Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart In de jeugdintake zitten precies wel enkele nuttige spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Dit gaat het jaar worden dat je de CONMEBOL Copa Libertadores gaat pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Ziet er prima uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Gaat niet heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Lekker bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Gaat niet heel slecht vriend!!! Kutgw! Graag niet in de mentions worden meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart KUTGW! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 maart Auteur Share Geplaatst 3 maart 2028 - 2029 De papieren zaken zijn klaar en nu gaan we eindelijk voetballen. Maar voor het zover is moest ik eerst bij de voorzitter komen. Hij wilde mijn contract verlengen. Daar wil ik graag in meegaan. Ik was wat teleurgesteld toen hij met een verlenging van een jaar kwam. Ik probeerde nog een twee jarig verlenging er uit te slepen. Helaas bleef de voorzitter maar hameren op één jaar. Ik ben er uiteindelijk mee ingestemd, want ik wilde wel blijven. En dan de voorbereiding. We spelen eerst tegen het B team en daarna het jeugdteam. Ik heb daarna ervoor gekozen om alleen thuiswedstrijden te spelen en tegen goede tegenstanders uit Uruguay. Zo krijgen wij weer ritme en komen we in vorm. We mogen ook spelen voor de Supercopa. Hierin spelen wij tegen Liverpool FC. Ik snap niet waarom, want Penarol eindigde als tweede in de competitie. En Plaza Colonia was de verliezer in de beker. We gaan uiteraard ook spelen in de competitie. Daarin zijn Bella Vista, Wanderers, Liverpool FC en Miramar Misiones. In de Copa Libertadores gaan we spelen tegen Atletico Mineiro. Een zware tegenstander voor ons. Contract verlenging Voorbereiding Supercopa Uruguaya Nacional - Liverpool FC Openingsronde 1e Division Nacional - Atletico Mineiro Copa Libertadores Februari Stand 1e Division Stand Copa Libertadores Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje. Ik ben er tevreden over. @Marius Ik hoop dat er ooit spelers door zullen breken. @MNie Ik hoop het, maar dit gaat zwaarder worden dan in Ocenanië en Afrika. @Djurovski Ik heb weinig te klagen. @Fantasy Dankje. Ik heb nog een lange weg om alle Champions Leagues te winnen. @Glenn08 Dankje. @De Raam @Netzwerk @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Best vreemd dat de voorzitter je niet meteen een contract voor twee jaar wou geven na het succes dat je al bracht. De start is weer uitstekend. Het wordt vooral uitkijken wat er dit seizoen kan in de Copa Libertadores ook natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2-2 thuis is niet zo heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Je zet de goede lijn door en als je niets verliest dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Gaat goed hoor! Die voorzitter wil natuurlijk niet nog twee jaar op je gezicht kijken tijdens de meetings Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Dit kon weleens een dominant seizoen gaan worden. Contracten zijn sowieso niet zo lang in Zuid-Amerika, ik krijg ook max. twee jaar. Ze heben weinig vertrouwen in de mens daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart 2028 - 2029 Mijn aandacht zal dit seizoen het meest gevestigd zijn op de Copa Libertadores en niet nationaal. Jullie snappen wel waarom, maar als je de uitslagen ziet die wij doen op dit moment in de competitie dan snappen jullie ook wel waarom ik dit zeg. En het is niet alleen om die Copa Libertadores te winnen, want dat blijft mijn grootste doelstelling. Deze maand gaan we twee wedstrijden spelen in de Copa Libertadores. Onze tegenstanders zijn Bolivar en Independiente del Valle. Die laatste heeft gelukkig geen @De Raam als manager. Anders was het een pikante strijd geworden. In de competitie gaan we spelen tegen Cerro Largo FC, Rentistas, Danubio en Boston River. Bolivar - Nacional Copa Libertadores Independiente del Valle - Nacional Copa Libertadores Maart Stand 1e Division Stand Copa Libertadores Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius Ik vond het ook heel apart. Vooral als je ziet dat ik drie prijzen heb gepakt. Maar goed mocht ik de Copa Libertadores winnen dit seizoen dan is de kans groot dat ik het contract in zijn gezicht verscheur. @Djurovski Ik was wel tevreden over hoe het is gegaan. @MNie Ik wacht rustig af hoe het gaat, want voor je het weet win ik hem niet. @Kyrill Dankje. @Glenn08 Dat snap ik ook wel, want zo'n knappe manager is altijd beter dan een lelijke voorzitter. @De Raam Het gaat geen dominant seizoen worden dankzij een irritante club. Ik hoop dat ik dit seizoen weg ben, maar dat merk ik later pas. @Fantasy @Netzwerk @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Geen dank, gaat prima, jammer /zonde van de CL nederlaag tegen Indepiendete oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Nationaal geen vuiltje aan de lucht. In de Copa Libertadores gaat het niet zonder moeite, maar daar ligt dan ook de grootste uitdaging. Voorlopig blijft het echter toch opletten om de groepsfase te overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Ik zeg dat er nog niets mis is met deze resultaten hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Zelfs zonder @De Raam als trainer verlies je van ze laat staan als jij echt aan het roer stond Ach ja kan altijd een keer gebeuren en de rest van de uitslagen zijn erg netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart 2028 - 2029 Deze maand gaat mijn aandacht vooral gefocused zijn op de Copa Libertardores. Want we moeten ons nog kwalificeren voor de volgende ronde en met maar vier punten moeten wij dus aan de bak. We spelen in de maand april twee wedstrijden in de Copa Libertadores. We spelen tegen Independiente del Valle en Atletico Mineiro. In de competitie gaan we spelen tegen River Plate, M.C. Torque, Central Espanol, Penarol en Sud America. Nacional - River Plate Openingsronde 1e Division Nacional - Independiente del Valle Copa Libertadores Atletico Mineiro - Nacional Copa Libertadores April Stand 1e Division Stand Copa Libertadores Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Het was balen, maar we zullen in de returns het beter gaan doen. @Marius Nationaal gaat het meer dan goed en in de CL zullen wij een tandje bij moeten doen. @MNie Nee zeker niet. Alleen in de CL moet het beter. @Djurovski Wacht maar tot je de return ziet dan zal je even schrikken. @Glenn08 @De Raam @Fantasy @Netzwerk @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Met dat soort resultaten werd kwalificatie in de CL natuurlijk een eitje. In eigen land kon je dat beetje puntenverlies jezelf makkelijk permitteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Gaat prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Je maakt je reputatie als prijzenpakker nog steeds waar! Ik wil geen Braziliaanse ploeg in de Copa Libertadores zei je, maar je speelt er toch wel keurig gelijk tegen en dan uit ook nog eens winnen In eigen land dominant en ik zie andere clubs je dat niet meer afpakken, dan is het volgende doel het winnen van de Copa Libertadores lijkt mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Ha, dat was toch even slikken tegen die Ecuadoranen. Gelukkig zet je het in de terugwedstrijd allemaal weer recht. Als groepswinnaar door in een toch wel sterke poule, netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten