EssDee Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Ik denk er ernstig over na om een nieuwe laptop of desktop pc te kopen. Kan je eenvoudig weg je savegame kopiëren en zo verder gaan op een nieuwe computer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 bas huijsmans Gepost December 5, 2023 Share Gepost December 5, 2023 1 uur geleden zei EssDee: Ik denk er ernstig over na om een nieuwe laptop of desktop pc te kopen. Kan je eenvoudig weg je savegame kopiëren en zo verder gaan op een nieuwe computer? Yes heel makkelijk. Op je oude laptop je save gewoon even in de cloud opslaan en op je nieuwe laptop/pc hem laden vanuit de cloud. Dan kan je hem daarna weer gewoon opslaan en staat die op je pc. Je kan het save bestand ook uit de map halen en even op een externe schijf zetten of via een wetransfer link naar jezelf sturen en hem vanaf daar in het juiste mapje zetten op je nieuwe laptop/pc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 znight Gepost December 28, 2023 Share Gepost December 28, 2023 Wat je ook kan doen... Ik sla de saves gewoon op mijn eigen PC op. Dat is in Mijn Documenten, SI, FM2024 ofzo en dan in de map games. Als je die kopieert en op je andere laptop zet, kun je ook doorspelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
EssDee
Ik denk er ernstig over na om een nieuwe laptop of desktop pc te kopen.
Kan je eenvoudig weg je savegame kopiëren en zo verder gaan op een nieuwe computer?
2 answers to this question
Recommended Posts