Marius Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Als de blessures geen roet in het eten gooien moet dit wel goed komen! De voorsprong is toch geruststellend te noemen. Die zege in die bekermatch mag ook wel een serieuze stunt genoemd worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Ik zie dit wel goed komen voor jou en je team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Jammer van de blessures, en aantal nederlagen... Gelukkig nog altijd eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Mooie update weer. Op naar een back to back promotie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 De blessures lijken als paddenstoelen uit de grond te schieten. Maar toch heb je niet veel om je zorgen over te maken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Het feit dat je topclubs uit de hoogste afdeling kan verslaan geeft maar aan hoe goed je bezig bent! Dat je uit een andere beker bent gegooid is jammer maar zeker geen wereldramp wanneer je er in zowel de competitie als de belangrijkste beker nog zeer goed bij staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 december 2023 Auteur Share Geplaatst 3 december 2023 Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @Djurovski; Ik weet ook niet waar al die rare namen voorbij komen. Je hebt ook een team dat klinkt als de gemiddelde bestelling bij de toko: 'Veertien Mie'. @Marius; Ja, die bekerstunt zag ik ook niet aankomen Nog even doorzetten en we zijn er! @delichris; Ik ook wel @Kyrill; Hoort erbij, belangrijkste is inderdaad dat we er nog goed voorstaan. @Thymen; Yes, we zijn er bijna! @Bogatyr; Zorgen niet, maar het is wel ambetant @19CH98; Bekerwinst zit er natuurlijk niet in, dus dat is geen ramp nee. Die stunt in de grootste beker is inderdaad wel heel lekker en promotie ook binnen handbereik... Mag niet klagen Tien Fijne datum is dat, 1 juli. In veel competities lopen dan contracten van spelers af en daar weten wij van te profiteren. Een zoektocht langs de nationale teams van landen welke niet als buitenlands aangemerkt worden (zoals Indonesië en Thailand) leveren twee mooie vangsten op. Rafael Struick, oud-speler van ADO Den Haag komt over van de Newcastle Jets. Struick is een pijlsnelle speler die het liefst als winger speelt, maar bij ons op één van de twee tien-posities terecht komt. Daarnaast komt Shinnaphat Leeaoh, een centrumverdediger uit het Thaise nationale elftal. Hij zal een fijne breedteversterking zijn voor de achterhoede, zeker omdat de breedtespelers daar nu klagen over een gebrek aan speeltijd. Hoewel hij voor de breedte gehaald is, vermoed ik dat hij misschien zelfs kan doorgroeien tot een basisspeler. Al met al ben ik in mijn nopjes, want beide heren passen ook keurig in het salarishuis. Nog twee weken en dan komt Koen Bucker ook de ploeg versterken. Dolletjes! Het debuut van Rafael Struick was een vrij aardige. Hij speelde vanaf de tien positie, was continu dreigend en met twee assists en drie doelpunten zette hij een redelijke prestatie neer. Oké, het was tegen een middenmoter uit de J3-League, maar een jaar geleden stonden we daar zelf ook nog maar net boven. Het was in ieder geval de eerste keer voor mij als trainer om een resultaat neer te zetten met dubbele cijfers: 10-1. We bekeren dus verder. Los van al het goede nieuws dienen er ook slechtnieuwsgesprekken gevoerd te worden. Liefst zeven spelers krijgen formeel te horen dat hun aflopende contract in principe niet wordt verlengd. Onder meer doelman Salem Al-Harsh en de 33-jarige Kei Munechika, die alles speelt, krijgen te horen dat het avontuur na dit seizoen ophoudt. Nog meer slecht nieuws: daags na de 10-1 verliezen we in eigen huis met 2-3 van de nummer 11 in de competitie, nadat we vlak voor tijd een penalty missen en in de slotseconde het deksel op de neus krijgen. Daarmee verspelen we de koppositie voor nu aan Vegalta Sendai. De voorsprong op de nummer 3 in de competitie is nog zes punten, met nog elf duels te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Lekkere overwinning hoor. Dit geeft ook meteen zelfvertrouwen voor het team neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Ondanks die verliespartij in de competitie en het verliezen van de leidersplek kunnen de twee versterkingen, en de derde op komst, je hopelijk genoeg wapenen om het slot van de competitie door te komen. Die bekeroverwinning moet toch ook vertrouwen gegeven hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Mooie overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Vrij aardig debuut, als je bij 5 goals betrokken bent kan je toch wel spreken van een fantastisch debuut ? Benieuwd naar de slot van het seizoen ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 6 punten voorsprong is met elf duels toch wel voldoende neem ik aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Loopt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Ondanks dat alles op rolletjes liep te lopen is het twee updates later ineens heel spannend in de competitie. Hopelijk weetje in de laatste elf duels je vorm weer terug te vinden en de titel op dit niveau toch nog te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Poeh 10-1 is wel erg lekker. Wel zonde van die wedstrijd erna. Hmm als ik naar de groto Toko/Aziatische supermarkt in Maastricht ga kan het wel voor komen dat ik met 14 mie ( noedels ) thuiskom. De keuze is daar namelijk reuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 december 2023 Auteur Share Geplaatst 5 december 2023 Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @delichris; Aan vertrouwen geen gebrek hoor @Marius; Gelukkig komt er nog een kans om me verder te wapenen! @Kyrill; Niet slecht hè @Thymen; Met enig gevoel voor understatement geschreven @19CH98; Moet haast wel hè? Maar je weet het nooit.. @DGremlin; Zeker, nu nog volhouden @ElMarcos; Het blijft wel spannend, maar dat geeft niet. Als we het uiteindelijk maar redden! @Djurovski; De tien halen is altijd lekker ja De missies: een tussenstand Als we de checklist uit de eerste update erbij pakken, zien we dat er nog niets afgevinkt is. Niet gek, want dat zou wel heel bijzonder zijn. Toch hebben we wel al stappen gezet, want met het kampioenschap vorig jaar is de eerste prijs in ieder geval al bijgeschreven. Waar we het snelste stappen in kunnen maken zijn de Poképlayerchallenge en de Alliteratie uitdaging, waar we dit jaar Ahmed Azzawi hebben kunnen afstrepen. Nadat we vorig jaar al de K, T en Y wisten te verzilveren, staan we nu al op 4 van de 26. Toch een redelijke score. Wat betreft de Poképlayerchallenge hebben we ook zaken kunnen doen. Uiteraard is die veel uitgebreider, dus daar zullen de echte stappen nog niet in genomen kunnen worden, maar elke stap is er één. Heel dankbaar ben ik Felix Michel, die met Libanon, Syrië en Zweden liefst drie punten voor me verzamelde. Maar ook Salem Al-Harsh (Jemen), Kim Song-Sun (Noord-Korea), Yang Sena (Zuid-Korea) en Ahamad Azzawi (Irak) deden een duit in het zakje, waardoor de teller op tien staat. Met de komst van Shinnaphat Leeaoh (Thailand) en Rafael Struick (Indonesië, Nederland) krikken we deze komende maanden nog wat verder op. Voor nu lijkt het eerste concrete grote doel de Aziatische Champions League te zijn. Of ik dat met Sanuki kan gaan halen betwijfel ik, maar voorlopig zijn we nog steeds goed bezig. Dat viel ook op bij Yamagata, die mij een baan aanboden, maar ook zij spelen in de J2-League in de middenmoot. Nogmaals, erkenning is prettig, maar ik vind dit niet voldoende. Zou ik te weinig credits krijgen voor mijn prestaties bij Sanuki? Het zou zomaar kunnen. Ik ben nog tevreden wel hoor en nu de J1-League dichterbij komt en ook het nieuwe stadion dichterbij komt zit ik er toch aan te denken om een contractverlenging te vragen. Het huidige contract loopt over een half jaar al af. Ondertussen lopen het seizoen en de transfermarkt lekker door elkaar heen. We spelen wedstrijden, terwijl ik ondertussen ook probeer een buitenkansje naar de club te halen. Onze technisch directeur probeert een zooi spelers te lozen, dus het is best chaotisch. Op maandag al een opstelling verzinnen voor aankomend weekend heef t totaal geen nut, want je weet gewoon nog niet wie je tot je beschikking hebt. Een mooi voorbeeld: op vrijdag 25 juli spelen we thuis tegen Shonan, een laagvlieger in de competitie. Donderdag om 14:00 trekt Felix Michel voor het laatst de deur achter zich dicht en tegen de tijd dat het avondeten geserveerd wordt komt er een aanvaller binnen lopen met meer dan veertig treffers in de Nederlandse Eredivisie achter zijn naam… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Mooie en goede update weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Leuke update weer, maar je hebt nog een behoorlijk lange weg te gaan met je drie geheime doelstellingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Na een gespeelde wedstrijd niet eens weten of je voor de volgende wedstrijd nog over dezelfde elf namen zal beschikken ... altijd heerlijk toch zo'n uitdagingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Leuk opgeschreven verhaal weer. Dat de doelstellingen nog lang niet gehaald zijn is natuurlijk te verwachten. Je maakt in ieder geval op elk vlak voortgang. Daarnaast ben ik ook heel benieuwd naar het resultaat van de cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Een mooie update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Moest even flink bijlezen maar dat is geen straf met die schrijfstijl van je. Lekker de titel gepakt en op een niveautje hoger doe je het ook prima. Wel nog een lange weg voor de boeg, zo te zien, wil je al die challenges voltooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Prima updateje lekker man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 december 2023 Auteur Share Geplaatst 6 december 2023 Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @Kyrill; Thanks maat! @ElMarcos; O, zeker! Maar dat is de bedoeling ook. Dit moet mij (en hopelijk jullie ook) wel een aantal maanden kunnen entertainen @Marius; Ja, heerlijk zo'n transferperiode dwars door het seizoen heen @19CH98; Bedankt voor je compliment! Ik hoop dat het resultaat je niet tegenvalt @delichris; Thanks! Ga speciaal voor jou een Nederlander halen @De Raam; Bedankt, mooi compliment! Blij dat je weer bij bent. @Djurovski; Thanks man! De transferzomer Jürgen Locadia, international van Curaçao, oud-speler van onder meer PSV Eindhoven en inmiddels nog ‘maar’ 31 jaar oud tekent een contract voor anderhalf jaar bij Sanuki. Met zijn ervaring. imposante fysiek en neusje voor het doel moet het voormalige toptalent ons het laatste zetje richting de J1-League geven. Zijn komst was mogelijk doordat we vrij zuinig zijn geweest op de financiën. Het nieuwe stadion viel mee, er kwam een nieuwe eigenaar die een klein beetje geld investeerde en zelf bleef ik ruim binnen het salarishuis, juist om dit soort buitenkansjes niet te laten schieten. Hij verdient bijna twee keer zo veel als onze vorige grootverdiener, maar als ik zijn kwaliteiten nog een beetje kan inschatten is hij dat dubbel en dwars waard. Niet alleen Jürgen Locadia is een grote naam die de ploeg komt versterken. Via een zaakwaarnemer komen we in contact met Evan Dimas, een 30-jarige middenvelder met meer dan zestig interlands voor Indonesië achter zijn naam. Technisch vaardig, maar ook mentaal erg sterk. En ook hij komt onze ploeg versterken. Het laat zien wat voor stappen we zetten als club zijnde, want dit is een serieus grote naam in Azië. Aan uitgaande kant viel er ook het een en ander te noteren, maar dat leverde geen centen op. Dit was vooral bezuinigen op spelers die we niet meer gingen gebruiken en het dumpen van spelers die het niet meer naar hun zin hadden, om te voorkomen dat ze zouden ontwikkelen tot rotte appels. Felix Michel, die dit seizoen transfervrij aangetrokken was, was een van die klagers. Inmiddels hadden we betere alternatieven voor handen op het middenveld, dus hij ging transfervrij naar J3-team Ryukyu. Hij wordt vergezeld door Yuto Mori, die bij ons derde keuze was op de wingback positie, maar het liefst als vleugelaanvaller speelt. Ook Himam Morimoto, afgelopen seizoen onze vaste spits, ging gratis de deur uit. Door de komst van Callistri was hij al naar het tweede plan verwezen en nu ook Locadia de selectie is komen versterken zat een plekje op de bank er ook niet meer in. Ook hij vond zijn heil in de J3 League, bij nummer vijf Omiya. Kei Munechika speelde dit seizoen nog bijna alles, maar na de komst van Dimas begon hij te morren. Iemand die niet voor z’n plek wil vechten heb ik niet nodig, dus hij tekende gratis bij Fukushima, de huidige nummer twee van de J3-League. Het contract van de Jemense doelman Salem Al-Harsh werd in onderling overleg ontbonden. Hij had al vernomen dat we na dit seizoen niet verder met hem wilde en door de restricties op het aantal buitenlanders in de selectie en de komst van Koen Bucker zat er ook voor hem geen plek meer in voor de vaste wedstrijdselectie. Inmiddels is het augustus en is de transferperiode voorbij. Promotie komt steeds dichterbij, al zou je dat niet zeggen als je dit duel ziet… Met nog zeven duels voor de boeg staan we twee punten achter op Sendai en acht punten voor op Tokyo Verdy, de nummer drie in de stand. Sendai krijgen we ook nog thuis, dus dat zal een duel worden waar het om gaat spannen. Aangezien de nummers drie tot en met zes nog promotieplay-offs spelen maak ik me absoluut geen zorgen. Zeker niet na deze fijne transferperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Locadia lijkt me een enorme versterking voor dit niveau. Die 6-6 is ook wel te gek voor woorden, al heb ik deze FM ook al wel eens een 5-5 gehad geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten