bas huijsmans Gepost June 27 Share Gepost June 27 6 uur geleden zei La Pulga: Bedankt, ik ga het even overleggen met me psychiater en kom z.s.m. bij je terug. Neem aan dat de psychiater je van een Depresso in een Cattiva heeft veranderd en je dus gewoon lekker online komt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 27 Author Share Gepost June 27 2 uur geleden zei bas huijsmans: Neem aan dat de psychiater je van een Depresso in een Cattiva heeft veranderd en je dus gewoon lekker online komt? Heb net eenn uurtje gespeeld, was wel weer even inkomen zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost June 28 Share Gepost June 28 18 uur geleden zei La Pulga: Heb net eenn uurtje gespeeld, was wel weer even inkomen zeg Heb gisteren en eergisteren ook wel weer een paar uurtjes gespeeld. Was even inkomen, maar zit er nu wel weer lekker in. Maakte alleen de fout om eerst wat anders dan de Ore Mine vrij te spelen voor in de Base. Dus was wel een aardige grind voor Ingots steeds. Welke Pals neem jij vaak mee als je de wereld in trekt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 28 Author Share Gepost June 28 2 uur geleden zei bas huijsmans: Heb gisteren en eergisteren ook wel weer een paar uurtjes gespeeld. Was even inkomen, maar zit er nu wel weer lekker in. Maakte alleen de fout om eerst wat anders dan de Ore Mine vrij te spelen voor in de Base. Dus was wel een aardige grind voor Ingots steeds. Welke Pals neem jij vaak mee als je de wereld in trekt? Wow bestaat er een ore mine? Die moet ik inderdaad wel hebben. Zal later even kijken welke ik altijd meeneem, meestal zo'n vuurvogel, Robinquil (?) en dat varkentje wat kan minen omdat ik inderdaad dan ores wil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost June 29 Share Gepost June 29 15 uur geleden zei La Pulga: Wow bestaat er een ore mine? Die moet ik inderdaad wel hebben. Zal later even kijken welke ik altijd meeneem, meestal zo'n vuurvogel, Robinquil (?) en dat varkentje wat kan minen omdat ik inderdaad dan ores wil Ja die Ore Mine kan je unlocken aan de rechterkant van dat overzicht. Heb je dus andere punten voor nodig. Geen idee eigenlijk hoe je die punten vrijspeelt, maar die unlocken is wel lekker. Twee Pals in de base even full time laten slaven op die dingen en dan krijg je wel genoeg ores binnen. Ik doe echt alles met mijn Direhowl. Die zijn wel echt snel en sterk. Heerlijke beestjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 29 Author Share Gepost June 29 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Ja die Ore Mine kan je unlocken aan de rechterkant van dat overzicht. Heb je dus andere punten voor nodig. Geen idee eigenlijk hoe je die punten vrijspeelt, maar die unlocken is wel lekker. Twee Pals in de base even full time laten slaven op die dingen en dan krijg je wel genoeg ores binnen. Ik doe echt alles met mijn Direhowl. Die zijn wel echt snel en sterk. Heerlijke beestjes Volgens mij krijg je die puntjes aan de rechterkant als je een grote boss verslaat, waar je zegmaar de eerste battle toen tegen Raichu look a like moest met die chick op zijn rug Dit ding, lijkt niet op Raichu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost July 10 Share Gepost July 10 https://www.gematsu.com/2024/07/sony-music-entertainment-japan-aniplex-and-pocketpair-jointly-establish-palworld-entertainment 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 11 Share Gepost July 11 (edited) Hoi @La Pulga. Met Bas hier. Ik kon even niet reageren, maar ik als jouw voice mail in een ander topic. Aangezien ik geen boze Neva of Fantasy op mijn dak wil hebben, reageer ik hier maar even. Wat fijn dat je interesse toont in Palworld. Ik ben zelf in staat om vanavond, morgenavond, zaterdag overdag of zondag overdag te spelen. Hoe zit het met jouw planning? Edited July 11 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 11 Author Share Gepost July 11 1 uur geleden zei bas huijsmans: Hoi @La Pulga. Met Bas hier. Ik kon even niet reageren, maar ik als jouw voice mail in een ander topic. Aangezien ik geen boze Neva of Fantasy op mijn dak wil hebben, reageer ik hier maar even. Wat fijn dat je interesse toont in Palworld. Ik ben zelf in staat om vanavond, morgenavond, zaterdag overdag of zondag overdag te spelen. Hoe zit het met jouw planning? Ach joh, schijt aan hun. Hier kunnen we wel lekker over ze praten, ze komen toch nooit in een Palworld topic. Dan gaat het zondag worden! Wordt dan geen F1 streampje, maar ik stel me kijkers graag teleur. Wie komen er joinen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 11 Share Gepost July 11 4 uur geleden zei La Pulga: Dan gaat het zondag worden! Wordt dan geen F1 streampje, maar ik stel me kijkers graag teleur. Dat is helemaal prima. Dan maar Palworld live streamen he. Misschien wil @Arezo van MU ook wel mee doen op zijn gerepareerde laptop. Kunnen jullie misschien een zieke collab doen. @The Saint heeft hem ook. @chrisje1993 heeft hem ook. @sennid heeft hem ook. @ReneLeBlanc heeft hem ook. @Stefan. heeft hem ook. @neva misschien inmiddels ook al. Misschien willen zij ook wel mee doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 11 Author Share Gepost July 11 Gaat ie neva taggen onder het bericht waar ik vertel juist schijt aan hem te hebben... Weet nog niet of ik zondag nog wel zin heb. Gaan we nieuwe wereld starten? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 11 Share Gepost July 11 Neva kan dat wel hebben. Die heeft zelf ook overal schijt aan. We hebben ook nog een MU wereld waar we nog niet veel gedaan hebben dacht? Dus een nieuwe wereld starten is wel prima. Kunnen we het even goed aanpakken vanaf het begin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 11 Author Share Gepost July 11 Let’s go, hopelijk is er wat animo voor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 11 Share Gepost July 11 Is nog niet op PS5 toch of wel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 11 Share Gepost July 11 Nog niet nee. Maar PC masterrace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 11 Author Share Gepost July 11 Sowieso we gaan al die Pals kapot maken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 11 Share Gepost July 11 Als ik kan wil ik wel meedoen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 12 Author Share Gepost July 12 Nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 12 Share Gepost July 12 Ben alleen geen hoog level hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 12 Author Share Gepost July 12 55 minuten geleden zei chrisje1993: Ben alleen geen hoog level hahaha We gaan volgens mij ook opnieuw beginnen dus zijn we allemaal weer lvl 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 14 Share Gepost July 14 Op 12-7-2024 om 11:11 zei La Pulga: We gaan volgens mij ook opnieuw beginnen dus zijn we allemaal weer lvl 1 Hoelaat beginnen jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 14 Share Gepost July 14 Dat is een uitstekende vraag. Geen idee namelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 14 Share Gepost July 14 @La Pulga en @chrisje1993 om 14.00 uur doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 14 Share Gepost July 14 3 minuten geleden zei bas huijsmans: @La Pulga en @chrisje1993 om 14.00 uur doen? Ik ga kijken of ik het red. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 14 Author Share Gepost July 14 Ik ben er ook, even alleen geen mic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts