Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65b9221edb488-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2026 - 2027

Wat een rare competitie is het nu. We lopen achter qua wedstrijden en dat zal wel even zo blijven tot aan ongeveer januari. Het is niet anders. Als wij maar wedstrijden blijven winnen en hopen dat Al-Ahly punten verspeeld. We spelen deze maand zes wedstrijden. Onze tegenstanders zijn Haras El Hodoud, Pyramids, National Bank en Future. In de Egyptische beker gaan we spelen tegen Al-Hilal Matruh en in de Champions League spelen wij tegen Al-Ahly.

Al-Ahly - Ceramica Cleopatra Champions League

65c25df36d56b-alahlyclecl.png

November

65c25dfe13920-november.png

Stand Premier League

65c25e0ea2ec0-standcomp.png

Stand Champions League

65c25e1b05ba5-standcl.png

Manager van de maand

65c25e2b7ebf3-managervandemaand.png

Loting Egyptische beker

65c25e456e690-lotingbeker.png

Overzicht manager

65c25e5b956b9-overzicht.png

Financien

65c25e77a5420-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Kyrill Daar heb ik een andere kijk op. We hebben vier gespeeld en 10 punten dan doe je het goed. Dat andere teams meer wedstrijden hebben gespeeld kunnen wij niets aan doen.

@MNie Het gaat nog steeds goed en dat had ik ook niet verwacht.

@Marius Heel bizar dat wij zover achter lopen op de andere teams. Zal wel door de CL wedstrijden komen.

@ElMarcos We zijn nog steeds lekker in vorm.

@De Raam @Djurovski @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

We hadden een heel mooi debuut in de Champions League. We winnen de eerste wedstrijd en dat geeft een goed gevoel voor de rest van de periode. En zo zijn we dus in de race voor een heuse treble. Maar om eerlijk te zijn. Ik weet niet of we dat gaan halen. Stiekem hoop ik het, maar of het reeël is weet ik echt niet. In de maand december gaan we maar liefst acht wedstrijden spelen. In de competitie gaan we spelen tegen Al-Mokwaloon, Al-Ahly, Mehalla, Masry en El Dakhleya. In de Champions League spelen wij tegen Paradou AC en Djoliba. In de beker is Aswan onze tegenstander.

Al-Ahly - Ceramica Cleopatra Premier League

65c3aa7e84096-alaahlycleo.png

Ceramica Cleopatra - Paradou AC Champions League

65c3aa8ee4930-cleopaccl.png

Ceramica Cleopatra - Djobila Champions League

65c3aa9f9c193-cleodjobila.png

December

65c3aab510d76-december.png

Stand Premier League

65c3aad25619f-stand.png

Stand Champions League

65c3aadd6fbd6-standcl.png

Loting Egyptische beker

65c3aaf27d9f0-lotingbeker.png

Overzicht manager

65c3ab04e3f82-overzicht.png

Financien

65c3ab14a6b2a-financien.png

@Kyrill Ik heb niets te klagen  op dit moment.

@MNie Dat komt misschien wel door een grote selectie.

@Marius Het gaat erg lekker en omtrent de stand maak ik me geen zorgen. Puur vanwege de inhaalwedstrijden.

@De Raam We hebben een geduchte tegenstander gevonden voor dit seizoen.

@ElMarcos Het lijkt wel alsof we mekaar naar een hoger niveau tillen.

@Djurovski @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

Ik ben erg verstandig geweest aan het begin van het seizoen. Ik ben zo blij dat ik de selectie groter heb gemaakt dan vorig seizoen, want dit werpt nu zijn vruchten af. Want ik kan lekker blijven rouleren zo op zijn tijd. En we pakken heel veel punten en dat moet gewoon zo blijven gaan vind ik zelf. 

Deze maand gaan we maar liefst tien wedstrijden spelen. Negen in de competitie en één in de beker. In de competitie spelen wij tegen ZED. El Gouna, Masry, Pharco, Al-Gaish, ENPPI, Zamalek, Smouha en Ismaily. In de beker gaan we spelen tegen Baladeyat.

Uiteraard zijn er ook transfers gedaan door mij. Ik heb besloten om niemand te halen. Maar er gaan wel spelers weg. Mohamed Adel gaat gratis naar ZED. Hamza Magby gaat gratis naar Petrojet. Hassan Salah wat een groot talent was gaat voor 48,5k naar Pharco. Mohamed Abelaati gaat naar Ismaily voor 150k. Alle vier de spelers wilden weg en dan mogen ze ook weg van mij.

Transfers uit

65c50455bd1c9-transfersuit.png

Zamalek - Ceramica Cleopatra Premier League

65c504651c999-zamalekcleo.png

Januari

65c5047a7b6e0-januari.png

Stand Premier League

65c5048c686c1-stand.png

Loting Egyptische beker

65c5049f9cf37-lotingbeker.png

Overzicht manager

65c504b0ea441-overzicht.png

Financien

65c504c037ce3-financien.png

@MNie Het was genieten, maar ook de tegenstander blijft het goed doen.

@Marius Ik begrijp het ook niet hoe goed het gaat. Maar goed de prijzen moeten nog verdeeld gaan worden.

@Djurovski Ja en de tegenstanders zijn soms niet mals.

@ElMarcos En dat er zo veel verschil komt door het CL voetbal. We zullen het in januari en februari wel gaan inhalen vermoed ik zo.

@De Raam Inderdaad en dat mag van mij persoonlijk wel zo doorgaan.

@Kyrill Dat is het zeker.

@Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

65c7433ec6270-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2026 - 2027

We kwamen ongeschonden door de maand januari. Dat geeft ons heel veel hoop op de rest van het seizoen. We hebben een spannende strijd met Al-Ahly, maar ik wil ze heel graag verslaan. En omdat te doen moeten wij in de competitie tegen ZED, Haras El Hodoud, Pyramids en National Bank. Tevens spelen wij de laatste drie Champions League wedstrijden in deze maand. Al onze tegenstanders krijgen wij dus in één maand en moeten ons zien te kwalificeren voor de kwartfinale. 

Paradou FC - Ceramica Cleopatra Champions League

65c748a818829-paradoucleo.png

Ceramica Cleopatra - Al-Ahly Champions League

65c748d8868ad-cleoalahlycl.png

Djobila - Ceramica Cleopatra Champions League

65c748f5154b3-djolibacleo.png

Februari

65c7491f0e97e-februari.png

Stand Premier League

65c7493943c0e-stand.png

Stand Champions League

65c7495229fb8-standcl.png

Loting Champions League

65c74974d4b83-lotingcl.png

Overzicht manager

65c74994bb56b-overzicht.png

Financien

65c749f3e9ec0-financien.png

@MNie We moeten die inhaalwedstrijden wel zien te winnen, maar we staan er heel goed voor. 

@Marius Dat is een voordeel van een grote selectie hebben dan heb ik genoeg ruimte om te rouleren. Die bekerwedstrijden maken mij wel gek.

@ElMarcos Dat is het mooie aan een grote selectie. In dit soort maanden kan je letterlijk iedereen gebruiken. 

@Kyrill Dat gaat het zeker.

@Djurovski @De Raam @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites