ZiggySmagg Posted November 15, 2023 Share Posted November 15, 2023 Goedemorgen, Ik heb een vraag. Verleden jaar met Fc Dessel gepromoveerd naar de Challenger Pro League. Door de promotie ben ik een professionele club geworden. Heel mijn team is vertrokken. Nu wil ik nieuwe talenten aantrekken maar elke keer als ik een niet Europeaan wil aantrekken is het minimale salaris wat ik moet bieden 7,75k. Zijn agent zegt 5,75k is goed. Maar ik kom daar niet op. Ik kan niet lager gaan dan 7,75k per week. Wat doe ik verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 15, 2023 Share Gepost November 15, 2023 Dit zijn regels in sommige landen voor mensen buiten de EU. Volgens mij geldt dit ook in Nederland, daar ken ik deze regel van. Als je naar de regels van de divisie gaat, dan vind je dit vast en zeker ook terug. Je doet dus niets verkeerd. Je hebt er gewoon mee te dealen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiggySmagg Gepost November 15, 2023 Author Share Gepost November 15, 2023 Ga ik daar even in kijken. ik speel samen met een maatje en hij is semi prof maar daar komen de spelers wel buiten de eu voor lagere bedragen. dankjewel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost November 15, 2023 Share Gepost November 15, 2023 Minimumloon ligt dus op 7,75k per week. Omdat hij fulltime met voetbal bezig is zijn dat de regels. Bij een semi-prof contract gelden weer andere regels en kan je dus minder geld bieden (nadeel is dus wel dat hij ook veel minder vaak zal trainen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost November 16, 2023 Share Gepost November 16, 2023 Zoals hierboven aangegeven is dat wettelijk bepaald. Komt overeen met 'het echte leven'. Een 18-jarige non-EU moet bv ongeveer 93.000EUR op jaarbasis verdienen in België. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiggySmagg Gepost November 19, 2023 Author Share Gepost November 19, 2023 Dankjewel!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts