Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Ik word miljonair [FM24]

Thomassje123

Recommended Posts

Oktober

Wedstrijden

7db1fd7e7609f83e0655b5e1bcd2d8b6.png

Het seizoen dendert door en met de Europese wedstrijden volgen de wedstrijden zich in een rap tempo op. In Oktober wat makkelijkere wedstrijden en we sluiten af met misschien wel de moeilijkste wedstrijd in de Eredivisie, Ajax uit. Tegen Excelsior, FC Emmen en Go Ahead Eagles doen we wat je van ons mag verwachten. We winnen en overtuigend ook. Dan ga je met vertrouwen de wedstrijd tegen Ajax in en waar om ook niet? We staan 1e en zitten in een geweldige flow. We spelen echt fantastisch in de Arena en we winnen verdiend met 0-1, we waren echt beter. We zijn in een geweldige vorm en hopelijk kunnen we dat meenemen richting de winterstop

67f8666bd37d1187173a671e065d8f78.png

Een terechte overwinning in Amsterdam

Toekomstplannen

Privé gaat ook alles eigenlijk prima. Mijn salaris is bijna verdubbeld en ik verdien ineens veel geld, dat merk ik meteen bij mijn banksaldo. De 200K heb ik al bijna aangetikt. Nu kreeg ik aan het begin van het seizoen goed nieuws want mijn vader heeft een nieuwe relatie. Ik wil hem niet in de weg zitten en het wordt tijd om te gaan kijken naar iets anders. Met mijn huidige geld ga ik sowieso een huis kopen, misschien zelfs in 1 keer. Nooit meer huur betalen en flink geld verdienen, dat is nu toch wel de droom. En het is nog niet eens zo heel gek lang geleden dat ik platzak was. Tijden kunnen snel veranderen. Nog steeds denk ik regelmatig terug aan mijn tijd in Slowakije. Puchov heeft dit echt voor mij mogelijk gemaakt, ik ben ze echt voor eeuwig dankbaar voor de kans die ze mij hebben gegeven. Het had echt heel anders kunnen aflopen na die afgrijselijke degradatie in Wales. Het voelde even alsof mijn leven voorbij was maar we hebben ons heel goed herpakt. Ik ben echt superblij met hoe alles privé nu gaat

Maar ik ga dus op zoek naar een huis en eerlijk gezegd weet ik niet waar ik moet beginnen. Wil ik in een grote stad wonen of toch ergens achteraf? Of ga ik op zoek naar een middenweg? Zo veel vragen waar ik het antwoord nog niet op weet. Veel tijd er voor heb ik ook niet, het seizoen is nog volop aan de gang. Toch bekijk ik in de trein eens een aantal huizen. Eerst valt mijn oog op een nu nog onbetaalbare villa. Dat zou wat zijn zeg. Het is nu nog dromen natuurlijk maar een villa die minstens een miljoen kost, misschien in de toekomst. Voor nu moet ik kleiner denken. Voor €200.000 kun je natuurlijk geen villa's kopen, je komt toch meer bij de normale huizen uit. In Borne zie ik die ene dame trouwens weer instappen. Ik kijk even op maar ik ben te gefascineerd op de woningen. Ze zag er wel heel druk uit trouwens, die zit nu echt niet op mij te wachten. Bij Enschede Kennispark stap ik uit, we moeten ons gaan voorbereiden op de volgende Eredivisie wedstrijd. Ik leg mijn telefoon weg, een huizenjacht is leuk maar daar is het nu niet de tijd voor. Tijd om mij weer te focussen op FC Twente

Saldo start oktober: €210.614,53

Inkomsten: €49.000

Uitgaven: €2.670

Saldo eind oktober: €256.944,53

@mattihamstra Met dit geld moet ik zeker een huis kunnen kopen. Nog geen luxe villa maar dat komt misschien nog wel in de toekomst

@Djurovski Zeker, en ook door gezet

@iamforce1 Bedankt, het ziet er goed uit, zowel privé als in mijn carrière

@delichris Een behoorlijk slechte dag tegen Valerenga, dat moet in het tweede deel wel wat beter ja

@MNie Dat is zeker lekker en Twente kwam er zelf mee, dan doe ik vast dingen goed

@keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski  @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 @Kyrill @Jónstærke @iamforce1@Boyzone @SantiagoMunez @delichris @Djurovski @JeroenW-92

• Like 7

Ik weet dat de laatste update al een tijdje geleden is maar ik heb er even geen meer. De laatste weken weinig tijd voor FM gehad en mijn San Marino save gaat voor. Ben wel van plan om deze door te zetten maar het kan even duren

• Like 4

Leuk verhaal! Jammer dat ie even op pauze is gegaan, heb hem net van voren af aan doorgelezen tot en met de laatste update. 

Hopelijk vind je er in de toekomst weer tijd/zin voor! (y)

• Like 1