Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
  • 0

Logo's lower leagues Engeland

Thijs bsg

Question

Ik wil graag starten in de lower leagues, dat wil zeggen, onder de Vanarama north en south. Alleen heeft FM 24 daar geen logo's en dat vind ik echt

heel vervelend. Is er een manier om daar toch logo's te krijgen? IK ben al op zoek gegaan naar logopacks, maar geen werkende download kunnen vinden. Kan iemand me helpen? Dat zou ik enorm waarderen.

Groet, Thijs

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

@Thijs bsg Hoe laag wil je gaan beginnen? Volgens mij zitten de logo's van alle speelbare competities in Engeland (Op de Premier League na, maar die packs vind je zelf denk ik wel) standaard in de game. Mocht je niet heel laag willen beginnen dan kan je ook alleen het logo van jouw eigen team aanpassen. Zodra je in de Vanarama north/south zit dan zullen alle logo's wel kloppen en irriteer je je er niet meer aan. Kan namelijk ook niet zo snel een logo pack van lagere niveaus vinden

• 0

Ik wilde eigenlijk beginnen in de league onder de Vanarama North en South, ben even de naam vergeten. Ben nu maar gestart in de Vanarama South, maar ik wil dan graag een team managen dat in 23/24 promoveert naar de Vanarama. Jij zegt dat je een logo kunt aanpassen. Kan je me vertellen hoe dat moet? (ik ben geen digitale held)  Dat zou inderdaad irritatie schelen. Dank alvast!

• 0

Het FMG Standard logo pack heeft ook de logo's clubs uit lagere divisies. Ik heb bijvoorbeeld een samenwerkingsverband met het volgende team:

image.png.bd7f1622b1fc90d4c355968367300e6a.png

Dit team komt uit voor een niet speelbare divisie (ik heb geen idee welk niveau Southern Central is - in ieder geval niet speelbaar), maar de club heeft wel gewoon een logo. Als ik vervolgens via de rivalen naar andere niet-speelbare clubs ga zie ik ook daar steeds een logo van de club:

image.png.688041ee8bdcab0216be05d98db62785.png

image.png.69e4fd8b691496fd60d051b43f8a7400.png

image.png.bff9bfc04bd7b01066703ac9c43f39a0.png

Allemaal verschillende lagere divisies en allemaal met een logo via het pack dat ik noemde.