MNie Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Wat een selectie zeg. Alleen al de doelmannen pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Met deze selectie hoor je de finale te halen. De manier waarop is echter indrukwekkend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Hulde voor de nieuwe banners! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Tegen Engeland lijk je een abonnement te hebben op last minute doelpunten. Het maximum van de punten is sowieso een knappe prestatie in deze poule! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Eens met Glenn. Knappe banner. Ondertussen heb je een dreamteam weten samen te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Frankrijk heeft echt een bizar sterke selectie zeg en dat vertaal je ook naar resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Allereerst fijn om te lezen dat je pa aan de beterende hand is en dat er middelen komen om de situatie wat veiliger te maken. Bizar sterke selectie inderdaad en dito banners, mooie stijl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari In de vaderlandse competitie blijven we gewoon alles domineren met zelfs een 11-klapper tegen SK Beveren. We begonnen onze maand december op het veld van het OHL van onze trouwe volger @FlyD. De thuisploeg had zelfs het overwicht en speelde ons van het virtueel matje. Een ondermaatse prestatie werd verdoezeld door een magistraal lobje van Yossi Nachmani. Football Manager 2024 2024-02-28 12-45-53.mp4 De kleedkamerdeur van de bezoekers op Den Dreef moest er aan geloven. Ik was helemaal niet tevreden over de prestatie van mijn team. De donderpreek had zijn resultaat niet gemist. In de volgende competitiewedstrijd wisten we maar liefst met 11-1 te winnen van SK Beveren. Om eerlijk te zijn komt dit Beveren ook gewoon te kort voor het hoogste niveau. Brian Fiabema is de enige die deftig tegen het balletje kan trappen. Deze komt dan ook nog eens uit de tweede liga in Noorwegen nadat hij toeschouwer was bij Chelsea. Ook de overige drie partijtjes werden winnend afgesloten. Lommel SK werd met 3-1 verslagen. Mijn Brusselse vrienden uit Anderlecht boden het meeste weerwerk. In de Lotto Arena werd het 3-2 in ons voordeel. Enigszins verrassend want deze mooie club heeft tot nog toe er een vreselijk seizoen opzitten. Westerlo kreeg om af te sluiten een 3-1 om de oren. Yossi is duidelijk aan het kanon in de Jupiler Pro League en dat brengt ons op een ruime 14 punten voorsprong tegenover concurrent KRC Genk dat het toch altijd goed doet in dit spelletje. Standard heeft nog een wedstrijd te goed en zitten de Limburgers duidelijk op de hielen. Anderlecht beleeft momenteel een draak van een seizoen met de 8ste plek net zoals Antwerp waar het geld op is. SK Beveren en Francs Borains zijn duidelijk twee verdwaalde clubs binnen deze afdeling. Europees zitten we met de handen in het haar. Op bezoek in San Siro werd er opnieuw een nederlaag geleden. Calabria en Hernandez, de twee milanese vleugelverdedigers deden ons bijzonder veel pijn aan de zijkanten. Met een 7 op 18 is er deze winterstop enorm veel werk voor de boeg. Dit zijn onaanvaardbare resultaten voor een Europese titelkandidaat. Dat wij in eigen land domineren is momenteel buiten de landgrenzen niets van terug te zien. Volgende maand staan er met FC Kopenhagen en Maccabi Haifa twee haalbare kaarten op het programma. Wat is haalbaar momenteel? Uit op Celtic kenden we ook de nodige moeite. Beide clubs hebben kwaliteiten en kunnen op een goede dag, het ons op een slechte dag heus wel lastig maken. Benieuwd wat de maand januari zal brengen en/of wij ons misschien toch nog zullen versterken met een kwaliteitsinjectie. Misschien kunnen we Europees ook een andere aanpak gaan hanteren. ----------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- In de 8ste ronde van de Croky Cup waren we wel op de afspraak. Misschien wel de sterkste tegenstander uit België werd met ruime 1-4 cijfers verslagen. De Genkies staan bekend als een echte bekerploeg en met de vorm die we in Europa hanteren waren er toch wel enige twijfels te bespeuren aan onze zijde. Valentin Barco opende de score vanaf de stip. Tolu Arokodare maakte drie minuten later de gelijkmaker met het hoofd. Niet de grootste verrassing wanneer je meer dan 2 meter groot bent. Luke Warrington bracht ons ploegje weer op voorsprong op aangeven van een gemeten voorzet van Kyriani Sabbe. Na de rust ging ons elftal er op en erover. Gedson Fernandes zag met een arendsoog Yossi Nachmani doorlopen. De Portugese middenvelder dropte het balletje over de Genkse defensie en onze Israëlische parel werkte koelbloedig af. Aan het einde van de wedstrijd profiteerde Marc Guiu nog van het slecht ontzetten van Genk doelman Pieklak. In de kwartfinale wacht er met Club Brugge opnieuw een topper. We worden precies niet echt gespaard dit seizoen. ----------------------------------------------------------------------------------------------- @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt @FlyD @JoonsterkeBE @De Raam @ElMarcos @Netzwerk @Satioz Bedankt voor de likes, reacties en complimenten. We doen gestaag ons best om steeds beter te worden op het grafisch gebied. Jammer dat nu de resultaten weer een beetje tegenvallen maar dat houd het natuurlijk spannend hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Smakelijk eten alvast in de WK-Kwalificatiewedstrijden! Europees loopt het net wat minder, maar met nog wedstrijden tegen FC Kopenhagen en Maccabi Haifa op het menu, denk ik dat daar zeker nog niets verloren is! In eigen land, staat er weer geen maat op, en dender je weer vlot door de competitie uit! Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 11-1 Nationaal is echt een lachertje geworden. Europees staat daar haaks op, maar ik verwacht niet dat kwalificatie nog in gevaar komt met het resterende programma. En zoals je zelf aangeeft is er nog ruimte om het daar anders te gaan doen, eventueel met een kwaliteitsinjectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Nationaal erg goed, CL kan beter jammer van nederlaag bij Ac. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari je kan je vorm in de CL wat opkrikken tegen 2 laagvliegers, in eigen land is het gewoon wachten wanneer je de titel pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 11-1 tegen Beveren is erg knap. Je gaat zeker nog 1 overwinning nodig hebben om je te plaatsen voor de tussenronde in de CL. Tegen deze 'mindere goden' moet dat zeker lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Voetballes gegeven zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Nationaal foutloos en bij Beveren zijn de supporters inmiddels getraumatiseerd. Europees hopen dat je uit de komende twee potjes zes punten pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari (bewerkt) Goed nieuws! Vandaag mag mogelijk mijn vader naar huis en wat doet me dat na deze drie hectische weken een groot plezier. We hebben ook nog ander goed nieuws en dat zijn die van alle groene bolletjes in de koude maand januari. Na een twijfelende maand december door de voorbije kwakkelende Europese resultaten, schitterden de lichten van de stad helderder dan ooit tevoren. Het is niet omdat wij spreken over groentjes dat ik overgestapt ben naar de boeren van Club Brugge. Laat dat gezelschap maar eventjes amok maken met hun tractoren in de Belgische hoofdstad. Onze groentjes worden gebruikt om de sterke positieve resultaten te benoemen. Toch wisten die boeren ons te belemmeren op weg naar onze eerste wedstrijd van deze maand. Onderweg naar het Edmond Machtens Stadion zorgden het boerenprotest voor de nodige vertragingen. Eén ding is zeker, die defensie stond stabieler dan dat van Blauw-Zwart. Ook de defensieve stabiliteit van de thuisploeg mocht er wezen. Op het halfuur wist Marc Bernal, op een barça-achtige stijl het enige doelpunt van deze gesloten wedstrijd te scoren. Een overmacht aan Brugge supporters belemmerden onze voorbereiding op RWDM. Met dat protest achter de rug kwam met Francs Borains opnieuw een relatief boerse naam over de vloer. Je mag mij als Belg vragen waar die club ligt, ik zou het niet weten. Dit doet me ook altijd denken aan weide met koeien op het veld. Maar genoeg gefarmd, er moest ook gevoetbald worden. Het matige Francs Borains werd naar huis gestuurd met 6-1. Een dominante prestatie met opnieuw Marc Bernal die voor twee doelpuntjes zorgde. De verdwaalde Spanjaard is duidelijk bezig aan een sterke periode. Afsluiten deden we in hartje Haspengouw om het toch nog een boers tintje te geven. De hel van Staaien was voor ons wel vaker een lastige verplaatsing. Vandaag maakten we daar vroeg brandhout van. Ryan Francisco vond nog eens het doel en ook ons Engels toptalent Luke Warrington wist een doelpuntje mee te graaien, die achteraf een pilsje had verdiend voor zijn optreden. ----------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- Vanwaar al dat boerenprotest tegen RWDM? Heel simpel hoor. Club Brugge werd enkele dagen voor het duel in de competitie tegen RWDM uitgeschakeld in de kwartfinale van de Croky Cup. Die uitschakeling bracht de nodige emoties naar boven bij onze buren. Onze Britse Luke profiteerde optimaal van het geklungel achterin bij de tegenstander. Timothy Weah wist nog gelijk te maken in de 86ste minuut maar dan gebeurde het. Wij hebben zo een Yossi Nachmani in onze rangen, die Yossi scoort graag in slotminuten. Ik raad hem daarom ook aan om een Duits paspoort aan te vragen in de toekomst maar dat lacht hij lekker weg. Het doelpunt van Israëlische makelij viel niet zo smakelijk bij onze Boerse vrienden. Jammer voor hun. Om eerlijk te zijn is de finale ook al binnen. In de terugwedstrijd tegen RSC Anderlecht werd het maar liefst 5-1. Tja, spijtig voor mijn paars-wit hartje. Die return kunnen we wel rustig met een b-elftal uitspelen. In de finale wacht ons de winnaar tussen Lommel SK en SK Beveren. Ofwel moet @Bogatyr vlug dat Beveren onder zijn hoede nemen, maar ik verwacht niet echt weerwerk op deze manier. In de Champions League was het deze maand wel bijltjesdag. Er moest haast wel een 6 op 6 gepakt worden. Laten we alvast vertellen dat dat ook gelukt was. Maccabi Haifa werd in dit virtueel spelletje wel terecht gewezen. Geen excuses, geen geklaag, gewoon een zuivere 5-0 overwinning. Als Zhang Linfeng al het netje tegen je club laat trillen dan weet je dat je echt niets te zoeken hebt op dit niveau. FC Kopenhagen dat was toch weer wat spannender. Vooral onnodig spannend. Veel kansen werden verprutst. Gelukkig was er een individuele actie van Stani "snelle voetjes" Idumbo Muzambo om alsnog de drie punten thuis te houden. Door onze schitterende slechte prestaties van dit seizoen in Europa mogen we naar de Playoff KO fase. Want we hebben nog niet genoeg wedstrijden op een seizoen hé. PSV Eindhoven is de tegenstander van dienst. Benieuwd of we Eindhoven heet kunnen maken. Voor ik het vergeet... Er zijn geen transfers gedaan en enkel Nare Arismendi is vertrokken voor 800.000 Euro naar Lask. Die Colombiaan gebruikten we toch niet meer. @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt @FlyD @JoonsterkeBE @De Raam @ElMarcos @Netzwerk @Satioz Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de talloze stemmen voor de IDS. Wellicht gaan we die niet winnen en dat vind ik echt niet erg. Daar doen we het niet voor. Wat wil zo een "prijske" zeggen? Leuk voor je ego maar het doet me vooral een super groot plezier dat ik stiekem verborgen volgers heb en dat mensen opmerken dat ik werk maak om verbeteringen aan te brengen op grafisch gebied en mijn eigen stijl heb. Dat doet me veel meer plezier dan het winnen van een prijske. Die reacties zijn een beloning dat ik mezelf probeer te ontwikkelen waaruit ik persoonlijk op de lange termijn misschien wel de vruchten van pluk en geen groentjes zit te planten. 29 februari bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Een zeer mooie update weer en na twee goede wedstrijden mag je door naar knock-out fase van CL. Vanaf daar kan alles gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Een grote 'goed nieuws show' vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Heel fijn van je vader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Alleen maar goed nieuws zo te zien! Leuke insteek ook met dat protest 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Leuk hoe je de actualiteit er in verwerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Toch een mooie kleur he dat groen! Succes tegen pissevee! Toch mooi om te zien dat clubs als Lommel en Beveren 'meedoen' voor de prijzen Denk overigens dat Franc Borains een ploeg uit Henegouwen is, als ik me niet vergis. Kortbij Mons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart De grote goednieuwsshow! Houden we van. En dat prijske ga je wel pakken hoor, we gaan lekker samen bovenaan de novellebundel staan. Zeer terecht ook! Toch een mooie blijk van waardering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart -------------------------------------------------------------------------- Ons bezoekje aan Eindje is niet ons eindstation geworden. Al scheelde dat niet zo veel. Ons Europees matige vorm wisten we tot strengste ergernissen gewoon door te zetten in deze fase. Als je doelman uitgeroepen werd tot man van de wedstrijd in de heenwedstrijd dan weet je dat het lastig is geweest. Het bezoekje aan onze noorderburen eindigde op een droge brilscore. Mijn bril had ik alvast afgezet want wat deed dit pijn aan mijn ogen. Het is nu niet dat dit PSV overloopt van de kwaliteit. Ricardo Pepi loopt ergens rond in de spits maar het is niet dat die jongen een onbetwistbare indruk achterliet onder mijn leiding bij USA. Voor de rest was de selectie van Eindhoven een behoorlijk vreemdenlegioen met wel nog altijd de uitstekende kale knikker van Peter Bosz aan het roer. De heenwedstrijd was dus weinig soeps. Daar gaan we dan ook niet al te veel over vertellen. De terugwedstrijd was het totaal tegenovergestelde. Belgische grond is nu eenmaal beter dan de Nederlandse en dat vertoonde zich ook in het scoreverloop. Een mooie opbouw van onze inschuivende libero genaamd Marco Kana. (Onthoud die man. Het is een echt koopje) zorgde voor de verrassing binnen de Eindhovense organisatie. Ryan Francisco, die tot op heden nog niet veel brokken maakt wist door de chaos optimaal te profiteren. Een vroege voorsprong! Dat is wat we wilden. Onze vriend met de vreselijke lange naam maar we noemen hem Stani dribbelde zich voor de rust een weg naar doel. Geen kans voor doelman Patterson. Met 2-0 leek de buit wel zo goed als binnen. De tweede helft was van Gentse makelij toch kon Gabriel Veron zijn club terug in de wedstrijd brengen. Slecht ontzetten van onze verdediging en de bezoekers hadden weer hoop. Marco Kana bracht ons weer op een dubbele voorsprong dankzij een ingestudeerde vrije trap. Ola Solbakken bracht met snoeiharde precisie de Nederlanders opnieuw terug in de wedstrijd. Het werd in de 89ste minuut nog helemaal billen knijpen. Gabriel Veron met zijn tweede van de avond die ervoor zorgde dat mijn twee billetjes letterlijk opspanden. Gelukkig was onze Stani Idumbo Muzambo in de 94ste minuut bij de pinken om een lage (zeg maar gerust wanhopige poging) voorzet binnen te werken van Kyriani Sabbe. Eind goed al goed tegen Eindje. In de 16de finale mogen we nog eens tegen Manchester United met mijn geliefde Matheus Cunha. De Braziliaan was hier zo bepalend en op Old Trafford komt hij niet van het bankje. Ook in de eigen competitie verliep het allemaal wat moeizamer. Er stonden met Union SG, Standard Liege, KRC Genk en Zulte Waregem enkele irritante wedstrijdjes op het programma. De eerste wedstrijd tegen Union werd op een zakelijke manier met 2-0 gewonnen. Het bezoekje aan Standard Luik was er eentje om snel te vergeten. We speelden ook met enkele poképlayers uit noodzaak in de basis en dat zijn misschien wel verzachtende omstandigheden. Tegen KRC Genk kwamen we iets sterker voor de dag. Buiten Plamen Nedev was er geen enkele pokemon in de basis. Dat het maar op een 2-2 is geëindigd zullen we op de vermoeidheid steken. Onze laatste wedstrijd op bezoek bij Zulte Waregem werd wel winnend afgesloten. Dat mocht ook wel. Geen verkeerde woorden aan de kwaliteiten van Zulte maar met onze selectie moet dat ook gewoon gewonnen worden. Ze hebben met een piepjonge Belg genaamd Langlais en de Nederlander Boerhout wel een stevig duo in de aanval lopen. Dat ze die laatste zijn naam maar niet horen bij Club Brugge of hij wordt sowieso weggekaapt. We wonnen deze partij met 3-2 nadat we op een 0-2 achterstand kwamen. Je ziet ook de naam van Ramol Sillamaa voorbij komen. Dat is een ondergedoken Est die op 24-jarige leeftijd nog actief was in mijn jeugdelftallen. Die jongen gebruiken we dan ook maar voor de Poképlayerchallenge. Zo een goede ziel hebben we dan. Dit brengt ons tot deze stand. Francs Borains en SK Beveren domineren de competitie wanneer we onze krant omdraaien. Standard en Genk doen hun best om het ons lastig te maken. ----------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- Deze overbodige wedstrijd werd nog afgehaspeld door mijn assistent. Hij heeft dat voortreffelijk gedaan. In de finale wacht ons Lommel SK. @Bogatyr was er niet in geslaagd om heelhuids door de sollicitatiegesprekken te komen. Vincent Euvrard > Bogabal. @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt @FlyD @JoonsterkeBE @De Raam @ElMarcos @Netzwerk @Satioz De grote goednieuwskrant maakte gisteren toch weer plaats voor minder goed nieuws. Mijn vader mocht uiteindelijk niet naar huis omdat hij daar weer een ritmestoornis deed. Het is en blijft afwachten. Gelukkig heb ik deze leuke novelle om mijn frustraties van me af te typen. Bedankt voor te reageren. Toppers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten