Chiemel Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari (bewerkt) ik heb hierboven een of andere spoiler staan die ik niet weg krijg Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent Absoluut. Als je dit zelf allemaal doet, krijg ik allemaal enge gedachten. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Speel al een hele tijd met dezelfde formatie, dus niet echt. Maar binnen die formatie wil ik wel eens wat veranderen, wat het kan veranderen van 4-2-1-3-0 naar oa een 4-1-2-3-0, waarbij ik slechts een middenvelder van DMC doorschuif naar CM. 7 februari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Persconferenties? Die boeien mij totaal niet. Concept is leuk, maar is zo snel eentonig. Het eerste wat ik overgeef aan mijn staf zijn de persco's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Jazeker! Op dat gebied mag mijn assistent alles doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent Ik doe ze altijd zelf, heb wel een editor file gedownload waarbij persconferenties max 3 vragen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 20 minuten geleden zei Steels: Ik doe ze altijd zelf, heb wel een editor file gedownload waarbij persconferenties max 3 vragen zijn. Dat zijn voor mij al 3 vragen te veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent Ja vind ik tijdverspilling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 februari Auteur Share Geplaatst 9 februari Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Alles staat bij mij ingesteld om ze snel mogelijk een wedstrijd te spelen. Maximale snelheid, alleen doelpunten etc. Vaak kijk ik niet naar de wedstrijden vanwege instant result. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc Key highlights, wedstrijdsnelheid op 3/4 ongeveer. snelheid hoogtepunten zo snel mogelijk. 3d engine met director als camarapositie. Herhalingen staan in mijn offline saves vaak nog wel aan zodat ik goals nog kan terug kijken als ik even niet op zat te letten of om te kijken waar het nou precies goed/mis ging. Online save staan highlights uit voor de spelsnelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Extended highlights 2D Classic Maximum snelheid tussen highlights 1 tikje sneller dan middelste voor highlights Replay voor goals, afgekeurde goals, gemiste penalty's, Replay is 3D met director camera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nooit Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik doe alles zelf Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Klopt, hooguit de opposition instructions Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Zeker weten Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Jawel Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Maximaal 2 per seizoen, meestal maar 1 Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Nee, want die kunnen nog wel eens iets doms zeggen Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc 3d 10 februari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. 3D: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Naar mijn idee heb ik niet heel veel van de standaard settings aangepast op dit gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Nee doe ik zelf Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. 3d extended highlights, drie kwart snelheid, meeste herhalingen aan. Camera normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc - 2D classic - Wedstrijd op bijna maximale snelheid - Hoogtepunten op ongeveer 80%, zo snel mogelijk maar dat het nog wel te volgen is - Keyblnhighlights alleen - Geen herhalingen Speel meestal langere challenges, dus moet niet te traag gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Ik zet 'm alleen ietsje sneller en op belangrijkste hoogtepunten. That's it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 februari Auteur Share Geplaatst 14 februari (bewerkt) Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Vraag 10: Wat pas je aan het uiterlijk van je manager aan? 23 februari bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Jazeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan Eerste elftal wel. Anders is de staf echt bagger. Ik zie nu ook steeds suggesties langs komen van mensen die mijn staf zouden moeten versterken, maar die zijn gewoon bagger. U23 en U19 heb ik op dit moment gedelegeerd, al merk ik dat ze dan nooit managers van die teams aanstellen, dus als ik door heb dat die weg zijn, dan stel ik die wel aan. Eigenlijk vind ik wel dat ik ook hier de staf aan moet stellen. Maar ja, dan gaat het gewoon over 130 man ofzo. Af en toe heb ik het idee dat ik meer stafleden heb dan spelers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent Nee, maar ik klik altijd blind op tweede antwoord van links. Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc. 3D, hoge detail, key highlights, snelheid tijdens hoogtepunten driekwart, de rest helemaal voluit. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Ja, maar meestal niet direct. Uiteindelijk wel, afhankelijk van wat er beschikbaar is uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Zelfde als @neva. Eerste seizoen(en) laat ik de staf met rust. Daarna ga ik pas aan de slag. Kijk vaak wel naar een leuke nieuwe assistent manager in seizoen één. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. In het eerste seizoen laat ik het vaak nog met rust. Vul de belangrijke gaten in de staf op. Daarna vervang ik vaak alle aflopende contracten die niet goed genoeg zijn met betere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan In het begin vul ik de gaten in de staf aan. In de lopende seizoenen daarna bekijk ik of er vervanging nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari (bewerkt) Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ja Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Alleen in extreme kwaliteitsverschillen. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Absoluut, en daar kan wel eens een half uurtje aan besteed worden. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ja Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Ja, meestal wil ik er twee getraind hebben. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Jazeker Vraag 8: Wat voor wedstrijdinstellingen heb je? Denk aan 2d klassiek, camerapositie, hoogtepunten, snelheid etc Alles standaard en dan twee tikjes sneller tijdens de hoogtepunten. Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan. Ja, eerst wat clublegendes aanstellen en daarna op zoek naar daadwerkelijk goede stafleden. 14 februari bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Stelling 9: Ik stel zelf mijn volledige staf aan Ja. Ik wil redelijk snel de belangrijkere rollen aanvullen of verbeteren. Dus ook vaak eerst gaten vullen en daarna verbeteren zodra contract aflopen. In het geval van HOYD wil ik deze wel eens vervangen zodra ik gewoon een veel betere gevonden heb. Ik stel niet alle mogelijke opties aan trouwens, loan manager en technical director bijvoorbeeld niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten