Kyrill Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Prachtige update weer. Mooie en goede transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Wederom een prachtige update. Mooi geschreven ook weer. Helaas een talent moeten laten vertrekken, maar ook weer mooie terug weten te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Moest even wat posts inhalen maar je vliegt er hier dan ook zo doorheen. Ongelooflijke prestaties zet je neer, benieuwd waar het schip gaat stranden maar je zou weleens een heel eind kunnen gaan komen. Updates blijven ook van ongekend hoog niveau! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) #56 - IGEN NEWCASTLE We kennen onze tegenstander in de zestiende finale van de UEFA Champions League. Met Newcastle Utd. ontmoeten we een ploeg waarmee we een paar maanden geleden al eens de degens kruisten. Na een winterpauze van tweeënhalve maand hervatte ook de Superliga. In deze korte update neem ik jullie even mee doorheen speeldagen 18, 19 en 20 van de Superliga. Spillerunden 18-20 i Superligaen Het duel tegen Aarhus GF bleek een taaie test voor onze jongens te zijn. Ondanks onze dominante aanwezigheid op het veld, slaagden we er niet in om de defensieve linies van Aarhus te doorbreken. Met een indrukwekkend balbezit van 64% hadden we duidelijk controle over het spel, maar helaas ontbrak het ons aan creativiteit in de aanval, waardoor we moesten settelen voor een brilscore. Op 22.02.2026 kwam FC Midtjylland op bezoek in het Portland Park. De wedstrijd begon met een vurige start toen Melker (Widell) al in de vijfde minuut het net vond met een subtiel lobje dat via de onderkant van de lat binnenging, waarmee hij de toon zette voor de rest van het spel. De voorsprong werd in de 56e minuut verdubbeld door opnieuw Widell, die zijn vorm bewees met een tweede doelpunt. Midtjylland liet echter hun tanden zien. En kwam terug in de wedstrijd met een kopbal van Junior Brumado in de 73e minuut. Maar we hielden stand, en in de 88e minuut bezegelde Oli Ross de overwinning met een binnentikker aan de eerste paal, waardoor de eindstand op 3-1 kwam. De derde en laatste wedstrijd van de reeks Superliga-wedstrijden in februari was een intense strijd in en tegen FC København. Hoewel we de betere ploeg waren gedurende het grootste deel van de wedstrijd, botsten we op een muur van een verdediging van de hoofdstedelingen. In de 28e minuut brak Jonathan Asp-Jensen de impasse met zijn eerste doelpunt voor onze club, wat ons een verdiende voorsprong gaf. Maar met København ben je nooit klaar als je zelf verpast de voorsrpong uit te bouwen, zeker in het Parken niet. De thuisploeg vocht terug en vond de gelijkmaker in de 74e minuut, toen Vestergaard met een krachtige kopbal op een hoekschop de stand gelijk trok. Ondanks onze inspanningen slaagden we er niet in om nog een doelpunt te vinden, en eindigde de wedstrijd in een gelijkspel. Stilling Met nog twee wedstrijden in de reguliere competitie te gaan hebben we een voorsprong van 8 punten op onze eerste achtervolger FC København. Er wordt nog gespeeld voor één ticket van de kampioensplay-offs, al lijkt Brøndby IF met een marge van 5 punten op Randers FC die klus wel te kunnen klaren. Aanstaande dinsdag 03.03.2026 en woensdag 11.03.2026 spelen we in de 16de finale van de UEFA Champions voor een tweede en derde keer tegen het Engelse Newcastle United. In de competitiefase eindigde de wedstrijd in St. James' Park op 3-2 in het voordeel van de Engelsen na een late goal van Anthony Gordon. Het beloven twee mooie, maar moeilijke wedstrijden te worden. Door onze kwalificatie voor de 16de finales van de Champions League mochten we weer een riant bedrag van € 9.6mln. opstrijken. Tot de volgende keer, dan vertel ik jullie hoe het is afgelopen tegen Newcastle en blik ik ook terug op de laatste twee wedstrijden in de reguliere competitie van de Superliga. Tot dan! Ole Reacties: Spoiler @MNie: thanks! @Fantasy: was niet zo makkelijk, lijkt dat de veelheid aan wedstrijden tot stilletjes aan zijn tol wat begint te eisen.. @Marius: Misschien nog even wachten tot na de ko-fase? @Kyrill: Thanks man! Hopelijk pakken ze goed uit ja! @ElMarcos: Ja eentje definitief kwijt en eentje op huurbasis, het is nog maar de vraag of we Asp-Jensen definitief kunnen overnemen. Hij scoorde wel meteen in zijn debuutmaand de openingstreffer in het Parken van FCK. @De Raam: Thanks voor de complimenten! We move Willem@MNie@Bogatyr@Fantasy@De Raam@Glenn08@Marius@Lensherr@Tim Windt@Djurovski@Kyrill@Cervantes@FlyD@Thomassje123@Urbeto@ElMarcos@Badmuts 1 maart bewerkt door Jónstærke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Een zware kuif, maar niet onhaalbaar! Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Newcastle is een pittige klus, maar je hebt al meer zware varkentjes gewassen. Die titel kan al bijna niet meer mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Degelijke herstart, vooral omdat je nog steeds een mooie kloof hebt en op basis van de verslagen ook het gevoel krijgt dat je het allemaal goed onder controle hebt. De loting voor de CL doet wellicht ook weer dromen, vooral omdat het bij de vorige confrontatie al zo dicht bij mekaar lag. Ik durf me in ieder geval niet aan een voorspelling wagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Gaat erg goed, mooi maatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Pittige loting. In de competitie iets minder maar het gat is fors Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Tegen Newcastle gaat het heel lastig worden voor je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Eens kijken of Aalborg lessen heeft getrokken uit de vorige nederlaag tegen Newcastle. Asp Jensen is een leuk spelertje dat weet ik nog van mijn FC Kopenhagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Newcastle is wel meteen een heel pittige tegenstander! Ben benieuwd hoe je het tegen die geldsmijtende Engelsen gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart #57 - EVENTYRET I CHAMPIONS LEAGUE SLUTTER I SEKSTENDELSFINALERNE Aan mooie verhaaltjes komt een eind. We liggen uit de UEFA Champions League na een prachtige Europese campagne. In deze update blik ik even kort terug op de zestiende finale tegen Newcastle, daar waar onze Europese trein tot stilstand kwam. In de Superliga werkten we met speeldagen 21 en 22 de laatste wedstrijden van de reguliere competitie af. Na de komende interlandbreak vatten we namelijk de zogenaamde Mesterskabsgruppe aan. En daarbovenop zijn we ook nog actief in de halve finale van de Oddset Pokalen. Het moest ergens stoppen, ons Champions-League sprookje. Vooral in de heenwedstrijd hadden we het moeilijk. Het was een harde strijd in het volgepakte St. James' Park en hoewel we ons dapper weerden, waren de Engelsen een niveautje te sterk. Na amper drie minuten bracht Alexander Isak de thuisploeg al vroeg op voorsprong. We toonden veerkracht en Walle Egeli kon met een afstandsschot de bordjes na zestien minuten weer gelijk hangen. Niet ver voor rust zette Gordon de thuisploeg weer op voorsprong door een voorzet van Trippier vol op de slof in het dak van het doel te schieten. Na de pauze hadden we even het betere van het spel en Asp-Jensen kon ons goed moment omzetten in een doelpunt door een slecht weggewerkte bal voorbij Pope te trappen. Ondanks het feit dat Newcastle terug de bovenhand had genomen leek de partij af te stevenen op een gelijkspel, maar helaas - net zoals in de competitiefase - wist Miguel Almiron in de blessuretijd alsnog de thuisploeg de krappe 3-2 zege te bezorgen met een waanzinnige plaatsbal in de linker kruising. Met de steun van ons thuispubliek gingen we vol goede moed de terugwedstrijd in. In de eerste helft waren we duidelijk de betere ploeg en lieten we zien wat we in huis hadden. Mika (Biereth) vond al snel een eerste keer de weg naar de netten. Newcastle reageerde meteen en Nicolás González kon aan de tweede paal een voorzet van Minteh voorbij Valdimarsson koppen. Nog sneller dan Newcastle's reactie, was de onze. Nog geen twee minuten na de Engelse gelijkmaker, scoorde Biereth zijn tweede van de avond na een uitstekende steekbal van Larotonda. Vlak voor rust ging Álvaro Fernández in de fout. Hij schatte de lange bal van Schuurs verkeerd in en ging onder de bal door. Minteh stormde de rechterflank af en vond aan de eerste paal een goed inlopende Beier, die de bal via de paal tegen de netten kreeg. De tweede helft was een ander verhaal, met Newcastle dat veel sterker uit de kleedkamer kwam. We hadden het moeilijk hun aanvalsdrang af te weren, en Beier bleek een gesel voor onze verdediging. Het leek erop dat we de wedstrijd definitief uit handen hadden gegeven, maar met een scherpe counter in minuut 76 met weer Biereth als eindstation scoorden we de 3-2 die ons recht gaf op verlengingen. Die verlenging kwam er helaas niet meer. Na een knappe dribbel van Gordon werkte Otoa via een ongelukkige deviatie de bal in zijn eigen doel: 3-3. Het geloof was er uit, en Newcastle was gewoon te sterk. Na een stevige strijd met de koploper van de Engelse Premier League moesten we over twee wedstrijden onze meerdere erkennen. Uitslagen andere zestiende finales van de UEFA Champions League Toch enkele verrassingen in de zestiende finale. Zo nam PSG met 7-2 over twee wedstrijden de maat van Manchester City. Arsenal geraakte niet voorbij Nice. FC Barcelona zette een 1-0 nederlaag uit de heenwedstrijd op Stamford Bridge in eigen huis recht. Titelverdediger Real Madrid had geen moeite met PSV. AC Milan teerde op een 4-0 zege in San Siro om de kwalificatie voor de kwartfinales uit de brand te slepen. Na de zestiende finales namen we afscheid van Morten Thorsby. De onderhandelingen met Rosenborg BK liepen al een tijdje en het was geen geheim dat de 29-jarige Noor meer wou spelen dan ik hem toestond. We streken zo'n € 3.7mln op voor de fysiek sterke middenvelder. Spillerunden 21 og 22 i Superligaen Op 15.03.2026 stonden we tegenover FC Nordsjælland, een geduchte tegenstander waar we ons goed op hadden voorbereid. We begonnen de wedstrijd met controle over het spel. Al in de 19e minuut brak Álvaro Fernández de ban met een krachtig schot aan de tweede paal, waarmee hij ons op een 1-0 voorsprong hees. Onze vreugde was echter van korte duur, want Nordsjælland liet zien waarom ze ook in de top van de competitie meedraaien. Chidere Ejuke bracht de stand in de 24e minuut gelijk met een prachtig gemeten afstandsschot, dat Valdimarsson kansloos liet. Maar we lieten ons niet uit het veld slaan. Met nog tien minuten te gaan in de eerste helft zorgde een uitstekende hoekschop van Asp-Jensen ervoor dat AaB-jeugdprocuct Anders Friis de bal knap in het doel kopte, waarmee we opnieuw de leiding namen. De rest van de wedstrijd behielden we onze voorsprong, met solide verdedigend werk en gecontroleerd balbezit. Uiteindelijk sloten we de wedstrijd af met een verdiende 2-1 overwinning, waarbij we maar liefst 73% van het balbezit hadden. Voor de laatste speeldag van de reguliere competitie besloot ik een andere tactische aanpak te proberen, met drie centrumverdedigers en twee diepe spitsen. Het bleek een waar doelpuntenfestijn te worden, waarbij zowel wij als Vejle BK elkaar aanvielen met volle kracht. Onze aanvalsdrang resulteerde al snel in doelpunten, met Biereth die maar liefst drie keer het net vond in het eerste half uur. Een 3-0 voorsprong denk je dan, maar niets is minder waar. Vejle-spits Fallou Sock deed exact hetzelfde waardoor de stand na dertig minuten al 3-3 was. In het laatste kwartier van de eerste helft zorgden Oli Ross die tweemaal scoorde, Asp-Jensen voor een ongekende 6-3 ruststand. Het publiek werd getrakteerd op een spektakelstuk, waarbij onze aanvallers hun klasse toonden. De tweede helft was een stuk minder spektakelrijk. Het tempo was er helemaal uit en het duurde tot minuut 72 vooraleer het volgende doelpunt te noteren viel. Het was opnieuw Fallou Sock die doel trof. Ook ons jong talent, Sindre Walle Egeli pikte zijn goaltje mee en legde daarme de 7-4 eindstand vast. Stilling Na afloop van de reguliere competitie bezetten we nog steeds de eerste plek in het klassement. Met een voorsprong van acht punten op FC København behoort een prolongatie van het Deense landskampioenschap dit seizoen zeker tot de mogelijkheden. Doordat Brøndby IF slechts één schamel puntje wist te sprokkelen in haar laatste twee wedstrijden, kon Randers FC profiteren en met een maximumscore van zes op zes over speeldagen 21 en 22 het laatste ticket voor de kampioenschapsplay-off wegkapen. Tijd voor een paar dagen rust met de familie en dan neem ik het vliegtuig naar Ijsland. We spelen twee oefeninterlands tegen Saudi-Arabië en Nigeria, waarin ik ga experimenteren met een drietal verschillende formaties. Het resultaat in deze wedstrijden doet er dan ook minder toe. Ik blijf in Ijsland tot de avond na de loting van de groepen van het WK 2026. Jesper (Vingaard, T2) en Rasmus (Würtz, T3) nemen de eerste twee trainingen ter voorbereiding van de aanvang van de Mesterkabsgruppe voor hun rekening. Tot dan! Ole Dank voor het lezen en de reacties allen Vandaag wat van het goede weer geprofiteerd, voormiddag zelf gefietst en namiddag naar een magistrale Sloveense opvoering gekeken in de Strade Bianche. Weinig tijd gehad/genomen om andere novelles bij te lezen en zelf te posten en FM'en. Vanavond mij op het gemakje eens aan zetten! Morgen kunnen jullie post #58 ook ergens in de avond verwachten! @Willem@MNie@Bogatyr@Fantasy@De Raam@Glenn08@Marius@Lensherr@Tim Windt@Djurovski@Kyrill@Cervantes@FlyD@Thomassje123@Urbeto@ElMarcos@Badmuts@Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Kan gebeuren eruit in de CL, nationaal weer erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zonde van de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 7-4 Mooi potje voor de neutrale toeschouwer hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Spijtig dat je net te kort kwam tegen Newcastle. Geen schande want het was toch een sterk parcours. Volgend jaar kom je versterkt terug naar het kampioenenbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Gaat niet heel slecht vriend!!! Kutgw! Graag niet in de mentions worden meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Je hebt je heel erg verweerd in de CL, zeker als je weet dat Newcastle dan ook nog eens de huidige koploper is in de PL. Geen schande om er dan op deze manier uit te gaan. Alles dan maar verder op eigen land, daar ben je topfavoriet voor beide prijzen denk ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart SA en Nigeria gaan wel leuke waardemeters worden, doen het in mijn game doorgaans wel goed op het WK. Wat een doelpuntenkermis om de reguliere competitie mee af te sluiten. Het was natuurlijk te verwachten dat je in de CL je meerdere moest gaan erkennen in Newcastle, maar je hebt er een echte strijd van gemaakt! Zonde dat het een eigen goal is die over het duel beslist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Vind toch dat je het knap gedaan hebt tegen Newcastle hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 3 maart Auteur Share Geplaatst 3 maart #58 - TALENTER AVANCERER FRA AaB-AKADEMIET TIL U19 Nog voor ik het vliegtuig instapte richting Ijsland, kreeg ik een telefoontje van Stig (Moholt, Head of Youth). Hij bracht me op de hoogte dat er een negental jongens vanuit de academie klaar waren voor de stap te zetten naar onze U19-kern. Omdat ikzelf weinig tijd heb met het oog op de voorbereiding van de vriendschappelijke interlands tegen Saudi Arabië en Nigeria binnen het groter plaatje van het preparen voor het WK van binnen een drietal maanden, laat ik het woord aan Stig. We spreken elkaar na de wk-loting! Ole Hetgeen meteen opvalt bij de jongeren die de stap naar de U19 zetten is hun tweevoetigheid. Binnen de AaB-Akademiet hameren we op de ontwikkeling van beide voeten. Niet met de gedachten moeten spelen van 'zou ik die bal niet voor mijn ander been leggen' is een zaligheid als voetballer en bevordert overigens ook de spelsnelheid. Van de 9 spelers die doorgeselecteerd worden, zijn er slechts 3 spelers waarvan ik de balbehandeling met hun mindere voet als 'matig' zou bestempelen. ++ ELITE TALENTEN VAN ONZE JAARLIJKSE JEUGDINSTROOM ++ Als meevoetballende keeper kan een goede linkervoet, naast een heel goede rechtervoet wel van pas komen. De 16-jarige Morten Petersen (DM, 05.02.2010, Red. Professioneel) is één van de vele beloftevolle doelmannen die de Aalborgse academie passeerden. Theo Sander en Bertil Gronkjær kozen beide voor een transfer naar FC København, terwijl Conrad Clemmensen de club ook volgend jaar trouw blijft. Puur met de handen moet Petersen niet onderdoen voor Clemmensen, maar de geboren Aalborgenser moet nog stappen zetten in voetbalintelligentie (Anticiperen, Beslissingen en Kalmte), passing en zijn eerste balcontact. Profiel Morten Petersen Spoiler In de defensie beschikken we met Anders Friis (17) en Jonas Bang (17) al over twee jongens met een groot potentieel. Martin Madsen (CV, 21.09.2010, Red. Vastberaden) mag gerust binnen diezelfde categorie genoemd worden, al is het me niet 100% duidelijk in wat voor rol we hem kunnen gebruiken. Een ietwat vreemd fysiek profiel - een lengte van 1.87m en gewicht van slechts 71kg - maakt van hem een vreemde vogel in de bijt. Veel van zijn ontwikkeling zal afhangen van hoe hij gekneed gaat worden. Profiel Martin Madsen Spoiler Morten Nøhr (CAM, 20.09.2010, Red. Ambitieus), een 15-jarige aanvallende middenvelder, die de essentie van het moderne voetbal combineert met de flair van een ouderwetse nummer tien. Met een puntgave techniek, uitstekende dribbelvaardigheden en een ambitieuze instelling, straalt hij vastberadenheid uit om zijn stempel te drukken op het professionele voetbal. Als een dirigent op het veld creëert hij kansen voor zijn teamgenoten en brengt hij gevaar voor de tegenstander, terwijl zijn passie en vastberadenheid inspirerend zijn voor zowel zijn medespelers als de fans. Profiel Morten Nøhr Spoiler Iemand die ons al op jonge leeftijd opviel was de 15-jarige bevlogen spits, Thomas Mikkelsen (SP, 21.04.2010, Bevlogen). Op slechts 10-jarige leeftijd werd Thomas al weggeplukt bij een semi-professionele club uit de streek, Aars IK, en sindsdien heeft hij zijn stempel gedrukt op onze jeugdacademie bij Aalborg BK. Met zijn tamelijk bescheiden gestalte van 1.76m onderschat je zijn kracht en vastberadenheid niet. Thomas is een snelle aanvaller die makkelijk de weg naar het net vindt, altijd op de juiste plek op het juiste moment. Zijn goede techniek stelt hem in staat om zowel solo-acties te ondernemen als door samenspel met zijn teamgenoten kansen te creëren en te benutten. Profiel Thomas Mikkelsen Spoiler Laten we het ook nog hebben over Óli Hilmarsson (AMR, 16.06.2010, Luchthartig), een luchthartige 15-jarige rechterflankaanvaller die ondanks zijn korte tijd bij de Aalborgse jeugdacademie al indruk heeft gemaakt. Oorspronkelijk afkomstig uit IJsland, verhuisde Óli op jonge leeftijd naar Aalborg met zijn ouders, waar hij op 13-jarige leeftijd de overstap maakte van de jeugdelftallen van ÍA Akranes naar onze academie. Met zijn explosieve snelheid en lichtvoetige dribbels is Óli een ware sensatie op de flank, waar hij verdedigers te slim af is en gevaar creëert voor het doel. Maar wat Óli - naast zijn quasi perfecte tweevoetigheid - echt onderscheidt, is zijn onbaatzuchtige instelling als een echte teamspeler, altijd bereid om zijn medespelers te ondersteunen en het collectieve succes van het team voorop te stellen. Profiel Óli Hilmarsson Spoiler ++ ANDERE TALENTEN OM IN DE GATEN TE HOUDEN ++ De vijf meest opmerkelijke doorstromers hebben we al genoemd, maar er promoveerden in totaal negen spelers naar de U19-kern. Rasmus Johannessen (CVM, 23.11.2010, Red. Professioneel) is één van de vier anderen. Rasmus werd 3 jaar geleden opgevist door ons academie-aanwervingsteam toen ze hem bij FC Midtjylland de laan uit stuurden. Hij is een kleine linksvoetige spelmaker voor de verdediging die het spel uisttekend leest, maar nog wat spiermassa moet kweken vooraleer hij mogelijks de stap naar de A-kern kan zetten. Stefan Ellegaard (CAM, AML, 11.06.2010, Red. Vastberaden), Glenn Jørgensen Vinter (CV, 13.10.2010, Red. Sportief) en Benny Paarup (AMR, 30.11.2010, Gebalanceerd) zijn alledrie geboren en getogen Aalborgensers. Van die laatste drie namen ligt volgens mij voor de onvermoeibare Stefan Ellegaard de mooiste toekomst in het verschiet. Profielen Stefan Ellegaard, Rasmus Johannesen, Glenn Jørgensen Vinter en Benny Paarup Spoiler Hoewel geen van bovenstaande talenten (zowel 'elite' als 'andere') al klaar is voor de stap naar de A-kern zitten er toch enkele veelbelovende jongens tussen. Zij sluiten nu al aan bij onze beloftenkern voor het slot van de U19 Drenge Ligaen en zullen normalerwijze ook volgend seizoen bij onze U19-selectie ondergebracht worden. Van onze U19 zal enkel doelman Conrad Clemmensen (18) de stap naar de A-kern zetten. Of hij ook effectief als eerste doelman (dan wel bekerdoelman) zal gezien worden, zal afhangen van het feit of de club Valdimarsson kan overtuigen voor een definitieve transfer. De afgesproken aankoopoptie van € 2.6mln. zal na de goede Europese en binnenlandse prestaties immers geen struikelblok mogen zijn. Voor rechtsbuiten Elias Hansen (19) wordt naar opties op huurbasis gezocht. Valdemar Møller (19) en Mohamed Amar Diagne (19) spelen momenteel voor tweedeklasser Vendsyssel FF en zullen in principe ook volgend verhuurd worden. Tot genoergen, Stig Dank voor de vele reacties, likes en het lezen! Onze laatste competitiewedstrijd was inderdaad een doelpuntenkermis langs beide kanten. De tactiek die ik toen gebruikte staat nog niet 100% op punt, denk ik (@Fantasy en @Glenn08) Wat de UCL betreft is het inderdaad 'jammer', maar had niet gedacht met dit spelersmateriaal al zo'n hoge ogen te kunnen gooien. Denk het zeker een mooi parcours was! @Willem@MNie@Bogatyr@Fantasy@De Raam@Glenn08@Marius@Lensherr@Tim Windt@Djurovski@Kyrill@Cervantes@FlyD@Thomassje123@Urbeto@ElMarcos@Badmuts@Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Oh ja doe maar wat elite talenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Wat een lichting zeg! Zeker bij die elite talenten zijn er enkele jongens die ik al van wat minuten zou durven laten proeven in de A-kern maar ze hebben natuurlijk ook nog tijd genoeg om te groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Altijd leuk zo'n toplichting. Benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten