bas huijsmans Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 47 minuten geleden zei Nom de Guerre: Slecht gelezen Prima, doen we ook nog wel. Het is ook voor jou maandagochtend he. Zelf ook eens kijken hoe en wat ik deze ga proberen te halen. Zelf in 2041 kampioen geworden met Vitoria de Setubal. 2042 aangenomen bij AVS SAD en in het tweede seizoen een 5e plek behaald. Dus eigenlijk moet ik nu wel kampioen worden en dan overstappen naar een club om in het eerste jaar direct kampioen te worden voor de volledige punten. Voordeel van deze uitdaging is wel dat je hem vanaf elk kampioenschap dat je haalt weer kan resetten mocht die mislukken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Ik donder er straks nog wel twee jaartjes achteraan Down Under. Met die salarycaps krijg je overal min of meer gelijkwaardige teams, dus je maakt het verschil vooral tactisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Fijn toch, challenges die je in lopende games kunt uitvoeren, @Nom de Guerre? Volgende maand weer eentje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 4 minuten geleden zei Titan: Fijn toch, challenges die je in lopende games kunt uitvoeren, @Nom de Guerre? Volgende maand weer eentje! Vind ik wel. Ik houd niet van teveel sidequests. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Lijkt me ook wel een interessante om nu in Noorwegen te doen. Mijn Nordic uitdaging zal misschien twee seizoenen langer duren, maar lijkt me wel leuk. Even kijken of er wat leuks vrij komt in de tussentijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober De club of pioneers @neva. Even vergeten dat deze er bij hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 15 minuten geleden zei Lensherr: De club of pioneers Die challenge was ik zowaar helemaal vergeten dat die er was. Denk dat ik na AVS SAD eens ga kijken of Académica Coimbra vrijkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Op twee seizoenen tijd een titel met Valerenga en Odds. Nu even aankijken of ik het hierbij laat en verder bouw aan Valerenga of toch nog die derde club ga pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Maar moet je dan solliciteren of mag je zelf een manager toevoegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 1 minuut geleden zei Gert: Maar moet je dan solliciteren of mag je zelf een manager toevoegen? Ik denk solliciteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Op 9-10-2024 om 12:18 zei Gert: Seizoen twee viel reuze mee. Draaiden direct al leuk mee en hadden plek 2 tm de laatste speelronde in het vizier. Helaas doordat we zelf gelijk speelden liepen we deze mis: Tegenvaller in de winterstop was dat onze sterkhouder vertrok: Door een clausule die hij maar niet uit zijn contract wilde halen. Hierdoor kwam er dus wel wat financiële ruimte, waarmee we transfervrij bekende mannen zoals Luiz Gustavo, Alexis Sanchez en Stuart Armstrong binnen haalden. Europa League voetbal als beloning. Leuke savegame zo in een competitie welke ik nog niet eerder had gespeeld. Blij mee. Seizoen 3 viel nationaal best wat tegen: We hadden een betere selectie dan het jaar ervoor. Maar wel een extra druk programma ivm Conference League voetbal. Maar dan nog had het wel beter gemoeten imo. Maar Europees ben ik zeer tevreden: Geen hele spannende loting gehad. Maar deze finale daar hadden we wel een geduchte tegenstander. In een gelijk opgaande wedstrijd werd het uiteindelijk op penalty's beslist. Deze rush in Europa betekende veel voor supporters, maar ook vooral financieel laat ons dit een mooie stap maken: Deze zomer is het wel belangrijk om dit geld goed te investeren. Mag namelijk aannemen dat ik hier wel een mooi deal van mag uitgeven. Gaan het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Paar vragen over de maandelijkse uitdagingen: De meeste challenges kun je toch op ieder moment starten gedurende een save? In bijvoorbeeld 'De laatste periode' lees je nu dat je moet simuleren tot 8 maart 2024 (of gebruik kan maken van een vooraf geprepareerde savegame), maar in principe mag je dit toch ook tijdens een lopende save doen, zodat het bijvoorbeeld de start van de laatste periodetitel is in het seizoen 2033/34 (om maar een willekeurig jaar te noemen). Iets als dit geldt toch wel voor alle challenges, zoals de Sir Alex Ferguson challenge, bottom at christmas, ... Die kun je toch gewoon starten in een willekeurig jaar? Bij de Pentagon/Hexagon challenge voor landen team mis ik trouwens even waarom je alleen binnen een continent van land mag wisselen (totdat je de titel hebt). Waarom zou je tussentijds niet van continent mogen wisselen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 1 uur geleden zei MisterX: De meeste challenges kun je toch op ieder moment starten gedurende een save? In bijvoorbeeld 'De laatste periode' lees je nu dat je moet simuleren tot 8 maart 2024 (of gebruik kan maken van een vooraf geprepareerde savegame), maar in principe mag je dit toch ook tijdens een lopende save doen, zodat het bijvoorbeeld de start van de laatste periodetitel is in het seizoen 2033/34 (om maar een willekeurig jaar te noemen). Iets als dit geldt toch wel voor alle challenges, zoals de Sir Alex Ferguson challenge, bottom at christmas, ... Die kun je toch gewoon starten in een willekeurig jaar? Klopt 100%. 1 uur geleden zei MisterX: Bij de Pentagon/Hexagon challenge voor landen team mis ik trouwens even waarom je alleen binnen een continent van land mag wisselen (totdat je de titel hebt). Waarom zou je tussentijds niet van continent mogen wisselen? Goede vraag en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord daarop schuldig moet blijven. Het is uit de 'originele' challenge voortgekomen, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 28 minuten geleden zei neva: Goede vraag en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord daarop schuldig moet blijven. Het is uit de 'originele' challenge voortgekomen, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Wordt je gediskwalificeerd als je je alleen niet aan deze regel houdt, en dus wel tussentijds van continent switch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 1 minuut geleden zei MisterX: Wordt je gediskwalificeerd als je je alleen niet aan deze regel houdt, en dus wel tussentijds van continent switch? Wat mij betreft niet. Het gaat er om dat je er vooral voor jezelf veel plezier uit haalt en zoiets kleins zie ik niet als cheaten of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober @Titan Pentagon aan WK's gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers Seizoen 4: Erg veel plezier gehad bij deze club. Het ging voor de wind. Seizoen 3 de Conference League gewonnen en we gaan nu door naar de halve finale Europa League. Denk dat ik nog even doorspeel met deze save. Even zien of ons dat lukt te behalen en ook om nog wat steam prestaties te unlocken. Als dat niet lukt, dan ga ik weer opzoek naar een nieuwe uitdaging. @Titan 20 punten voor het vanaf het 2e niveau naar nationaal kampioenschap brengen van Queens Park FC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Goed, klaar met Wellington, ontslag genomen en door met Adelaide Utd. Een jaartje en weer door en we hebben die challenge in de pocket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Op 23-10-2024 om 20:08 zei Nom de Guerre: Goed, klaar met Wellington, ontslag genomen en door met Adelaide Utd. Een jaartje en weer door en we hebben die challenge in de pocket. Twee titels in twee jaar. Hierna gaan we verder met Newcastle Jets. Nog een jaartje, max twee en dan zijn we klaar Down Under. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober (bewerkt) 13 uur geleden zei Nom de Guerre: Twee titels in twee jaar. Hierna gaan we verder met Newcastle Jets. Nog een jaartje, max twee en dan zijn we klaar Down Under. Drie op drie. @Titan We gaan zien wat er eerder op ons pad komt, een nieuwe Australische club of een Zuid-Amerikaanse. edit: Western Sydney Wanderers dus. 25 oktober bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) 18 uur geleden zei Nom de Guerre: Drie op drie. @Titan We gaan zien wat er eerder op ons pad komt, een nieuwe Australische club of een Zuid-Amerikaanse. edit: Western Sydney Wanderers dus. Vier op vier, @Titan. Op zoek naar een nieuwe club. Uruguay of wederom Australië, we gaan het zien. Nu door naar Western United, dus we gaan voor 5/5. 26 oktober bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 21 uur geleden zei Nom de Guerre: Vier op vier, @Titan. Op zoek naar een nieuwe club. Uruguay of wederom Australië, we gaan het zien. Nu door naar Western United, dus we gaan voor 5/5. Vijf op vijf, @Titan. Wellington 90/91 Adelaide Utd 91/92 Newcastle Jets 92/93 Western Sydney Wanderers 93/94 Western United 94/95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 29 minuten geleden zei Nom de Guerre: Vijf op vijf, @Titan. Wellington 90/91 Adelaide Utd 91/92 Newcastle Jets 92/93 Western Sydney Wanderers 93/94 Western United 94/95 Het is dat je al naar Z-Amerika bent vertrokken, maar je leek op weg om binnen record tijd kampioen te worden met alle clubs binnen die competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 4 minuten geleden zei FMNOOB: Het is dat je al naar Z-Amerika bent vertrokken, maar je leek op weg om binnen record tijd kampioen te worden met alle clubs binnen die competitie Door de wage cap en selectierestricties had dat nog gekund ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Op 8-4-2024 om 09:02 zei neva: Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers De Club of Pioneers is een wereldwijd netwerk van voetbalclubs die steeds de oudste (nog bestaande) voetbalclub van hun land zijn. Dit zijn doorgaans clubs met wisselend succes, enkele zijn afgezakt naar de amateurdivisies, anderen spelen nog wel op hoog niveau. Aan jullie om deze teams sportief succes te brengen. Het netwerk van de Club of Pioneers werd in 2013 opgericht door Sheffield FC, de oudste voetbalclub ter wereld. De voetbalclubs kunnen lid worden, ongeacht hun status (prof of amateurclub, het niveau waarop ze spelen), maar dienen de oudste voetbalclub van hun land te zijn. Het doel van de oprichting van de Club of Pioneers is het in kaart brengen van het pionierschap binnen het voetbal en de erfenis van ’the beautiful game’ te bewaren voor de toekomst. Het doel voor deze uitdaging is eenvoudig: win de nationale landstitel met een Club of Pioneers-lid. Beschikbare teams: Sheffield FC (Engeland), Wrexham AFC (Wales, actief in Engeland), Queen’s Park FC (Schotland), KB (Denemarken), FC St. Gallen (Zwitserland), Koninklijke HFC (Nederland), Cliftonville FC (Noord-Ierland), Royal Antwerp FC (België), Academica Coimbra (Portugal), North Shore United (Nieuw-Zeeland), BFC Germania (Duitsland), Mohun Bagan (India), Recreativo Huelva (Spanje), St. Georges (Malta), Albion (Uruguay), Tvøroyrar Bóltfelag (Farøer), Santiago Wanderers (Chili), Genoa (Italië), Odds BK (Noorwegen), Vienna FC (Oostenrijk), Fola Esch (Luxemburg), Ljuboten (Noord-Macedonië), Sveikata (Litouwen), Voorwaarts (Suriname), Libertas (San Marino). Let op dat voor een flink aantal ploegen additionele downloads uit de Steam-workshop benodigd zijn. Puntentelling: 10 punten – win de titel met een club dat nu op het hoogste niveau actief is 20 punten – win de titel met een club dat nu op het tweede niveau actief is 30 punten – win de titel met een club dat nu op het derde niveau actief is 40 punten – win de titel met een club dat nu op het vierde niveau (of lager) actief is. Met deze challenge gestart met Academica Coimbra. Op het moment van instappen spelen we op het tweede niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten