RFA Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) De stand na 13 wedstrijden is ongekend, Ajax gaat met een voorsprong van 7 punten op rivaal Feyenoord aan kop en PSV maakt de top 3 compleet, op 11 punten achterstand. Met 44 doelpunten voor Ajax en nog altijd geen doelpunt tegen rijst de vraag of het Ajax van Cruijff en zijn mannen af te stoppen zijn in de Eredivisie. Na de moeizame winst bij Slavia uit sloten Ritchie en zijn ploeg wederom een uitstekende maand af. In de Eredivisie lijkt er geen houden aan de ploeg met 14 goals in 3 wedstrijden zonder een tegentreffer te incasseren. Voetbal International (VI): Ritchie Cruijff Brengt Ajax Naar Nieuwe Hoogten Door [Pieter van Egmond] Amsterdam, [26-11-2023] - Ajax bevindt zich momenteel in een gouden periode onder leiding van coach Ritchie Cruijff, de supporters mogen weer dromen van glorie. Het seizoen tot nu toe is indrukwekkend, met een reeks positieve resultaten en een tactische benadering die zowel het hart van de fans als de clubleiding verovert. Het zware deel van het programma lijkt achter de rug te zijn, met overwinningen op rivalen zoals Feyenoord, PSV, Utrecht en AZ. Ajax staat ruim op koers om de kampioensvlag te hijsen aan het einde van het seizoen. Het optimisme in en rondom de Johan Cruijff ArenA is voelbaar. Centraal in het succes staat de tactische meesterzet van Ritchie Cruijff, die vasthoudt aan het beproefde 4-3-3 systeem. Het is niet alleen de formatie zelf die indruk maakt, maar ook de implementatie van de Gegenpress-stijl, in lijn met de voetbalfilosofie van zijn illustere oom, Johan Cruijff. De supporters genieten van het dynamische, aanvallende spel en de druk die het team constant uitoefent op de tegenstanders. Het goede nieuws voor de fans houdt daar niet op. Ajax heeft onlangs aangekondigd dat de Johan Cruijff ArenA een uitbreiding zal ondergaan, waardoor de stadioncapaciteit wordt verhoogd naar 62.483 zitplaatsen. Bij deze plannen, die de club ongeveer 46 miljoen euro zullen kosten, is de club nog afhankelijk van de goedkeuring van de gemeente Amsterdam. Als alles volgens plan verloopt, zullen de werkzaamheden aan het einde van dit seizoen beginnen, met een oplevering aan het begin van het nieuwe seizoen. Echter, te midden van al het optimisme zijn er kritische geluiden over de integratie van nieuwe jeugdspelers in het eerste elftal. Ritchie Cruijff erkent deze geluiden, maar pareert ze met realisme. Hij wijst erop dat het wellicht 3 tot 5 jaar zal duren voordat de volgende generatie talentvolle jeugdspelers klaar is om te schitteren in de Johan Cruijff ArenA. Het gebrek aan direct beschikbaar talent is evident, en spelers zoals Vos, Misehouy en Vink lijken nog niet klaar voor een rol in het eerste elftal. Desondanks lijkt de toekomst rooskleurig voor Ajax onder de bezielende leiding van Ritchie Cruijff. Met een combinatie van tactische briljantie, uitbreidingsplannen voor het stadion en een realistische kijk op jeugdontwikkeling, is de sfeer rondom de club nog nooit zo positief geweest. De fans kunnen met recht hopen op een glorieuze toekomst voor hun geliefde Ajax. @Copywriter In mijn volgende update plaats ik een tussenstand. Ik ben namelijk op bepaalde punten vergeten screenshots te maken in de game destijd. @Marius Het loopt inderdaad lekker, achteraf vraag ik mij af of ik in Europa ook zolang de 0 had kunnen houden als ik met de sterkste spelers gespeeld had. Ik koos er toch voor om iedereen speelminuten te geven waar dat kon. @dimihuyghe met 7 punten voorsprong ben ik er zelf nog niet gerust op maar de prestaties tot nu toe zijn wel erg lekker. @Tim Windt wederom komen we de maand erop weer goed door @jeffrey koole ik had liever gehad dat de prestaties in het echt in mijn fm game geweest zouden zijn en andersom, als supporter zou dat veel fijner voelen! @Djurovski mee eens daarom gaan wij vrolijk verder waar we gebleven waren! Bedankt allen voor de reacties! @MNie@Bogatyr@Fantasy Geef gerust aan of je een tag wil ontvangen of juist niet. 13 januari bewerkt door RFA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Wanneer ga je dat eerste tegendoelpunt slikken in eigen land? Echt ongekend sterk bezig! Ook in Europa blijf je gewoon winnen, en dat op automatische piloot bijna lijkt het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari topresultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Wat een fantastische resultaten blijf je boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Pfoe de doelpunten machine is on fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 24 februari Auteur Share Geplaatst 24 februari Afgelopen tijd helaas door een enorme winterdip geen zin gehad om bezig te zijn met FM. Daarnaast ook druk geweest met werk/studie, waardoor dit op een erg laag pitje stond. De novelle gaat nu door tot 2e week maart, na mijn vakantie pak ik de draad vervolgens weer op. @Marius ik hoop dat het eerste tegendoelpunt in de competitie nog lang op zich laat wachten @dimihuyghe @Tim Windt @Djurovski bedankt voor de reacties! @Fantasy @Bogatyr @MNie Geef gerust aan of je een tag wil ontvangen of juist niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Er staat zo geen maat op de ploeg. Mis alleen de stand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Mooi dat deze opnieuw doorgaat. Het blijft echt waanzinnig dat je geen tot weinig tegendoelpunten slikt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari sterke resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten