Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Europees gaat het al erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Pff, alweer halve finale CL gehaald. Gelukkig is het nu aan een normale manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 20 minuten geleden zei Aaron21: Pff, alweer halve finale CL gehaald. Gelukkig is het nu aan een normale manager. Kwartfinale. Ik vind het ook best om me terug te trekken hoor, als dat niet is wat mensen willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Kwartfinale. Ik vind het ook best om me terug te trekken hoor, als dat niet is wat mensen willen zien. Oeps, even misrekend. 😇 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 1 uur geleden zei Aaron21: Pff, alweer halve finale CL gehaald. Gelukkig is het nu aan een normale manager. Nom heeft een leger van topscouts in dienst he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Battle of the Balkan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Er zijn slechtere dingen dan de beurt krijgen na onze FM god Nom. Je weet dat er dan een fantastische tactiek staat, dat er enkele heerlijke spelers aangetrokken zijn en dat je dus eigenlijk klaar bent om door te knallen. Het meest opmerkelijke wat ik eigenlijk tegen kwam, was het feit dat wij vorig seizoen uitgeschakeld zijn door de uiteindelijke winnaar van de CL: Nice. Die had ik nog niet zo snel zien aankomen. Maar dat wij zo nipt uitgeschakeld werden door de winnaar geeft ook maar weer eens aan hoe snel het hier gaat. Toch moesten wij weer gewoon aantreden in de voorrondes van de CL. Champions League voorrondes In de eerste voorronde rekenden wij erg eenvoudig af met B36 Tórshavn door mer 6-0 ern mer 0-4 te winnen. Tegen Cluj scoorden we iets minder maar een 3-0 en een 1-3 overwinning was voldoende. Dan de derde voorronde. Alsof het zo moet zijn kwam er een oude bekende uit de koker. Onze vorige werkgever Arsenal Tivat was de tegenstander. In Montenegro speelden wij 1-1 en stond de druk dus op de thuiswedstrijd. Als je dan met 0-1 achterkomt, dan komt er toch wel eventjes wat zweet tussen je bilnaad te zitten hoor. Gelukkig herstelden wij ons goed en wisten wij nog 4x te scoren waardoor wij onze oude liefde richting de Europa League stuurden. In de Playoffs wonnen wij met 1-2 en 2-0 van PAOK en mogen wij dus weer deelnemen aan de Champions League. Competitie Ondertussen was de competitie ook al begonnen. Het leuke is eigenlijk wel dat wij na 19 gespeelde wedstrijden pas 3 punten los staat van onze achtervolgers Ballkani en Prishtina. Ballkani wist ons zelfs te verrassen door met 1-0 te winnen van ons. Een typische FM wedstrijd waarbij het eerste schot van Ballkani er in vloog en wij kans na kans misten. Je team rouleren na een CL wedstrijd kan in Kosovo, maar tegen Ballkani en Prishtina is dat blijkbaar toch een risicootje. De rest van de wedstrijden wonnen wij allemaal en met 54 punten en een doelsaldo van 74 staan we er uitstekend voor. Beker In mijn vorige beurt vloog ik verrassend uit de beker. Dit ga ik mij niet nog een keer laten gebeuren dacht ik. Zonder risico te nemen en dus met vrijwel de beste 11 vloog ik mijn twee bekerpotjes dus ook aan. Dat hebben Rinia en Uniteti dan ook geweten. Een 11-1 en een 15-0 overwinning heeft er voor gezorgd dat wij in de vierde ronde van de beker tegen Trepça '89 moeten gaan spelen. Vervolg Champions League Dan de groepsfase van de Champions League. Uit de loting kwamen 2 ploegen waar wij wel echt van moeten winnen (Mechelen en Dinamo Zagreb), 3 ploegen waar de verhoudingen denk ik 50/50 liggen (Lyon, Rennes, Valencia) en 3 ploegen waarin wij toch wel de underdog zullen zijn (Man Utd, Inter, Man City). Een goede test om te kijken hoe wij er voor staan. De openingspot tegen Mechelen is een zakelijke 0-2 overwinning (Dat is natuurlijk ook een ploegje van niks @Bogatyr). Vervolgens moeten wij uit tegen Lyon. Om de Champions League te winnen, moet je van dit soort tegenstanders natuurlijk winnen. Door dominant voetbal ten toon te stellen doen wij dit ook. In Lyon wordt er met 1-3 gewonnen. Daarna mogen wij dan eindelijk thuis aantreden. Manchester United is de bezoekende ploeg. De tactiek wordt iets aangepast zodat wij wat behoudener spelen en dit merk je ook op het veld. United heeft de bal en krijgt wat kansjes. Wij kunnen er nog niet heel veel tegenover zetten. Door wat accenten in het druk zetten aan te passen krijgen wij zelf ook iets meer kansen, maar het spelbeeld is hetzelfde. Wat niet hetzelfde blijft is de stand. Wij weten namelijk onze eerste kans in de tweede helft te benutten en komen zo op 1-0. Hierna krijgt United nog een paar kansjes, maar zij kunnen niet doordrukken en in de laatste 20 minuten weten ze niet eens een schot meer te lossen. Wij verslaan United dus met 1-0. Hierna mochten wij weer een uitwedstrijd spelen. Internazionale was de volgende tegenstander. Wij begonnen de wedstrijd op dezelfde manier als tegen United. Het spelbeeld is ook wel hetzelfde, maar Inter wordt wel een paar keer gevaarlijk via counters doordat zijn met een CAM en 2 spitsen spelen. Toch zijn wij de ploeg die de ban breken. Rudolf Kwarteng is de doelpuntenmaker. Lang kunnen wij niet genieten van de voorsprong. 5 minuten later is het namelijk Bilal El Khannous die de 1-1 maakt. Nog een minuut later scoort hij weer en zo gaan wij met een 2-1 achterstand rusten. Door de gevaarlijke counters pakken wij het iets anders aan door een van de twee segundo volantes als defensieve middenvelder op ondersteunen te zetten en de CAM aan die kant als Aanvallende Middenvelder op support te zetten. Zo krijgen wij iets meer grip op het middenveld en geven we minder ruimte weg voor de counter. Dit werkt aangezien wij vrij snel de 2-2 maken. Echter kunnen wij weer niet lang genieten van deze tussenstand omdat 3 minuten later Inter de 3-2 maakt. Wij proberen wat, maar het is allemaal net niet genoeg en zo verliezen wij met 3-2 van Inter en zijn wij onze ongeslagen status in de CL kwijt. Door 9 punten uit 4 wedstrijden te halen staan wij er wel uitstekend voor in de Champions League. Wij staan op plek 9, maar van de top 8 hebben al 5 teams een wedstrijd extra gespeeld. De volgende wedstrijd is tegen Dinamo Zagreb. Als we deze wedstrijd dik zouden winnen, dan kan de eerste plek zelfs behaald worden na 5 gespeelde wedstrijden. Toch wel een mooie doelstelling denk ik. Partizan is trouwens de verrassende koploper in de CL groep. Transfers Op de transfermarkt heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan. Ik heb wat overbodige spelers, die niet meer HG konden worden gedumpt met doorverkoop clausules. De spelers die ik gehaald heb, zijn eigenlijk vooral spelers die de breedte kunnen vullen en die nog HG kunnen worden in de toekomst. Bruno kwam transfervrij over en is al gehaald voordat ik de beurt kreeg. Albion Sahiti is een 17 jarige Kosovaan met een beetje potentie. Fáiner Juliao is een verdediger die zijn mannetjes staat. Met zijn 1.90 en heading en jumping reach attribuut op 16 is het een beest in de lucht. Daarnaast zit er ook een goede kop op, maar is het technisch allemaal nog een beetje onbeholpen. Weten we hem dit aan te leren dan kunnen we hier nog veel plezier aan beleven. Op CAM konden wij nog wel een extra speler gebruiken vond ik en daarom heb ik oude bekende Juanpa gehuurd van Arsenal Tivat. Hij rouleert lekker mee en weet ook naar behoren te presteren. Voor 1.3 miljoen zouden wij hem kunnen overnemen. Nog een speler die gehuurd is met een optie tot koop is Matias Baldo. Een alleskunner op het middenveld die in de belangstelling van de Engelse top stond. Hij wou nog niet definitief naar ons komen, maar op huurbasis wel. Dus voordat de Engelse top hem kon halen heb ik hem snel gehuurd. De optie tot koop is wel erg hoog met 12.5 miljoen, maar hierdoor blijft hij nog haalbaar voor ons. Dan geef ik nu de beurt door aan de volgende! Volgens mij gaat @Arezo ons naar de CL zege leiden! @Nom de Guerre, @Glenn08, @Bogatyr @FlyD @Djurovski @neva @bas huijsmans @Arezo @De Raam @Lensherr @KayDeManaager @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Wat is Bruno-HP + HG 2036? Verder gaat erg lekker zeg, dat voor een ''normale'' manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 6 uur geleden zei Kyrill: Wat is Bruno-HP + HG 2036? Verder gaat erg lekker zeg, dat voor een ''normale'' manager High Potential Home Grown in 2036. Lekker bezig bas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Mooie prestaties! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Hoi Guido, was jij al weer aan de beurt? Nope, maar soms gaan de zaken niet zoals je dat graag zou willen. Mensen kunnen om uiteenlopende redenen niet spelen en als je dan niet wil dat de save een stille dood sterft, dan moet je daar wat aan doen. Noblesse oblige. Vandaar dat jullie voor de tweede keer in relatief korte tijd een update vanuit Drita krijgen van jullie favoriete Limburgse betweter. Laat ik even vooropstellen dat het ook zo z'n voordelen heeft dat je twee keer snel achter elkaar speelt. De kern van de ploeg waarmee ik de kwartfinale haalde is nog intact, dus de noodzaak om me te verdiepen in heel veel nieuwe spelers is er niet. Daarnaast weet ik nog vrij goed waar het de vorige keer misging, dus ik verkeer in de unieke positie qua estafettes dat ik van mijn eigen fouten mag leren zonder dat er een ingewikkelde en schoolse overdracht aan vooraf gaat. Het proces van leren van onze eigen fouten is een reis van diepe introspectie en zelfontdekking. Het vereist de moed om eerlijk naar jezelf te kijken en je zwakheden en misstappen onder ogen te zien. In deze momenten van introspectie vind je vaak de meest waardevolle lessen, omdat deze lessen je de kans bieden om te groeien en te evolueren als individu en als manager. Daarmee zet ik even gelijk de toon. Ik maak fouten. Ergens schijnt er zo'n beeld te bestaan dat ik onfeilbaar ben, nooit fouten maak en als een soort van oppermachtige demon heers over dit virtuele FM-universum. Op het moment dat je dan eens een keer niet alles wint, hetgeen in fucking Kosovo best normaal is zodra je buiten de landsgrenzen komt, krijg je direct commentaar. Nou speel je primair voor jezelf, maar holy shit, het haalt de lol er redelijk rap van af voor mij. Waarvan akte. Dit is voorlopig mijn laatste beurt in deze estafette. Ik ben er quite literally even klaar mee. Ik ga lekker terug naar mijn eigen saves en mijn eigen dingetje. Ik heb geen medelijden nodig, don't you dare feel sorry for me, maar ik vind deze estafette gewoon even niet meer zo leuk en dat heeft voor een heel groot deel te maken met de reacties. Nou, dan kun je gaan zeiken, wat ik technisch gezien ook doe, maar je kunt er ook iets aan doen. Dat ga ik dus ook laten zien. Het rechtzetten van mijn eigen fouten is niet alleen een daad van verantwoordelijkheid, maar ook een kans op groei en, niet geheel onbelangrijk, genoegdoening. Ik wil laten zien dat ik het kan, al is het seizoen drie met een derderangsclub uit een vierderangsland. Ik doe het niet voor de mensen die commentaar hebben, maar lekker egoïstisch, puur voor mezelf. Ik wil beter worden, dus ik ga mijn eigen speelwijze nog eens tegen het licht houden. Dit proces van zelfverbetering is vaak doorspekt met struikelblokken en valkuilen, maar het is juist in deze momenten van falen dat ik de kans geboden krijg om sterker te worden. Het is een voortdurende cyclus van vallen en opstaan, waarbij elke fout een kostbare les in zich draagt. Mijn eerste en voornaamste fout is, ironisch genoeg gezien de tirade hierboven, dat ik veel te sociaal heb gespeeld. Ik probeerde te plannen voor de toekomst, talenten te halen, de ontwikkeling van de club in zijn geheel vorm te geven, mijn opvolgers de kansen te bieden om verdere stappen te zetten. Kortom, ik speelde deze estafette alsof het een single player save was. Dumb fucker, that's right... Als we daadwerkelijk die grote prijs zouden pakken, zouden we gaan. Door naar de volgende club. Who cares hoe je Drita achterlaat... Soms kan het rechtzetten van je eigen fouten een langdurig en uitdagend proces zijn, maar in dit geval was het verrekte simpel. Drita had geen keepers die op Champions League niveau constant goed genoeg zijn, onze controleurs kunnen beter en de breedte van de selectie is ruk. Dat laatste probleem valt moeilijk op te lossen, omdat we nog niet ver genoeg zijn om eigen HG-spelers te hebben, maar die eerste twee problemen kun je oplossen door er flink wat geld tegenaan te smijten. Het lijkt niet veel, maar dit zijn fikse bedragen in Kosovo. Sterker nog, hiermee pak je prijzen. Ik kan wel een heel verhaal gaan tikken over hoe ik twee complete dagen heb gescout voor ik ben gaan spelen, maar quite frankly heb ik er geen goesting in. Dus dit is wat het is. Een screenshot met namen die weinig tot niets zeggen, maar trust me, het zijn klasbakken. We hebben ook een beetje opruiming gehouden. Meyer, de vaste linksback, kon vertrekken. Geen ramp, want daar komt Contreras voor terug. Ismael Rodriguez was een van onze topschutters, maar daar kwam Rogério voor terug. Eerste keeper Zaracho vertrok, maar werd vervangen door Bermúdez. Capobianco ging, maar Janderson kwam terug. Vanwege registratieregels kon ik niet veel meer halen dan deze mannen, ondanks het feit dat de financiële middelen er wel waren. Al die spelers halen en ze vervolgens niet kunnen opstellen in de Champions League feels a bit silly, dus dat hebben we lekker niet gedaan. Nou, hoe ging het dan? De competitie was geen uitdaging. Letterlijk niet. Ik had de meeste potjes waarschijnlijk dikker kunnen winnen, maar zeker tussen twee Champions League potjes door, complete rotatie. Alleen Europees telt, fuck de rest. Zelfs onze reserves zijn een klasse beter dan de rest van de competitie. Dominant voetbal, zo ziet het eruit. Voor de beker geldt hetzelfde. Geen uitdaging. Maar wel een Europese prijs. Alles uit de kast getrokken. Endsieg. Voorlopig ben ik er ook klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari ''dat heeft voor een heel groot deel te maken met de reacties. '' Ik snap er niks van wat is er mis met de reacties in dit topic? Alleen maar omdat 1 persoon het misschien verpest heeft, als dat uberhaupt al het geval is, I am confused Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hoi Guido, was jij al weer aan de beurt? Nope, maar soms gaan de zaken niet zoals je dat graag zou willen. Mensen kunnen om uiteenlopende redenen niet spelen en als je dan niet wil dat de save een stille dood sterft, dan moet je daar wat aan doen. Noblesse oblige. Vandaar dat jullie voor de tweede keer in relatief korte tijd een update vanuit Drita krijgen van jullie favoriete Limburgse betweter. Laat ik even vooropstellen dat het ook zo z'n voordelen heeft dat je twee keer snel achter elkaar speelt. De kern van de ploeg waarmee ik de kwartfinale haalde is nog intact, dus de noodzaak om me te verdiepen in heel veel nieuwe spelers is er niet. Daarnaast weet ik nog vrij goed waar het de vorige keer misging, dus ik verkeer in de unieke positie qua estafettes dat ik van mijn eigen fouten mag leren zonder dat er een ingewikkelde en schoolse overdracht aan vooraf gaat. Het proces van leren van onze eigen fouten is een reis van diepe introspectie en zelfontdekking. Het vereist de moed om eerlijk naar jezelf te kijken en je zwakheden en misstappen onder ogen te zien. In deze momenten van introspectie vind je vaak de meest waardevolle lessen, omdat deze lessen je de kans bieden om te groeien en te evolueren als individu en als manager. Daarmee zet ik even gelijk de toon. Ik maak fouten. Ergens schijnt er zo'n beeld te bestaan dat ik onfeilbaar ben, nooit fouten maak en als een soort van oppermachtige demon heers over dit virtuele FM-universum. Op het moment dat je dan eens een keer niet alles wint, hetgeen in fucking Kosovo best normaal is zodra je buiten de landsgrenzen komt, krijg je direct commentaar. Nou speel je primair voor jezelf, maar holy shit, het haalt de lol er redelijk rap van af voor mij. Waarvan akte. Dit is voorlopig mijn laatste beurt in deze estafette. Ik ben er quite literally even klaar mee. Ik ga lekker terug naar mijn eigen saves en mijn eigen dingetje. Ik heb geen medelijden nodig, don't you dare feel sorry for me, maar ik vind deze estafette gewoon even niet meer zo leuk en dat heeft voor een heel groot deel te maken met de reacties. Nou, dan kun je gaan zeiken, wat ik technisch gezien ook doe, maar je kunt er ook iets aan doen. Dat ga ik dus ook laten zien. Het rechtzetten van mijn eigen fouten is niet alleen een daad van verantwoordelijkheid, maar ook een kans op groei en, niet geheel onbelangrijk, genoegdoening. Ik wil laten zien dat ik het kan, al is het seizoen drie met een derderangsclub uit een vierderangsland. Ik doe het niet voor de mensen die commentaar hebben, maar lekker egoïstisch, puur voor mezelf. Ik wil beter worden, dus ik ga mijn eigen speelwijze nog eens tegen het licht houden. Dit proces van zelfverbetering is vaak doorspekt met struikelblokken en valkuilen, maar het is juist in deze momenten van falen dat ik de kans geboden krijg om sterker te worden. Het is een voortdurende cyclus van vallen en opstaan, waarbij elke fout een kostbare les in zich draagt. Mijn eerste en voornaamste fout is, ironisch genoeg gezien de tirade hierboven, dat ik veel te sociaal heb gespeeld. Ik probeerde te plannen voor de toekomst, talenten te halen, de ontwikkeling van de club in zijn geheel vorm te geven, mijn opvolgers de kansen te bieden om verdere stappen te zetten. Kortom, ik speelde deze estafette alsof het een single player save was. Dumb fucker, that's right... Als we daadwerkelijk die grote prijs zouden pakken, zouden we gaan. Door naar de volgende club. Who cares hoe je Drita achterlaat... Soms kan het rechtzetten van je eigen fouten een langdurig en uitdagend proces zijn, maar in dit geval was het verrekte simpel. Drita had geen keepers die op Champions League niveau constant goed genoeg zijn, onze controleurs kunnen beter en de breedte van de selectie is ruk. Dat laatste probleem valt moeilijk op te lossen, omdat we nog niet ver genoeg zijn om eigen HG-spelers te hebben, maar die eerste twee problemen kun je oplossen door er flink wat geld tegenaan te smijten. Het lijkt niet veel, maar dit zijn fikse bedragen in Kosovo. Sterker nog, hiermee pak je prijzen. Ik kan wel een heel verhaal gaan tikken over hoe ik twee complete dagen heb gescout voor ik ben gaan spelen, maar quite frankly heb ik er geen goesting in. Dus dit is wat het is. Een screenshot met namen die weinig tot niets zeggen, maar trust me, het zijn klasbakken. We hebben ook een beetje opruiming gehouden. Meyer, de vaste linksback, kon vertrekken. Geen ramp, want daar komt Contreras voor terug. Ismael Rodriguez was een van onze topschutters, maar daar kwam Rogério voor terug. Eerste keeper Zaracho vertrok, maar werd vervangen door Bermúdez. Capobianco ging, maar Janderson kwam terug. Vanwege registratieregels kon ik niet veel meer halen dan deze mannen, ondanks het feit dat de financiële middelen er wel waren. Al die spelers halen en ze vervolgens niet kunnen opstellen in de Champions League feels a bit silly, dus dat hebben we lekker niet gedaan. Nou, hoe ging het dan? De competitie was geen uitdaging. Letterlijk niet. Ik had de meeste potjes waarschijnlijk dikker kunnen winnen, maar zeker tussen twee Champions League potjes door, complete rotatie. Alleen Europees telt, fuck de rest. Zelfs onze reserves zijn een klasse beter dan de rest van de competitie. Dominant voetbal, zo ziet het eruit. Voor de beker geldt hetzelfde. Geen uitdaging. Maar wel een Europese prijs. Alles uit de kast getrokken. Endsieg. Voorlopig ben ik er ook klaar mee. Heerlijke prestaties, jammer dat je er voorlopig klaar mee bent. Heel knap zo snel al de cl winnen met een club uit kosovo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Hoppa, land nummer 2 is afgevinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Lekker @Nom de Guerre heerlijk vlotjes gegaan in Kosovo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Geen uitdaging dus. Prima, dacht ik, want ik mocht een nieuwe club zoeken. Bosnië stond in principe op het programma. Kijken naar de competitieregels: hoera! Die zijn er! Geen non-EU'ers op het 3e niveau, max. 3 op het 2e niveau en max. 5 op het hoogste niveau. Erg leuk, maar in Kosovo ben ik niet eens aan de beurt geweest, dus we gaan voor wat uitdaging. Welke club zoekt een trainer, zit zonder geld, heeft een smalle selectie en een stadion van niks? O ja EN speelt op het derde niveau? Bijzondere stap voor een trainer, maar who cares. Gaan we nu eens laten zien dat we het ook LLM kunnen, in plaats van Afrika koloniseren en gaan met die (spreekwoordelijke) banaan (no offense dus). FOKKING FK GORAZDE DUS En die kunnen niks, hebben niks, mogen niks, wordt niks. Zijn wel favoriet trouwens, op het derde Bosnische niveau, want de ploeg is afgelopen jaar gedegradeerd. Het derde niveau dus, waar je 34 wedstrijden afwerkt en alleen de nummer 1 promoveert, omdat er zo'n zes competities zijn op hetzelfde niveau in de piramide. Een aantal in Bosnië en dan zou je zeggen een paar in Herzegovina, maar dat is dus de Republiek Srpska. Oftewel, de Servische republiek. Dat is overigens niet waar Servië ligt van Belgrado en Kezman enzo, dat is weer wat anders. Vandaar dat ze Srpska ook eigenlijk nooit vertalen, want het is niet internationaal erkend. Dus volgens mij spelen we nu op het 3e niveau van Bosnië & Herzegovina (& Srpska!). Dit is de selectie en die is karig. Dit zijn de financiën en die beloven nog minder: Dus, laat het maar zien. Kunnen al die chagrijnen die weg willen omdat ze zijn gedegradeerd gewoon lekker met de club terug promoveren: En dat laten zien, dat deed ik: Het is dat de rest van de competitie nog minder voorstelt. We hebben nog steeds de beste basiself, maar er moet gewoon echt haast niets gebeuren met zo'n smalle kern. Gelukkig redden we ons, wat de volgende stand oplevert: Helaas waren we in de beker genaaid, door een wedstrijd die gelijk opging echt kneiterhard te verliezen van een club die één niveau hoger uitkomt: Hop hop, gas er op. Dit kunnen we ook! Zet 'm op @Glenn08. @Nom de Guerre, @Glenn08, @Bogatyr @FlyD @Djurovski @neva @bas huijsmans @Arezo @De Raam @Lensherr @KayDeManaager @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Naar verluid zijn de supporters nog dronken nu een tweevoudig CL winnaar zich aan deze uitdaging waagt. Mooi hoor en zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Dit is wat we willen zien. Probeer hem nu nog maar eens te winnen. Succes alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Gaat erg lekker!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Goede resultaten! Gaat goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Toen ik de beurt overnam van @nevazat ik in het midden van een grote FM dip. Resultaat is dus, dat ik deze beurt er snel heb doorgejaagd, omdat ik aan mijn zoveelste plan voor een eigen game wou beginnen. Vandaar ook deze late, en korte update van mijn beurt. De selectie was mooi klaar gezet door mijn voorganger, en aangezien ik niemand kende, en niet echt zin had om spelers te gaan zoeken ben ik gewoon beginnen rammen op die spatiebalk. Ik begon nog met een valse noot in de eerste wedstrijd door deze meteen te verliezen. Hierna kon ik mij gelukkig herpakken met enkel nog tweemaal gelijk te spelen, en de rest van de wedstrijden kon ik winnend afsluiten. Bijna alles gewonnen dus, dan kan het ook niet anders dan dat we kampioen geworden zijn. Door deze titel mogen we het volgend jaar op een niveautje hoger gaan proberen. Jullie krijgen ook een blik op de selectie die dit voor elkaar gekregen heeft, al denk ik niet dat er ook maar één bekende naam zal tussenzitten. Voor de rest heb ik ook niet echt gekeken naar verdere uitbouw van de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Lekker @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) Na Glenn was het dus weer de beurt aan mij. En waarempel we hebben een linksback en ook nog 1 die wat een Balkan. Misschien moet Glenn maar vaker spatiebalkrammen en niet na de selectie kijken Geintje he Normaal steek je er echt wel veel moeite in en dat waarderen we allemaal. Goed ik mocht al in maart ( de competitie was toen al klaar ) het overnemen. Van het Monaco van de Balkan naar Dritta en waar ben ik nu beland? Gorazde dus. Niet zo heel gek ver van ons geliefde Montenegro. En met een riviertje door de stad en bergen in de buurt is het zeker geen slechte plaats om de komende jaren te vertoefen. De supporters zijn nog altijd dronken nu een tweevoudig CL winnaar als coach hun lokale team onder de hoede heeft genomen. Goed Peter en Glenn hebben het verken werk gedaan. En promotie weten af te dwingen. Wat ik aantrof wel een stel slagers en postbode's en een club zonder geld. Toch wist het bestuur er voor te zorgen dat het salarisbudget met 100 % omhoog ging. Op naar de koopjes tour. Op naar de Action , de Big bazar en de Budgetfood stores Gratis is wat voor Nederlanders leven betekend. Meeste spelers kunnen er niet zo gek veel van hoor. Maar zijn wel beter dan er al rond liepen. Toch zijn drie namen wel belangrijk geweest. Kon hem helaas maar voor een half jaar huren maar Benjamin Djordevic was belangrijk in mijn speelplan Spoiler In Snaveltjesdam kotsen ze deze naam uit maar de betere versie speelt bij ons. Nedzad Tahirovic was zeer belangrijk. Kan zijn naamgenoot niet zeggen ondanks talent van December. Mijn mooiste aanwinst was een spits van een middenmotor op het hoogste niveau. Kost die wat qua salaris. Ja. Is hij het waard Ja. Ante Rasic is de naam doelpunten maken zijn faam. Spoiler Hoe we dit seizoen gaan spelen nou zo De beker was geen succes. Een middenmotor op het hoogste niveau stond ons in de weg we hebben nog een lange weg te gaan denk ik In de competitie ging het een heel stuk beter hoewel we regelmatig niet mochten klagen over geluk @Nom de Guerre, @Glenn08, @Bogatyr @FlyD @Djurovski @neva @bas huijsmans @Arezo @De Raam @Lensherr @KayDeManaager @Kyrill 20 februari bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Screentje Taharovic Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten