znight Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Kan iemand wellicht vertellen wanneer de 1e database ongeveer klaar is voor gebruik? Ik gebruik altijd deze database omdat ik daar zeer tevreden over ben en wil eigenlijk wachten totdat de database klaar is ivm namen etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Fantasy Gepost November 8, 2023 Share Gepost November 8, 2023 Daar zal @Lazy ongetwijfeld het antwoord op weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lazy Gepost November 9, 2023 Share Gepost November 9, 2023 17 uur geleden zei znight: Kan iemand wellicht vertellen wanneer de 1e database ongeveer klaar is voor gebruik? Ik gebruik altijd deze database omdat ik daar zeer tevreden over ben en wil eigenlijk wachten totdat de database klaar is ivm namen etc. De namen enzo zijn al beschikbaar. Staan hier bij de editor data. De staf van Ajax en wat andere dingen zoals Pogba en Juan Mata komen morgen 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 znight Gepost November 9, 2023 Author Share Gepost November 9, 2023 1 uur geleden zei Lazy: De namen enzo zijn al beschikbaar. Staan hier bij de editor data. De staf van Ajax en wat andere dingen zoals Pogba en Juan Mata komen morgen 😬 Top werk. Dankjewel. Als alles compleet is, komt er denk ik weer een update / download met alles erin toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lazy Gepost November 9, 2023 Share Gepost November 9, 2023 1 uur geleden zei znight: Top werk. Dankjewel. Als alles compleet is, komt er denk ik weer een update / download met alles erin toch?  Uiteraard  Met een beetje mazzel komt versie 1 morgen uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 znight Gepost November 9, 2023 Author Share Gepost November 9, 2023 Top, dan wacht ik nog 1 dagje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
znight
Kan iemand wellicht vertellen wanneer de 1e database ongeveer klaar is voor gebruik? Ik gebruik altijd deze database omdat ik daar zeer tevreden over ben en wil eigenlijk wachten totdat de database klaar is ivm namen etc.Â
5 answers to this question
Recommended Posts