Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Veel liever Bayer 04 dan Juventus mij betref 100%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Benieuwd wat het gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei Auteur Share Geplaatst 5 mei Seizoen 2032 - 2033 Twee sollicitaties heb ik dus. Helaas gaat Bayer Leverkusen niet door. Ze vonden me zeker goed genoeg, maar blijkbaar was iemand anders beter. Nou ja voor hun pech. Maar ik kreeg witte rook vanuit Turijn. De Oude Dame gaat mijn nieuwe bestemming worden. Ik heb er zin in en zal dus gaan proberen de Champions League te gaan afvinken met Juventus. Ik heb geluk, want we spelen al dit seizoen Champions League voetbal. Of we al kans maken dat weet ik niet. Er is al wel werk aan de winkel. Helaas geen screen van de selectie zoals ik hem aantrof. Maar ik wil toch even eigen spelers halen en zal dus ook spelers moeten laten gaan. Ik ga wel mijn eigen taktiek gebruiken die ik al de gehele save gebruik. En dat is 4-2-3-1. Ik heb hier succes mee en waarom zou ik dan hier van af wijken. Ik heb er in ieder geval zin in. En het is al update 105. Ik ben nog niet klaar met deze novelle. Aanstelling bij Juventus Introductie Antwoorden op posts users @Djurovski Eén wilde me niet en de ander gelukkig wel. Eens zien hoe snel ik Italië verover. @Marius Het maakte mij niet welke club ik kon krijgen. Ik heb met geen van beide een band. Maar het is dus Juventus geworden. @MNie De keus is bekend geworden. @Kyrill Het is Juventus geworden. @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) De mooiste club uit Italië 😍 5 mei bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Veel succes met Juve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei Auteur Share Geplaatst 20 mei Seizoen 2032 - 2033 We gaan beginnen met Juventus. Normaal zou ik de transfers bespreken. Maar ik heb zo weinig gespeeld dat ik niet meer exact weet van hoe en wat. Daarom alleen de screens van de uitgaande en inkomende transfers. Uiteraard ga ik een gooi doen voor alle prijzen die ik dit seizoen kan winnen en dan voor de Champions League. Want je weet nooit hoe een seizoen gaat lopen. Ik verwacht vanuit Engeland veel tegenstand te krijgen, maar ook van Real Madrid, FC Barcelona en PSG. En misschien ook wel Bayern München. Maar goed we moeten zelf ook goed zijn en of we het zijn laat ik aan jullie expertise over. Transfers uit Transfers in Selectie Juventus Taktiek Loting Champions League Antwoorden op posts van users @MNie Het is lang geleden dat ik in Italië manager ben geweest. Ik heb er niet echt een favoriete club. @Djurovski Dankje. Ik zal het nodig hebben. @Marius @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Van een transfercarrousel gesproken! De loting voor de CL ziet er prima te doen uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Staat een prima selectie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 mei Auteur Share Geplaatst 22 mei Seizoen 2032 - 2033 Zo we gaan eindelijk van start met Juventus.Qua voorbereiding heb ik niets gedaan omdat mijn assistent dit doet en ik bezig was met andere zaken. We starten in de Serie A met wedstrijden tegen Parma, Cagliari en AS Roma. We gaan zien wat we vooral tegen AS Roma kunnen en dan vooral Mourinho. Voorbereiding AS Roma - Juventus Serie A Augustus Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik heb fijne transfers gedaan en nu moet ik er een team van maken. @Djurovski Ik ben tevreden over de selectie. @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Wat een start! Vooral die tienklapper ... wat was dat zeg?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Matige start wel he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Juventus is een mooie stap en ik ben zeer benieuwd hoe snel je hiermee successen kunt boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 mei Auteur Share Geplaatst 25 mei Seizoen 2032 - 2033 We zijn goed gestart dit seizoen en vooral die 10-0 knalde er erg lekker uit. Het Champions League seizoen gaat deze maand ook beginnen en wij moeten spelen tegen Besiktas en Bayern München. In de Serie A gaan we spelen tegen AC Milan, Monza, Sampdoria en Fiorentina. Ik ben zeer benieuwd wat mijn jongens kunnen tegen de grotere ploegen in de Serie A en de Champions League. Juventus - AC Milan Serie A Juventus - Besiktas Champions League Bayern München - Juventus Champions League September Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Daar stond ik ook van te kijken. Altijd wel lekker om zo'n uitslag te hebben ivm doelsaldo. @MNie Het had zeker beter gekund. @ElMarcos Daar ben ik ook benieuwd naar. Vooral om te zien hoe snel ik nu deze challenge kan afronden. @Djurovski @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Lekker maandje! Als je enkel tegen Bayern puntenverlies lijdt, weet je dat het goed zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei Seizoen 2032 - 2033 In de Serie A loopt alles lekker op dit moment. We staan er goed voor en daardoor verleg voor nu mijn focus op de Champions League. Aangezien dat mijn hoofddoel is dit seizoen. We spelen namelijk tegen Celtic en dat zou normaal gesproken toch drie punten moeten opleveren. En in de Serie A mogen wij spelen tegen Napoli, Bologna, Udinese en Sassuolo. Juventus - Celtic Champions League Oktober Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik ben heel blij hoe het nu loopt. Ik moet wel zeggen dat ik het snel alles op orde heb. Dan kan de focus nu op de CL. @MNie @ElMarcos @Djurovski @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Die zeldzame uitschuiver is je vergeven als je naar de andere resultaten kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni VerlieZen van Napoli kan. Overige uitslagen zijn meer dan prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juni Auteur Share Geplaatst 22 juni Seizoen 2032 - 2033 Daar ben ik weer met een update. Het heeft even geduurd, maar ik had geen tijd om twee novellen te onderhouden. Hopelijk gaat dat nu wel gebeuren. Ik moest even denken hoever ik ook al weer was. We zitten dus in de maand November. Al mijn aandacht gaat uit naar de Champions League, want deze prijs is de enige die ook nog moet pakken en dan is deze challenge voltooid. Pak ik meer prijzen is het altijd leuk. Deze maand spelen wij tegen Dinamo en AC Milan in de Champions League en in de Serie A gaan we spelen tegen Torino, Pisa en Cremonese. Juventus - Dinamo Zagreb Champions League AC Milan - Juventus Champions League November Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Helaas geen screen. Financien Antwoorden op posts van users @Marius Het was een domme nederlaag, maar het seizoen is nog lang in mijn ogen. En mijn doel is toch de CL. @Djurovski Ik ben ook tevreden en mijn doel is de CL. @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Niet de allerbeste maand, en dat mag misschien ook wel wat onverwacht genoemd worden na de sterke start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni Auteur Share Geplaatst 23 juni Seizoen 2032 - 2033 Ik moet eerlijk zeggen dat ik weer even helemaal in deze novelle moet komen. Het had een tijdje geduurd qua updates. Ik ben er achter gekomen dat mijn selectie niet heel sterk is om op alle fronten mee te strijden, maar ik hoop door slim te rouleren toch ver te gaan komen dit seizoen. En dan maar zien hoe het is in mei. Deze maand gaan we spelen tegen Chelsea in de Champions League. Voor de Supercoppa is Internationale de tegenstander in de halve finale. En in de Serie A mogen wij spelen tegen AS Roma, Internationale, Lazio, Atalanta Bergamo en Spezia. Al met al een zware maand en hopelijk komen wij deze goed door. Juventus - Chelsea Champions League International - Juventus Supercoppa December Stand Serie A Stand Champions League Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Verwacht niet alleen maar groen hoor. De selectie is niet sterk genoeg om aldoor goed te zijn. Ik wacht ook met smart op de winter transferperiode en anders van de zomer de kans om het team goed te versterken. @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Prima periode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Dat is dan weer een ijzersterke periode! Op alle vlakken sta je er momenteel dan ook meer dan prima voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni Seizoen 2032 - 2033 De maand januari is aangebroken en dat betekent transfertijd. De enige grote naam die vertrekt is Kiwior. Hij gaat naar Stade Rennes voor 14,75 miljoen. We hebben ook spelers gehaald. Martin Crippa is een Argentijnse spits en hij komt over van River en kost ons 16,25 miljoen. En ik heb Cesborn gratis gehaald. Hij is een centrale verdediger uit Canada. En dan de wedstrijden. We zitten in de finale van de Supercoppa en daarin treffen wij Napoli. Om de Copa Italia moeten wij spelen tegen Torino. In de Champions League gaan we spelen tegen Stade Rennes en RC Lens. In de Serie A spelen wij tegen Frosinone, Parma en AC Milan. Transfers uit Transfers in Spoiler Finale Supercoppa Stade Rennes - Juventus Champions League RC Lens - Juventus Supercoppa Januari Stand Serie A Stand Champions League Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik heb weinig te klagen. @Marius Ik heb het aardig op de rit zo lijkt het. @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Geen slechte maand. In de CL presteer je netjes vind die cv niet echt een aanwinst voor een topploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni In de Serie A houdt AC Milan het nog enigszins spannend. Anders was je er wellicht al vandoor. In de CL handig om de tussentijds te mogen overslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten