MNie Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Knappe prestaties!! Hoppa.. who's next? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ondanks het totale gebrek aan steun en hulp heb je toch maar mooi de finale weten te winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart Seizoen 2029 - 2030 Dit gaat een kort verblijf worden in Azië. De doelstelling is binnen en dan heb ik geen zin om nog langer in Azië te verblijven. Waar ik heen ga blijft nog even in het midden, maar het is voor mij een leuke uitdaging. Nu nog de update rondom de seizoensafsluiting. Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Ontslag Antwoorden posts van users @Kyrill Ik denk dat het wel meer gaat worden dan 300. Ik ben blij dat de vierde CL binnen is. @Djurovski Ja mij viel het ook tegen. Maar ach er zijn ergere dingen op de wereld. Ik ben al bij mijn nieuwe club aan het werk. @Marius Ik heb gegokt door hier meteen de CL te winnen en dan meteen weer door te gaan en die gok pakte heel mooi uit. Ik ben al uit Azië vertrokken en ben ondertussen ook al aan het werk. @MNie Dit continent kon ik snel afvinken en nu snel door naar de volgende club. @ElMarcos Ik ben blij dat ik deze kon pakken en nu snel door naar mijn nieuwe uitdaging. @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Who's next? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Benieuwd na de volgende bestemming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart De statistieken zijn één ding, maar we zaten natuurlijk allemaal te wachten op het nieuws wat de volgende stap wordt! Begrijpelijk dat je meteen vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ik weet het niet helemaal zeker, volgens mij heeft Lazar Samardzic, een best wel goed seizoen gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart Seizoen 2029 - 2030 Ik was vergeten Mexico in te laden, maar ik zou op tijd zijn qua inladen toen ik dit deed. Ik heb wel alle competities in Azië verwijderd zodat ik sneller door kan gaan. Voor nu heb ik Spanje, Italië, Mexcio en de USA. Er was één club vrij waar ik heen kon gaan en daar heb ik gesolliciteerd. En ik kan zeggen het is een club met een uitdaging. Ik heb er zelf nog niet eerder gewerkt, maar anderen wel en die hebben last van de regels. Misschien krijg ik dit ook, maar ik moet hier ooit gewerkt hebben. Let op: De screen van de taktiek is niet mijn beste elf. Sollicitatie Aanstelling Introductie Doelstelling Selectie Atlanta United bij aankomst Stand MLS bij aankomst Taktiek Antwoorden posts van users @MNie Atlanta United is de nieuwe uitdaging. @Djurovski Deze is nu bekend geworden. @Marius De uitdaging was weg. Dan is het beter om nieuwe oorden te gaan zoeken. @Kyrill Die gozer was heel goed bezig dit seizoen. @ElMarcos @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Aha, de MLS! Lang geleden dat ik er zelf nog eens gespeeld heb maar ik heb onthouden dat het qua regeltjes niet de eenvoudigste is, en dat je daardoor zelfs elk seizoen verplicht was om je selectie op schop te zetten. Benieuwd hoe je het er gaat vanaf brengen dan ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Verassende keuze hoor! Wel een leuke. Benieuwd hoe je het doet in zowel de MLS als continentaal. En nog meer benieuwd hoe je de drafts aan pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Benieuwd hoe je het gaat doen in de mls. Zou iig de nieuwste podcast even beluisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Zeer mooie club waar je nu neer strijkt zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Niet verwacht deze keuze. Veel plezier en succes in de MLS! In de voetsporen treden van ; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 maart Auteur Share Geplaatst 22 maart Seizoen 2029 - 2030 Mijn eerste wedstrijd is tegen Nashville. Ik zal dus thuis mijn debuut maken en ik moet zeggen dat ik zeer benieuwd ben hoe men het voetbal beleefd in Amerika. Na Nashville spelen wij nog tegen Orlando City, New York City FC en Real Salt Lake. In de maand juni waren al twee wedstrijden gespeeld tegen Philadelphia Union en New York Red Bulls. Deze twee wedstrijden waren al gewonnen. Debuut Atlanta United Atlanta United - Nashville MLS Juni Stand MLS Loting Leagues Cup Antwoorden posts van users @Marius Ik heb er nog nooit een game gehad en ik ben ook bang voor de regels. Maar goed ik ga het wel zien. Ik hoop dat ik mijn doel binnen drie jaar bereikt heb. @MNie Ik vond het ook verrassend, want ik hoopte op Mexico en nu kom ik in een land waar ik een hekel heb aan de competitie regels. @Djurovski Ik ben ook zeer benieuwd hoe wij het gaan doen. Ik ben geen podcast luisteraar dus dat wordt hem niet. @Kyrill Ik hoop langer te blijven dan Frank. @ElMarcos Ik ben ook zeer benieuwd wat ik hier kan doen. Ik heb wel eens beelden gezien dat het in Atlanta echt leeft. @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Vanzelfsprekend, gaat erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Lekker debuut op die manier, zo wel de eerste wedstrijd als de daaropvolgende. Dat moet deugd doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart Auteur Share Geplaatst 23 maart Seizoen 2029 - 2030 Ik heb een goed debuut achter de rug. Maar we zijn er nog lang niet. Maar de goede weg is ingezet en nu zien wat we kunnen doen. In de maand juli gaan we ook spelen om de Leagues Cup. Een leuke prijs die ik graag wil winnen. Want hiermee kan ik al meteen een plek pakken voor de Champions League van Noord-Amerika. En wat betreft de Leagues Cup. We gaan deze maand spelen tegen Chicago Fire FC en Pachuca. Ik kan meteen zien hoe sterk het team is tegen de Mexicaanse tegenstanders. In de MLS gaan we spelen tegen Columbus Crew en DC United. Atlanta United - Columbus Crew MLS Atlanta United - Chicago Fire FC Leagues Cup Pachuca - Atlanta United Leagues Cup Juli Stand MLS Stand Leagues Cup Loting Leagues Cup Antwoorden posts van users @Kyrill Ik had een goede start en daar ben ik zeker blij mee. @Marius We zijn goed gestart en dat hoop ik vol te houden. @MNie @Djurovski @ElMarcos @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Jammer van de nederlaag tegen D.C United, verder gaat het erg goed. Knap 1e, sommige teams hebben wel duels minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Ik was het ook nooit tot ik die van MU heb geprobeerd. Geef het een kans zou ik zeggen. De start heb je niet gemist iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Prima maandje. Opvallend trouwens dat er in dat tornooi zo veel clubs uit de VS overblijven en zo weinig Mexicaanse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart Auteur Share Geplaatst 24 maart Seizoen 2029 - 2030 Ik zal de komende tijd iets minder updaten. Ik heb nog een paar updates, maar omdat ik problemen had met de faces in het spel heb ik alles moeten verwijderen en er op nieuw moeten installen en aangezien het bij mij zo'n 15 gig was ben ik even bezig geweest. De maand augustus zal voornamelijk bestaan uit wedstrijden in de Leagues Cup. Tenminste als wij ver komen. We beginnen met een wedstrijd tegen Minnesota United. En daarna zien we het wel. In de MLS gaan we spelen tegen Los Angeles Football Club. Kwartfinale Midden Leagues Cup Halve finale midden Leagues Cup Finale midden Leagues Cup Play-off halve finale Leagues Cup Play-off finale Leagues Cup Augustus Stand MLS Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Ik heb ook geen idee waarom er zoveel verschil is. Wij zullen in de maand augustus maar één MLS wedstrijd spelen. @Djurovski Ik ben goed gestart en ik hoop dat ik het lang vol kan houden. @Marius Ik heb ook geen idee waar het aan ligt. @MNie @ElMarcos @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Alleen maar groene bolletjes dat is altijd mooi om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Pfff werk he als je dat moet doen! Heb al die files op een externe schrijf.. dan hoeft t downloaden in ieder geval noet steeds. I feel you haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Lekker zo'n maand met alleen maar groene bolletjes. Geen idee wat die League Cup nu precies waard is qua trofee, maar een prijs pakken is natuurlijk altijd leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart In de MLS lijk je de Conference titel te mogen gaan uitvechten met Inter Miami. In de League Cup heb je alvast een mooie titel te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten