Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65dcb9412135c-veroverdewereldfm24.png

2028 - 2029

We zijn lekker bezig en ik ben erg tevreden dat wij door zijn in de Copa Libetadores. We laten gewoon een Braziliaanse ploeg achter ons en dat had ik niet verwacht. In de competitie gaat het voor als nog erg voortreffelijk. Deze maand spelen wij daarom ook maar drie wedstrijden. Eén in de Copa Libertadores tegen Bolivar. En twee in de competitie en daarin spelen wij tegen Defensor Sporting en Plaza Colonia. 

Nacional - Bolivar Copa Libertadores

65e8955cf3552-nacionalbolivar.png

Nacional - Plaza Colonia Openingsronde 1e Division

65e8957074519-nacionalplaza.png

Mei

65e89581dff58-mei.png

Stand 1e Division

65e8959168188-stand.png

Stand Copa Libertadores

65e895a8f2f18-standcl.png

Loting Copa Libertadores

65e895bbb6373-loting_cl.png

Overzicht manager

65e895d0261cc-overzicht.png

Financien

65e895e23795d-financien.png

Antwoorden op posts users

@Marius Ik ben blij dat wij door zijn in de CL en in de competitie worden de prijzen pas later verdeeld.

@Kyrill Zeker weten.

@Thomassje123 Klopt ik wilde ook echt geen Braziliaanse en Argentijnse club, want dan was ik kansloos. Gelukkig had ik alleen een Braziliaanse club. We weten ons knap te kwalificeren en nu zien wat we verder in de titelstrijd kunnen gaan doen.

@De Raam Het was echt slikken, maar we zijn door en dat is het belangrijkste.

@MNie @Djurovski @Glenn08 @Fantasy @Netzwerk @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker om de groepswinst nog te pakken in de CL. Of het veel uitmaakt voor de loting van de volgende ronde weet ik echter niet, want ook de nummer 2 loot een Colombiaanse ploeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

2028 - 2029

Ik ben blij dat wij door zijn als groepswinnaar in de Copa Libertadores. We zijn er nog niet. En ik ben ook tevreden over de loting. Ik zie zeker kansen om door te gaan. Maar zover is het nog niet. We spelen eerst deze maand Defensor Sporting, M.C. Torque en Central Espanyol. Drie wedstrijd is niet veel voor ons deze maand. Scheelt dat iedereen wel lekker rust heeft.

Ik heb tags weggehaald omdat men toch niet meer reageert. Ik weet dat sommigen het wel lezen en als je er toch niet meer tussen wilt staan geef het aan. Even goede vrienden.

Nacional - M.C. Torque Openingsronde 1e Division

65e9f1af0b5eb-nacionamctorque1.png

65e9f1c322743-nacionalmctorque2.png

Juni

65e9f1e783fc2-junibeterdezedoen.png

Stand 1e Division

65e9f1fe26124-stand.png

Overzicht manager

65e9f20f93c22-overzicht.png

Financien

65e9f2211155c-financien.png

@Djurovski Ik ben erg blij dat het goed gaat, maar dit gaat al maanden zo.

@Marius Ik weet ook niet hoe het uitpakt qua loting, maar ik ben wel tevreden over deze loting.

@Kyrill @Thomassje123 @De Raam @MNie @ElMarcos  @Satioz 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan doelpunten weer geen gebrek zeg! Gemiddeld meer dan 5 doelpunten gescoord per wedstrijd, maar ook de neutrale toeschouwer zal zich niet verveeld hebben bij deze matchen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De neutrale toeschouwer (en die van jouw ploeg) hebben wat te genieten. Wat een goals :D Als je deze lijn door weet te trekken, hoeft in ieder geval niemand zich te vervelen op de tribune hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag mij gerust taggen hoor, ik kan alleen niet altijd op elke post reageren. Niet altijd de tijd/energie er voor en als ik kom om te lezen wil ik het ook goed lezen

In eigen land ben je zwaar de baas, ben benieuwd hoe het je verder af gaat in de Copa Libertadores

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2028 - 2029

De transfermarkt was ook open en is in juli weer dichtgegaan. Ik heb de club versterkt met twee spelers. Nou ja versterkt. Eén is meteen weer terugverhuurd. Ik ben maar eens met de inkomende transfers. De eerste speler die komt is Sebastian Vega. Een talentvolle middenvelder. Hij komt over van M.C. Torque voor 95k. Hij wordt meteen terug verhuurd. De tweede speler die komt is Zejlko Samcovic. Hij is een keeper en zal voor nu mijn tweede keeper worden. Hij komt over van Mladost en is gratis over gekomen.

En waar uiteraard spelers komen daar gaan ook spelers. Enzo Casttillo vertrekt naar Al-Taawoun voor 425k. Nicolas Fonseca vertrekt naar Al-Adalah voor 2,2 miljoen. Joaquin Gimenez vertrekt naar Santos Laguna voor 450k. Verder heb ik nog twee spelers verhuurd.

Er wordt uiteraard ook gevoetbald voor de Campeonato. Hierin spelen wij tegen Miramar Misiones, Penarol, Cerro Largo FC, Bella Vista en Danubio. En we spelen de heenwedstrijd tegen Atletico Nacional in de Copa Libertadores.

Transfers in

65eb3def730d0-transfersin.png

Spoiler

65eb3dfe6be58-vega1.png

65eb3e0f67d83-samcovic2.png

Transfers uit

65eb3e1e7ad2e-transfersuit.png

Penarol - Nacional Campeonato

65eb3e342ea02-penarolnaciona.png

Atletico Nacional - Nacional Copa Libertadores

65eb3e4478fbc-atleticonacionalnacionalcl

65eb3e574a477-atleticonacionalnacionalcl

Danubio - Nacional finale Campeonato

65eb3e6918ddb-finalecampeonatodanubio.pn

Juli

65eb3e7a39cce-juli.png

Stand Campeonato

65eb3e8a4322a-stand.png

Overzicht manager

65eb3ea8895ea-overzicht.png

Financien

65eb3eba56178-financien.png

@Kyrill Dankje.

@Marius Mijn spelers weten het netje aardig te vinden.

@Fantasy Wedstrijden van mij zijn zelden saai. 

@Djurovski Soms is het wel lekker om je tegenstander te vernederen.

@Thomassje123 Dat weet ik en ik blijf jou ook wel taggen. We heersen inderdaad in Uruguay en ik hoop succes te hebben in de Copa Libertadores.

@De Raam @MNie @ElMarcos  @Satioz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2028 - 2029

In de Copa Libertadores hebben wij een hele goede uitgangspositie met die 3-3, maar ik ontdekte wel dat het bij een gelijke stand na twee wedstrijden er direct strafschoppen worden genomen. Kortom we moeten winnen van Atletico Naciona om naar de kwartfinale te gaan. In de competitie gaan we spelen tegen Wanderers en in de beker is Basanez onze tegenstander. Tegen hun zal ik mijn reserves opstellen omdat er belangrijke wedstrijden worden gespeeld deze maand.

Nacional - Atletico Nacional Copa Libertadores

65ec5ad31e395-nacionalatleticonacional.p

Loting Copa Libertadores

65ec5ae6c2880-lotingcopalibertadores.png

Nacional - Talleres Copa Libertadores

65ec5af53d581-nacionaltalleres.png

Talleres- Nacional Copa Libertadores

65ec5b01d7310-talleresnacional.png

Augustus

65ec5b1802122-augusutus.png

Stand Campeonato

65ec5b2e8255a-stand.png

Loting Copa Libertadores

65ec5b5120738-lotingcl2.png

Overzicht manager

65ec5b5ec75cb-overzicht.png

Financien

65ec5b6ca0be2-financien.png

@Kyrill Dankje. Ik ben tevreden over de transfers. Nu gaan we werken aan de slotfase van het seizoen.

@Marius Klopt, maar mijn eerste keeper maakt geen fouten en dan kan ik het niet maken om hem te wisselen.

@Djurovski We zijn nog ongeslagen in eigen land en dat is wat er voor mij belangrijk is.

@Thomassje123 Ik ga mijn best doen, maar kan niets beloven.

@Fantasy @De Raam @MNie @ElMarcos  @Satioz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je door bent in de CL, en dat na penalty's, spannend hoor!  Met River heb je iig pittige loting te pakken, succes alvast! De competitie heb je 1 duel gespeeld en gewonnen, valt niet zoveel over te zeggen nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2028 - 2029

Ik ben heel blij dat wij in de halve finale staan van de Copa Libertadores. Alleen treffen wij daarin een hele zware tegenstander. We zullen uit de kast moeten halen om de halve finale te overleven. Het gaat hoe dan ook twee zware wedstrijden, maar die zullen pas in oktober gespeeld gaan worden. Deze maand spelen wij maar liefst tien wedstrijden. Negen wedstrijden in de competitie. We zullen spelen tegen Penarol, Danubio, Boston River, Defensor Sporting, Sud America, Rentistas, River Plate, Bella Vista en Miramir Misiones. En in de beker gaan we spelen tegen Atenas de San Carlos.

Nacional - Penarol Laatste ronde 1e Division

65eda695403db-nacionalpenarol.png

Nacional - River Plate Laatste ronde 1e Division

65eda6a55a06b-nacionalriverplate.png

September

65eda6b90bebe-september.png

Stand Laatste ronde 1e Division

65eda6d47c1cb-stand.png

Loting Copa Uruguyana

65eda6ebd4935-lotingbeker.png

Overzicht manager

65eda71418c06-overzicht.png

Financien

65eda7212ff48-financien.png

@Kyrill River Plate treffen was misschien wel de zwaarste tegenstander voor ons. De laatste ronde van de 1e Division is net begonnen dus niet te zeggen hoe het loopt.

@Djurovski Ik ben blij dat wij door zijn, maar het gaat een zware halve finale worden.

@Marius Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dit zijn de topploegen van Zuid-Amerika.

@MNie Daar is het misschien nog wel te vroeg voor om dit te zeggen.

@Thomassje123 @Fantasy @De Raam @ElMarcos  @Satioz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2028 - 2029

Nog een aantal maanden en dan zit dit seizoen er al weer op. En ik kan alles verliezen, maar ook alles winnen. Deze update zal in het teken staan van de halve finale Copa Libertadores tegen River Plate. Ik heb letterlijk alles daarvoor aan de kant gezet. Want willen wij kans maken dan zullen wij toch echt met de best mogelijke elf gaan starten. In de competitie gaan we spelen tegen M.C. Torque, Cerro Largo FC, Central Espanol en Liverpool FC. In de beker gaan we spelen tegen Cerro Largo FC. 

Nacional - River Plate Copa Libertadores

65ef33bf0ff67-nacionalriverplatecl.png

River Plate - Nacional Copa Libertadores

65ef33d9a5ad0-riverplatenacionalcl.png

Oktober

65ef33f408851-oktober.png

Stand Laatste ronde 1e Division

65ef340b3e8bf-stand.png

Loting Copa Uruguyana

65ef341df3e9b-lotingbeker.png

Affiche Copa Libertadores finale

65ef3433ce0ef-affichecopalibertadoresfin

@Kyrill Het was een pittig schema, maar we staan bovenaan.

@Marius Helaas speelden wij niet tegen het Argentijnse River Plate, maar tegen de Uruguayaanse River Plate.

@Djurovski Ik stond er ook van te kijken hoe gaat het ging.

@MNie @Thomassje123 @Fantasy @De Raam @ElMarcos  @Satioz 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

River hier, River daar :D Gelukkig wel gewoon door tegen het Argentijnse River. Geen idee hoe sterk Bragantino nu is. Gezien de link met RB waarschijnlijk geen gebrek aan centen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites