chrisje1993 Geplaatst 16 februari Auteur Share Geplaatst 16 februari All Time Low van @ElPrincipito mag verlopen op de stoel van de steal van @Grote Ree gaan plaats nemen. The Airborne Toxic Event gaat rechtstreeks door. En voor Family of the Year van @ElPrincipito eindigt the voice hier. Battle 5: @ivago Auditie 22: KEG @Djurovski Auditie 48: Adwaith @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Mijn strategie om mijn kaf van het koren te scheiden blijkt uitstekend te werken. Ook in deze battle is een winnaar kiezen allerminst lastig. Hoewel ik erg kan genieten van het punkgeluid van KEG, lekker rommelig en trashy kwam de stem van de zangeres van Adwaith helemaal bij me binnen. Ik hou van die ijle sound, brengt me helemaal terug naar mijn jeugdjaren waar ik bands als Cocteau Twins, Cranes en The Sundays grijs draaide. Een snelle Google leerde mij dat er hier in het Welsh gezongen wordt. Niet dat dat mijn keuze enigszins zou beïnvloeden, puur uit nieuwsgierigheid. Niet alleen een vlotte doorgang naar de lives maar een fijne toevoeging aan mijn eigen muzikale favorietenlijst dus voor Adwaith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Niet voor niets voor jou gekozen met deze nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari Voor KEG is het nog hopen dat @nasje92 of @Grote Ree hun steal knop nogmaals willen gebruiken om hun te stelen ipv de huidige steal. Battle 5 @nasje92 Auditie 27: Avery Anna @chrisje1993 Auditie 47: Lael Neale @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Steal @nasje92 of @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 20 minuten geleden zei Djurovski: Steal @nasje92 of @Grote Ree Nee dankje. Begrijp me niet verkeerd, dit is best een geinig liedje en bij MU Worldvision had het waarschijnlijk nog punten van me gekregen ook, maar het heeft niets bij The Voice te zoeken in mijn beleving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Hup @nasje92 Ik zou zoiets nooit insturen bij MU worldvision omdat het niet mijn stijl is. Snap jou ook wel hoor maar was het proberen waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 4 uur geleden zei Djurovski: Hup @nasje92 Ik zou zoiets nooit insturen bij MU worldvision omdat het niet mijn stijl is. Snap jou ook wel hoor maar was het proberen waard Ook hier gaat er niet gestolen worden. Excuus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Interessante battle tussen 2 prima vocalisten, waarvan ik vind dat ze beiden door zouden moeten. Ik mag er echter maar 1 kiezen en dan ga je ook naar je onderbuikgevoel luisteren. Voor 1 van de 2 zou ik eerder tickets kopen. De winnaar van deze battle is: Avery Anna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Verliezen van een lekker wijf +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 februari Auteur Share Geplaatst 18 februari Voor KEG van @Djurovski houd the voice op! Voor Lael Neale van @Bolderbast is het hopen dat @ivago of @Grote Ree vandaag nog zijn stealknop gebruikt. Battle 5: @Grote Ree Auditie 37: Judith Nedderman @Djurovski Auditie 38: Mungo Parker @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari De laatste battle alweer. We worden weer verwend met het vederlichte en kraakheldere stemgeluid van Judith Nederman. Ik kan gewoon geen kritiekpunt vinden voor deze dame. Dit is wat ik verwacht van een vocalist in dit format. Tel hierbij op de heerlijke jazzy loopjes van de piano en ik ben weer helemaal hyped hoor. Dan Mungo Parker. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit nummer. Zijn stemgeluid komt prachtig tot uiting in deze song. Mooi galmpje eroverheen ook en goed voorin de mix. Bijzondere articulatie ook, dat maakt dat dit de beste battle uit mijn team is. Desondanks is het niet moeilijk voor mij om een keuze te maken. De magische Judith Nederman gaat mee naar de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 februari Auteur Share Geplaatst 19 februari Ook voor Leal Neale is het einde oefening bij the voice. Voor Mungo Parker is het hopen dat @ivago of @nasje92 de steal willen inzetten. Battle 6: @ivago Auditie 23: Zdob si Zdub @Badmuts Auditie 29: Go_A @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari In mijn laatste battle wordt het een @Badmuts onderonsje tussen Moldavië en Oekraïne. Ook hier is de keuze snel gemaakt. De Moldaviërs zijn me net iets te banaal feestelijk terwijl de ex-Eurosongers trouw blijven aan hun opzwepende electro-vibe en ze mij hiermee veel meer weten te overtuigen. Als laatste in Team ivago gaat zodoende Go_A mee naar de lives. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 februari Auteur Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) Voor Mungo Parker is niet de steal ingezet. Hierdoor zullen ze niet meer gehoord gaan worden bij the voice! Voor Zdob si Zdub is het hopen dat of @nasje92 of @Grote Ree vandaag nog de steal willen gebruiken. Dan is het tijd voor de allerlaatste battle! Battle 6 @nasje92 Auditie 28: Sam Fender @ElPrincipito Auditie 43: The War and Treaty @chrisje1993 20 februari bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) 20 uur geleden zei ivago: In mijn laatste battle wordt het een @Badmuts onderonsje tussen Moldavië en Oekraïne. Ook hier is de keuze snel gemaakt. De Moldaviërs zijn me net iets te banaal feestelijk terwijl de ex-Eurosongers trouw blijven aan hun opzwepende electro-vibe en ze mij hiermee veel meer weten te overtuigen. Als laatste in Team ivago gaat zodoende Go_A mee naar de lives. Jammer. Voor de duidelijkheid zijn beide Ex-eurosongers. Zdob si Zdub zelfs 3 keer meegedaan en tot op heden nog steeds de enige die in 3 verschillende decennia de finale heeft gehaald :( 20 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Bij deze dan ook de wanhopige poging voor een steal van @nasje92 of @Grote Ree. Ik dacht echt dat dit mijn enige kanshebber was om nog ver te komen was om er dan tegen mezelf uit te gaan vind ik wel heel zuur eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Zet even de puppy ogen op. Dat helpt altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari In deze laatste battle nemen het wederom 2 hele bijzonder vocalisten het tegen elkaar op. Waar de een een megabereik laat horen, hoor ik bij de anderen een bepaalde aangename warmte die me enorm integreert. Ook hier vind ik dat beide artiesten door zouden moeten, voor wie dit in elk geval geldt is: The war and treaty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 4 uur geleden zei Badmuts: Bij deze dan ook de wanhopige poging voor een steal van @nasje92 of @Grote Ree. Ik dacht echt dat dit mijn enige kanshebber was om nog ver te komen was om er dan tegen mezelf uit te gaan vind ik wel heel zuur eigenlijk.. Helaas, geen steal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Nee, dat meen je. Sammmm.. Hopelijk nog een steal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari @Djurovskiwaarom zendt je dingen als Judith Nedderman, niet in bij Kraak of Smaakt? Zoveel mooier dan je daar instuurt. Geen schande dat daarvan verlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 1 uur geleden zei Kyrill: @Djurovskiwaarom zendt je dingen als Judith Nedderman, niet in bij Kraak of Smaakt? Zoveel mooier dan je daar instuurt. Geen schande dat daarvan verlies. Omdat ik het persoonlijk niets vind ? Je ze kan zingen en heeft goede stem maar zal het zelf nooit opzetten. In deze competitie gaat het om andere zaken dan smaak dus stuur ik het wel in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Steal op Sam Fender gerne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 7 minuten geleden zei Djurovski: Omdat ik het persoonlijk niets vind ? Je ze kan zingen en heeft goede stem maar zal het zelf nooit opzetten. In deze competitie gaat het om andere zaken dan smaak dus stuur ik het wel in Ooh hahaha, duidelijk maatje. Helder, zo had ik niet naar gekeken nog. Heb niks gezegd dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten