Marius Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Er staat momenteel geen maat op jouw ploeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Als je zo blijft presteren gaat niemand je nog kunnen bijhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari 2027 - 2028 We gaan de beslissende fase in van het seizoen. We zijn nog volop in de race voor de dubbel. Maar ik zal dus heel goed moeten plannen wanneer ik welke speler in ga zetten, want we spelen maar liefst acht wedstrijden. Vijf voor de competitie en drie voor de beker. Oeps nu verklap ik iets. In de beker spelen wij tegen River Plate in de kwartfinale. En ja in de halve finale gaan we spelen tegen Defensor Sporting. In de competitie gaan we spelen tegen Cerrito, Wanderers, Miramar Misiones, Penarol en Boston River. River Plate - Nacional Copa Uruguaya Nacional - Defensor Sporting Copa Uruguaya Defensor Sporting - Nacional Copa Uruguaya Penarol - Nacional Laatste ronde van de 1e Division Oktober Stand 1e Division Afficihe finale Copa Uruguaya Antwoorden op posts users @Kyrill Het gaat inderdaad lekker. @MNie Nee ze gaan door het vuur voor hun manager. @De Raam Dat is een goede vraag. @Marius Ik ben ook erg benieuwd wie ons kan stoppen. @ElMarcos Dat zou wel heel mooi zijn als dat gaat gebeuren. @Thomassje123 @Djurovski @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Zo'n drukke maand en toch alleen maar overwinningen! Ik gok dat je in eigen land gewoon alle prijzen zal pakken die er te winnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Wat een machine heb je er weer van gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Op alle fronten gaat het prima en quasi foutloos gezien het weinige aantal tegendoelpunten dat je tegen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Nationaal staat er echt geen maat meer op al. Zeer knap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari 2027 - 2028 We gaan een play-off wedstrijd spelen tegen Penarol. Waarom deze wedstrijd er is dat is mij echt een raadsel. Want hierna spelen wij tegen Penarol de kampioensplay-off. Kortom ik snap er echt niets van. Deze wedstrijd lijkt mij echt overbodig maar goed ik maak niet de regels. Opstellingen Penarol - Nacional Penarol - Nacional play-off Blijkbaar hebben wij nu de titel al veiliggesteld door deze play-off wedstrijd te winnen. Nogmaals ik snap er echt niets van. Antwoorden op posts users @Marius Het zou zo maar kunnen dat wij de laatste twee prijzen van dit seizoen gaan pakken. @MNie We zijn echt goed in vorm dit seizoen. Er zijn zeker stappen gezet onder mijn leiding. @Netzwerk Het team is heel sterk op dit moment. @ElMarcos Ik had niet verwacht dat wij het zo goed zouden gaan doen. @Kyrill @De Raam @Djurovski @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Hoppa mooi dat die binnen is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Heel overbodig was die wedstrijd toch niet. Gelukkig dat je de pingels beter wist te nemen dan je tegenstander dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Mooi dat je deze play-offs heb gewonnen. Hopelijk is het huis heel gebleven toen Penarol tot twee keer terug kwam en je ineens naar de penalties moest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Je gaat echt als een speer daar in Uruguay! Wel vreemd competitiesysteem inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari 2027 - 2028 Toch eerder de titel gepakt dan ik hoopte en dat is altijd lekker. We konden nu ook in alle rust werken naar de finale van de Copa Uruguaya. Daarin moeten wij tegen Plaza Colonia. En wij zijn de topfavoriet om deze finale te winnen. We kunnen alleen maar verliezen en dat mag gewoon niet. Wij zijn ook veel sterker dan dat Plaza is. En daarom eis ik ook gewoon de beker van mijn jongens. Aankondiging Road to the final Plaza Colonia Road to the final Nacional Opstellingen Plaza Colonia - Nacional Finale Copa Uruguaya Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje @MNie Deze kan ik afvinken en nu de beker nog. @Marius Ik kreeg ineens het bericht dat wij kampioen waren. Een rare manier om zo kampioen te worden. @ElMarcos Nou nee. Omdat ik wist dat dit niet een kampioenswedstrijd zou zijn had ik berusting tijdens de hele wedstrijd. Als je dan ineens wel kampioen bent sta je raar te kjken. @De Raam Het echt lekker en dat systeem snap ik echt niets van. Maar wel volgend seizoen Copa Libertadores. @Netzwerk @Djurovski @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Hoppa, daar is de volgende prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Gefeliciteerd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Hij doet het weer hoor!! De prijzenpakkert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wederom een mooie prijs in de pocket! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari 2027 - 2028 Wat een seizoen hebben wij gespeeld. Zowel de titel als de beker gepakt en nu zien wat we volgend seizoen mogen klaar spelen. Maar nu eerst de laatste update van het seizoen. De update met de feiten en statistieken en individuele prijzen. Ik zou zeggen geniet ervan. Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts users @Marius Het was heerlijk om deze te winnen. @Kyrill Dankje @MNie Ik sta er ook van te kijken hoe makkelijk het gaat. @ElMarcos Het is altijd lekker om meteen in je eerste jaar succesvol te zijn. @De Raam @Netzwerk @Djurovski @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Heel mooi seizoen gedraaid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Mooi seizoen gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Mooie statistieken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Een mooi seizoensoverzicht weer zoals we van je gewend zijn eigenlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Een zeer sterk seizoen is dit geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart 2028 - 2029 We gaan beginnen aan mijn eerste volledige seizoen bij Nacional. Na vorig seizoen is de druk om ons groter. Er wordt uiteraard vanuit de fans weer een titel verwacht. En ik moet zeggen dat moet deze club ook wel uitstralen, want het is een grote club en dan moet je meedoen om de prijzen. Zo simpel is het. We gaan ook uitkomen in de Copa Libertadores. Hoe wij daar er voor staan durf ik niet te zeggen eigenlijk. Ik hoop in de groepsfase geen Braziliaans en Argentijnse ploegen te krijgen. Eén van de twee is niet erg, maar beide zou een volgende ronde wel heel moeilijk maken. Maar dat gaan we straks wel zien als de loting bekend is. We gaan het eerst maar even over de transfers hebben. Want dat is toch een belangrijk onderdeel van dit spelletje. Ik wil ons goed gaan versterken en dat zal als het kan met Uruguyanen zijn en anders buitenlanders. We beginnen eerst met de uitgaande transfers. Damian Gonzalez gaat gratis naar Cerro Largo FC. Joaquin Trassante gaat voor 825k naar Etti. Brian Ferrera vertrekt naar Uruguay Montevideo voor een verhuurperiode. Mijn aanvalsleider van vorig seizoen Bruno Damiani vertrekt naar Damac voor 2,1 miljoen. Carlos Gonzalez gaat voor een verhuurperiode naar Atenas de San Carlos. Christian Ebere was vorig seizoen een smaakmaker, maar hij vertrekt dus ook. Hij gaat naar Al Tai voor 2,3 miljoen. Matias Rodriguez gaat voor een verhuurperiode naar Boston River. Luciano Barboza gaat naar Cerro voor 5k. Edoardo Barbera gaat voor een verhuurperiode naar Fenix. Ik ben tevreden over onze uitgaande transfers en nu kan ik rustig zoeken naar goede versterkingen. De eerste speler die naar ons toekomt is Yeiler Goez. Hij is een Colombiaanse middenvelder en komt gratis over van Atletico Nacional. Alex Ibacache is een Chileense linksback en komt gratis over van Belgrano. Tiago Palacios is een rechterwinger en is een Argentijn. Hij komt gratis over van M.C. Torque. Paulo Diaz is een Chileense centrale verdediger en hij komt transfervrij naar ons toe. De laatste speler is Jhostin Medranda. Hij is een centrale verdediger en zijn nationaliteit is Colombiaans. Hij komt ook transfervrij. Het was een uitstekende transferperiode voor ons. We hebben geen transfersommen betaald en veel geld binnen gehaald. Ik kan niet meer dan tevreden zijn. We hebben ook een jeugdintake gehad en ik kan zeggen dat er een aantal leuke talenten naar de club zijn gekomen. Ik heb ook een aantal spelers naar het eerste gehaald. Kevin Pereira is een 15 jarige keeper en hij zal dit seizoen mijn reservekeeper zijn. Gonzalo Petit is ook naar de selectie gehaald en hij zal beginnen als mijn nieuwe aanvalsleider, maar Martin Cabrera klopt al aan de deur. Ik zie in hem een hele grote aanvaller voor de toekomst. Er is ook geloot voor de Copa Libertadores en ik ben aardig tevreden over de loting. Ik zal nog niets verklappen. Ik laat jullie verrassen. Transfers uit Transfers in Spoiler Doelstellingen Selectie Nacional Jeugdintake Loting Copa Libertadores Antwoorden op posts users @MNie Dat was het zeker weten. @Kyrill Dankje. @Marius Dankje. @ElMarcos Dankje. @Djurovski Dat was het zeker. @De Raam @Netzwerk @Dansmeister @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten