Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] O Glorioso

Lensherr

Aanbevolen berichten

Ibi(5).png.4c54fad73c8c595fb60bc627663ef4dd.png

Helaas heeft mijn vertrek uit de KAA Gent Arena voor de nodige onrust gezorgd bij mijn trouwe volgers. Er zijn er die afhaken maar er zijn er ook die trouw blijven aan hun grote held. Het was voor mijn gevoelig karakter wel even slikken toen ik de diverse haatberichten zag verschijnen. Tijd om België dus definitief een halt toe te roepen. Daardoor viel mijn keuze voor het zonnige Lissabon te Portugal. Mijn nieuwe uitdaging ligt namelijk bij Sport Lisboa e Benfica. De voetbalclub met een uitstekende jeugdwerking die de afgelopen zes seizoenen het Portugese voetbal domineerden. De teller van Portugese landstitels staat inmiddels op 44. Met verfijnd, aantrekkelijk en technisch voetbal werden de voorbije zes seizoenen telkens afstand genomen van FC Porto. Wanneer ik voor het eerst het Estàdio da Luz betrad overviel me de indrukwekkende muurschilderingen met spelers uit een rijke historie. Als de kersverse coach voelde ik meteen de inmense verantwoordelijkheid op mijn schouders om de rijke traditie van deze club voort te zetten.

Ontwerpzondertitel(19).png.15f67ebc6bec297a8ddc944b58ea299f.png

Het indrukwekkende Estàdio da Luz, thuishaven van Benfica Lissabon.

De eerste dagen waren gevuld met kennismakingen, tactische besprekingen en het proeven van de levendige voetbalsfeer in hartje Lissabon. Een ontmoeting met deze spelersgroep beantwoorde meteen mijn verwachtingen. Technisch verfijnde voetballers waarmee ik absoluut niet dezelfde stijl als bij KAA Gent moet gaan toepassen. Daarom gooi ik mijn tactische aanpak ook compleet over de boeg. Weg gaat de gekende 3-5-2 formatie en gaan we over naar een aanvallende 4-2-3-1 systeem maar in transitie dezelfde uitkomst als in mijn gekende 3-5-2. Omdat wij de meest dominante club zijn gekoppeld aan de nodige technische kwaliteiten is uitvoetballen haast een must. De linkervleugelverdediger moet er aan de linkerkant gaan overklappen. De rechtervleugelverdediger moet met zijn technische kwaliteiten het middenveld gaan ondersteunen om zo op zijn beurt de centrale aanvallende middenvelder de nodige vrijheid te geven om in de zestienmeter van de tegenstander te duiken. Naast die centrale middenvelder kies ik voor een spelmaker voor de defensie. Een dirigent die samen met mijn rechtsachter de balans in het centrum bewaakt. De rechtervleugelspits moet samen met de linkervleugelverdediger voor de aanvoer aan de zijkanten verzorgen. Mijn linkervleugelspits kruipt naar binnen en kiest positie achter de aanvaller en de schaduwspits die met een diepgaande beweging voor de nodige chaos moet zorgen bij de tegenstander. 

Ontwerpzondertitel(20).png.6e7cbf4adb95b254c10cf778a976b0c1.png

Selectie Benfica seizoen 2029 - 2030

Spoiler

image.thumb.png.88927249167adbd95036254fc7054ed9.pngimage.thumb.png.20245ffddeb7e1d9fcedd19f66142ec0.png

Bij mijn aanstelling horen natuurlijk ook wat nieuwe ronkende namen. Met het arendsoog van Victoria, de huidige club mascotte van Benfica Lissabon werkte ik samen met het bestuur om een zestal versterkingen te realiseren die voor een kwaliteitsinjectie moeten zorgen.

Kospo.png.3b12335588604dbad9046f7d71d80913.png 

Eman Kospo: Vanuit de voetbalschool uit La Masia zou Eman Kospo een voetballende versterking in de verdediging moeten zijn. Naast zijn uitvoetballende kwaliteiten is deze Zwitserse/Bosnische centrale verdediger ook een grote dreiging in de lucht.

Spoiler

image.thumb.png.b49f9a76aaa77a64c210007dab1ef98a.png

Rothmann.png.b7dc4acfd3f8e780792a0a046bff0980.png

Brian Rothmann: Rothmann is een jonge spelmaker met de nodige ervaring op het hoogste niveau van Denemarken. Zijn dynamiek, balans en en vermogen om het spel te dicteren, zouden een waardevolle toevoeging zijn aan ons team.

Spoiler

image.thumb.png.0b6294f7d7f4f82c7d326badfc8d478c.png

Anwar.png.af1fea9c24a28b77deed398f8b0c2324.png

Frode Anwar: Om onze rechtervleugelspits te versterken werd Frode Anwar aangetrokken. Deze jonge Noor staat bekend om zijn techniek en offensieve bijdragen. Belichaamt de huisstijl van Benfica Lissabon en voegt een jeugdige energie toe aan de selectie.

Spoiler

image.thumb.png.a7887e9dd9bf8cb011333bc6dfbc4c5b.png

Kana.png.3cee8e53faa2f19548d961c6580f8ba0.png

Marco Kana: Deze zag je wel aankomen. Marco Kana moet opnieuw de leider van de defensie worden. Zijn leiderschapskwaliteiten gekoppeld aan het voetballende vermogen maken van hem een waardevolle aanwinst.

Spoiler

image.thumb.png.5d2effbd5872c0e61234b08f370af1ba.png

sciuto.png.95a4e32ef354131757e808250debf40f.png

Giuseppe Sciutto: Een gedreven boomlange aanvaller met goede voetjes werd aangetrokken om voor de doelpunten te zorgen. Zijn balvaardigheid gekoppeld aan indrukwekkende lengte moeten voor de nodige dreiging zorgen bij de tegenstander.

Spoiler

image.thumb.png.747cec92f571954dd29df4f842459c09.png

kamara.png.76e8db2639bb7f7af7dacd36d7db43fb.png

Boubacar Kamara: Om ons middenveld op een dynamische manier te versterken werd Boubacar Kamara aangetrokken. De Fransman is voor mij een bekende uit de Franse selectie en is iemand die nooit door de ondergrens zakt. Zijn ervaring en fysieke aanwezigheid zou ons middenveld een extra dimensie geven.

Spoiler

image.thumb.png.9da2e3df583ed5bfceb2b65ca242a016.png

Vertrekkers

Spoiler

image.png.44f811b47e2c05c22d89c598b79259a0.pngimage.png.120ff1fd90452c97a6bde30b5d1efa9c.png

@Bogatyr@Marius@DemoN@Djurovski@MNie@Aaron21@chrisje1993@Glenn08@KayDeManaager@ivago@dimihuyghe@Cervantes@Satioz@Kyrill@Tim Windt@FlyD@JoonsterkeBE@De Raam@ElMarcos@Netzwerk@Satioz

Bij deze de bekendmaking van mijn nieuwe bestemming/tactiek/aanwinsten/selectie. Volgende update de eerste wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had niet verwacht dat je een team ging kiezen dat de eigen competitie al zo domineert. 

Veel succes in Benfica!

P.S. Heb je een andere tactiek als inspiratie gebruikt. Ik zie daar GYRFM staan, en dat is een bekende tactiekenmaker. Niet dat daar iets mis mee is natuurlijk.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Aaron21:

Had niet verwacht dat je een team ging kiezen dat de eigen competitie al zo domineert. 

Veel succes in Benfica!

P.S. Heb je een andere tactiek als inspiratie gebruikt. Ik zie daar GYRFM staan, en dat is een bekende tactiekenmaker. Niet dat daar iets mis mee is natuurlijk.

Goeie opmerking. Ja die had ik eerst gebruikt voordat ik begon te sleutelen aan tactieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je bij Gent vertrekt is eigenlijk geen verrassing. Ik vind dat je het al lang hebt volgehouden want zeker nationaal was de uitdaging al snel verdwenen. Met Benfica heb je een leuke nieuwe werkgever, al zal de uitdaging daar ook niet in eigen land te zoeken zijn. Je drukt in ieder geval wel meteen je stempel met de transfers. Eén van je favoriete spelers meenemen naar je nieuwe club vind ik ook altijd wel leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gent en de Belgische competitie ondertussen ook wel volledig uitgespeeld he! Hopelijk kan je wat spelen met de jeugdopleiding van Benfica en ook enkele aangekochte toptalenten opleiden, want neem aan dat je jezelf ook wel een aantal side goals oplegt om extra uitdaging te hebben. :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een trotse glimlach bekeek ik de resultaten van onze voorbereiding met het oog op ons eerste seizoen onder mijn bewind. In mijn nog maar korte termijn als coach van SL Benfica was het gelukt om een selectie samen te stellen die niet alleen gevuld was met talent van over de hele wereld, maar ook met het DNA die door de aderen van deze Portugese topclub stroomt. Acht eigen opgeleide spelers die het ware karakter van de club belichamen.

Een van de jongste pupillen, maar misschien ook één van de meest getalenteerde luistert naar de naam Jorge Rodrigues. Een 18-jarige centrale verdediger die met zijn 1m93 een behoorlijke groeispurt heeft gekend. 

Spoiler

image.thumb.png.12619735df8f24cfa730b58694ed3935.png

In de aanval vinden we José Tavira. Een toekomstig aanvalsleider van het Portugese nationale elftal. Met zijn snelheid en behendige dribbels een vaandeldrager van het DNA van Benfica. Als wij vaker een profiel als deze Tavira uit de jeugdrangen kunnen toveren zit de toekomst zeker snor.

Spoiler

image.thumb.png.5cd6e98980104cd0353c8c4c0b21eacf.png

Er is ook een middenvelder die we erg hoog aanschrijven. Bruno Ndongo is een Franse spelmaker die met zijn spelinzicht het spelletje kan dicteren. Zijn technische bagage en ongekunstelde liefde voor de club maakt hem niet alleen een aanwinst voor het eerste elftal, maar ook een idool voor de toekomstige generatie.

Spoiler

image.thumb.png.3378e8a6c3cdea8b1b4ed28f0743b54c.png

En dan voegen we daar nog de namen toe van Rick Gilbertz, Gonçalo Moreira, Joäo Rêgo, Rafael Luis en Samuel Soares, stuk voor stuk parels uit de eigen jeugdopleiding die de kleuren van Benfica al jaren met trots dragen. Rick Gilbertz als linkervleugelverdediger met inmiddels al 7 wedstrijden bij de Portugese nationale ploeg, Soares als invallersdoelman, Luis als spelmaker op het middenveld, Rëgo als onvoorspelbare schaduwspits en Moreira als een hangende vleugelspits met een neusje voor doelpunten.

Spoiler

image.thumb.png.6f4790c8a855e2b2ad23e70ee1050425.pngimage.thumb.png.bf84332340c967de8b9ecf1a45d4fbc2.pngimage.thumb.png.fdcd6b96ba6a468123eeb507040d33f3.pngimage.thumb.png.4c594122f78b2403b77431463860a46b.pngimage.thumb.png.070b539054fcfbc13fb6cdecdcc44fcb.png

Inyouthwetrust!.png.a7631270088c32922bcaa85a0e42a793.png

Een nieuwe trainer en nieuwe speelstijl zorgt voor een seizoen met nieuwe uitdagingen. Met een vlotte voorbereiding toonde mijn samengestelde selectie dat ze niet alleen klaar waren voor de competitie maar ook vastberaden zijn om de verwachtingen te overtreffen. Onze tegenstanders ondergingen duidelijk de wet van de sterkte. Met zeer aanvallend voetbal en veel gemaakte doelpunten werd er in elke wedstrijd vlot de maat genomen van onze sparringspartners. Die tegenstanders hadden met namen als Celta, Aston Villa en AZ toch de nodige statuut in het hedendaagse voetbal. Na onze laatste oefenwedstrijd tegen de Nederlandse topclub heerste er veel vertrouwen binnen de muren van onze kleedkamers. Benfica Lissabon is klaar voor het gloednieuwe seizoen en vastbesloten om haar stempel te drukken op de competitie en ook Europees de nodige resultaten te boeken. De laatste eindzege van de Champions League dateert van 1962. Daar ligt voor mij de grootste uitdaging binnen het prachtige Estàdio da Luz.

image.thumb.png.f1127de45192864b2205eac70fa8bacd.png

@Bogatyr@Marius@DemoN@Djurovski@MNie@Aaron21@chrisje1993@Glenn08@KayDeManaager@ivago@dimihuyghe@Cervantes@Satioz@Kyrill@Tim Windt@FlyD@JoonsterkeBE@De Raam@ElMarcos@Netzwerk@Satioz

Dankje voor de topreacties. Vandaag een iets latere update  door privé omstandigheden. Helaas was het weer opnieuw van dat met mijn vader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie en goede en prachtige talenten zeg, ziet er erg goed uit. Hoop dat ze succesvol voor je 1e elftal en jou als manager,en de fans gaan zijn. Mooie en prachtige grafische update ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben aangetoond tijdens de voorbije voorbereiding klaar te zijn voor de start van de competitie. Vandaag trappen we af met de Supertaça Cändido de Oliveira en het seizoensbegin van de Liga Portugal Bwin. Juliie zullen ongetwijfeld tijdens deze periode nog enkele namen zien voorbijkomen die al besproken werden tijdens onze transferupdate. Deze transfers werden doorgevoerd tijdens deze periode.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Supertaa.png.c98bb79c84aef27317b3ba5a5555cc0a.png

Woensdagavond op 8 augustus 2029 trokken wij als regerend landskampioen in Leiria om de bekerwinnaar Famalicäo partij te geven. Voor deze Supertaça konden we nog geen beroep doen op ons allersterkste elftal. Geen Pete Noviello, die een bepalende factor speelde in mijn USA-tijdperk, Geen Diogo Jota die voor twee maanden aan de kant moet toekijken door een blessure en ook geen kersverse aanwinst Giuseppe Sciutto, maar wel toptalent José Tavira aan de aftrap. De onderlinge duels tussen bekerwinnaar Famalicäo en landskampioen Benfica zijn elk seizoen pittige wedstrijden tussen twee teams die voluit gaan voor de winst. Onze tegenstander opende het best met reeds na 18 minuten een eerste doelpunt van Pablo Felipe dat van dichtbij in doel werd gewerkt. Nog voor het rustsignaal viel onze gelijkmaker. Een hoekschop vloog voorbij het pak, waarbij doelman Kovacevic bleef staan. Dinis Telehovschi plaatste er uiteindelijk zijn voet tegen, waardoor de bal in het doel werd verwerkt.

Nadien hielden beide ploegen elkaar in evenwicht zonder echt grote doelkansen. Doelman Peretz moest alleen nog een zwakke doelpoging van onze tegenstander verwerken. Wij kwamen stilaan onder stoom en gingen resoluut op zoek naar de voorsprong. Rego passte naar Moreira, die zijn voorzet werd koelbloedig afgewerkt door de vrijstaande Tavira. Famalicäo kon nadien geen opening meer vinden in ons goed georganiseerde blok, zodat onze selectie met een verdiende overwinning haar eerste prijs van het seizoen wist te bemachtigen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glanzendestartvancompetitie.png.7a1b79556689d45ac4497dd817ada672.png

Drie dagen later na het optreden in de Supertaça hebben wij in eigen huis op overtuigende manier afgerekend met datzelfde Famalicäo. Dankzij doelpunten van Carmona, Juräsek, Moreira en Maza werd het 4-2 tijdens de heruitgave van de Portugese Supercup. Bruno Ndongo maakte zijn debuut.

Ook het tweede duel in de vaderlandse competitie werd gewonnen, maar koste wel wat meer moeite. Estrela Amadora is de voorbije jaren uitgegroeid tot een degelijke subtopper binnen het Portugese voetbal. Wij kwamen al vroeg op een dubbele voorsprong dankzij doelpunten van twee spelers uit de eigen opleiding: Régo en TaviraDe bezoekers kwamen nog tot een gelijke stand tot dat Régo opnieuw zijn talent toonde met een magistrale vrije trap.

Tegen Académico de Viseu wonnen we naast onze eerste uitwedstrijd ook voor de derde keer op rij dit seizoen. Een ijzersterkte eerste helft verzachte een slaapverwekkende tweede helft. Dankzij twee treffers van aanwinst Eman Kospo eindigde deze verplaatsing op een 2-0 overwinning.

Op de 4de speeldag werd het opnieuw een spannend onderonsje. Op bezoek bij Boavista bracht de Amerikaanse messi, Pete Noviello ons op een vroege voorsprong. Maar we lieten nog voor het halfuur de thuisploeg langszij komen dankzij twee doelpunten van ex-Feyenoorder Robert Bozenik. Na die achterstand reageerden we meteen met een doelpunt van Régo. In de 69ste minuut besliste onze Amerikaan de wedstrijd. 

Een ongeslagen start met de nodige gemaakte doelpunten en tevens ook tegendoelpunten. We spelen zeer aanvallend voetbal en dat leverde dan soms ook de nodige averij op.

image.thumb.png.410d2bdbe5e56323cb0de3d8604151cf.png

In de Champions League werd er alvast geloot voor een nieuwe aankomende editie. Openen doen we op bezoek tegen titelverdediger en mijn ex-ploeg KAA Gent. Daarna mogen we Napoli en Dinamo Zagreb ontvangen. In november verplaatsen we ons naar Brighton en Fiorentina. In december komt AC Milan op bezoek om af te sluiten met twee duels tegen Real Madrid en Rennes. Een vrij pittige loting maar wij hebben voldoende kwaliteiten binnen onze gelederen om dit tot een goed einde te brengen.

image.thumb.png.8d00834b3ca00da567d1e6724efb878c.png

Helaas brengt dit aanvallend voetbal ook de nodige tegendoelpunten. Wedstrijd per wedstrijd proberen we een steeds stabielere tactiek op poten te zetten. Bedankt om te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat een leuk en spannend duel worden in de CL, uit bij je oude club Gent. Mooie start ook in de competitie, en fijn dat je de Supercup gewonnen hebt. En met Real Madrid heb je eigenlijk alleen maar 1 echt moeilijk uitduel geloot, in de CL, dus dat is nog meer goed nieuws show.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis gene grote, maar met de Supertaça toch weer eentje voor in de prijzenkast erbij! Competitie ook goed gestart. Zolang de tegengoals gepaard gaan met een beduidend hoger aantal gescoorde goals, moet je niet klagen, al ben ik zelf in-game aan't zoeken naar de perfecte balans tussen aanvallend voetbal spelen in FM zonder al te veel gaten te laten in m'n achterhoede. Niet simpel, maar we zoeken verder :P 

Altijd fijn om een ex-club tegen te komen in de UCL-loting! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan doelpunten alvast geen gebrek bij de start. De neutrale supporters zullen niet klagen, en die van Benfica ook niet zolang je er er meer scoort dan tegen krijgt. Met Gent wordt het al meteen een emotioneel weerzien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog heel wat gebeurd net voor het sluiten van de transferdeadline. Dat wij een talentenfabriek zijn is wel duidelijk op het veld. Daarnaast kom je er wel achter wanneer al die aanbiedingen binnen stromen. Dat wij op deze manier één van onze beste spelers moeten verliezen net voor het wegtikken van deadline day is dan weer een pijnlijke zaak. Gonçalo Moreira, onze eigen opgeleide 23-jarige vleugelspeler met al reeds 15 interlands achter zijn naam besloot om te verhuizen naar het steenrijke PSG. Een onbetwiste basisspeler zo op het laatste moment verliezen, dat is wel een aderlating kan ik jullie vertellen. 68 miljoen kwam er wel bij op onze bankrekening. Een aardige som maar wij zaten wel met een gigantisch probleem opgezadeld. Samen met mijn scoutingsteam besloot ik dan toch om snel, welliswaar in paniek te handelen. We zochten een profiel dat onze manier van voetballen onmiddelijk onder zijn hoede heeft. Dan kom je al snel uit bij de huisstijl van FC Barcelona. Daar liep een buitenspeler rond op een zijspoor die alle vragen voor ons profiel beantwoorde. Quim Junjent, een behendige en technisch vaardige Spanjaard die op 22-jarige leeftijd nog steeds zit te wachten op een definitieve doorbraak bij de hoofdmacht van FC Barcelona. Drager van het keurmerk van La Masia en dat voor maar 850.000 Euro. Maak maar van die paniekaankoop gewoon een absoluut koopje. Deze topper zal samen met Diogo Jota moeten knokken voor een basisplaats en het vertrek van onze zeer getalenteerde Moreira opvangen.

Quim Junyent

Spoiler

image.thumb.png.e687709453f9facd37d286805990123a.png

action(1).png.3b4e0fe1e619d95c7b851f1022c17997.png

------------------------------------------------------------------------

De competitiewedstrijden, die moeten we proberen om zoveel mogelijk zonder kleerscheuren door te komen. FC Porto is onze grootste concurrent die onderweg amper met de punten morst. We kregen dan ook het verwijt dat we veel tegendoelpunten incasseerden. De defensie was onstabiel en dat was deels ook terecht. Ons spelletje is zo aanvallend ingesteld dat we vaak maar twee spelers achterin overhouden. Dat is mijn manier van voetballen en vanuit die filosofie wil ik iedere tegenstander het leven zuur maken. Attractief voetbal zonder belemmeringen. Toch slaagden wij er in om tijdens deze periode geen enkel tegendoelpunt te slikken. Er waren nochtans geen enkele tactische wijzigingen te bespeuren. Met dominante uitslagen zoals 5-0, 6-0 en 2-0 werden Penafiel, Belenenses, Casa Pia en Gil Vicente met het schaamrood op de wangen naar huis gestuurd. In die laatste wedstrijd maakte ook nog eens de 17-jarige Patrick Njock zijn debuut. Hij werd door blessureleed overgeheveld vanuit Benfica B

Patrick Njock

Spoiler

image.thumb.png.202887eaa73e90c05a0a89b2ab5a26be.png

Eenmaandvolcleansheets.png.1f3f4e01a5acfbd972bebe4d0192d8f7.png

image.thumb.png.ede051aa12973e2c7bfb8ad2de9db616.png

Momenteel staat er geen maat op onze resultaten. Foutloos stomen we door de Portugese competitie dat toch wel een serieus kwaliteitsverschil kent met de traditionele topclubs en de rest van het klassement. FC Porto weet ons nog maar net het leven zuur te maken maar heeft ook al één keer punten verspeeld. 

image.png.76e6db49b717e608eb73dfdbc9dc2b1a.png

DoelpuntrijkspektakelinGent.png.5a9570a7b0939f264a6b52d8c086e14a.png

In de Champions League vlogen die tegendoelpunten ons wel nog om de oren. Dat is natuurlijk ook niet zo gek want de tegenstanders zijn van een ander kaliber en met ons avontuurlijk voetbal kan dat wel voor de nodige schade zorgen. Op bezoek bij KAA Gent kreeg ik alvast een triomfantelijk ontvangst. Een vernieuwde KAA Gent Arena stond recht vanop de banken en applaudisseerden voor mijn terugkeer. Graham Potter, mijn opvolger bij de titelverdediger kon het alvast niet zo smaken. De wedstrijd zelf had alles om een voetballiefhebber op te winden. Veel doelpunten, mooie doelpunten, grote doelkansen, mooi attractief voetbal en de nodige kwaliteit aan beide zijden. Wat ik Potter wel moet nageven is dat hij mijn geleverd werk bij de Belgische club niet zomaar naar de "kloten" helpt. Dit doelpuntrijk spektakel eindigde op een 6-4 overwinning. Een uitstekende start van onze Europese campagne tegen de huidige titelverdediger. In het tweede duel kregen we de Italianen van Napoli over de vloer. Gli Azzurri kenden de voorbije zes seizoenen een wisselvallig parcours binnen de Italiaanse Serie A maar zakten nooit lager dan de zesde plek in de rangschikking. Onze kersverse aanwinst Quim Junyent zorgden voor de twee doelpunten van Portugese makelij. Die twee pareltjes waren helaas niet genoeg om de drie punten thuis te houden. Dit topduel eindigde dan ook op een puntenverdeling. 

In de derde ronde van de Allianz Cup, één van de zovele Portugese bekers werden we ondergedompeld in Groep D. Samen met topclub Sporting Braga en tweedeklasser Lusitänia Lourosa dat momenteel meedoet voor de promotie naar het hoogste niveau. Onze eerste wedstrijd in dit bekertoernooi mochten we aftrappen voor eigen publiek tegen Sporting Braga. Dit duel wonnen we vrij overtuigend met 4-0 dankzij opnieuw twee doelpunten van Spaanse sensatie Quim Junyent, Joäo Régo en Boubacar Kamara. 

image.png.c4ce605bb07362a761f000774285d673.png

Bedankt om te reageren en te liken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een aderlating een speler voor 68 miljoen, die bassispeler is nog zo laat moeten verkopen....

Wel  heel fijn dat je een vervanger haalt voor nog geen 1 miljoen. Op het veld en de resultaten, wordt ie gelukkig voor als nog , nog niet gemist. Gaat erg goed zowel nationaal, als in de CL. 6-4 op je oud werkgever, is een bizarre maar erg mooie en goede uitslag. Jammer dat er niet van Napoli werd gewonnen, maar kan gebeuren. Mooi dat Quim 2x scoorde tegen de Italianen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites