DGremlin Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Elk puntenverlies zou nu fataal kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 17 januari Auteur Share Geplaatst 17 januari EINDSTAND BUNDESLIGA: Spoiler ------------ Volgend deel: what's next? @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris Bundesliga: De titel is binnen, we wonnen alles en Bayern liet op de laatste speeldag punten liggen tegen Dortmund! Een tweede titel op rij voor Leipzig en mijn allereerste in de Bundesliga! Het was een razendspannend seizoen zoveel is zeker!!! Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Heerlijk om de titel op de laatste speeldag te gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Terechte titelwinst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Met een perfect rapport kon de titel jou natuurlijk niet meer ontsnappen. Wel fijn vind ik dat Bayern nog een keer punten liet liggen. Het staat toch net iets mooier om met een daadwerkelijke voorsprong kampioen te worden! What's up next? Ik ben ook wel benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Proficiat met de titel! Erg knap om Bayern af te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Gefeliciteerd met de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 18 januari Auteur Share Geplaatst 18 januari BELG OPVOLGER VOOR TEN HAG GERAERTS NIEUWE BAYERN-COACH München - Bayern heeft met Karel Geraerts zijn nieuwe coach voorgesteld. De Belgische T1 moet, na 2 droge jaren, opnieuw succes brengen bij Bayern. Het clubbestuur liet kort na het afgelopen seizoen weten dat er drastische wijzigingen moesten doorgevoerd worden en voegde de woord bij de daad door Ten Hag te bedanken voor bewezen diensten. Met deze ingreep hoopt men alvast een eerste stap te zetten. Bayern staat al jaar en dag garant voor successen en die status heeft de afgelopen twee seizoenen een deuk gekregen. Meer dan een jaar geleden werd er beslist om Tüchel te ontslaan na een dramatische start en Ten Hag aan te stellen. De Nederlander moest de club opnieuw op de rails krijgen, en loodste Bayern nog naar een 4de stek. Het afgelopen seizoen waren de ambities duidelijk, kampioen worden en Europees meedingen, maar wederom werd er geen prijs gepakt. In de bekercompetitie ging men er na drie rondes al uit en ook in de Champions League werd de 16de finales het eindstation. In de eigen competitie zat er meer spanning in, maar uiteindelijk moest Bayern toch de duimen leggen voor het Leipzig van Geraerts. Redenen genoeg voor Christoph Freund om in te grijpen en Ten Hag de laan uit te sturen. Dit was alvast een stevig signaal naar de achterban dat zich stevig wist te verzetten tegen de gang van zaken. 'Als club zijn we uiteindelijk afhankelijk van de achterban en de sfeer zat ver onder het vriespunt na het seizoen waardoor er ingegrepen moest worden. Daarnaast merkte ik ook aan de spelersgroep dat een frisse wind nodig was. We moeten opnieuw aanknopen met successen om die ommedraai te bekomen.' Het ultieme doel: Champions League Freund nam geen blad voor de mond na het afgelopen seizoen en wijst niet enkel naar de coach. 'De spelersgroep heeft de boodschap gekregen om eens voor de spiegel te gaan staan, want je speelt voor een club met een bepaalde status en die verwachtingen werden de afgelopen twee jaar helemaal niet voldaan. In de voetballerij kijkt met dan naar de coach en met de aanstelling van een nieuwe T1 zetten we een eerste stap, maar het mag duidelijk zijn dat er binnen de spelerskern ook veranderingen zullen volgen. Bepaalde spelers gaven al aan te willen vertrekken en die financiën zijn nodig om eventuele nieuwe namen aan te trekken, want er werd geïnvesteerd in de groep zonder prijzen te behalen en dat heeft natuurlijk zijn gevolgen op de portefeuille.' Karel Geraerts weet alvast waar hij voor staat, maar de Belg gaat alvast de uitdaging aan. 'Toen Bayern kwam aankloppen heb ik eigenlijk niet getwijfeld, want deze club is nog steeds één met wereldaanzien. Natuurlijk is het nooit leuk om na één jaar een bestaand verhaal abrupt te stoppen, maar ik ben er van overtuigd dat ik een team in volle ontwikkeling overlaat aan een nieuwe coach. Bij Bayern ligt er enorm veel werk op de plank en die uitdaging wil je als coach gewoonweg aangaan. Eerst en vooral wil je het team opnieuw op niveau krijgen om in Duitsland te domineren en vervolgens toe te werken tot dat ultieme doel, de Champions League. Die uitdaging start vanaf vandaag en grijp ik met beide handen aan.' Om deze opdracht succesvol aan te gaan besloot Geraerts zijn staf te versterken met zijn trouwe T2, Réne Maric. Bron: Kicker ------------ Volgend deel: drukke zomer! @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris Bayern kwam zelf aan kloppen en ik vond dit een uitdaging dat ik niet uit de weg kon gaan! Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Veel plezier en succes bij Bayern! Mooie overstap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Dit zag ik niet aan komen. Wel een hele mooie stap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Onverwachte stap dat maakt het alleen maar leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Je had er al een beetje op gehint en dus had ik al een beetje een overstap verwacht. Dat uitgerekend Bayern de nieuwe bestemming is maakt het parcours dat Geraerts hier aflegt er alleen maar mooier op. Van Schalke over RBL naar Bayern klinkt perfect als aannemelijk. Gezien de middelen in Zuid-Duitsland verwacht ik ook zeer snel sportief succes. En wie weet wat er dan nog volgt voor Geraerts?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 19 januari Auteur Share Geplaatst 19 januari PROFIEL RIBEIRO Spoiler PROFIEL SZCZESNY Spoiler ------------ Volgend deel: uitslagen augustus + loting Champions League @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris De zomer werd één met veel uitgaande transfers en twee nieuwkomers! De voorbereiding toonde alvast leuke dingen. Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Geraerts laat het geld in ieder geval al meteen rollen! De resultaten tijdens de voorbereiding zijn echter ook al meteen de moeite, en doen alvast het beste verhopen voor de seizoensstart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Wel knap om steeds de minst sympathiekste clubs te kiezen haha. Succes bij Bayern Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Heerlijke overstap naar Bayern. Je hebt je stempel al meteen gedrukt en dat heeft de Bayernse portemonnee gevoeld zowel langs inkomende als uitgaande zijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Goede update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Goede versterkingen gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 20 januari Auteur Share Geplaatst 20 januari STAND BUNDESLIGA AUGUSTUS: Spoiler PROFIEL WIRTZ: Spoiler ------------ Volgend deel: uitslagen september @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris Bundesliga: We begonnen met een mooie 3 op 3 in de eigen competitie, al willen we ons niveau natuurlijk optrekken! Transfers: Met de komst van Wirtz is ons huiswerk alvast af, al moest ik wel flink de portefeuille opentrekken! Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Dit is al je 3e Bundesliga club in 3/4 jaar, wow Gaat lekker en mooie aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Puike start, zeker met die overwinning op Borussia meteen. Aan de CL kan je ook wel eens eenvoudiger beginnen. Wat een topmatchen meteen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Sterk gestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Een hele sterke start zeg. Je moet gewoon kampioen worden dat is wel een eis hoor. In de CL kan je zeker ook ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari STAND BUNDESLIGA SEPTEMBER: Spoiler ------------ Volgend deel: uitslagen oktober @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris Bundesliga: We trekken de lijn door en blijven winnen, meer kan ik niet eisen van mijn elftal! Champions League: Met 2 overwinningen tegen 2 topclubs kan ik alleen maar tevreden zijn! We zetten onze voet Europees en dat geeft vertrouwen. Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Volgens mij staat de uitslag van Bayern - Frankfurt niet goed. Verder blijf je lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten