Djurovski Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Met uitdoelpunten door naar door is door. Succes in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Gewoon weer een hele sterke periode en met name knap dat je in de finale staat van de Copa. Tegen een toch iets wat onverwachte tegenstander. Althans, voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart 2028 - 2029 We genieten van de finale in de Copa Libertadores, maar voor het zover is zullen wij eerst nog drie wedstrijden spelen. We spelen twee halve finale wedstrijden in de Copa Uruguyana. En de laatste wedstrijd in de competitie spelen wij tegen Plaza Colonia. Bij winst zijn we kampioen. Ik ben er achter gekomen dat de play-offs gespeeld worden als er een verschillende winnaar is in de Openingsronde en in de laatste ronde. Maar is er een club die zowel de Openingsronde wint als de Laatste ronde dan is die club kampioen van Uruguay. Nacional - Plaza Colonia Laatste ronde 1e Division November Stand Laatste ronde 1e Division Totale Stand 1e Division Seizoencijfers Affiche Copa Uruguyana finale Antwoorden op posts users @Marius Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen idee heb hoe sterk ze zijn. @Djurovski Het werden zelfs strafschoppen, maar gelukkig wisten wij ze te winnen. @ElMarcos Ik vind het bijzonder dat ik binnen twee jaar al in de finale sta en gelukkig niet een hele sterke tegenstander qua naam. @Kyrill @Satioz @MNie @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Gaat erg goed, gefeliciteerd met de dubbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Nu de beker nog om de binnenlandse triple compleet te maken. Maar stiekem draait het natuurlijk allemaal om die andere prijs ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Je gaat met een goed gevoel de finales in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Sportief gaat het lekker en dus kan je met een goed gevoel naar de finales toewerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart Auteur Share Geplaatst 13 maart 2028 - 2029 We staan weer in de beker finale en dat is wel erg fijn. Bij winst pak ik weer een prijs en punten voor de manager aller tijden. Het is een heuse topper. We spelen namelijk tegen Danubio. Uiteraard zijn wij de grote favoriet en is Danubio de underdog. We mogen ze niet onderschatten. Aankondiging finale Copa Uruguaya Road to the final Danubio Road to the final Nacional Opstellingen Danubio - Nacional Finale Copa Uruguaya Antwoorden op posts users @Kyrill Het is niet een dubbel die je graag wint, maar een prijs is een prijs. @Marius Ik wil zeker de beker, want dan is onze hegemonie helemaal klaar in Uruguay. En zeker is de CL finale belangrijk. @Djurovski Nu moeten wij het wel zien af te maken. @ElMarcos Het gaat ons zeker voor de wint en nu moeten zien te oogsten. @Satioz @MNie @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Gefeliciteerd met de beker, en dus de dubbel. Heel fijn, knap gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zoals verwacht werd ook deze prijs weer een prooi! De dominantie in eigen land is inderdaad compleet nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Je blijft prijzen pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart De beker is iig binnen. Nu op naar de cup met de grote oren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart Auteur Share Geplaatst 14 maart Seizoen 2028- 2029 We staan in de finale van de Copa Libertadores. Wie had gedacht dat het zo snel zou gaan. Ik in ieder geval niet. We spelen tegen RB Bragantino uit Brazilië. Ik weet weinig over deze tegenstander. Ik was al blij dat het geen Boca Juniors was geworden. Nu maken wij gewoon een kans. Ik heb zin in de finale, want als wij hem winnen heb ik mijn derde Champions League te pakken en geen enkele Nederlander heeft eerder de Champions League uit Oceanië, Afrika en Zuid-Amerika gewonnen. Ik kan dus geschiedenis schrijven. Maar eerst moet deze finale maar gespeeld gaan worden wil ik geschiedenis gaan schrijven. Aankondiging finale Copa Libertadores Road to the final Nacional Road tot the final RB Bragantino Opstellingen Nacional - RB Bragantino Finale Copa Libertadores Antwoorden op posts van users @Kyrill Dit was op papier de makkelijkste finale, maar ik ben tevreden met de winst. @Marius In eigen land heb ik geen wensen meer. @MNie Ik ben dan ook de Special One hahahaha. @Djurovski Dat zeker, maar die cup heeft geen grote oren. Hij is wel groot dat dan weer wel. @Satioz @ElMarcos @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Hoppa en weer een contintent afgevinkt! Benieuwd naar welke club je gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Ondanks de vroege achterstand de situatie heel snel omgezet! Lekker! Ik neem aan dat je nu naar een volgende bestemming trekt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Netjes de finale winnen na een achterstand, extra fijn en mooi. Knap hoor, benieuwd wat je volgende club gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart En ook Zuid Amerika is in de pocket. Benieuwd waar je nu naar toe gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Daar is de grote continentale prijs en daarmee kun je Zuid-Amerika ook afvinken. En dooooor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart Seizoen 2029- 2030 Het seizoen zit er op. Ik sluit dit seizoen en Zuid-Amerika af. We gaan dus op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb nog steeds USA, Saoedi Arabië, Australië, Japan, China en Zuid-Korea aan staan. Ik heb nog nooit gewerkt in de USA dus dat lijkt mij wel een hele mooie uitdaging. Azië is uiteraard ook een uitdaging, maar ik ga wel zien wat er op mijn pad gaat komen. Nu eerst de laatste update omtrent Nacional en dan kijken waar ik mijn koffers ga uitpakken. Terugblik Commercieel Overzicht Statistieken Individuele prijzen Financien Ontslag Antwoorden op posts van users @MNie Ik kan je verzekeren het gaat een club zijn die niemand kent. @Marius Ik was even in paniek, maar ik kon vertrouwen op mijn geweldige aanval. Ik ga Zuid-Amerika verlaten. En de club die het nu wordt zal niet snel een belletje doen rinkelen. @Kyrill Winnen na een achterstand is altijd heel erg lekker. Ik vermoed dat je de club niet kent. @Djurovski We zitten bijna over de helft van de CL's. Het gaat voor mij in ieder geval een onbekende club worden. @ElMarcos Het ging sneller dan ik had verwacht. Nu kijken waar ik mijn koffers ga uitpakken. @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Nu ben ik nog nieuwsgieriger welke club het wordt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Ook benieuwd naar de volgende werkgever. Als de naam geen belletje gaat doen rinkelen, vermoed ik dat het toch niet de MLS zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Nog een mooie laatste overzicht van dit vreselijk goede seizoen in Zuid-Amerika. Zeer benieuwd waar je nu gaat landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart Seizoen 2029- 2030 Speciaal voor jullie gooi ik er nog maar een update uit. Aangezien jullie zo benieuwd zijn waar ik naar toe ga zal ik dus maar een extra update erin gooien. Ik had binnen een maand alweer een nieuwe club. Het was ook de eerste club waar ik deze periode bij had gesolliciteerd. Waarom? Omdat zij Champions League spelen in Azië en dan is het natuurlijk slim van mijzelf om daar te gaan solliciteren. Wie weet kan ik deze prijs al vrij snel binnen halen. Maar ja welke club zal het zijn. Ik kan wel verklappen dat ik een speler van Nacional heb overgenomen. Het gaat om Augusto Scarone. Hij komt over voor 4,1 miljoen. Ik heb veel aan hem te danken en daarom beloon ik hem met deze transfer. Sollicitatie Al Shabab Aanstelling Introductie Doelstelling Transfer in Selectie bij aankomst Stand bij aankomst Antwoorden op posts van users @MNie Ik kon je niet langer in spanning laten zitten. @Marius Ook jou kan ik uit je lijden verlossen. Hier is de club. @ElMarcos Het was een heerlijk seizoen voor ons en de club is bij deze bekend. @Kyrill @Djurovski @Satioz @Thomassje123 @Fantasy @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Lekker aan de kebab bij Al Shabab. Veel succes aan de stand te zien is er werk aan de winkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Ik had een echt onbekende club verwacht Deze kende ik al wel. Michel Preud'homme is daar een aantal jaren geleden nog aan het werk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten