Oerlie Gepost February 14 Share Gepost February 14 Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Ik maak hier veelvuldig gebruik van de knop automatisch toewijzen. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ja Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Ja, meestal gebruik ik twee verschillende formaties. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Altijd. Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc alles standaard, behalve de snelheid, die zet ik hoger. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Deels. Probeer wel veel clubiconen aan te stellen, en spelers die stoppen krijgen standaard een aanbieding voor de staf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niejo101 Gepost February 20 Share Gepost February 20 Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Voor mijn eerste team sowieso, voor de lagere elftallen laat ik dat over aan de DoF of aan de TD als ik die heb. Wel zorg ik dat de managers van die elftallen een beetje ok zijn en dat de director of youth developement een beetje sjiek is, liefst ook met goede persoonlijkheden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 21 Share Gepost February 21 Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Ja, zelfs die van de -19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost February 23 Author Share Gepost February 23 Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 23 Share Gepost February 23 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? We komen natuurlijk wel chachi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 23 Share Gepost February 23 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Vooral de schoenen. Die pas ik aan naar de clubkleuren van de ploeg die ik op dat moment manage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost February 23 Author Share Gepost February 23 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 23 Share Gepost February 23 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? 19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 23 Share Gepost February 23 (edited) Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Normaal gebruikte ik altijd gebruik van Excel of gewoon op papier. Zie hier wel andere leuke ideeën die ik wil gaan gebruiken Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Meestal wel, althans ik volg alles op wat mijn assistent aanbeveelt, Seizoen duurt toch al zo lang anders Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Hele tijd wel gedaan, nu doe ik het gewoon met een gedownloade tactiek Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Bij UNA zeker (weet alle nummers uit mijn kop). Anders laten invullen door assistent. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Nee, gebruik dat nooit. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Nee, zoals ik al zei gedownloade tactiek en gaan! Als ik dan zelf speel is het altijd 4-2-3-1 trouwens... Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Altijd het eerste wat ik doe, alles afwijzen en aan assistent overlaten Stelling 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc Instant Result Als ik dan een wedstrijdje speel dan is het met 2D klassiek, snelheid iets sneller en alleen uitgelezen kansen. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Ja. Zeker met amateurploegen (wat altijd mijn voorkeur heeft) moet ik alle staf zelf nog aanstellen. Beginnen met een assistent, want anders kan ik vrij weinig delegeren Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? 3D-scan van mijn gezicht, oranje pak met oranje stropdas en een wit overhemd eronder. GASSSS! Edited February 23 by Badmuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 23 Share Gepost February 23 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Scan van gezicht en verder niets, dit soort dingen boeien mij echt geen reet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 23 Share Gepost February 23 Ik heb in ieder geval ervoor gezorgd dat ik er niet uit ziet als een clown zoals @Bolderbast. Verder boeit het me helemaal niets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 23 Share Gepost February 23 4 uur geleden zei Bolderbast: Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? “Jij bent Pipo de Clown aan het worden, man” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 23 Share Gepost February 23 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 24 Share Gepost February 24 20 uur geleden zei Keeza: Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 25 Share Gepost February 25 Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Ik mag ook wel een vraagje stellen, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost February 25 Share Gepost February 25 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Wannachup-FM24-InstantResult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 25 Share Gepost February 25 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Niets, altijd dezelfde Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? FM 24 Polish Dark Skin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 25 Share Gepost February 25 (edited) Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Wannachup-FM24-InstantResult Edited February 25 by Badmuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost February 25 Share Gepost February 25 Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Alleen om diepte van selectie makkelijk te checken verder niet. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Nee, meestal pik ik een download die ik gebruik. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Eigen kracht, ook al ben ik zwaar de underdog. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Assistent. Daarna schuif ik wat als er voorkeuren bijzitten van spelers. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Mwah. Gebruik het te weinig om er iets zinnigs over te zeggen. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Ja. Meerdere. Extreem defensieve, extreem aanvallend om zo wedstrijden te kantelen of in het slot te gooien. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Meerendeel zelf. Soms ben ik het even beu en gaat de assistent Stelling 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc Stel snelheid anders in, minder hoogtepunten. Geluid gaat sowieso uit. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Ja. Iedere lid is handpicked. Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Standaard. Niks mis mee. Vroeger downloadde ik de hele mikmak. Logo’s, faces, skins, etc. Interesseert me niet meer zo veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost February 25 Share Gepost February 25 Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? In FM 22 de Zealand skin, in FM 24 vooralsnog de standaard skin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niejo101 Gepost February 25 Share Gepost February 25 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Niet zo gek veel, ik laad toch een custom profielfoto in, dus buiten de wedstrijden om zie ik mn manager niet, en in de wedstrijden wil ik niet dat-ie opvalt. Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Heb er veel geprobeerd, maar niets komt in de buurt van TATO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost February 25 Author Share Gepost February 25 3 uur geleden zei Fantasy: Ik mag ook wel een vraagje stellen, toch? Uiteraard. Iedereen mag een vraag stellen joh. Graag zelfs. Zolang het niet een te grote warboel wordt. Neem dan wel even de vorige stellingen mee in een spoiler. Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Vraag 11: Welke skin gebruik je? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost February 25 Share Gepost February 25 (edited) Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Herkennen jullie al mijn reeds gebruikte alter ego's? Spoiler Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Ik gebruik de Rensie Custom Skin v3. Edited February 25 by Steels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 26 Share Gepost February 26 Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? TATO for the win!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 27 Share Gepost February 27 Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? Heb lang geleden een keer die optie gebruikt dat je je eigen foto ervoor kan gebruiken. Verder trainingspakkie erbij en verder nooit meer over nagedacht Vraag 11: Welke skin gebruik jij in FM(24)? Heb FM23 en dan een van die instantresult-skins Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts