Hans. Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 38 minuten geleden zei Viktor: Schachmann als kopman is zeker een van de keuzes aller tijden. Mijn theorie was als je dan toch gek gaat doen door geen MvdP te kiezen dan maar all in gek 😛 Overigens maakte mijn hoofd net zo'n beweging als Schachmann toen ik hem zag lossen 14 april bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ai dat is een zure met die reservebank ja.. en dan had ik Lapeira in 1e instantie in mn team zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ik besloot geen Hirschi te kiezen en juist nu rijdt hij ineens goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 35 minuten geleden zei delichris: Ik besloot geen Hirschi te kiezen en juist nu rijdt hij ineens goed. Tsja, was bij UAE ook wel heel lastig kiezen. Aangezien ook Aysuo en Almeida op de startlijst stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Lijstjes voor de Waalse Pijl, komende woensdag, mogen naar mij @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 15 uur geleden zei 007mark: Tsja, was bij UAE ook wel heel lastig kiezen. Aangezien ook Aysuo en Almeida op de startlijst stonden. Niet te vergeten McNulty die in vorm is en eendagswerk aankan. Won Indurain recent nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Op 15-4-2024 om 13:41 zei Satyr: Lijstjes voor de Waalse Pijl, komende woensdag, mogen naar mij @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Ik heb nog niet heel veel lijstjes voor morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Vanochtend mijn lijstje ingeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Veel -25 mogelijkheden deze koers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Sterker nog, 5 vd 10 zijn jonger dan 25 in m'n lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Ik ga nog even snel een lijstje doen dan. Dat explosieve op het eind moet me wel liggen. Thats whats she said. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 10:00 is de deadline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 6 minuten geleden zei rich ruzzian: 10:00 is de deadline. Ben al over de finish Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei Gert: Ben al over de finish Spurtbom ben je ook he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april De lijstjes voor de Waalse Pijl 2024: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Pidcock is bij mij trouwens (C), vergeten erbij te vermelden. Maargoed, dan is gewoon standaard de bovenste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zo, koers wordt een slagveld zo als ik de liveticker van Sporza zo lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 april Auteur Share Geplaatst 17 april Absoluut. Skjelmose was er net af, Hirschi, Gaudu, Teuns, Blibao er allemaal af. PCS geeft Pidcock als 'struggling to hold on'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Niemand met Kragh Andersen in de prono Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Santiago Buitrago en Maxim van Gils zijn mijn reserves vandaag, en wie zie ik nu in de aanval..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) Najah, nu het zeer waarschijnlijk geen Huy sprintje wordt krijg je ook hele andere namen. 17 april bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Carapaz had ik in de prono, maar die zal ook niet winnen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Roger Adrià voor podium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Mooie kans voor Benoot ook in dit peloton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Geen gekke keuze die Williams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten