Kawamoto Posted November 24, 2023 Share Posted November 24, 2023 Hoi, Zopas mijn eerste seizoen afgewerkt in de nieuwe FM. Dit keer niet als mij zelf, maar heb voor de verandering eens een manager gemaakt van een ex grootheid in het Japanse voetbal. Niemand minder dan Hidetoshi Nakata zal mijn manager profiel in FM kleur geven in mijn safes, te beginnen met mijn favoriete club Beerschot. Denk zelfs niet dat de man ooit van de club gehoord heeft in het echt Maar daarom maakt deze safe het er niet minder leuk om. Eens kijken of onze Samurai het lukt, de gezakte club weer op de rails te krijgen en terug te promoveren naar het hoogste voetbalniveau. De club zit met eigenaars problemen en wil niet veel weer investeren in de ploeg. Financieel lijkt de club wel ok, maar transferbudget is er nauwelijks dus ben ik genoodzaakt spelers te halen zonder contract en onder de 26 jaar. Het ging ons wel voor de wind in de competitie, met spelers als Adrien Bongiovanni en Jonah Osabutey die toch echt een versterking bleken in mijn ruime selectie. Kwalificatie voor de playoffs was zeker een doelstelling van het huidige bestuur.. Maar niemand zegde daar iets over kampioenschap ? Bon, de stunt van het seizoen was volbracht dachten we ? Weer fout De doelstelling van de Croky Cup was meedraaien tot de beste 18, wel, na verassend AA Gent uit te schakelen in strafschoppen vond ik dat we wel heel gelukkig waren met de volgende loting. We trokken clubs als STVV en Eupen (met alle respect) en vermeden zo het Anderlecht en Club Brugge in de weg naar de Heizel.. Ik dacht sowieso aan een herhaling van de bekerpartij van 2005 toen het toenmalige Germinal Beerschot ook in de finale uit kwam tegen het veel grotere Club Brugge. Maar niets is minder waar.. De Bruggelingen gingen voor de bijl tegen Genk in de beker en was ik dus een beetje teleurgesteld omdat deze club eerste stond in haar ranking in de playoffs en zich al voor Europees voetbal geplaatst had.. ..Genk werd het dus en deze club streed nog vol op mee in de playoffs voor een Europees ticket en kregen geen cadeaus. Gelukkig voor Nakata, werden de playoffs een drama voor genk. ze verloren hun laatste match tegen ons stadsrivaal Antwerp, en vielen uit de top 4. het werd dus alles of niets voor Genk en dachten zich al verzekerd te hebben voor Europees voetbal via de beker.. Wel, Ik denk dat we wel mogen zeggen dat we optimaal geprofiteerd hebben van het dalende vormpijl van de limburgse topblub. 2 goals voor Beerschot, alle 2 penalties na het onbesuisd tackelen, het was eraan te zien dat Genk zoekende was na de blamage in de competitie.. Des te minder smaakt deze titel wel zoet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias. Gepost November 24, 2023 Share Gepost November 24, 2023 32 minuten geleden zei Kawamoto: Hoi, Zopas mijn eerste seizoen afgewerkt in de nieuwe FM. Dit keer niet als mij zelf, maar heb voor de verandering eens een manager gemaakt van een ex grootheid in het Japanse voetbal. Niemand minder dan Hidetoshi Nakata zal mijn manager profiel in FM kleur geven in mijn safes, te beginnen met mijn favoriete club Beerschot. Denk zelfs niet dat de man ooit van de club gehoord heeft in het echt Maar daarom maakt deze safe het er niet minder leuk om. Eens kijken of onze Samurai het lukt, de gezakte club weer op de rails te krijgen en terug te promoveren naar het hoogste voetbalniveau. De club zit met eigenaars problemen en wil niet veel weer investeren in de ploeg. Financieel lijkt de club wel ok, maar transferbudget is er nauwelijks dus ben ik genoodzaakt spelers te halen zonder contract en onder de 26 jaar. Het ging ons wel voor de wind in de competitie, met spelers als Adrien Bongiovanni en Jonah Osabutey die toch echt een versterking bleken in mijn ruime selectie. Kwalificatie voor de playoffs was zeker een doelstelling van het huidige bestuur.. Maar niemand zegde daar iets over kampioenschap ? Bon, de stunt van het seizoen was volbracht dachten we ? Weer fout De doelstelling van de Croky Cup was meedraaien tot de beste 18, wel, na verassend AA Gent uit te schakelen in strafschoppen vond ik dat we wel heel gelukkig waren met de volgende loting. We trokken clubs als STVV en Eupen (met alle respect) en vermeden zo het Anderlecht en Club Brugge in de weg naar de Heizel.. Ik dacht sowieso aan een herhaling van de bekerpartij van 2005 toen het toenmalige Germinal Beerschot ook in de finale uit kwam tegen het veel grotere Club Brugge. Maar niets is minder waar.. De Bruggelingen gingen voor de bijl tegen Genk in de beker en was ik dus een beetje teleurgesteld omdat deze club eerste stond in haar ranking in de playoffs en zich al voor Europees voetbal geplaatst had.. ..Genk werd het dus en deze club streed nog vol op mee in de playoffs voor een Europees ticket en kregen geen cadeaus. Gelukkig voor Nakata, werden de playoffs een drama voor genk. ze verloren hun laatste match tegen ons stadsrivaal Antwerp, en vielen uit de top 4. het werd dus alles of niets voor Genk en dachten zich al verzekerd te hebben voor Europees voetbal via de beker.. Wel, Ik denk dat we wel mogen zeggen dat we optimaal geprofiteerd hebben van het dalende vormpijl van de limburgse topblub. 2 goals voor Beerschot, alle 2 penalties na het onbesuisd tackelen, het was eraan te zien dat Genk zoekende was na de blamage in de competitie.. Des te minder smaakt deze titel wel zoet Goed seizoen gedraaid! Leuk voor Zulte Waregem ook Maar denk dat dit niet helemaal thuishoort hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 24, 2023 Share Gepost November 24, 2023 Deze post mag in het 'Show je save' topic, of je kan een Novelle starten in het Novellebundel-gedeelte. Gelieve geen eigen topic te openen in het United gedeelte m.b.t. je eigen save! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts