TheRealOne Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 2 uur geleden zei Thomassje123: Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Heb een vast trainingschema. Deze was van een youtuber in 2021 maar werkt voor mij nog steeds. Dat is gewoon een kwestie van plug & play 2 uur geleden zei Arezo: Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Zelfde als Thomas hierboven. Downloaden die hap. Individuele training doe ik wel zelf. Combinatie van deze twee Trainingsschema afkomstig van de Steam workshop geloof ik, en bij sommige spelers doe ik de individuele training zelf (ook niet bij alle). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee beetje wat iedereen hier boven al zegt. De basisopstelling en de reserves gewoon in het tactiekscherm en dan enkele extra spelers erbij die ik wilt houden. De rest kan weg Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Me nog nooit verdiept in trainingsschema's etc. Heb dus ook geen idee hoe het werkt. Dus dat doet mijn assistent maar mooi. Individuele training is dan wel weer voor mij om de accenten aan te geven en om spelers in een bepaalde rol/positie te trainen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Nog nooit me mee bezig gehouden. Dus mag de assistent dit lekker doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 2 uur geleden zei Bolderbast: Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Dat ligt vooral aan de fase van de save. Als ik nog moet bouwen, dan doe ik het veelal zelf. Als ik een grote club ben, dan kan de assistent dat prima afhandelen. Individuele training doe ik wel zelf trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 3 uur geleden zei Thomassje123: Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Heb een vast trainingschema. Deze was van een youtuber in 2021 maar werkt voor mij nog steeds. Dat is gewoon een kwestie van plug & play Welke schema`s zijn dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, alles in Excel. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik doe alleen de individuele trainingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 2 minuten geleden zei neva: Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, alles in Excel. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik doe alleen de individuele trainingen. Precies dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 57 minuten geleden zei SpartaPiet: Welke schema`s zijn dat? Deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 9 uur geleden zei neva: Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, alles in Excel. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik doe alleen de individuele trainingen. Same! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, die gebruik ik niet. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik doe ook alleen de individuele trainingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik doe de individuele trainingen zelf en pas de algemene trainingen aan. Dit is dan vooral wedstrijdnabespreking toevoegen en in de vorige versies ook wedstrijdvoorbereidingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee. Ben een ouwe rot in het vak. Ik werk graag in een excelbestand. Denk voor nieuwkomers echt een uitvinding, de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Zeker niet. Dit vind ik juist veel te leuk. Zeker de individuele trainingen. Wel tijd voor wat inspiratiefilmjes '24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, ik gebruik ook nog pen en papier Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Nee, ik kijk enkel of de juiste trainers gekoppeld zitten aan de juiste onderdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Waar halen jullie tijd vandaan joh om alles in Excel te zetten ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee ik koop een notitieblok bij de Action (of blokker, hema, etc) en schrijf het op. Wel leuk bedacht die functie, maar voor mij is dit fijner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Groepstraining heb ik een tijdje terug gedownload. Maar ben er niet geheel content mee, dus hier wil ik sowieso nog wat meer via youtube een betere vinden en het liefste zelf samenstellen op basis van uitleg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 20 minuten geleden zei Kyrill: Waar halen jullie tijd vandaan joh om alles in Excel te zetten ? Als je het raamwerk hebt staan, kun je dit uitstekend bijwerken onder een FM match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 minuut geleden zei Dansmeister: Als je het raamwerk hebt staan, kun je dit uitstekend bijwerken onder een FM match. Mij niet gezien maat hahaha Heb 30 spelers bij mijn 1e selectie, 35 bij mijn -21 en 22 bij mijn -18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Groepstrainingen bemoei ik me totaal niet mee, individuele training dan weer wel, zeker als het gaat om het aanleren van nieuwe posities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nu ik 30+ ben moet ik dat kladblokje ook maar tevoorschijn halen. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Individuele trainingen zelf, groepstrainingen doe ik niks mee. Saai antwoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Beetje afhankelijk van het type save dat ik speel. Als ik met jeugd bezig ben doe ik alles zelf, van jeugd tot eerste. Bij een spatiebalkramsave alleen de individuele training. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, nooit Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ja, ik vind training echt ontzettende tijdsverspilling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Weinig maar in mijn Folgore save hoeft dat ook niet voor overduidelijke redenen. In andere saves soms wel eens de verdediging maar ook weinig. Het aspect tactieken spreekt mij ook niet zo super veel aan om eerlijk te zijn 22 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Mijn tactiek in principe niet. Wel schakel ik in mentaliteit. Afhankelijk van of ik uit of thuis speel, tegen een sterkere / zwakkere tegenstander. Op die manier varieer ik tussen cautious, balanced, positive en attacking. Ooit wil ik daarin ook nog weleens proberen om juist onverwachts attacking te spelen om een schokeffect teweeg te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Weinig tot niet eigenlijk. Af en toe verleg ik een accent zoals trap inside of trap outside aan of het veld iets breder of niet als een tegenstander met 5 verdedigers speelt. Mentaliteit schakel ik ook wel in, maar dat ligt niet per sé aan de tegenstander maar meer aan het wedstrijdbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten