Lensherr Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Prima begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Interessante Novelle om te volgen. Heb je de profielfoto van de manager ergens van gedownload? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) Verslag van Deadline Day Transfers bij Ajax door Hasan Salihamidžić: Hasan Salihamidžić: "Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie aanwezigheid. Het is een opwindende deadline day voor Ajax, en ik ben blij de volgende transfers aan te kondigen die we hebben afgerond." "Allereerst, vanwege de blessure van Jay Gorter, hebben we besloten om Andriy Lunin aan te trekken voor 3,5 miljoen euro. Met Ramaj hadden wij slechts 1 doelman beschikbaar, en we willen ervoor zorgen dat we voldoende dekking hebben op doel. Andriy heeft een indrukwekkende reputatie en we zijn ervan overtuigd dat hij een waardevolle toevoeging zal zijn." "Daarnaast zijn we verheugd om Florian Thauvin te verwelkomen op huurbasis, met een optie tot koop van 6 miljoen euro. Florian heeft in 2018 de wereldbeker gewonnen met het Franse nationale team en brengt een schat aan ervaring en kwaliteit naar onze rechterflank." "Tot slot verwelkomen we Matteo Darmian voor 1,7 miljoen euro. Zijn ervaring zal de selectie voorzien van een broodnodige boost, vooral in de verdediging. We geloven dat deze transfers onze ploeg zullen versterken voor de uitdagingen die voor ons liggen." Hasan Salihamidžić: "Dank jullie wel voor jullie aandacht. We kijken uit naar de bijdragen van Andriy, Florian en Matteo aan ons team. Mochten er nog vragen zijn, dan sta ik tot jullie beschikking." Een overzicht van de transfers voor het nieuwe seizoen De selectie voor het komend seizoen @Djurovski @Tim Windt@Marius zeker goed voor het moraal en het vertrouwen in de groep @Daz Brobbey presteert helaas nog niet naar behoren helaas. @dimihuyghe Zeker een goede start, het kost wat tijd om ingespeeld te raken op elkaar @Lensherr Een goed begin is het halve werk hoop ik in deze @Pascal... Ik heb de profielfoto opgezocht op Lexica (AI foto's genereer/zoekmachine), en vervolgens in de game geïmporteerd. Bedankt voor de reacties allen! @Copywriter @Bogatyr @MNie 4 januari bewerkt door RFA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Toch nog wel enkele interessante transfers op deadline day! Vooral die van Thauvin is misschien wel degene om het meest naar uit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Op het oog prima transfers maar misschien wel een beetje buiten het straatje van een Ajax aankoop. Had het ook mooi gevonden om vanuit het oogpunt van een Cruyff en van Gaal een aantal jeugdspelers door te selecteren. Maar kijkend naar kwaliteit heb je voor een laag bedrag zeker kwaliteit toegevoegd aan de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Gorter lang geblesseerd? Je gebruikt wel geweldige faces, DF11 mijn favoriet. 5 januari bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Leuke spelers gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 5 januari Auteur Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Voorgaand aan de wedstrijd tegen Fortuna Sittard lichtte Ritchie Cruijff het tactisch aspect nogmaals toe: Na de recente wedstrijden tegen Lugano, waar we natuurlijk een monsterscore van 10-1 over twee wedstrijden hebben behaald, wil ik graag aankondigen dat we teruggaan naar het 4-3-3 systeem met de punt naar achter op het middenveld. Het 4-3-3 systeem met de punt naar achter op het middenveld is een opstelling die diep geworteld is in de Ajax-geschiedenis en de Cruijffiaanse filosofie. Na een grondige analyse van de recente wedstrijden, hebben we besloten terug te keren naar het 4-3-3 systeem. Hoewel we indrukwekkende resultaten hebben behaald, hebben we ook opgemerkt dat sommige fases van de wedstrijd het positiespel beter kan. Daarnaast werd de belasting van de backs als hoog ervaren, gezien zij over veel loopvermogen dienen te beschikken in het 5-3-2 systeem. Ook hebben we enkele nieuwe spelers aangetrokken tijdens de deadline day, wat onze selectie verder versterkt en extra mogelijkheden biedt. Deze nieuwe aanwinsten passen goed binnen het 4-3-3 systeem en zullen bijdragen aan de variatie en diepte van onze selectie." Wat betreft formaties dit seizoen, wil ik benadrukken dat we een dynamisch team zijn en dat we onze formaties zullen aanpassen aan de tegenstander en de situatie. We sluiten niet uit dat we in sommige wedstrijden kunnen terugvallen op het 5-3-2 systeem, afhankelijk van de omstandigheden en de strategie die we willen toepassen. Vanwege de Europese wedstrijden hebben wij een wedstrijd minder gespeeld Over de EL loting wilde Ritchie Cruijff weinig kwijt, in deze poule zijn wij namelijk de topfavoriet. Met respect voor de tegenstanders is elk resultaat anders dan 1e worden niet Ajax waardig. Dit is dan ook het doel dat wij dienen na te streven. Een wat kortere update, omdat ik in de volgende post uitgebreid stil wil staan bij onze 5e Eredivisie wedstrijd, namelijk de klassieker! Bedankt voor de reacties! @Marius De transfers brengen de selectie iets meer in balans en voorzien ons ook in kwaliteit met name Lunin en Darmian. @Tim Windt Helemaal mee eens, ik vind de kwaliteit in de jeugd momenteel nog niet goed genoeg, de komende jaren hoop ik dan ook op goede instroom gecombineerd met aankopen voor het jeugdelftal @Copywriter een blessure van 2 maanden, waardoor ik genoodzaakt was om op zoek te gaan naar een nieuwe keeper. DF11 zijn faces die ik al jaren gebruik en ik dacht ook door iemand hier op het forum ooit gemaakt en opgericht. @Djurovski Bedankt, ik denk gezien de middelen voor nu de juiste kwaliteit binnengehaald. @dimihuyghe @Bogatyr @MNie Geef gerust aan of je een tag wil ontvangen of juist niet. 5 januari bewerkt door RFA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Geen uitslagen waar je van achterover slaat maar wel gewoon winst en dat is het belangrijkste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Sportief blijft het geweldig gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Geen heel overtuigende zeges, maar de drie punten zijn het belangrijkst. De Europese loting is sowieso een lachertje voor een ploeg van het kaliber als Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari nog steeds een perfect rapport, Europees overwinteren moet je zeker doen in deze gemakkelijke poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Persconferentie Ritchie Cruijff voorafgaand aan de Klassieker: Ritchie Cruijff: "Goedemiddag, bedankt voor jullie aanwezigheid. Laten we het hebben over de afgelopen wedstrijden en de aanstaande Klassieker. Wat betreft de resultaten ben ik tevreden, maar ik wil wel benadrukken dat er ruimte is voor verbetering in ons spel. Hoewel we positieve resultaten hebben behaald, ben ik van mening dat ons spel nog veel beter kan. We hebben momenten gehad waarop het positiespel en de druk op de tegenstander verbeterd kunnen worden. Dit is iets waar we hard aan werken, en ik ben ervan overtuigd dat we in staat zijn om ons spel naar een hoger niveau te tillen. Specifiek wil ik de rol van onze backs benoemen. Ze moeten hoger op het veld spelen en meer betrokken zijn bij het drukzetten op de tegenstander. Het is een aspect waar we aan werken op de training, en ik verwacht dat we verbeteringen zullen zien. Wat betreft Feyenoord, wil ik mijn waardering uiten voor het werk van Arne Slot en zijn team. Zijn komst heeft duidelijk voor een positieve omkeer gezorgd bij de club. Het is altijd goed voor het Nederlands voetbal als clubs in vorm zijn, en ik denk dat dit de competitie alleen maar ten goede komt. De Klassieker is altijd een speciale wedstrijd, en ik geloof dat de strijd dit jaar nog intenser zal zijn. Feyenoord heeft duidelijk stappen voorwaarts gezet, wat alleen maar goed is voor het niveau van het Nederlandse voetbal. We verwachten een uitdagende wedstrijd. Tot slot zie ik onszelf als de favoriet in de Johan Cruijff Arena. We hebben een sterke ploeg en we moeten van elke tegenstander, zeker van Feyenoord, winnen. Maar we nemen geen enkele tegenstander licht op. In de Klassieker kan alles gebeuren, het is een wedstrijd die op zichzelf staat. We zijn er klaar voor en zullen er alles aan doen om de drie punten te pakken." De opstellingen Cruijff koos voor zijn vertrouwde namen Slot koos voor een plan met snelheid en hield Giménez de hele wedstrijd op de bank Ajax vs. Feyenoord - Overweldigende Triomf voor Ajax De Johan Cruijff Arena trilde op zijn grondvesten terwijl Ajax en Feyenoord elkaar troffen in wat altijd een intense confrontatie is. De opstellingen waren sterk, de verwachtingen hooggespannen, en de wedstrijd ontplooide zich als een waar spektakel. Eerste Helft: De aftrap bracht direct vuurwerk met Feyenoord dat vastberaden was om Ajax onder druk te zetten. Bijlow, de doelman van Feyenoord, maakte enkele indrukwekkende reddingen, maar in de 19e minuut wist Brobbey slim de verdediging te omzeilen na een slimme assist van de Roon en de score te openen: 1-0 voor Ajax. Ajax heerste over het middenveld met Mannsverk, de Roon, en Taylor die een indrukwekkend samenspel toonden. In de 30e minuut voegde Taylor een doelpunt toe aan zijn naam na een perfecte assist van Darmian, waarmee de voorsprong werd verdubbeld: 2-0. Nog voor rust liet Darmian opnieuw zijn klasse zien. Zijn afgemeten voorzet werd bekwaam benut door Bergwijn, die het derde doelpunt voor Ajax scoorde: 3-0. Tweede Helft: De tweede helft begon zoals de eerste eindigde, met Darmian als regisseur van het Ajax-spektakel. Zijn schot werd van richting veranderd, wat resulteerde in het vierde doelpunt voor Ajax in de 46e minuut: 4-0. Struijk, de centrale verdediger, voegde zijn naam toe aan de lijst van doelpuntenmakers in de 56e minuut met een krachtige kopbal na een perfecte vrije trap: 5-0. Feyenoord probeerde terug te vechten, maar de verdediging van Ajax onder leiding van Sutalo en Struijk bleef standhouden. De Johan Cruijff Arena ontplofte van vreugde terwijl de scheidsrechter affloot. Ajax domineerde de Klassieker met een overtuigende 5-0 overwinning op Feyenoord. Een overwinning waar de Ajax-fans nog lang over zullen napraten. Man of the Match: Darmian Matteo Darmian stond centraal in de dominantie van Ajax. Met twee assists en een uitstekend doelpunt was hij de onbetwiste Man of the Match, een speler die zijn stempel op de wedstrijd drukte. De doelpunten van Ajax op een rij Ritchie Cruijff kan tevreden terug kijken op de maand september. Na een stroef begin werden zowel Feyenoord en Volendam met ruime cijfers verslagen. Daarnaast kregen ze de gehele maand geen tegengoal te verwerken. @Djurovski het begin verliep stroef inderdaad, ik hoop dat we nu na de maand september echt los zijn. @Tim Windt Tot nu blijft het nog lekker gaan @Marius De loting is niet serieus te nemen en bied ook totaal geen weerstand. De overtuigende zege werd bewaard voor tegen de rivaal. @dimihuyghe Zoals gezegd niet als eerste eindigen in deze poule is een schande. Verder ziet het rapport er nog steeds goed uit! @Bogatyr @MNie @Fantasy @Copywriter Geef gerust aan of je een tag wil ontvangen of juist niet. 8 januari bewerkt door RFA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Als je alles zo uitgebreid gaat beschrijven wordt het een lange novelle Mooie overwinning op Feyenoord en de overige resultaten zijn ook super Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari en de trein dendert door. Veel scoren en de 0 houden, wat verlangt een coach nog meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Feyenoord heerlijk weggezet, maar ook in de daaropvolgende wedstrijden werd de weg naar doel wel heel vlot gevonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Wat een maand is dit zeg, je scoort er op los en je zorgt ervoor dat de tegenstander niet scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Zo dat is ff Feyenoord vernederen haha. Ook de rest van de maand was erg sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari Wederom een goede maand voor Ritchie Cruijff en zijn mannen. Europees wordt er met de reserves gespeeld, deze spelers zijn beduidend minder op elkaar ingespeeld, maar weten voor nu alsnog te overtuigen. @Copywriter zijn de updates te lang? Ik probeer er een beetje afwisseling in te bouwen en ook kijkende naar mijn eigen tijd uiteraard. Bedankt wederom voor je reactie @dimihuyghe wederom de 0 in de competitie het gaat wel lekker zo, waarbij we de sterkere tegenstanders wel gehad hebben nu. @Marius bedankt voor de reactie, deze maand ging het ook vlotjes wel balen van de gemiste penalty tegen Utrecht @Tim Windt In de Eredivisie zetten we momenteel deze trend voort @Djurovski Na Feyenoord nu ook ruim gewonnen bij PSV uit @MNie@Bogatyr@Fantasy Geef gerust aan of je een tag wil ontvangen of juist niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Je gaat als de brandweer, je updates zijn niet te lang. Klopt het dat ik de stand in de Eredivisie en Europa league mis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Je weet lekker de 0 te houden in eigen land. In Europa niet maar zelfs met de reserves weet je overtuigende overwinningen binnen te halen. Het loopt momenteel dan ook als een trein! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari het blijft zeer vlot gaan, de titel is nu al zo goed als binnen na mooie overwinningen tegen rechtstreekse concurrenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Met enkel overwinningen opnieuw een schitterende maand! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari jij bent lekker bezig zeg hopen dat ajax zo na de winterstop ook spelen kan alleen die missen wel jouw leiding vrees ik haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Zo dan dit loopt erg lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten