iamforce1 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Best een goede start van het nieuwe seizoen als je dit vast gaat houden moet het goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Het perfect rapport in eigen huis is mooi! Veel succes tegen Zilina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Je hebt een hele mooie start van het seizoen te pakken. En als je die wedstrijd tegen Zilina wint dan doe je gewoon mee voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Er lijkt een klein stapje gemaakt te zijn al is het natuurlijk ook nog vroeg in het seizoen. toch jammer dat je die wedstrijd van de nummer 2 verliest ook. Daardoor komt er nu een belangrijk potje aan om bij te blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Het gaat erg lekker hoor. Mooi stappen aan het zetten zowel langs het veld als prive. MSK Zilina is toch 1 van de topclubs geweest daar? Of komt dat omdat een user er vaak aan game mee had en super presteerde jaren terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Gaat erg goed, mooizo. Prachtige update's heb er aantal gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Het is nog vroeg maar je lijkt inderdaad bovenin mee te gaan doen. Zilina is toch een aardig grote club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) Speelronde 8: Puchov - Zilina De wedstrijd tegen Zilina dus. Zilina is 2 seizoenen geleden gedegradeerd en afgelopen seizoen is het ze niet gelukt om te promoveren. Nu staan ze 1e op de ranglijst en het lijkt er op dat ze dat dit jaar wel gaat lukken. De wedstrijd begon nog wat voorzichtig maar de eerste kans van Zilina was wel meteen raak, 0-1. Gelukkig blijven we goed in de wedstrijd. Nog in de eerste helft draaien we de wedstrijd om en we gaan met 2-1 rusten. Zo, pak aan. Wij blijven de bovenliggende partij maar creëren niet echt kansen. Uit het niets komt Zilina op 2-2. Ze hebben daar toch de individuele kwaliteiten voor. Als de wedstrijd de eindfase bereikt is er toch wat voorzichtigheid bij beide team. Wij willen niet verliezen want anders zijn we Zilina voorlopig wel kwijt en Zilina leek het wel best te vinden zo in een lastige uitwedstrijd. Het bleef dan ook bij 2-2. Daar valt niet echt wat op af te dingen denk ik. De 2-2 is wel terecht ook al creëerden wij misschien iets meer @De Raam @Djurovski Zilina is een topclub in Slowakije maar ze zijn in het eerste seizoen in deze save gedegradeerd. Geen idee hoe maar ze horen inderdaad zeker niet in de 2e divisie @Kyrill Thnx, gaat zeker niet slecht @mattihamstra Inderdaad jammer maar uit bij de nummer 2 kan dat gebeuren. Als we ze thuis maar pakken @delichris Het lijkt er op dat we mee kunnen doen in de titel maar we moeten dan wel meer winnen @JoonsterkeBE Nu uit nog meer punten pakken als we 1e willen worden @iamforce1 Zolang we bovenin meedraaien kunnen we altijd promoveren. Dat moeten we wel vol houden tot einde seizoen @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 21 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Sterk resultaat tegen toch een Slowaakse topploeg die niet op zn plaats zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Een lesje in effectiviteit zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Een goed gelijkspel gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Knap gelijk spel. Thnx voor de info Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 februari Auteur Share Geplaatst 22 februari September Weinig wedstrijden in september. De 2-2 tegen Zilina hebben jullie al gezien. Vervolgens wordt er verloren tegen Presov dat afgelopen seizoen nog in de Eerste Divisie speelde. De manier waarop was echt belachelijk. In de 90e minuut stonden we namelijk 0-2 voor. In de 90e, 90+1e en 90+5e minuut scoorde Presov ineens 3 doelpunten. Een zekere overwinning werd een nederlaag en een zeer pijnlijke ook. Gelukkig maken we dat goed tegen Petrzalka, ook een moeilijke uitwedstrijd. 2-4, dat is echt een hele knappe overwining. Een maand met weinig maar moeilijke wedstrijden. 4 punten totaal en dat is niet verkeerd Hoe hebben we deze kunnen verliezen? Saldo start september: €5.127,41 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €690 Saldo eind september: €5.637,41 Oktober In november 1 wedstrijd meer. En al een wat gunstigere programma. De resultaten laten dat ook zien want 3 werden er gewonnen en uit bij Trebisov werd er gelijk gespeeld. Uiteindelijk waren we gelukkig met die 0-0 want we hadden niet veel te vertellen. We hielden wel de 0, dat is ook veel waard. Dat gebeurt niet vaak. Zo zitten we er in ieder geval lekker in Saldo start oktober: €5.637,41 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €690 Saldo eind oktober: €6.147,41 November Alles gaat lekker dus de trein dendert gewoon door. Buiten het veld gebeurde er de afgelopen 2 maanden ook niks bijzonders. Helaas waren we de maand gestart met een nederlaag uit bij Liptovsky Mikulas. We waren veel beter maar verzuimden te scoren. Liptovsky had maar een xG van 0,36 nodig om 2 keer te scoren. Dan kun je zeggen pech maar de verdediging is gewoon niet super. Bijna elke wedstrijd krijgen we wel een tegendoelpunt. De overige 2 wedstrijden worden gewonnen. De overwinning tegen Spisska Nova Ves is erg netjes, dat zijn gewoon moeilijke wedstrijden. Stand na 17 wedstrijden Dat maakt dit de stand en we doen mee! We staan keurig 2e en kunnen misschien een gooi doen naar promotie. 1e worden lijkt wel lastig want Zilina heeft dit seizoen wel de zaakjes op orde en lijkt te gaan promoveren. We kunnen wel 2e worden en via de play-offs eventueel promoveren. Dat is nu nog toekomstmuziek maar het is wel duidelijk dat we prima mee doen dit jaar. We scoren makkelijk alleen defensief moet het misschien wat beter. Echter is 21 tegendoelpunten in 17 wedstrijden op dit niveau misschien niet eens zo heel verkeerd Presov Net wanneer ik op vakantie wil gaan krijg ik nog een email. Presov wil mij graag hebben. Presov speelde afgelopen seizoen nog in de eerste divisie. Echter als je kijkt naar de stand in de competitie zie je dat ze laatste staan. Laten we zeggen dat het daar niet zo goed gaat. Ik kan daar eventueel naar toe. Het is een iets grotere club en ze hebben waarschijnlijk meer budget. Bij Puchov is er toch weinig budget en is er niet veel om mee te werken. Het is de vraag of Puchov wel een club is voor de lange termijn. Ik moet nog kiezen of ik wel op gesprek wil Saldo start november: €6.147,41 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €690 Saldo eind november: €6.657,41 @Djurovski @delichris Hadden zelfs kunnen winnen @mattihamstra Ja, wij hadden hem kunnen winnen @JoonsterkeBE 2-2 is niet verkeerd maar als we 1e willen worden hadden we eigenlijk moeten winnen @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Die nederlaag tegen Presov is een dure denk ik . Wel bijzonder dat je dan juist bij hun op gesprek mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ik zeg doen, waarschijnlijk hoger loon, tijd om al te bouwen naar een team dat volgend jaar kan promoveren en net weer dat tikkeltje stabieler dan Puchov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Oei een lastig dilemma. Ga je voor de stap maken en misschien wat meer verdienen. Of wil je afmaken waar je aan begonnen bent en die club een stapje hoger brengen. Ik zou denk ik voor blijven kiezen. Zodat je na dit seizoen misschien een nog mooiere stap kan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Knappe resultaten tot nog toe, en hebt dus de pech dat Zilina gedegradeerd is. Ik zou blijven, een promotie geeft toch vaak wel een flinke reputatieboost. Misschien kun je daarna verder kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari Winterstop De keuze was eigenlijk niet zo moeilijk. Natuurlijk ga ik niet naar de nummer laatst als ik zelf 2e sta! Daarnaast heb ik slechte ervaringen in het spelen tegen degradatie, dat wil ik nooit meer mee maken. Ik verkocht Presov dus een dikke vette nee en daarmee is het nu winterstop Terug naar Nederland Dan rest nog de vraag, wat ga ik doen in de winterstop? Ik ben er wel weer een keer aan toe om met de feestdagen lekker bij mijn familie te zijn. Gelukkig kan dat ook want ik heb inmiddels aardig wat geld verdiend. Ik heb nu ook ruim €6.000 op de bank. Dat gezegd hebbende ben ik ook wel een beetje klaar met het zuinige leven. In eerste instantie moest dat ook wel want anders hield ik geen geld meer over. Veel water drinken en de standaard boodschappen, weinig extra's. Dat gaat nu veranderen! Ik ben wel weer toe aan wat meer luxe in mijn leven en dat kan nu ook gewoon. Mijn carrière zit nu behoorlijk in de lift. Ik zit hier goed, ik houd veel over en ik heb net mijn diploma coach betaald voetbal binnen. Daarmee kan ik officieel een profclub trainen. Dat doe ik nu ook al maar dat papiertje is toch belangrijk voor in de toekomst. Trein van Puchov naar Bratislava Vliegtuig van Bratislava naar Amsterdam Zoals gezegd besloot ik dit jaar terug te gaan naar Nederland, net zoals vorig jaar. Vorig jaar bleef ik echter maar 1 weekje. Dit jaar heb ik echt niks gepland. Ik besluit dan ook om een volledige maand terug te gaan. Ik moest denken aan waar ik vorige keer verbleef. Weet jij het nog? Ik verbleef bij 't Molke vlakbij Rijssen (Overijssel). Dat beviel mij dermate uitstekend dat ik daar dit jaar lekker weer naar toe ga! https://www.molke.nl/ Vorig jaar zat ik in zo'n tent. Dat was echt harstikke leuk maar ik wil dit jaar wat meer luxe. Ik kijk naar de opties en dit jaar wordt het een Lodge Sfeerimpressie Dit wordt hem, een mooie Lodge waar we met zijn vieren kunnen zitten. Ik heb hier voor gekozen zodat ik ook familie en vrienden uit kan nodigen. Ze kunnen zelfs eventueel blijven slapen. Mijn vrienden en familie wonen hier in de buurt dus dat is misschien niet nodig. Met kerst en op mijn verjaardag (17 december) nodig ik iedereen uit om gezellig op bezoek te komen. Heerlijk vlakbij huis en alles voelt vertrouwd. Als ik hier ergens naar toe wil dan kan dat want ik weet alles hier te vinden en ik weet precies hoe het openbaar vervoer werkt. Ik heb een heerlijke periode gekend en na 3 weken keer ik weer huiswaarts. Nou ja, soort van. Eigenlijk is deze regio mijn thuis. Maar alles wat ik heb is nu in Slowakije, inmiddels toch al wel een beetje mijn tweede huis aan het worden. Als ik kijk naar de rekeningen heb ik mij echt niet ingehouden. Dit krijg je er van als je 2 jaar heel zuinig hebt geleefd en je ineens ruimte hebt voor luxe. Daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Sowieso heb ik wel snel een gat in mijn hand, sparen doe ik eigenlijk amper. Ik heb ook geen spaarrekening dus ook geen geld extra. Mijn saldo is alles wat ik heb Bij thuiskomst in Slowakije kijk ik mijn rekeningen na en kijk ik naar wat ik allemaal heb uitgegeven. Tijdens de vakantie had ik echt geen idee, als ik iets wilde deed ik dat. Veel (uit) eten, reizen met openbaar vervoer en dagjes weg. Daarnaast heb ik ook voor het diner gezorgd met de kerstdagen. Naast de €1.407 die ik heb betaald voor de Lodge ben ik ook in totaal €1.435,67 kwijt aan alle andere kosten. Poh, ik heb het er wel flink van genomen zeg! Saldo start december: €6.657,41 Inkomsten: €1.200 Uitgaven: €2.951,27 Saldo eind december: €4.906,14 De afgelopen maand beviel mij wel, al dat luxe. Het is lastig om te wennen aan het gewoonlijke en ik heb daar veel moeite mee. Mijn uitgaven per maand zullen dus omhoog gaan. Ik wil meer luxe in mijn leven en mijn uitgaven stijgen van €690 naar €870. Niet alleen netjes brood in de middag en eten bij de club. Ik wil wat vaker een take-outs nemen en zo. Gelukkig kan dat ook met mijn huidige financiën @De Raam Ook dat Zilina de zaakjes op orde heeft dit seizoen. Precies wat jij zegt, daarom ben ik gebleven @mattihamstra Presov staat mij iets te laag anders was het misschien wel interessant geweest @Kyrill Gaat zeker goed dit seizoen @JoonsterkeBE Grappig want voor mij was het direct een dikke vette nee. Ze staan mij iets te laag anders waren ze misschien wel interessant @delichris Ja, ze staan ook stijf onderaan ondanks die gestolen overwinning No way dat ik daar naar toe ga @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Toffe update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Niet alleen stappen maken als trainer maar ook stappen maken buiten het voetbal door de kwaliteit van leven iets luxer te maken. leuke update weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Dure oplaadbeurt voor de batterijtjes dit jaar Gelukkig kan het er wel van af nu! Benieuwd hoelang je nog in Slowakije blijft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 februari Auteur Share Geplaatst 24 februari Sollicitatiegesprek Vliegtuig van Amsterdam naar Bratislava Trein van Bratislava naar Puchov Zo, ik ben weer terug in Slowakije. Ik heb eigenlijk direct al heimwee naar mijn echte thuis. Het was echt geweldig om daar voor een maand terug te zijn. Maar ik ben niet voor niets in Slowakije, er moet gewoon weer gewerkt worden. En net als ik wil beginnen met de voorbereidingen op de tweede seizoenshelft..... Ja, ik krijg een uitnodiging van FC Kosice en zoals je ziet heb ik deze aangenomen. Gelukkig is de competitie nog niet begonnen en kan ik in alle rust naar deze club. Waarom is deze wel mogelijk interessant? FC Kosice speelt in de Eerste Divisie in Slowakije. Ik heb niet gesolliciteerd, ze kwamen zelf bij mij. Dat betekent dus ook dat ze mij echt willen hebben. Dat betekent dus ook dat we moeten reizen naar FC Kosice Met de trein naar Kosice Rechtstreeks naar Kosice gaat niet lukken. Met de trein moet ik reizen via Zilina. Zoals gezegd heb ik geen rijbewijs dus ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer. De ticket naar Zilina is niet duur, slechts €2,40 Vanuit Zilina kan ik wel naar Kosice. Het is een flinke reis, die duurt namelijk 4 uur. Dat is flink en ik besluit dan ook te verblijven voor 1 nacht in Kosice. De rit met de trein is niet duur, €13,73. Nu nog een hotel zien te vinden Verblijfplaats https://www.hotelbankov.sk/en Het is al laat en 4 uur reizen is best vermoeiend merk ik wel. Ik kan niet wachten om in bed te ploffen. In dit hotel verblijf ik, dit kost mij €90 voor 1 overnachting. Ook inclusief ontbijt, dat is wel prettig. Tijdens mijn verblijf ben ik behoorlijk onder de indruk. Wat een prachtige accommodatie is dit zeg. Deze ga ik zeker onthouden voor later! In totaal ben ik voor de treinreis €16,13 kwijt en voor het hotel dus €90. Ik ga het gesprek aan met Kosice, hoe dat gegaan is horen jullie later. Of ik voor Kosice heb gekozen of zij voor mij horen jullie ook later. Eerst ga ik maar weer terug naar huis, terug naar Puchov. Weer €16,13 dus in totaal ben ik €29,86 kwijt voor de trein en €90 voor het hotel. Op naar Puchov om ons te gaan voorbereiden op de tweede seizoenshelft. Of we vertrekken of niet, ik moet wel aan de slag. Als ik bij Puchov blijf en ik heb mij niet goed voorbereid sla ik mijzelf voor de kop. Saldo start update: €4.906,14 Uitgaven: €206,84 Saldo einde update: €4.699,30 @JoonsterkeBE Als je het je kunt veroorloven moet je het gewoon doen toch @mattihamstra Heb ik ook hard voor gewerkt het laatste jaar @Kyrill Thnx @Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Weer een mooie update! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten