delichris Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart 2028 - 2029 We zijn lekker bezig en ik ben erg tevreden dat wij door zijn in de Copa Libetadores. We laten gewoon een Braziliaanse ploeg achter ons en dat had ik niet verwacht. In de competitie gaat het voor als nog erg voortreffelijk. Deze maand spelen wij daarom ook maar drie wedstrijden. Eén in de Copa Libertadores tegen Bolivar. En twee in de competitie en daarin spelen wij tegen Defensor Sporting en Plaza Colonia. Nacional - Bolivar Copa Libertadores Nacional - Plaza Colonia Openingsronde 1e Division Mei Stand 1e Division Stand Copa Libertadores Loting Copa Libertadores Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius Ik ben blij dat wij door zijn in de CL en in de competitie worden de prijzen pas later verdeeld. @Kyrill Zeker weten. @Thomassje123 Klopt ik wilde ook echt geen Braziliaanse en Argentijnse club, want dan was ik kansloos. Gelukkig had ik alleen een Braziliaanse club. We weten ons knap te kwalificeren en nu zien wat we verder in de titelstrijd kunnen gaan doen. @De Raam Het was echt slikken, maar we zijn door en dat is het belangrijkste. @MNie @Djurovski @Glenn08 @Fantasy @Netzwerk @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Knap hersteld en nationaal blijf je lekker gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Lekker om de groepswinst nog te pakken in de CL. Of het veel uitmaakt voor de loting van de volgende ronde weet ik echter niet, want ook de nummer 2 loot een Colombiaanse ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 maart Auteur Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) 2028 - 2029 Ik ben blij dat wij door zijn als groepswinnaar in de Copa Libertadores. We zijn er nog niet. En ik ben ook tevreden over de loting. Ik zie zeker kansen om door te gaan. Maar zover is het nog niet. We spelen eerst deze maand Defensor Sporting, M.C. Torque en Central Espanyol. Drie wedstrijd is niet veel voor ons deze maand. Scheelt dat iedereen wel lekker rust heeft. Ik heb tags weggehaald omdat men toch niet meer reageert. Ik weet dat sommigen het wel lezen en als je er toch niet meer tussen wilt staan geef het aan. Even goede vrienden. Nacional - M.C. Torque Openingsronde 1e Division Juni Stand 1e Division Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Djurovski Ik ben erg blij dat het goed gaat, maar dit gaat al maanden zo. @Marius Ik weet ook niet hoe het uitpakt qua loting, maar ik ben wel tevreden over deze loting. @Kyrill @Thomassje123 @De Raam @MNie @ElMarcos @Satioz 7 maart bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Aan doelpunten weer geen gebrek zeg! Gemiddeld meer dan 5 doelpunten gescoord per wedstrijd, maar ook de neutrale toeschouwer zal zich niet verveeld hebben bij deze matchen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart De neutrale toeschouwer (en die van jouw ploeg) hebben wat te genieten. Wat een goals Als je deze lijn door weet te trekken, hoeft in ieder geval niemand zich te vervelen op de tribune hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Je bent goed op schot. Al krijg je ze ook makkelijk tegen. Maar goed 1 meer maken dan de tegenstander is genoeg natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Je mag mij gerust taggen hoor, ik kan alleen niet altijd op elke post reageren. Niet altijd de tijd/energie er voor en als ik kom om te lezen wil ik het ook goed lezen In eigen land ben je zwaar de baas, ben benieuwd hoe het je verder af gaat in de Copa Libertadores Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 maart Auteur Share Geplaatst 8 maart 2028 - 2029 De transfermarkt was ook open en is in juli weer dichtgegaan. Ik heb de club versterkt met twee spelers. Nou ja versterkt. Eén is meteen weer terugverhuurd. Ik ben maar eens met de inkomende transfers. De eerste speler die komt is Sebastian Vega. Een talentvolle middenvelder. Hij komt over van M.C. Torque voor 95k. Hij wordt meteen terug verhuurd. De tweede speler die komt is Zejlko Samcovic. Hij is een keeper en zal voor nu mijn tweede keeper worden. Hij komt over van Mladost en is gratis over gekomen. En waar uiteraard spelers komen daar gaan ook spelers. Enzo Casttillo vertrekt naar Al-Taawoun voor 425k. Nicolas Fonseca vertrekt naar Al-Adalah voor 2,2 miljoen. Joaquin Gimenez vertrekt naar Santos Laguna voor 450k. Verder heb ik nog twee spelers verhuurd. Er wordt uiteraard ook gevoetbald voor de Campeonato. Hierin spelen wij tegen Miramar Misiones, Penarol, Cerro Largo FC, Bella Vista en Danubio. En we spelen de heenwedstrijd tegen Atletico Nacional in de Copa Libertadores. Transfers in Spoiler Transfers uit Penarol - Nacional Campeonato Atletico Nacional - Nacional Copa Libertadores Danubio - Nacional finale Campeonato Juli Stand Campeonato Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje. @Marius Mijn spelers weten het netje aardig te vinden. @Fantasy Wedstrijden van mij zijn zelden saai. @Djurovski Soms is het wel lekker om je tegenstander te vernederen. @Thomassje123 Dat weet ik en ik blijf jou ook wel taggen. We heersen inderdaad in Uruguay en ik hoop succes te hebben in de Copa Libertadores. @De Raam @MNie @ElMarcos @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Mooie en toffe transfers gedaan. Lekker verkocht vooral , en leuke en toffe update weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Die keeper ziet er wel goed uit om slechts resevedoelman te worden. Goede uitgangspositie ook in de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Een keurige maand hoor. Af en toe wat puntverlies maar zeker niet tegen de minste tegenstanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Je kunt niet altijd 6 gooien zie je maar weer. Desondanks weer goed begonnen. Gaan we voor een ongeslagen seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart Auteur Share Geplaatst 9 maart 2028 - 2029 In de Copa Libertadores hebben wij een hele goede uitgangspositie met die 3-3, maar ik ontdekte wel dat het bij een gelijke stand na twee wedstrijden er direct strafschoppen worden genomen. Kortom we moeten winnen van Atletico Naciona om naar de kwartfinale te gaan. In de competitie gaan we spelen tegen Wanderers en in de beker is Basanez onze tegenstander. Tegen hun zal ik mijn reserves opstellen omdat er belangrijke wedstrijden worden gespeeld deze maand. Nacional - Atletico Nacional Copa Libertadores Loting Copa Libertadores Nacional - Talleres Copa Libertadores Talleres- Nacional Copa Libertadores Augustus Stand Campeonato Loting Copa Libertadores Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje. Ik ben tevreden over de transfers. Nu gaan we werken aan de slotfase van het seizoen. @Marius Klopt, maar mijn eerste keeper maakt geen fouten en dan kan ik het niet maken om hem te wisselen. @Djurovski We zijn nog ongeslagen in eigen land en dat is wat er voor mij belangrijk is. @Thomassje123 Ik ga mijn best doen, maar kan niets beloven. @Fantasy @De Raam @MNie @ElMarcos @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Fijn dat je door bent in de CL, en dat na penalty's, spannend hoor! Met River heb je iig pittige loting te pakken, succes alvast! De competitie heb je 1 duel gespeeld en gewonnen, valt niet zoveel over te zeggen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Met hangen en wurgen door. Maar goed je staat wel in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Tegen Nacional een vlotte kwalificatie, tegen Talleres was er een loterij mee gemoeid. Benieuwd wat je tegen River kan laten zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Daar komt de Copa Libertadores aan hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 maart Auteur Share Geplaatst 10 maart 2028 - 2029 Ik ben heel blij dat wij in de halve finale staan van de Copa Libertadores. Alleen treffen wij daarin een hele zware tegenstander. We zullen uit de kast moeten halen om de halve finale te overleven. Het gaat hoe dan ook twee zware wedstrijden, maar die zullen pas in oktober gespeeld gaan worden. Deze maand spelen wij maar liefst tien wedstrijden. Negen wedstrijden in de competitie. We zullen spelen tegen Penarol, Danubio, Boston River, Defensor Sporting, Sud America, Rentistas, River Plate, Bella Vista en Miramir Misiones. En in de beker gaan we spelen tegen Atenas de San Carlos. Nacional - Penarol Laatste ronde 1e Division Nacional - River Plate Laatste ronde 1e Division September Stand Laatste ronde 1e Division Loting Copa Uruguyana Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill River Plate treffen was misschien wel de zwaarste tegenstander voor ons. De laatste ronde van de 1e Division is net begonnen dus niet te zeggen hoe het loopt. @Djurovski Ik ben blij dat wij door zijn, maar het gaat een zware halve finale worden. @Marius Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dit zijn de topploegen van Zuid-Amerika. @MNie Daar is het misschien nog wel te vroeg voor om dit te zeggen. @Thomassje123 @Fantasy @De Raam @ElMarcos @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Gaat erg goed, vrijwel alleen maar zeges en 1 gelijkspel. Je staat ook bovenaan, heel fijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Wat een zwaar speelschema zeg! En dan nog even River verslaan met zo'n cijfers tussendoor ... de finale kan je eigenlijk niet meer ontsnappen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Zeer sterk om in zo'n druk schema nauwelijks puntverlies te lijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 maart Auteur Share Geplaatst 11 maart 2028 - 2029 Nog een aantal maanden en dan zit dit seizoen er al weer op. En ik kan alles verliezen, maar ook alles winnen. Deze update zal in het teken staan van de halve finale Copa Libertadores tegen River Plate. Ik heb letterlijk alles daarvoor aan de kant gezet. Want willen wij kans maken dan zullen wij toch echt met de best mogelijke elf gaan starten. In de competitie gaan we spelen tegen M.C. Torque, Cerro Largo FC, Central Espanol en Liverpool FC. In de beker gaan we spelen tegen Cerro Largo FC. Nacional - River Plate Copa Libertadores River Plate - Nacional Copa Libertadores Oktober Stand Laatste ronde 1e Division Loting Copa Uruguyana Affiche Copa Libertadores finale Antwoorden op posts users @Kyrill Het was een pittig schema, maar we staan bovenaan. @Marius Helaas speelden wij niet tegen het Argentijnse River Plate, maar tegen de Uruguayaanse River Plate. @Djurovski Ik stond er ook van te kijken hoe gaat het ging. @MNie @Thomassje123 @Fantasy @De Raam @ElMarcos @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart River hier, River daar Gelukkig wel gewoon door tegen het Argentijnse River. Geen idee hoe sterk Bragantino nu is. Gezien de link met RB waarschijnlijk geen gebrek aan centen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten