Djurovski Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Zeer teleurstellend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 februari Auteur Share Geplaatst 9 februari @ivago en @Grote Ree hebben tot morgenavond 23:59 om Mr. Irish Bastard eventueel te stealen! Battle 3: @Grote Ree Auditie 9: Bloodywood @Badmuts Auditie 32: Alter Bridge @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Geen idee wanneer ik hieraan toekom. Heb een familieweekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 17 minuten geleden zei Grote Ree: Geen idee wanneer ik hieraan toekom. Heb een familieweekend. Gewoon de onderste kiezen, hoeft niet veel tijd te kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 2 uur geleden zei Grote Ree: Geen idee wanneer ik hieraan toekom. Heb een familieweekend. Wanneer jou uitkomt, geen haast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Het contrast tussen deze twee inzendingen kan bijna niet groter zijn. Een gelaagde opbouw vs. één grote escalatie. Zangtechnische veelzijdigheid vs. een one-trick-pony. Muzikale verfijndheid vs. pure chaos. Dit is voor mij een no-brainer. Alter Bridge is door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Hopsaaaa! Wat een stem he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari Overzicht mogelijke steals: Mr Irish Bastard voor vanavond 23:59 @ivago @Grote Ree Bloodywood voor morgenavond 23:59 @ivago @nasje92 Battle 4: @ivago Auditie 16: Thor Kissing @Kyrill Auditie 19: The Killers @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Sorry hoor maar dit is toch geen "battle" The Killers is al 20 jaar + gevestigde naam? Dan nog niks onbekend aan The Killers laat staan talent nog... Wat doen ze in dit "topic"? 10 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Het helpt alleen ook niet echt mee dat je er zo'n huis, tuin en keuken CKV projectje tegenover zet hé. En die gozer klinkt ook nog eens alsof hij al drie weken verkouden is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 2 minuten geleden zei Urbeto: Het helpt alleen ook niet echt mee dat je er zo'n huis, tuin en keuken CKV projectje tegenover zet hé. En die gozer klinkt ook nog eens alsof hij al drie weken verkouden is Het moet je liggen ja, ik heb hem inmiddels 2-3x live gezien, is niet altijd even goed, wel vermakelijk heel vaak iig Hij heeft iig genoeg boekingen gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) 9 uur geleden zei Kyrill: Sorry hoor maar dit is toch geen "battle" The Killers is al 20 jaar + gevestigde naam? Dan nog niks onbekend aan The Killers laat staan talent nog... Wat doen ze in dit "topic"? Maar is dat ook een ‘vereiste’ dan van dit onderdeel? Excuus, dat begreep ik ook niet helemaal. Dan is Alter Bridge ook geen goede keuze van mij, James Bay en nog een aantal die komen. Niet goed gelezen. Wel leuk CKV projectje overigens vriend. *Excuus, ik lees nu de beginpost. Ik kreeg via PM een bericht of ik mee wilde doen, niet goed het format gelezen en dus begrepen. Lijkt mij eerlijk om deze dan naar Karel te laten gaan en The Killers te diskwalificeren*. 11 februari bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Als er al acts gediskwalificeerd moeten worden, dan had dat natuurlijk nog voor de start moeten gebeuren. Je kunt niet de regels gaan aanpassen als het spel al begonnen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ik zeg helemaal niks over diskwalificatie, totaal niet. Ik zie in openingspost duidelijk staan onbekend en talent. Dat zijn ze niet (meer) natuurlijk. Chris heeft foutje gemaakt heeft ie aan mij verteld op WhatsApp. Is nu aan @ivagoom keuze te maken tussen de twee wanneer hij tijd heeft. Maar @Grote Reeje snapt toch ik ook wel schik eventjes als mijn inzending tegen zo'n kanon staat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei Kyrill: Ik zeg helemaal niks over diskwalificatie, totaal niet. Ik zie in openingspost duidelijk staan onbekend en talent. Dat zijn ze niet (meer) natuurlijk. Chris heeft foutje gemaakt heeft ie aan mij verteld op WhatsApp. Is nu aan @ivagoom keuze te maken tussen de twee wanneer hij tijd heeft. Maar @Grote Reeje snapt toch ik ook wel schik eventjes als mijn inzending tegen zo'n kanon staat... Snap ik. Wat dat betreft pech. Mag je mooi je coach de schuld geven dat ie je voor de leeuwen heeft geworpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) 17 uur geleden zei ElPrincipito: Hopsaaaa! Wat een stem he. Ligt meer aan de concurrentie dan aan de stem denk ik haha! 11 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 3 uur geleden zei Badmuts: Ligt meer aan de concurrentie dan aan de stem denk ik haha! Denk het niet. Luister de eerste auditie maar even terug. Durf oprecht te zeggen dat dit echt één van de beste vocalisten is die er bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Denk het niet. Luister de eerste auditie maar even terug. Durf oprecht te zeggen dat dit echt één van de beste vocalisten is die er bestaat. Die inzending is iig wel talent van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Er is duidelijk wat controverse bij deze battle...and i like it Thor mag kussen wie hij wil, hij heeft nog steeds zijn kop in een wc-pot bij het zingen. Ik dacht bij de blinds met een slechte opnamekwaliteit te maken te hebben maar blijkbaar is die man zo geboren. Een weinig voorkomende genetische afwijking zullen we het noemen. En dan The Killers, ja inderdaad, eigenlijk not done een band van deze allure in te zenden. Maar dat is allerminst mijn probleem. Ik ben enkel uitvoerende macht als in het uitvoeren van een handbeweging richting rode knop als een blind audition mij aanstaat. Als we dan zowel vocaal als muzikaal technisch de afweging gaan maken vervalt de act van Thor de WC-kusser in het niet en gaan The Killers door. Mijn beste @Kyrill it's a hard knock life... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Mooi. Ik loop allemaal zielig te doen en zelfbewust probeer ik het boetekleed aan te trekken. Allemaal theater, Killers for the win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari Ondanks alle commotie (waarbij ik niet goed heb gecontroleerd bij de aanmeldingen) over de deelname van The Killers weten zij wel hun battle te winnen. Thor Kissing van @Kyrill zal hierdoor the voice moeten verlaten mits hij niet voor morgenavond door @nasje92 of @Grote Ree gestolen gaat worden. Voor Mr. Irish Bastard van @Djurovski en Bloodywood van @Badmuts is het wel definitief einde verhaal. Battle 4: @nasje92 Auditie 21: Jackson Dean @chrisje1993 Auditie 25: All Time Low @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Goede battle, met voor mij 2 prima vocalisten die in niets met elkaar te vergelijken zijn. Jackson Dean, een pure rauwe countryzanger, tegenover een Amerikaanse Band die me wel wat doen denken aan The All American Rejects. Mijn keuze wordt hier bepaald door de puurheid van de artiest en dan wint met een kleine voorsprong: Jackson Dean Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 februari Auteur Share Geplaatst 14 februari Ook voor Thor Kissing is het einde oefening. All Time Low van @ElPrincipito moet hopen dat @ivago of @Grote Ree vandaag nog besluiten om op de steal knop te duwen. Battle 4: @Grote Ree Auditie 12: The Airborne Toxic Event @ElPrincipito Auditie 44: Family of the Year @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Weer tegen mezelf. Ongekend dit. Straf zeker weer voor The Killers. Dictator hoor die @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Die keuze toch komt toch echt op mijn conto. Desondanks heb ik goed nieuws voor je: er gaat in ieder geval één artiest van je door. Het intro van dit nummer van The Airborne Toxic Event is veelbelovend. Lekker stuwend maar toch ook wel relaxed op een manier. Het tempo van het nummer voelt wat aan de trage kant, het had wel iets sneller gemogen van mij. Vocaal ben ik niet echt onder de indruk. De zanglijn voelt saai aan en er zit weinig dynamiek in. Dat wordt gecompenseerd met het unieke stemgeluid van de zanger in kwestie die toch ook hier wel weer hoorbaar is. Dan Family of the Year. De samenzang in het refrein bevalt me wel. Het nummer is verder oké met wat Aziatisch klinkende gitaarrifjes, maar verder niet bijzonder boeiend wat mij betreft. Ook hier vind ik de zanglijn saai en weinig dynamisch. Verder hoor ik ook niet echt een bijzonder stemgeluid, het klinkt niet erg aangenaam en wat doorsnee. Omdat er weinig verschil zit tussen deze artiesten, laat ik de blind auditions ook meewegen in mijn beslissing. Dat maakt dat ik The Airborne Toxic Event meeneem. En dan is er nog meer goed nieuws voor @ElPrincipito, want ook All Time Low mag zich op gaan maken voor een plekje in Team Ree. Ik zet mijn steal namelijk in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten