De Raam Posted February 13 Share Posted February 13 Ik heb in de editor de Jong teams van Ajax, AZ, PSV en Utrecht speelbaar gemaakt! Bestand plaatsen in: C:\Users\*user*\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\editor data Gameplay Je wordt in dit geval natuurlijk manager van het Jong team. Dat houdt in dat je bepaalde zaken die je normaal gesproken onder controle hebt, nu niet kan uitvoeren. Je hebt geen controle over de selectie Je kan geen spelers vanuit de Onder 18 naar het Jong team halen Je kan geen spelers uit het eerste naar Jong halen Je moet het dus doen met de selectie die je van de hoofdcoach krijgt! Mocht een speler goed ontwikkelen en goed spelen, kan de hoofdcoach hem naar het eerste halen en ben je hem kwijt De hoofdcoach bepaald of er een speler verkocht of verhuurd wordt, hierop heb je geen inspraak De hoofdcoach kan er voor kiezen om spelers uit het eerste beschikbaar te stellen voor het Jong team Spelers die niet geselecteerd zijn voor een gelijktijdige Onder 18 wedstrijd, kun je middels de filters wél opstellen voor een wedstrijd! Je kunt geen spelers te koop of te huur zetten Je kunt wel spelers kopen maar je loopt het risico dat de hoofdcoach deze naar het eerste haalt Je kunt geen contracten verlengen Het is automatisch ingesteld dat je geen contracten kunt aanbieden, tenzij de hoofdcoach dit naar jouw delegeert Je hebt gewoon de controle over team- en individuele training Je hebt geen controle over de training van de Onder 18 of het eerste Je kunt gewoon je eigen tactieken gebruiken De hoofdcoach kan dus niet bepalen hoe je speelt Je kunt je eigen technische staf aanstellen Je hebt geen controle over de staf van de Onder 18 of het eerste Contractverlengingen heb je niet in de hand dus de moederclub bepaald of iemand mag blijven of niet Moederclub kan een staf-aanstelling weigeren Je kunt gewoon scouten mits je scouts mag aanstellen Je kunt bestuursverzoeken indienen voor het Jong team DOWNLOAD Jong Teams.fmf 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 13 Share Gepost February 13 Nice, deze gaan we zeker even uitproberen! Ik ben ook meteen benieuwd hoe dat dan werkt om bijvoorbeeld wel je staf te mogen uitzoeken. Thanks voor het uploaden @De Raam en voor de uitleg 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost February 14 Author Share Gepost February 14 11 uur geleden zei Tim': Nice, deze gaan we zeker even uitproberen! Ik ben ook meteen benieuwd hoe dat dan werkt om bijvoorbeeld wel je staf te mogen uitzoeken. Thanks voor het uploaden @De Raam en voor de uitleg Graag gedaan! Post je af en toe een update in het FM Café? Ben ook wel benieuwd hoe je het ervan af brengt Je ging met PSV toch? Ga zelf hiermee ook een side save starten denk ik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 14 Share Gepost February 14 1 uur geleden zei De Raam: Graag gedaan! Post je af en toe een update in het FM Café? Ben ook wel benieuwd hoe je het ervan af brengt Je ging met PSV toch? Ga zelf hiermee ook een side save starten denk ik! Jep, ik ben begonnen met Jong PSV. Lekker wisselvallig in de eerste wedstrijden, dus dat hoort wel bij een belofteteam, haha. Ik zal wat screens delen als ik thuis ben 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost February 14 Share Gepost February 14 Mooie file @De Raam Dit geeft me het idee om alle Jong Teams in 1 gesloten competitie te mikken en daar te gaan managen. Lijkt me best een uitdaging. Iets anders, is je file ook breder beschikbaar? Ken wel wat mensen die dit interessant vinden, maar niet op dit forum zitten. Ik kan de file gewoon aan ze doorpassen, maar is natuurlijk mooier als je zelf de credits ergens kan krijgen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost February 14 Author Share Gepost February 14 36 minuten geleden zei Wolf_pd: Iets anders, is je file ook breder beschikbaar? Ken wel wat mensen die dit interessant vinden, maar niet op dit forum zitten. Ik kan de file gewoon aan ze doorpassen, maar is natuurlijk mooier als je zelf de credits ergens kan krijgen Ik zou em eventueel in de workshop kunnen zetten maar pass maar door, geen probleem. Hoef die credits niet perse Waarschijnlijk is de file daar plaatsen en de beschrijving vertalen naar het Engels meer moeite dan de aanpassingen in de db zelf. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts