Jotew Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari (bewerkt) Zusammen Aus'm Tal Bis zum nächsten Mal ... @Mansveld @Willem @jefri @DGremlin @Marius @ElMarcos @xJordinosaur @Mordurette @MNie @De Raam @delichris @Netzwerk @JordiW. @chrisje1993 @Titan @r4vje @John Terry 2.0 @timpy00 @glennix @FC Bruges @rich ruzzian @Arezo @Kami @germandutch @Michaelinho* @Bogatyr @FlyD @Satioz @Tim Windt @Nom de Guerre @Thomassje123 @Tim' @Djurovski @19CH98 @Orrie @KayDeManaager @Keeza @Oerlie @sennid @reibleetsak 19 februari bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Mooie keuze met Wuppertal. Vooral leuk met het treintje. Ik ga volgen hoor, succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Ben benieuwd naar je "reis"! In ieder geval succes en plezier gewenst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Zeer benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Knappe afbeelding! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Ik ben benieuwd naar wat komen gaat. Tag me maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Hier wil ik ook wel een tag, succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Veel succes , geweldige afbeelding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Zo'n afbeelding pakt meteen interesse, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Benieuwd wat dit gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 april Auteur Share Geplaatst 12 april 001. Beim Wuppertaler SV sollte die Jugend unsere Zukunft sein! Een trein dat zich voort beweegt door de lucht, de kleuren blauw en rood die de overhand hebben en een novelle van mijn kant. Tel deze drie ingrediënten bij elkaar op en je weet eigenlijk al wel dat deze save zich af gaat spelen in de lagere krochten van de Duitse voetbalpiramide. Ditmaal zijn we neergestreken in het alom bekende Wuppertal. Een stad in de Duitse deelstaat Noordrijn Westfalen. Het hoogste punt ligt op zo'n 350 meter, nabij Lichtscheid, en is de grootste stad in de heuvelachtige regio Berfisches Land. Kenmerkend voor Wuppertal is de enorme bebouwing tegen en tussen de heuvels, en het grote rijkdom aan bomen. Het aantal inwoners ligt naar schatting rond de 350.000, gemeten in 2020. De bekendste bezienswaardigheid is in dit topic al twee keer nadrukkelijk voorbij gekomen. Ondanks dat Wuppertal niet echt te boek staat als een toeristische trekpleister, staat het natuurlijk vooral bekend om de Wuppertaler Schwebebahn; het hangende spoor en tevens het belangrijkste vervoersmiddel van de stad! Friedrichstraße in Wuppertal, gekenmerkt door de karakteristieke panden en hoogteverschillen, gecombineerd met het vele groen. - De club in een notendop Goed, Wuppertaler SV 1954 dus! De oprichtingsdatum zit 'm eigenlijk al in de naam, 1954. Een club dat voornamelijk in de lagere regionen van het Duitse voetbal actief is. Het seizoen '74/'75 was namelijk het laatste jaar dat zij in de 1. Bundesliga mochten uitkomen. Wuppertaler SV is voortgekomen uit de vroegere clubs TSG Vohwinkel 80 en SSV 04 Wuppertal. Waar dus ook de clubkleuren door zijn ontstaan. Het rood van Vohwinkel en het blauw van Wuppertal. Voor de geïnteresseerden is er natuurlijk online genoeg informatie te vinden over de geschiedenis van de club, op bijvoorbeeld een Wikipedia. Ik zal het daarom beknopt houden en jullie hieronder in het kort laten zien in welke divisie per seizoen(en) Wuppertaler SV op dat moment uitkwam. De Regionalliga West is zoals beschreven nog altijd de divisie waarin we actief zijn. In het seizoen 21/22 werd de club 3e, waarna het in seizoen 22/23 uiteindelijk 2e werd. Zal het seizoen 23/24 dan eindelijk het jaar worden dat Wuppertaler SV weer omhoog kan gaan kijken, en promotie naar de 3. Liga gaat bewerkstelligen? - De Financiën De verwachtingen worden in ieder geval door de media nog aardig getemperd. Een 4e plek zal volgens hen het maximaal haalbare zijn. Qua financiën houdt het ook nog lang niet over. Het is namelijk eenvoudig af te lezen dat we welgeteld nul hele euro's aan transferbudget beschikbaar hebben. Zet daar tegenover een salarisbudget van om en nabij de 166K per maand, en je ziet al snel dat dit geen budgetten zijn om je gelijk met de 3. Liga te willen meten. Op de algemene balans hebben we momenteel een kleine 106K. We zijn geen club, althans nog niet, dat door de jaren heen grote talenten heeft voortgebracht. Spelers die voor leuke bedragen weggingen naar nabij gelegen Bundesliga clubs, of spelers die zelfs een stap nóg hogerop konden maken. Van een club dat al sinds 1975 actief is op het 4e niveau van Duitsland kan je dat natuurlijk ook niet echt verwachten. In tegenstelling tot menig ander profclub hebben we echter € 0,- schuld, om het financiële plaatje maar eens positief af te sluiten. - Verwachting bestuur & Supporters Het bestuur stelt eigenlijk logische doelen. Kijkend naar de financiële huishouding wordt dan eigenlijk ook gevraagd om met name binnen het salarisbudget te werken. Ook qua stukje investering is het duidelijk welke kant we op moeten werken. Spelers die ouder zijn dan 34 jaar mogen we een contract van slechts één jaar voorschotelen. Mijns inziens een logische redenering, daar we het geld natuurlijk liever in de jeugdspelers investeren. Op basis van de laatste seizoenen is gelijk te merken dat de supporters iets meer van ons verwachten. Zoals gezegd eindigden we de laatste twee seizoenen op een respectievelijk 3e en 2e plaats. De supporters vinden het dan blijkbaar haalbaar om dit seizoen directe promotie naar de 3. Liga te halen. Als trainer temper ik de verwachtingen, maar het fanatisme bij de achterban stemt me uiteraard tevreden. Kijkend naar het supportersprofiel valt er voor de club nog genoeg te winnen. Met ruim 26K volgers op de socials zitten we zeker niet aan de hoge kant. Ook op zakelijk gebied, dus qua skyboxen en business seats, hebben we nog enorme stappen te maken daar we op dit moment nog een percentage van 0% hebben. Qua fanatieke aanhang zitten we vergeleken met het aantal toeschouwers redelijk goed. Een harde kern (13%) dat samen met overige fanatiekelingen (37%) maarliefst 50% van de toeschouwers vertegenwoordigd. 11% 'mooi-weer' supporters vind ik aan de te hoge kant. Ik heb namelijk liever dat ze voor ons als club komen, en niet alleen wanneer er goede resultaten gescoord worden. Onze thuishaven, het Stadion Am Zoo, biedt plaats aan maarliefst ruim 23K supporters. Kijkend naar het aantal seizoenskaarthouders, slechts 1042, valt daar dus ook nog een enorme slag te slaan. We weten allemaal hoe het werkt; wanneer de resultaten goed zijn, komen de supporters vanzelf. Over mooi-weer gesproken . Ons stadion is voor het laatst verbouwd in 2008. Veldverwarming is er helaas niet bij, dus het zal op sommige momenten moeilijk worden om de grasmat naar behoren te houden, ondanks de perfecte staat van het gras. De faciliteiten zijn voor een club als Wuppertaler SV op dit moment voldoende, kijkend naar de divisie waarin we actief zijn. Willen we stappen maken als club, dan zullen we ook daarin moeten investeren. Ons II-elftal en -19 zullen hun wedstrijden afwerken in het Nevigeser Straße Stadion. Stadion Am Zoo, prachtig en typisch Duits - De jeugd heeft de toekomst! De titel van deze post gaf het al aan. Bij ons aller Wuppertaler SV moet de focus weer komen te liggen op de eigen jeugdelftallen. We hebben een II-team en een -19 team die vooralsnog niet overstromen met talent, want zo eerlijk moeten we gewoon zijn. Investeren zal de komende tijd lastig worden binnen de club, kijkend naar onze financiële huishouding. Echter moet de jeugd wel weer de volledige focus krijgen, en niet ondersneeuwen zoals het de laatste jaren het geval was. Zelf opleiden is immers wat het publiek wil zien, en waar je als club financieel vele malen sterker door word. En die financiële buffer hebben we ook nodig wanneer we een volgende stap willen zetten. Dit verhaal word dus ongetwijfeld vervolgd! Ter illustratie; jeugdspeler dat zijn eerste profcontract tekent --- Dank voor het lezen, liken en/of reageren, dit wordt zeer gewaardeerd. De volgende update zal ik jullie voorstellen aan onze selectie en zal ik een inkijkje nemen in de te hanteren tactiek voor komend seizoen! Hopelijk zie ik jullie terug bij de volgende update! Spoiler @Mansveld @Willem @jefri @DGremlin @Marius @ElMarcos @xJordinosaur @Mordurette @MNie @De Raam @delichris @Netzwerk @JordiW. @chrisje1993 @Titan @r4vje @John Terry 2.0 @timpy00 @glennix @FC Bruges @rich ruzzian @Arezo @Kami @germandutch @Michaelinho* @Bogatyr @FlyD @Satioz @Tim Windt @Nom de Guerre @Thomassje123 @Tim' @Djurovski @19CH98 @Orrie @KayDeManaager @Keeza @Oerlie @sennid @reibleetsak @Copywriter @Jónstærke @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Mooie start van de novelle. Leuk dat je ook wat achtergrond informatie over de stad geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Mooie tribune van buiten. Van binnen viel het mij enigzins tegen toen ik jaren geleden hier een awayday met Aachen meepakte. Erg geliefd zijn ze niet in aachen aangezien het Wuppertal zoon van het oudste beroep ter wereld regelmatig van de tribune werd geroepen. Eerste wedstrijd huidige seizoen ze nog zien winnen in Aachen in de slotfase Veel succes iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Way een gaaf stadion hebben ze. Ik ken de club verder niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten