Srangaman Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Heb de nummers 1, 2, 3, 6, 8 en 10. Helaas wel de verkeerde kopman.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april (bewerkt) Een hoop renners uit de top-15 zijn gekozen. Uiteindelijk behoorlijk wat verschillende combinaties, maar ik heb een dagwinst mogen toevoegen! Cosnefroy als kopman ten opzichte van Matthews scheelt maar liefst 135 punten. Verder is Teuns door bijna iedereen gekozen en zien we ook Hermans veel gekozen. Berckmoes levert 5 punten op, Strong uiteindelijk 30. Williams, Laurance, Hirschi, SKA en Lamperti werden ook regelmatig gekozen, maar leveren geen punten op. Het is flauw om te zeggen dat de prono wel leuker wordt zonder de absolute wereldtoppers, maar het is wel waar. Brabantse Pijl @Lenstra 795 (Cosnefroy (C), Teuns, Hermans, van den Berg, Matthews) @Srangaman 765 (Cosnefroy, Teuns, Wellens, Hermans, Matthews (C), Strong) @Viktor 765 @Elano 765 @delichris 735 (Cosnefroy, Teuns (C), Hermans, Matthews, Braet) @michael16 735 (Cosnefroy, Teuns, Wellens, Hermans, Matthews (C)) @Kelvin 730 (Cosnefroy, Teuns (C), Hermans, Matthews, Strong, Berckmoes) @rich ruzzian 730 @007mark 730 (Cosnefroy, Teuns, Wellens, van den Berg, Matthews (C)) @Justin 725 (Cosnefroy (C), Teuns, Hermans, Matthews, Berckmoes) @Hans. 690 (Cosnefroy, Teuns, Hermans, vd Berg, Matthews (C), Strong) @Satyr 675 (Cosnefroy (C), Teuns, Matthews, Strong, Berckmoes) @FlyD 590 (Cosnefroy, Teuns, Hermans, Matthews (C), Berckmoes) @Erwin. 580 (Cosnefroy (C), Hermans, Matthews, Strong, Berckmoes) @chrisje1993 505 (Cosnefroy, Teuns, Matthews (C)) @aron24 360 (Cosnefroy, Matthews (C), Strong) Spoiler aron24 Matthews - K Consnefoy Hirschi Morgado -25 Strong -25 Williams Kron T. H. Johanessen Axel Laurance -25 Lamperti -25 delichris 01. Teuns (C) 02. Matthews 03. Hirschi -25 04. Braet -25 05. Hermans Quinten 06. Cosnefroy 07. Godon 08. Beloki -25 09. Bruttomesso -25 10. Kron FlyD Michael Matthews - Kopman Benoit Cosnefroy Dylan Teuns Axel Laurance (-25) Quinten Hermans Marc Hirschi (-25) Jenno Berckmoes (-25) Luke Lamperti (-25) Dorian Godon Vincenzo Albanese Justin 1. Benoit Cosnefroy (c) 2. Michael Matthews 3. Dylan Teuns 4. Marc Hirschi -25 5. Axel Laurance -25 6. Luke Lampert -25 7. Tobias Halland Johannesen -25 8. Quinten Hermans 9. Dorian Godon 10. Jenno Berckmoes -25 chrisje1993 Marc Hirschi -25 Nils Politt Michael Matthews (C) Stephen Williams Luke Lamperti -25 Tobias Halland Johannessen -25 Benoit Cosnefroy Georg Zimmerman Dylan Teuns Mauro Schmid -25 Kelvin D. Godon M. Matthews A. Laurence (-25) J. Berckmoes (-25) D. Teuns (c) C. Strong (-25) B. Cosnefroy A. Leknessund M. Hirschi Q. Hermans richruzzian 1 Dylan Teuns 2 Michael Matthews 3 Benoit Cosnefroy 4 Axel Laurance -25 5 Jenno Berckmoes -25 6 Quinten Hermans 7 Marc Hirschi 8 Fransesco Bussato -25 9 Andreas Kron 10 Corbin Strong Hans. 1. Matthews - Jayco (c) 2. Hirschi - UAE 3. Kamp - Tudor 4. Cosnefroy - AG2R 5. Godon- AG2R 6. Hermans - Alpecin 7. Teuns - Israel 8. Strong - Israel -25 9. Laurence - Alpecin -25 10. Van den Berg - EF -25 Srangaman 1. Michael Matthews (C) 2. Benoit Cosnefroy 3. Axel Laurance <25 4. Dylan Teuns 5. Stephen Williams 6. Tim Wellens 7. Dorian Godon 8. Marc Hirschi <25 9. Quinten Hermans 10.Corbin Strong <25 Elano 1. Matthews *K* 2. Cosnefroy 3. Teuns 4. Wellens 5. Hirschi -25 6. Strong -25 7. Laurance -25 8. Kron 9. Godon 10. Q.Hermans michael16 Michael Matthews (Jayco) Captain Tim Wellens (UAE) Marc Hirschi (UAE) Andreas Kron (Lotto) -25 Dylan Teuns (Israel) Axel Laurance (Alpecin) -25 Quinten Hermans (Alpecin) Benoit Cosnefroy (AG2R) Tobias Johannessen (Uno) -25 Stephen Williams (Israel) Viktor 1 Matthews Michael © 2 Cosnefroy Benoît 3 Teuns Dylan 4 Hermans Quinten 5 Hirschi Marc -25 6 Albanese Vincenzo 7 Laurance Axel -25 8 Wellens Tim 9 Busatto Francesco -25 10 Strong Corbin -25 Satyr Cosnefroy © Hirschi Matthews Teuns Politt Strong -25 Halland -25 JA Leknessund -25 Ryan -25 Berckmoes -25 Erwin. Cosnefroy (c) Albanese Hirschi Matthews Strong Morgado -25 Hermans Segaert -25 Berckmoes -25 Toupalik 007mark Michael Matthews (C) Benoit Cosneyfroy Dylan Teuns Stephan Williams Tim Wellens Soren Kragh Andersen Marijn van den Berg -25 Tobias Halland Johannessen -25 Axel Laurence -25 Marc Hirschi -25 Lenstra COSNEFROY Benoit © - AG2R HERMANS Quinten - Alpecin TEUNS Dylan - IPT WILLIAMS Stephen - IPT MATTHEWS Michael - Jayco HIRSCHI Marc -25 - UAE VAN DEN BERG Marijn -25 - EF MORGADO Antonio -25 - UAE LAURANCE Axel -25 - Alpecin KRON Andreas -25 - Lotto Ik heb de niet-starters er van te voren eruit gehaald en reserves erin gezet. 11 april bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Ik heb gewoon over Teuns heen gekeken bij mijn lijstje :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Tsja, geen slechte lijst ingeleverd. Verkeerde kopman zorgt er uiteindelijk voor dat ik niet win, maar in een grijze middenmoot beland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Helaas verkeerde kopman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Tja goede kopman, maar helaas een renner te weinig die punten scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Poeh, veel lager dan gedacht, maar qua punten scheelt het niet zo veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april @Lenstra kom zelf tot 765 punten, denk dat je Strong bent vergeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april @Elano dat was niet Strong van van @Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Ach ja, ik had Teuns en Wellens gemist op deelnemerslijst. In elk geval nog wat punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april 4 uur geleden zei Elano: @Lenstra kom zelf tot 765 punten, denk dat je Strong bent vergeten? Check. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april Amstel Gold Race nu ook online! @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april (bewerkt) Net mijn lijstje ingestuurd. Ik moet zeggen dat dit mijn moeilijkste lijstje was om te maken. Ik had er met gemak nog 10 kunnen kiezen die ik net zo hoog inschat als mijn gekozen 10. Ik ben dus erg benieuwd naar jullie keuzes 12 april bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ik ben wel tevreden met hoe het nu staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 12 april Auteur Share Geplaatst 12 april Is het een idee dat we allemaal afspreken om niet MvdP als kopman te nemen? Die keuze maakt in zo’n eendagskoers toch best veel uit en wordt nu beetje platgeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 3 uur geleden zei Lenstra: Is het een idee dat we allemaal afspreken om niet MvdP als kopman te nemen? Die keuze maakt in zo’n eendagskoers toch best veel uit en wordt nu beetje platgeslagen. Waarom? Het gaat erom zoveel mogelijk punten halen. In Luik zal bijna iedereen wel Pogi kiezen. Ga je dat dan ook verbieden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 9 uur geleden zei Lenstra: Is het een idee dat we allemaal afspreken om niet MvdP als kopman te nemen? Die keuze maakt in zo’n eendagskoers toch best veel uit en wordt nu beetje platgeslagen. Dan dan je ook gewoon vragen of alle renners niet hun best willen doen en de slechtste renner laten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 april Auteur Share Geplaatst 13 april 17 uur geleden zei rich ruzzian: Waarom? Het gaat erom zoveel mogelijk punten halen. In Luik zal bijna iedereen wel Pogi kiezen. Ga je dat dan ook verbieden? Nou ik ga sowieso niks verbieden, het was een idee, leek me wel een leuke oproep om beetje verschillen te zien in de uitslag. Als iedereen dezelfde kopman heeft dan zit je dus al best wel vast, zeker als de beste man top-3 rijdt. Dan heb je minimaal 300 punten die niet meer verdeeld kunnen worden. 10 uur geleden zei delichris: Dan dan je ook gewoon vragen of alle renners niet hun best willen doen en de slechtste renner laten winnen. Tuurlijk niet. Het gaat om de prono die we hier hebben, die niet van invloed is op de wedstrijd zelf, waar een bepaalde 'bonus' voor kopmanschap meespeelt. Als iedereen voor dezelfde 'bonus' gaat dan kun je het - in dit specifieke geval - dus net zo goed niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Ik vind het een leuk idee. Ik heb mijn kopman veranderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Volgens mij heb ik heel slecht gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 19 uur geleden zei Hans.: Ik vind het een leuk idee. Ik heb mijn kopman veranderd Kan weleens een heel goede keuze geweest zijn (afhankelijk van wie je wel hebt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ik laat jullie graag in de waan dat ik voor Pidcock ben gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 april Auteur Share Geplaatst 14 april Ik denk dat @Justin nog wel even slecht kan slapen door zijn reserves (Lapeira, Madouas en Gregoire, toch 200 punten op de reservebank...). Toch nog een prima score voor Justin en de derde plek is voor hem. Er is maar één iemand met dubbele punten voor zijn kopman. De zuurverdiende 5 punten voor Dylan Teuns worden verdubbeld voor @Kelvin. Mijn keuze voor Skjelmose en de keuze van @Hans. voor Schachmann hebben niet mogen baten, al mag Hans. met Hirschi, Matthews en Teusn wel mee het podium op. De dagwinst gaat naar @Djurovski die had naast Pidcock namelijk ook Benoot, Madouas en Teuns! Tenslotte mist @delichris flink wat punten door Pidcock als enige niet op te nemen in zijn selectie. Uitslag Amstel Gold Race 2024 @Djurovski 435 @Hans. 410 @Justin 385 @chrisje1993 265 @FlyD 260 @Elano 260 @007mark 255 @aron24 250 @Srangaman 235 @rich ruzzian 235 @Viktor 235 @Lenstra 230 @Kelvin 230 @Satyr 230 @michael16 205 @delichris 35 Spoiler aron24 Van der Poel - C Gregoire -25 Ayuso -25 Healy -25 Mohoric Pidcock -25 Matthews D. Theuns Cosnefoy Van Gils Justin 1. Van de Poel (c) 2. Healy -25 3. Cosnefroy 4. Pidcock -25 5. Benoot 6. Skjelmose -25 7. Van Gils 8. Ayuso -25 9. Dylan Teuns 10. Matthews Satyr M vd Poel A Laurance -25 T Pidcock -25 M Kwiatkowski B Cosnefroy B Healy M Jorgenson -25 M Skjelmose -25 S Kung M Matthews Hans. 1. VD Poel - Alpecin (C) 2. Schachmann - Bora 3. Teuns - Israel 4. Skjelmose - Trek 5. Cosnefroy - AG2R 6. Matthews - Jayco 7. Pidcock - Ineos -25 8. Healy - EF -25 9. van Gils - Lotto -25 10. Hirschi - UAE -25 Srangaman 1. Mathieu Van der Poel (C) 2. Tom Pidcock 3. Maxime Van Gils <25 4. Ben Healy <25 5. Mattias Skjelmose <25 6. Juan Ayuso <25 7. Benoit Cosnefroy 8. Michael Matthews 9. Matteo Jorgenson <25 10. Dylan Teuns richruzzian 1 MvdP (c) 2 Cosnefroy 3 Thomas Pidcock -25 4 Dylan Teuns 5 Mattias Skjelmose -25 6 Maxim van Gils -25 7 Ben Healy 8 Maximilian Schachmann 9 Juan Ayuso 10 Matthews FlyD Mathieu van der Poel - Kopman Tom Pidcock (-25) Benoît Cosnefroy Mattias Skjelmose (-25) Maxim Van Gils (-25) Juan Ayuso (-25) Michael Matthews Dylan Teuns Marijn Van den Berg (-25) Matteo Jorgenson michael 16 Mathieu van der Poel (Alpecin) Captain Tom Pidcock (Ineos) Benoit Cosnefroy (AG2R) Ben Healy (EF) Mattias Skjelmose (Lidl) -25 Maxim van Gils (Lotto) -25 Juan Ayuso (UAE) -25 Dylan Teuns (Israel) Max Schachmann (Bora) Oscar Onley (Dsm) Viktor 1 van der Poel Mathieu © 2 Healy Ben -25 3 Pidcock Tom -25 4 Cosnefroy Benoît 5 Skjelmose Mattias -25 6 Van Gils Maxim -25 7 Ayuso Juan -25 8 Matthews Michael 9 Teuns Dylan 10 McNulty Brandon Elano 1. Van der Poel *K* 2. Pidcock 3. Skjelmose 4. Van Gils 5. Healy 6. Matthews 7. Cosnefroy 8. Ayuso 9. Van den Berg 10. Teuns Kelvin M. van der Poel B. Cosnefroy R. Gregoire (-25) D. Teuns (c) A. Bagioli (-25) T. Pidcock (-25) M. Skjelmose O. Onley (-25) B. McNulty M. van Gils 007mark Mathieu van der Poel (C) Juan Ayuso -25 Mattias Skjelmose -25 Thomas Pidcock -25 Maxim van Gils -25 Matteo Jorgenson -25 Marijn van den Berg -25 Maximilian Schachmann Michael Matthews Benoit Cosneyfroy delichris 01. van der Poel (C) 02. Skjelmose -25 03. Jorgenson -25 04. Cosnefroy 05. Matthews 06. Teuns 07. Ayuso -25 08. Wright -25 09. Healy -25 10. Küng Djurovski 1 Joao Almeida UAE U25 2 Valentin Madouas FDJ 3 Ben Healy EF U25 4 Matej Mohoric Bahrain 5 Thomas Pidcock Ineos U25 6 Mathieu van der Poel Alpecin C 7 Tiesj Benoot Jumbo 8 Benoit Cosnefroy AG2R 9 Dylan Teuns Israel 10 Gianluca Brambilla Q36,5 chrisje1993 Mathieu van der Poel (c) Juan Ayuso -25 Mattias Skjelmose -25 Pello Bilbao Matej Mohoric Matteo Jorgenson Thomas Pidcock -25 Joao Almeida -25 Romain Gregoire -25 Dylan Teuns Lenstra SKJELMOSE Mattias -25 © VAN DER POEL Mathieu AYUSO Juan -25 COSNEFROY Benoit VAN GILS Maxim -25 PIDCOCK Tom -25 HEALY Ben -25 SCHACHMANN Max TEUNS Dylan VAN DEN BERG Marijn-25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Schachmann als kopman is zeker een van de keuzes aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Whooop whooop gewoon de mooiste gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten