Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU #4

chrisje1993

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe kan nummer 1 punt uit de stemming haalt, daar laatste wordt, halve finale halen? Dan hebben we toch voor vrijwel niks lopen stemmen? Weegt Jury oordeel voor 90% of meer dan? 

Omdat de coach 1 artiest zelf mag meenemen. Deze staat los van de stemming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugh, echt waar. Mis ik op een puntje na de halve finale :classic_sad: Dank voor de mensen die op Electric Callboy hebben gesteld! Was een wild ride haha!

En dan Nasje die diegene meeneemt die maar 1 punt heeft gehaald ;c

Overigens geen mention gekregen. Kan dat kloppen?

Nog ééntje in het spel overigens. Let's go Go_A dan maar :t:

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei chrisje1993:

Vergeten dan hahaha. Je mag uiteraard gewoon stemmen! Graag zelfs.

Ik mag niet op mijn eigen song stemmen volgens mij. Dus als ik stem dan benadeel ik ze alleen maar ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Badmuts:

Ik mag niet op mijn eigen song stemmen volgens mij. Dus als ik stem dan benadeel ik ze alleen maar ;c

Is wel zo leuk als er meer stemmen zijn natuurlijk. Heb zelf ook gewoon steeds gestemd ondanks mijn eigen nummer(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei chrisje1993:

Is wel zo leuk als er meer stemmen zijn natuurlijk. Heb zelf ook gewoon steeds gestemd ondanks mijn eigen nummer(s).

Niet echt zin meer in om te stemmen, als ik eerlijk ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Kyrill:

Hoe kan nummer 1 punt uit de stemming haalt, daar laatste wordt, halve finale halen? Dan hebben we toch voor vrijwel niks lopen stemmen? Weegt Jury oordeel voor 90% of meer dan? 

Ik ga het hier toch echt even voor mijn lieftallige medecoach opnemen, want in mijn ogen heeft hij de juiste keuze gemaakt. The War and Treaty staat vocaal ver, echt ver boven de rest. Voor Electric Callboy was qua energie en originaliteit ook nog zeker wat te zeggen om die mee te nemen, maar de rest was echt ver verwijderd van dat niveau mijns inziens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Grote Ree:

Ik ga het hier toch echt even voor mijn lieftallige medecoach opnemen, want in mijn ogen heeft hij de juiste keuze gemaakt. The War and Treaty staat vocaal ver, echt ver boven de rest. Voor Electric Callboy was qua energie en originaliteit ook nog zeker wat te zeggen om die mee te nemen, maar de rest was echt ver verwijderd van dat niveau mijns inziens. 

Ja daar valt wat voor te zeggen. Ik was gewoon verbaasd dat de ''publiekstemming'' en uiteraard oud deelnemers dus ook, zo anders over dachten dan de coach, maar ik was niet op hoogte even van de coach regel, dus soit. Prima dan. In iedergeval is het allebei talent, dat is Brandon Flowers en The Killers iig totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-3-2024 om 19:35 zei Grote Ree:

Hertelijk bedankt😍

Al kan het me werkelijk geen ene moer schelen wat iemand van mijn keuze vindt. Als we alles toch zo zwaar nemen, wordt het er niet leuker op. Het is een forumspelletje om met elkaar wat nieuwe muziek te ontdekken of zelfs wat vergeten nummers nieuw leven in te blazen. 

Gelukkig heb ik daarom nog steeds wel veel zin om te gaan stemmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuze van de coach is ook hier, net als bij de battles, gemakkelijk en snel gemaakt.

Eén artiest springt er voor mij met kop en schouders boven uit.
Even dacht ik dat The Last Dinner Party mij de keuze zou bemoeilijken maar door Florence and the Machine zo lame te gaan coveren sloegen die hun ruiten in.

Niemand zal van zijn stoel vallen als ze mij en mijn muzikale smaak een beetje kennen, en zullen begrijpend knikken wanneer mijn keuze valt op misschien vocaal dan wel niet de sterkste maar wel die lekker eigenzinnige dreampop/shoegaze vibe van ADWAITH!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KoI9tyq.png

Uitslag stemming:

1. Natalia Jane 11 PTN.

2. The Killers 8 PTN.

3. The Last Dinner Party 7 PTN.

4. Adwaith 6 PTN.

5. The Bug Club 3 PTN.

6. Go_A 1 PTN.

Hiermee zijn de halve finalisten bekend:

Alter Bridge @ElPrincipito 

Sam Fender @ElPrincipito

James Bay @ElPrincipito

The War and Treaty @chrisje1993

Natalia Jane @chrisje1993

Adwaith @Djurovski

Het is aan de inzenders om, eventueel samen met zijn coach, een nieuwe live inzending te sturen waarmee ze de halve finale in willen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry coaches. Ik ben net een week geleden vader geworden, dus het is nogal druk hier. Mocht ik de beperkende factor zijn qua tijd dan mogen jullie een voorzet doen voor een live inzending. Ik zal kijken of ik anders morgen/volgende week tijd heb. Excuus! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei ElPrincipito:

Sorry coaches. Ik ben net een week geleden vader geworden, dus het is nogal druk hier. Mocht ik de beperkende factor zijn qua tijd dan mogen jullie een voorzet doen voor een live inzending. Ik zal kijken of ik anders morgen/volgende week tijd heb. Excuus! 

Nice. Gefeliciteerd daddy!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei ElPrincipito:

Gefeliciteerd!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites