Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU #4

chrisje1993

Aanbevolen berichten

zjNRqxL.png

All Time Low van @ElPrincipito mag verlopen op de stoel van de steal van @Grote Ree gaan plaats nemen. The Airborne Toxic Event gaat rechtstreeks door. En voor Family of the Year van @ElPrincipito eindigt the voice hier.

Battle 5: @ivago

Auditie 22: KEG @Djurovski

Auditie 48: Adwaith @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn strategie om mijn kaf van het koren te scheiden blijkt uitstekend te werken. Ook in deze battle is een winnaar kiezen allerminst lastig.

Hoewel ik erg kan genieten van het punkgeluid van KEG, lekker rommelig en trashy kwam de stem van de zangeres van Adwaith helemaal bij me binnen. Ik hou van die ijle sound, brengt me helemaal terug naar mijn jeugdjaren waar ik bands als Cocteau Twins, Cranes en The Sundays grijs draaide. Een snelle Google leerde mij dat er hier in het Welsh gezongen wordt. Niet dat dat mijn keuze enigszins zou beïnvloeden, puur uit nieuwsgierigheid.

Niet alleen een vlotte doorgang naar de lives maar een fijne toevoeging aan mijn eigen muzikale favorietenlijst dus voor Adwaith

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessante battle tussen 2 prima vocalisten, waarvan ik vind dat ze beiden door zouden moeten. Ik mag er echter maar 1 kiezen en dan ga je ook naar je onderbuikgevoel luisteren. Voor 1 van de 2 zou ik eerder tickets kopen. De winnaar van deze battle is: Avery Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste battle alweer. We worden weer verwend met het vederlichte en kraakheldere stemgeluid van Judith Nederman. Ik kan gewoon geen kritiekpunt vinden voor deze dame. Dit is wat ik verwacht van een vocalist in dit format. Tel hierbij op de heerlijke jazzy loopjes van de piano en ik ben weer helemaal hyped hoor. 

Dan Mungo Parker. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit nummer. Zijn stemgeluid komt prachtig tot uiting in deze song. Mooi galmpje eroverheen ook en goed voorin de mix. Bijzondere articulatie ook, dat maakt dat dit de beste battle uit mijn team is. 

Desondanks is het niet moeilijk voor mij om een keuze te maken. De magische Judith Nederman gaat mee naar de volgende ronde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn laatste battle wordt het een @Badmuts onderonsje tussen Moldavië en Oekraïne. Ook hier is de keuze snel gemaakt. De Moldaviërs zijn me net iets te banaal feestelijk terwijl de ex-Eurosongers trouw blijven aan hun opzwepende electro-vibe en ze mij hiermee veel meer weten te overtuigen.

Als laatste in Team ivago gaat zodoende Go_A mee naar de lives.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kmwD0Xg.png

Voor Mungo Parker is niet de steal ingezet. Hierdoor zullen ze niet meer gehoord gaan worden bij the voice!

Voor Zdob si Zdub is het hopen dat of @nasje92 of @Grote Ree vandaag nog de steal willen gebruiken.

Dan is het tijd voor de allerlaatste battle! 

Battle 6 @nasje92

Auditie 28: Sam Fender @ElPrincipito

Auditie 43: The War and Treaty @chrisje1993

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei ivago:

In mijn laatste battle wordt het een @Badmuts onderonsje tussen Moldavië en Oekraïne. Ook hier is de keuze snel gemaakt. De Moldaviërs zijn me net iets te banaal feestelijk terwijl de ex-Eurosongers trouw blijven aan hun opzwepende electro-vibe en ze mij hiermee veel meer weten te overtuigen.

Als laatste in Team ivago gaat zodoende Go_A mee naar de lives.

Jammer. Voor de duidelijkheid zijn beide Ex-eurosongers. Zdob si Zdub zelfs 3 keer meegedaan en tot op heden nog steeds de enige die in 3 verschillende decennia de finale heeft gehaald :(

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In deze laatste battle nemen het wederom 2 hele bijzonder vocalisten het tegen elkaar op. Waar de een een megabereik laat horen, hoor ik bij de anderen een bepaalde aangename warmte die me enorm integreert. Ook hier vind ik dat beide artiesten door zouden moeten, voor wie dit in elk geval geldt is: The war and treaty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

@Djurovskiwaarom zendt je dingen als Judith Nedderman, niet in bij Kraak of Smaakt? Zoveel mooier dan je daar instuurt. Geen schande dat daarvan verlies. 

Omdat ik het persoonlijk niets vind ? Je ze kan zingen en heeft goede stem maar zal het zelf nooit opzetten. In deze competitie gaat het om andere zaken dan smaak dus stuur ik het wel in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Djurovski:

Omdat ik het persoonlijk niets vind ? Je ze kan zingen en heeft goede stem maar zal het zelf nooit opzetten. In deze competitie gaat het om andere zaken dan smaak dus stuur ik het wel in

Ooh hahaha, duidelijk maatje. Helder, zo had ik niet naar gekeken nog. Heb niks gezegd dan (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites