nasje92 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Op 23-3-2024 om 18:10 zei ElPrincipito: Sorry coaches. Ik ben net een week geleden vader geworden, dus het is nogal druk hier. Mocht ik de beperkende factor zijn qua tijd dan mogen jullie een voorzet doen voor een live inzending. Ik zal kijken of ik anders morgen/volgende week tijd heb. Excuus! Gefeliciteerd man! Hier nog 3 maandjes geduld hebben😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Bedankt coaches, proficiat @nasje92, de eerste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 1 uur geleden zei ElPrincipito: Bedankt coaches, proficiat @nasje92, de eerste? Yes! Spannende tijden! Bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 14 minuten geleden zei nasje92: Yes! Spannende tijden! Bij jou? Ik had al een dochter van bijna 7 jaar! Wel tijdje geleden dus, weer even wennen. Lekker van genieten straks, cliché maar waar; mooiste dat er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 april Auteur Share Geplaatst 6 april Alle inzendingen zijn binnen. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat . In deze halve finale strijd iedere artiest tegen elkaar. Om de finale te halen moet je bij de top 4 van de halve finale horen. Stemmen is weer hetzelfde als de vorige ronde. De twee met de minste punten vallen dus af. Bij een gelijkspel worden de punten van de vorige ronde meegeteld. Is er dan nog een gelijkspel dan volgt er een sudden death om de afvaller te bepalen! Alter Bridge: @ElPrincipito Sam Fender: @ElPrincipito James Bay: @ElPrincipito The War and Treaty: @chrisje1993 Natalia Jane: @chrisje1993 Adwaith: @Djurovski Deadline stemmen: Zaterdag 13-4 15:00 Uur! @Tim' @Bolderbast @KayDeManaager @bas huijsmans @nasje92 @ivago @Grote Ree @Kyrill @Badmuts En iedereen die nog wilt stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Coaches mogen niet stemmen neem ik aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 april Auteur Share Geplaatst 6 april 6 minuten geleden zei nasje92: Coaches mogen niet stemmen neem ik aan Jawel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Mogen niet op eigen inzending stemmen neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 april Auteur Share Geplaatst 6 april 1 uur geleden zei Djurovski: Mogen niet op eigen inzending stemmen neem ik aan? Nee dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Dan moeten wij als coaches ff afstemmen of we alle 3 wel of niet stemmen @Grote Ree @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ik ga niet stemmen. Wil niet de uitslag beïnvloeden. Heb ik de vorige keer bij jullie knock-outs ook niet gedaan overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april @Urbeto Kunnen The Killers nog winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 1 uur geleden zei ElPrincipito: @Urbeto Kunnen The Killers nog winnen? Zal ik kans maken om nog een wildcard in te zetten denk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 1 minuut geleden zei Urbeto: Zal ik kans maken om nog een wildcard in te zetten denk je? Zonder wildcard is het geen echte Voice. Doen dus! Sturen we Mr. brightside in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 51 minuten geleden zei ElPrincipito: Zonder wildcard is het geen echte Voice. Doen dus! Sturen we Mr. brightside in? Laten we die voor de finale bewaren.. Wat dacht je van Somebody Told Me of Jenny Was A Friend of Mine? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 29 minuten geleden zei Urbeto: Laten we die voor de finale bewaren.. Wat dacht je van Somebody Told Me of Jenny Was A Friend of Mine? Onbekende nummers, maar laten we dat doen ja! Echt talent... Afgunst allemaal kerel.. Zijn wij vies van he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 4 minuten geleden zei ElPrincipito: Onbekende nummers, maar laten we dat doen ja! Echt talent... Afgunst allemaal kerel.. Zijn wij vies van he! Ik heb onze moordenaartjes live gezien en het talent spat er vanaf. Zo erg enieten dat ik de g niet meer uit kan spreken! Gelukkig heb je nog genoeg andere troeven in de strijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 april Auteur Share Geplaatst 14 april Ik zal de mogelijkheid tot stemmen verlengen tot Woensdag 17-4 20:00 uur. Dit omdat er maar 1 persoon naast mij stemmen heeft door gegeven. Dit is zeer spijtig helaas. Hopelijk zijn er nog een aantal die toch willen stemmen alsnog. Dit om een zo mooi mogelijke uitslag te krijgen. @Tim' @Bolderbast @KayDeManaager @bas huijsmans @nasje92 @ivago @Grote Ree @Kyrill @Badmuts @ElPrincipito @Urbeto @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april @Urbeto Schijnbaar 2 stemmen voor The Killers. @chrisje1993 Wat is de status? Mag ik ook stemmen? Ik heb inmiddels wat tijd ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 april Auteur Share Geplaatst 27 april (bewerkt) 3 minuten geleden zei ElPrincipito: @Urbeto Schijnbaar 2 stemmen voor The Killers. @chrisje1993 Wat is de status? Mag ik ook stemmen? Ik heb inmiddels wat tijd ;). Je mag zeker stemmen. Graag zelfs. Komt erna meteen de uitslag 27 april bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 april Auteur Share Geplaatst 27 april Uitslag 1. Alter Bridge @ElPrincipito 10 PTN. 2. Sam Fender @ElPrincipito 8 PTN. 3. The War and Treaty @chrisje1993 8 PTN. 4. Natalia Jane @chrisje1993 8 PTN. 5. James Bay @ElPrincipito 1 PTN. 6. Adwaith @Djurovski 1 PTN. Dat betekent dat James Bay en Adwaith stranden in de halve finale. Voor @ElPrincipito en mijzelf is het nu zaak om voor de laatste keer een nieuw live nummer in te zenden. Ook zijn alle 3 de coaches nog in de race om deze editie te winnen. @Grote Ree Alter Bridge en Sam Fender @nasje92 The War and Treaty @ivago Natalia Jane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Hoppa! 2 finalisten - Simon Cowell van MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Wanneer krijgen The Killers de beker @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 56 minuten geleden zei ElPrincipito: Wanneer krijgen The Killers de beker @Urbeto Somebody Told Me dat het slechts een kwestie van tijd is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Blijft een leuke format tot de lives er zijn en de coaches nog weinig inbreng hebben... ex aequo dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten