DGremlin Posted December 14, 2023 Posted December 14, 2023 Ik wil graag één specifiek scout (eentje met een hoge waarde voor tactische kennis) toewijzen aan het scouten van de volgende tegenstander. Maar als ik naar een ander scherm ga en dan opnieuw ga kijken, dan staat alles weer op Scouting Pool/Analyst Pool Iemand enig idee hoe dit kan verholpen worden? Quote
0 MisterX Gepost December 14, 2023 Gepost December 14, 2023 Misschien een hele domme vraag, maar heb je wel op confirm gedrukt na het wijzigen? Anders slaat hij hem niet op. Quote
0 DGremlin Gepost December 15, 2023 Author Gepost December 15, 2023 Op 14-12-2023 om 22:05 zei MisterX: Misschien een hele domme vraag, maar heb je wel op confirm gedrukt na het wijzigen? Anders slaat hij hem niet op. Had ik ook al aan gedacht Maar ja ik heb wel degelijk op confirm geklikt Quote
Question
DGremlin
Ik wil graag één specifiek scout (eentje met een hoge waarde voor tactische kennis) toewijzen aan het scouten van de volgende tegenstander.
Maar als ik naar een ander scherm ga en dan opnieuw ga kijken, dan staat alles weer op Scouting Pool/Analyst Pool
Iemand enig idee hoe dit kan verholpen worden?
2 answers to this question
Recommended Posts