Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Hoe kan nummer 1 punt uit de stemming haalt, daar laatste wordt, halve finale halen? Dan hebben we toch voor vrijwel niks lopen stemmen? Weegt Jury oordeel voor 90% of meer dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Hoppa! 3 halve finalisten al, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 maart Auteur Share Geplaatst 11 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Hoe kan nummer 1 punt uit de stemming haalt, daar laatste wordt, halve finale halen? Dan hebben we toch voor vrijwel niks lopen stemmen? Weegt Jury oordeel voor 90% of meer dan? Omdat de coach 1 artiest zelf mag meenemen. Deze staat los van de stemming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Brandon Flowers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) Ugh, echt waar. Mis ik op een puntje na de halve finale Dank voor de mensen die op Electric Callboy hebben gesteld! Was een wild ride haha! En dan Nasje die diegene meeneemt die maar 1 punt heeft gehaald Overigens geen mention gekregen. Kan dat kloppen? Nog ééntje in het spel overigens. Let's go Go_A dan maar 11 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 maart Auteur Share Geplaatst 11 maart 3 minuten geleden zei Badmuts: Overigens geen mention gekregen. Kan dat kloppen? Vergeten dan hahaha. Je mag uiteraard gewoon stemmen! Graag zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 6 minuten geleden zei chrisje1993: Vergeten dan hahaha. Je mag uiteraard gewoon stemmen! Graag zelfs. Ik mag niet op mijn eigen song stemmen volgens mij. Dus als ik stem dan benadeel ik ze alleen maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 maart Auteur Share Geplaatst 11 maart 7 minuten geleden zei Badmuts: Ik mag niet op mijn eigen song stemmen volgens mij. Dus als ik stem dan benadeel ik ze alleen maar Is wel zo leuk als er meer stemmen zijn natuurlijk. Heb zelf ook gewoon steeds gestemd ondanks mijn eigen nummer(s). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart De verschillen in smaak van de jury zijn wel duidelijk Benieuwd voor wie jan publiek zal gaan stemmen bij mijn live artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 17 uur geleden zei chrisje1993: Is wel zo leuk als er meer stemmen zijn natuurlijk. Heb zelf ook gewoon steeds gestemd ondanks mijn eigen nummer(s). Niet echt zin meer in om te stemmen, als ik eerlijk ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 23 uur geleden zei Kyrill: Hoe kan nummer 1 punt uit de stemming haalt, daar laatste wordt, halve finale halen? Dan hebben we toch voor vrijwel niks lopen stemmen? Weegt Jury oordeel voor 90% of meer dan? Ik ga het hier toch echt even voor mijn lieftallige medecoach opnemen, want in mijn ogen heeft hij de juiste keuze gemaakt. The War and Treaty staat vocaal ver, echt ver boven de rest. Voor Electric Callboy was qua energie en originaliteit ook nog zeker wat te zeggen om die mee te nemen, maar de rest was echt ver verwijderd van dat niveau mijns inziens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 3 minuten geleden zei Grote Ree: Ik ga het hier toch echt even voor mijn lieftallige medecoach opnemen, want in mijn ogen heeft hij de juiste keuze gemaakt. The War and Treaty staat vocaal ver, echt ver boven de rest. Voor Electric Callboy was qua energie en originaliteit ook nog zeker wat te zeggen om die mee te nemen, maar de rest was echt ver verwijderd van dat niveau mijns inziens. Ja daar valt wat voor te zeggen. Ik was gewoon verbaasd dat de ''publiekstemming'' en uiteraard oud deelnemers dus ook, zo anders over dachten dan de coach, maar ik was niet op hoogte even van de coach regel, dus soit. Prima dan. In iedergeval is het allebei talent, dat is Brandon Flowers en The Killers iig totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Of het slim is is een tweede maar toch maar netjes gestemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Lekker weer even terugkomen op The Killers, goud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Op 12-3-2024 om 19:35 zei Grote Ree: Ik ga het hier toch echt even voor mijn lieftallige medecoach opnemen, want in mijn ogen heeft hij de juiste keuze gemaakt. The War and Treaty staat vocaal ver, echt ver boven de rest. Voor Electric Callboy was qua energie en originaliteit ook nog zeker wat te zeggen om die mee te nemen, maar de rest was echt ver verwijderd van dat niveau mijns inziens. Hertelijk bedankt😍 Al kan het me werkelijk geen ene moer schelen wat iemand van mijn keuze vindt. Als we alles toch zo zwaar nemen, wordt het er niet leuker op. Het is een forumspelletje om met elkaar wat nieuwe muziek te ontdekken of zelfs wat vergeten nummers nieuw leven in te blazen. Gelukkig heb ik daarom nog steeds wel veel zin om te gaan stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart De stemmen zijn geteld en het is Natalia Jane die rechtstreeks door is naar de halve finale. @ivago mag van de overige nog 1 artiest zelf kiezen die hij meeneemt naar de halve finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart De keuze van de coach is ook hier, net als bij de battles, gemakkelijk en snel gemaakt. Eén artiest springt er voor mij met kop en schouders boven uit. Even dacht ik dat The Last Dinner Party mij de keuze zou bemoeilijken maar door Florence and the Machine zo lame te gaan coveren sloegen die hun ruiten in. Niemand zal van zijn stoel vallen als ze mij en mijn muzikale smaak een beetje kennen, en zullen begrijpend knikken wanneer mijn keuze valt op misschien vocaal dan wel niet de sterkste maar wel die lekker eigenzinnige dreampop/shoegaze vibe van ADWAITH!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Ik had met The Last Dinner Party verder ook geen liveoptredens meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 maart Auteur Share Geplaatst 18 maart Uitslag stemming: 1. Natalia Jane 11 PTN. 2. The Killers 8 PTN. 3. The Last Dinner Party 7 PTN. 4. Adwaith 6 PTN. 5. The Bug Club 3 PTN. 6. Go_A 1 PTN. Hiermee zijn de halve finalisten bekend: Alter Bridge @ElPrincipito Sam Fender @ElPrincipito James Bay @ElPrincipito The War and Treaty @chrisje1993 Natalia Jane @chrisje1993 Adwaith @Djurovski Het is aan de inzenders om, eventueel samen met zijn coach, een nieuwe live inzending te sturen waarmee ze de halve finale in willen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Toch nog 1 inzending door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart The Killers niet door, schande! Kan toch niet dit?! @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 5 uur geleden zei Urbeto: The Killers niet door, schande! Kan toch niet dit?! @ElPrincipito Ongekend hè Urbie. Schijnbaar 0 stemmen ontvangen van muziekliefhebber Karel. Dit riekt naar fraude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Sorry coaches. Ik ben net een week geleden vader geworden, dus het is nogal druk hier. Mocht ik de beperkende factor zijn qua tijd dan mogen jullie een voorzet doen voor een live inzending. Ik zal kijken of ik anders morgen/volgende week tijd heb. Excuus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 16 uur geleden zei ElPrincipito: Sorry coaches. Ik ben net een week geleden vader geworden, dus het is nogal druk hier. Mocht ik de beperkende factor zijn qua tijd dan mogen jullie een voorzet doen voor een live inzending. Ik zal kijken of ik anders morgen/volgende week tijd heb. Excuus! Nice. Gefeliciteerd daddy!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 maart Auteur Share Geplaatst 24 maart 16 uur geleden zei ElPrincipito: Sorry coaches. Ik ben net een week geleden vader geworden, dus het is nogal druk hier. Mocht ik de beperkende factor zijn qua tijd dan mogen jullie een voorzet doen voor een live inzending. Ik zal kijken of ik anders morgen/volgende week tijd heb. Excuus! Gefeliciteerd!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten