Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Uitdaging van de maand [wisselende uitdagingen]

19CH98

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Slecht gelezen :D 

Prima, doen we ook nog wel.

Het is ook voor jou maandagochtend he.

Zelf ook eens kijken hoe en wat ik deze ga proberen te halen. Zelf in 2041 kampioen geworden met Vitoria de Setubal. 2042 aangenomen bij AVS SAD en in het tweede seizoen een 5e plek behaald. Dus eigenlijk moet ik nu wel kampioen worden en dan overstappen naar een club om in het eerste jaar direct kampioen te worden voor de volledige punten. Voordeel van deze uitdaging is wel dat je hem vanaf elk kampioenschap dat je haalt weer kan resetten mocht die mislukken haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-10-2024 om 12:18 zei Gert:

Seizoen twee viel reuze mee. Draaiden direct al leuk mee en hadden plek 2 tm de laatste speelronde in het vizier. Helaas doordat we zelf gelijk speelden liepen we deze mis:

image.png.67a358d5d7b7cdb019cfbe624f8bc8d2.png

Tegenvaller in de winterstop was dat onze sterkhouder vertrok:

image.thumb.png.ffa07d2076b7ad86af7ec6cee33fc199.png

Door een clausule die hij maar niet uit zijn contract wilde halen. Hierdoor kwam er dus wel wat financiële ruimte, waarmee we transfervrij bekende mannen zoals Luiz Gustavo, Alexis Sanchez en Stuart Armstrong binnen haalden.

Europa League voetbal als beloning. Leuke savegame zo in een competitie welke ik nog niet eerder had gespeeld. Blij mee.

Seizoen 3 viel nationaal best wat tegen:

image.png.a8f779031d8c18c70ab05288e1efc30d.png

We hadden een betere selectie dan het jaar ervoor. Maar wel een extra druk programma ivm Conference League voetbal. Maar dan nog had het wel beter gemoeten imo.

Maar Europees ben ik zeer tevreden:

image.thumb.png.883cf067900de81f7afe40acecb77377.png

Geen hele spannende loting gehad. Maar deze finale daar hadden we wel een geduchte tegenstander. In een gelijk opgaande wedstrijd werd het uiteindelijk op penalty's beslist.

Deze rush in Europa betekende veel voor supporters, maar ook vooral financieel laat ons dit een mooie stap maken:

image.thumb.png.e3fdd0a5c3af310bcaa7c25711e1310d.png

Deze zomer is het wel belangrijk om dit geld goed te investeren. Mag namelijk aannemen dat ik hier wel een mooi deal van mag uitgeven. Gaan het zien :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar vragen over de maandelijkse uitdagingen:

De meeste challenges kun je toch op ieder moment starten gedurende een save? In bijvoorbeeld 'De laatste periode' lees je nu dat je moet simuleren tot 8 maart 2024 (of gebruik kan maken van een vooraf geprepareerde savegame), maar in principe mag je dit toch ook tijdens een lopende save doen, zodat het bijvoorbeeld de start van de laatste periodetitel is in het seizoen 2033/34 (om maar een willekeurig jaar te noemen). Iets als dit geldt toch wel voor alle challenges, zoals de Sir Alex Ferguson challenge, bottom at christmas, ... Die kun je toch gewoon starten in een willekeurig jaar?

Bij de Pentagon/Hexagon challenge voor landen team mis ik trouwens even waarom je alleen binnen een continent van land mag wisselen (totdat je de titel hebt). Waarom zou je tussentijds niet van continent mogen wisselen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

De meeste challenges kun je toch op ieder moment starten gedurende een save? In bijvoorbeeld 'De laatste periode' lees je nu dat je moet simuleren tot 8 maart 2024 (of gebruik kan maken van een vooraf geprepareerde savegame), maar in principe mag je dit toch ook tijdens een lopende save doen, zodat het bijvoorbeeld de start van de laatste periodetitel is in het seizoen 2033/34 (om maar een willekeurig jaar te noemen). Iets als dit geldt toch wel voor alle challenges, zoals de Sir Alex Ferguson challenge, bottom at christmas, ... Die kun je toch gewoon starten in een willekeurig jaar?

Klopt 100%.

1 uur geleden zei MisterX:

Bij de Pentagon/Hexagon challenge voor landen team mis ik trouwens even waarom je alleen binnen een continent van land mag wisselen (totdat je de titel hebt). Waarom zou je tussentijds niet van continent mogen wisselen? 

Goede vraag en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord daarop schuldig moet blijven. Het is uit de 'originele' challenge voortgekomen, maar waarom weet ik eigenlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei neva:

Goede vraag en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord daarop schuldig moet blijven. Het is uit de 'originele' challenge voortgekomen, maar waarom weet ik eigenlijk niet.

Wordt je gediskwalificeerd als je je alleen niet aan deze regel houdt, en dus wel tussentijds van continent switch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Wordt je gediskwalificeerd als je je alleen niet aan deze regel houdt, en dus wel tussentijds van continent switch? 

Wat mij betreft niet. Het gaat er om dat je er vooral voor jezelf veel plezier uit haalt en zoiets kleins zie ik niet als cheaten of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers

Seizoen 4:

Schermafbeelding2024-10-22192748.png.8df7438d84882b6e8e1e427f65f57b39.png

Schermafbeelding2024-10-22192724.thumb.png.3854e5c446befae9037cd011383ce336.png

Erg veel plezier gehad bij deze club. Het ging voor de wind. Seizoen 3 de Conference League gewonnen en we gaan nu door naar de halve finale Europa League. Denk dat ik nog even doorspeel met deze save. Even zien of ons dat lukt te behalen en ook om nog wat steam prestaties te unlocken. Als dat niet lukt, dan ga ik weer opzoek naar een nieuwe uitdaging.

@Titan 20 punten voor het vanaf het 2e niveau naar nationaal kampioenschap brengen van Queens Park FC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-10-2024 om 20:08 zei Nom de Guerre:

Goed, klaar met Wellington, ontslag genomen en door met Adelaide Utd. Een jaartje en weer door en we hebben die challenge in de pocket. 

Twee titels in twee jaar.

9e2f3ae7cb2c8f8af6609b4f62240ec8.png

Hierna gaan we verder met Newcastle Jets.

91c65da8dc3e4a5d3db04a5f8d334ae7.png

Nog een jaartje, max twee en dan zijn we klaar Down Under.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Nom de Guerre:

Twee titels in twee jaar.

9e2f3ae7cb2c8f8af6609b4f62240ec8.png

Hierna gaan we verder met Newcastle Jets.

91c65da8dc3e4a5d3db04a5f8d334ae7.png

Nog een jaartje, max twee en dan zijn we klaar Down Under.

ce9f0017b789d061a6213d5632cb0fd5.png

Drie op drie. @Titan

We gaan zien wat er eerder op ons pad komt, een nieuwe Australische club of een Zuid-Amerikaanse.

edit: Western Sydney Wanderers dus.

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Nom de Guerre:

ce9f0017b789d061a6213d5632cb0fd5.png

Drie op drie. @Titan

We gaan zien wat er eerder op ons pad komt, een nieuwe Australische club of een Zuid-Amerikaanse.

edit: Western Sydney Wanderers dus.

cbd6208ae01c1a7a3bff9cc2a9e95b2c.png

Vier op vier, @Titan. Op zoek naar een nieuwe club. Uruguay of wederom Australië, we gaan het zien.

Nu door naar Western United, dus we gaan voor 5/5.

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Nom de Guerre:

cbd6208ae01c1a7a3bff9cc2a9e95b2c.png

Vier op vier, @Titan. Op zoek naar een nieuwe club. Uruguay of wederom Australië, we gaan het zien.

Nu door naar Western United, dus we gaan voor 5/5.

Vijf op vijf, @Titan.

21b311d5ea81c3b78e2ea7a05294ed3f.png

1. Wellington 90/91
  2. Adelaide Utd 91/92
  3. Newcastle Jets 92/93
  4. Western Sydney Wanderers 93/94
  5. Western United 94/95
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Vijf op vijf, @Titan.

1. Wellington 90/91
  2. Adelaide Utd 91/92
  3. Newcastle Jets 92/93
  4. Western Sydney Wanderers 93/94
  5. Western United 94/95

Het is dat je al naar Z-Amerika bent vertrokken, maar je leek op weg om binnen record tijd kampioen te worden met alle clubs binnen die competitie :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2024 om 09:02 zei neva:

Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers

De Club of Pioneers is een wereldwijd netwerk van voetbalclubs die steeds de oudste (nog bestaande) voetbalclub van hun land zijn. Dit zijn doorgaans clubs met wisselend succes, enkele zijn afgezakt naar de amateurdivisies, anderen spelen nog wel op hoog niveau. Aan jullie om deze teams sportief succes te brengen.

Het netwerk van de Club of Pioneers werd in 2013 opgericht door Sheffield FC, de oudste voetbalclub ter wereld. De voetbalclubs kunnen lid worden, ongeacht hun status (prof of amateurclub, het niveau waarop ze spelen), maar dienen de oudste voetbalclub van hun land te zijn. Het doel van de oprichting van de Club of Pioneers is het in kaart brengen van het pionierschap binnen het voetbal en de erfenis van ’the beautiful game’ te bewaren voor de toekomst.

Het doel voor deze uitdaging is eenvoudig: win de nationale landstitel met een Club of Pioneers-lid.

Beschikbare teams: Sheffield FC (Engeland), Wrexham AFC (Wales, actief in Engeland), Queen’s Park FC (Schotland), KB (Denemarken), FC St. Gallen (Zwitserland), Koninklijke HFC (Nederland), Cliftonville FC (Noord-Ierland), Royal Antwerp FC (België), Academica Coimbra (Portugal), North Shore United (Nieuw-Zeeland), BFC Germania (Duitsland), Mohun Bagan (India), Recreativo Huelva (Spanje), St. Georges (Malta), Albion (Uruguay), Tvøroyrar Bóltfelag (Farøer), Santiago Wanderers (Chili), Genoa (Italië), Odds BK (Noorwegen), Vienna FC (Oostenrijk), Fola Esch (Luxemburg), Ljuboten (Noord-Macedonië), Sveikata (Litouwen), Voorwaarts (Suriname), Libertas (San Marino).

Let op dat voor een flink aantal ploegen additionele downloads uit de Steam-workshop benodigd zijn.

Puntentelling:
10 punten – win de titel met een club dat nu op het hoogste niveau actief is
20 punten – win de titel met een club dat nu op het tweede niveau actief is
30 punten – win de titel met een club dat nu op het derde niveau actief is
40 punten – win de titel met een club dat nu op het vierde niveau (of lager) actief is.

Met deze challenge gestart met Academica Coimbra. Op het moment van instappen spelen we op het tweede niveau

image.png.6cf72ebd11b36f3df5cc331708ff2403.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites