Thijs bsg Posted November 17, 2023 Share Posted November 17, 2023 Weet iemand of het ook mogelijk is een foto van de club die je managet als achtergrond van het spel te gebruiken? Ik kan me herinneren dat het vroeger sowieso kon, maar ik weet even niet meer hoe. Iemand die me dat kan vertellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Netzwerk Gepost November 21, 2023 Share Gepost November 21, 2023 Kan wel zover ik weet als je een skin download (vb Andromeda of OPZ Elite). Indien je dit doet plaats je de foto hier: Ga naar je documenten ---) FM folder ---) skins ---) 'Naam skin' ---) grapics ---) backgrounds. Dan hernoem je de afbeelding die je als achtergrond wil naar vb. '1' en plaats je in die folder. Dan skin herladen en dan kan je deze selecteren rechts bovenaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Thijs bsg
Weet iemand of het ook mogelijk is een foto van de club die je managet als achtergrond van het spel te gebruiken?
Ik kan me herinneren dat het vroeger sowieso kon, maar ik weet even niet meer hoe. Iemand die me dat kan vertellen?Â
1 answer to this question
Recommended Posts