. Kijk anders eens bij Jong PSV? Volgens mij staan daar ook nog verantwoordelijkheden ergens... @PatjePauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 PatjePauw Geplaatst 22 februari Auteur Share Geplaatst 22 februari 8 uur geleden zei Tim': En als je de trainer van Jong PSV ontslaat? Misschien dat dat werkt. Al gedaan en de trainer van de onder 18 is nu daar de assistent. Helpt ook niks. 6 uur geleden zei Badmuts: Dan moet je denk ik ook de U19 ontslaan. Kijk anders eens bij Jong PSV? Volgens mij staan daar ook nog verantwoordelijkheden ergens... @PatjePauw Overal gekeken, het lijkt compleet onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Badmuts Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 6 minuten geleden zei PatjePauw: Al gedaan en de trainer van de onder 18 is nu daar de assistent. Helpt ook niks. Overal gekeken, het lijkt compleet onmogelijk. U18 ook ontslaan. Dan heb je ze alle 3... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 FMNOOB Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Het kan zijn dat je de gehele staf moet ontslaan om eindverantwoordelijk te worden bij Jong PSV. Probeer het eens uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 PatjePauw Geplaatst 22 februari Auteur Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) 38 minuten geleden zei Badmuts: U18 ook ontslaan. Dan heb je ze alle 3... 32 minuten geleden zei FMNOOB: Het kan zijn dat je de gehele staf moet ontslaan om eindverantwoordelijk te worden bij Jong PSV. Probeer het eens uit Beide hebben niet geholpen. Tijd om mezelf erbij neer te leggen en Kees van Wonderen toch maar Wonderen te laten verrichten. EDIT: Volgende keer mijn ogen uit mijn broekzak halen: 22 februari bewerkt door PatjePauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
PatjePauw
dag vrienden,
ik vroeg mij af of het mogelijk is dat ik naast het hoofdtrainerschap van PSV, ook Jong PSV kan leiden tijdens wedstrijden? Zoja; hoe?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten