Kyrill Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Gaaf nieuw stadion, mooie transfers gedaan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Mooi dat er een nieuw stadion komt. Zo te lezen goede spelers gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Een rekenwonder hoef je niet te zijn, en dat in het land dat bekend is van de fameuze zakjappaner . Michel is een goede bonusspeler, drie landjes aftikken in een seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Na de promotie is ook de titel binnen, maar het werd wat men noemt onnodig spannend. Nu de promotie een feit is, volgt ook een nieuw stadion. Dat is toch een mooi vooruitzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Proficiat met de titel! Wel nog een erg spannend einde zeg. En meteen een nieuw stadion erbij, erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Een Koen special is altijd goed, zeker in Azië. Ik verwacht dan ook veel van het komende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Proficiat met de titel! Een nieuw stadion zeg, altijd leuk! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 november 2023 Auteur Share Geplaatst 27 november 2023 Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @Marius; Ik was zelf ook verbaasd en teleurgesteld, maar schijnbaar heeft het iets teweeggebracht. @Djurovski: Zo af en toe kom je een spelertje tegen die je niet kan laten lopen. Zo gaat het inderdaad hard. @Kyrill: Bedankt maat! @delichris: Ik hoop het, we gaan het zien. @Titan: En nou bleek Michel niet alleen over drie nationaliteiten te beschikken, maar ook beter te zijn dan verwacht. Lekker zeg. @ElMarcos: Ja, een nieuw stadion is spannend! Net als het seizoenseinde en gelukkig is dat ook goed gekomen. @DGremlin: Dat was niet helemaal de bedoeling, maar spanning en sensatie weten mooi samen te komen in Japan @19CH98; Ja, als ie had kunnen koppen en springen had het helemaal perfect geweest. Ik denk dat ie wel wat kan. @Bogatyr: Bedankt! Ik hoop dat het financieel niet teveel gevraagd is. Een nieuwe voorbereiding De voorbereiding op het nieuwste seizoen verliep wat rommelig. Er vertrok een rechtsback, die niet te behouden was en voor 150K naar een competitiegenoot vertrok en daar haalden we een Noord-Koreaanse Japanner voor terug, dus dat vond ik nog best een goede deal. Kort daarna kwamen er eerste geruchten over een eventuele overname van de club, wat me stoorde, want ik wil geen afleiding hebben in deze voorbereiding. Ik mik namelijk op een plek in de middenmoot, om dit team een mooie eindklassering te geven en hopelijk mezelf wat in de kijker te spelen. Op dit moment heb ik nog geen enkele keer wat gehoord van interesse, maar ben ik zelf ook nog nergens achteraan gegaan. Naar mate het seizoen vordert zou dit echter nog wel kunnen veranderen. De voorbereiding zelf was dus nogal rommelig. We speelden slechts vier wedstrijden, maar dat vond ik prima. We wonnen van een reeksgenoot, een team van het vierde niveau en van een club op het hoogste niveau. Het gelijke spel dat we noteerden was ook tegen een reeksgenoot, dus dit was in principe goed voor het vertrouwen. In de bestuurskamer rommelt het echter flink. Geruchten dat de club voor een overname staat zijn hardnekkiger dan ooit en financieel lijken de vooruitzichten ook niet heel gunstig te zijn. Licht gespannen leef ik toe naar het eerste competitieduel, uit bij Ventforet Kofu, de nummer zes van het afgelopen jaar. Dit zijn de jongens die het dit seizoen moeten gaan doen: Let’s go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Mooie update, en mooie selectie!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Staat een leuke selectie en de voorbereiding zag er prima uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Goede voorbereiding gespeeld en de selectie ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Als het er financieel zo voor blijft staan, dan is die overname slechts een kwestie van tijd. Misschien dat het afleiding veroorzaakt, maar uiteindelijk levert het goede dingen op. Ah, Ventforet Kofu, een aantal jaar geleden nog een leuke tussenstop gehad in een journeyman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Een prima voorbereiding, maar die overnamegeruchten zijn geen goed voorteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Een overname zou financieel misschien nog geen slechte zaak zijn. Sportief liep de voorbereiding gelukkig wel lekker ondertussen. Je lijkt dan ook klaar voor de start van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Afgaande op het niveau waarop de tegenstanders spelen denk ik dat je het heel goed gaat doen dit seizoen. Als promovendus van het derde niveau winnen van een ploeg uit de hoogste afdeling is zeer knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Als het financieel zo doorgaat zou ik toch eventueel kijken naar mogelijkheden om te vertrekken. Je moet wel de middelen hebben om mee te kunnen werken. Dat zijn zaken voor later, eerst maar goed zien te beginnen aan het nieuwe seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Een zeer goede selectie met enkele bekende namen, zoals Takumi Narasaka, Takumi Nagura en Kyoji Kutsuna. Ofwel ik ken he-le-maal niemand in de selectie en ben maar de sterren gaan bekijken. Dat ziet er op zich prima uit en ben benieuwd hoe je het gaat doen. Financieel ziet het er wel lastig uit zoals je ervoor staat, maar met sportief succes zullen de financiën meegroeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 november 2023 Auteur Share Geplaatst 28 november 2023 Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @Kyrill; Wederom bedankt maat, we hebben ons best gedaan! @Djurovski, @delichris; thanks heren! Ben ook wel tevreden met de selectie. @Titan; Potverdorie je hebt weer eens gelijk gekregen! @ElMarcos, @Marius; Met zo'n overname kan het altijd alle kanten op. Wat ik vooral belangrijk vind is dat het snel gaat, want een transfermbargo in de voorbereiding is echt killing. @19CH98; Ik kreeg ook wel goesting van deze voorbereiding. Ben benieuwd wat we kunnen aanrichten. @Thomassje123; Nu is het nog te vroeg, maar ik zal mijn ogen zeker open houden. @MNie; Ik denk dat je Ikki Kawasaki over het hoofd ziet. Nee, dit is nog geen all-star team, maar dat geeft niks. Callistriomf Ben Callistri. Onze spits. Na het laatste fluitsignaal vlieg ik hem bijna om de nek. Zelf kende ik anderhalf jaar geleden een droomdebuut als trainer met de 7-2 overwinning tegen de toenmalige koploper. Ben Callistri klapt er even vier goals in op bezoek bij Ventforet Kofu. Ook Felix Michel scoorde, eveneens een debutant. 0-5. Ongelooflijk. Met het salaris van een jeugdspeler en een transfersom van nul euro dat door middel van bonussen op kan lopen tot 1500 euro. Ongeacht hoe dit seizoen verder gaat verlopen kan ik nu al vertellen dat ik erg in mijn nopjes ben met Callistri. Hij is vrij lang, maar kan niet koppen. Wel kan hij hard lopen. En hij is dodelijk voor het doel, wat hij vandaag viermaal demonstreerde. Ongelooflijk. Callistri is een van de jongens die uit Amerika overkwam. Een nuchtere jongen, waar niet al te veel ambitie van afstraalt. Het zorgt voor wat nieuwe energie ook, in een selectie die een jaar geleden uit louter Japanners bestond. Daarnaast is het een risicoloze investering, zo’n speler voor dit geld. Het is toch al gauw gebleken dat Japanners van enig niveau een jaarsalaris van boven een ton verwachten, iets dat ik liever niet graag uitgeef, omdat ik bang ben dat andere spelers dan ook aanzienlijk meer willen verdienen. Het debuut van Callistri krijgt overigens een vervolg, want in de twee wedstrijden hierna (1-1 en 2-1 winst) scoort hij ook. De voorbereiding op het vierde duel van februari (en het vierde duel in twee weken) loopt wat hectisch. Op maandag wordt er een transferverbod aangekondigd, omdat de club in een overnameproces zou zitten. Op dinsdag gaan er geruchten dat een rijke lokale investeerder alle schulden wil afbetalen om de club over te nemen. Op woensdag heb ik ineens een nieuwe baas. Ook op woensdag is het thuisduel met Yamaguchi, maar je kan je voorstellen dat we ook ons hoofd elders hadden. En dan laten de jongens zien dat ze uit het juiste hout gesneden zijn. Met een klinkende 4-0 zege, mede door twee treffers van Callistri, pakken we na vier duels de koppositie in de J2 League. Callistri is met 8 goals in 4 duels topschutter van de competitie. Waar gaat dit eindigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ondanks alle beslommeringen door de overname een droomstart! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Op naar promotie!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Heerlijk gestart na de promotie op naar back 2 back Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Lekker om met zo'n spits veel te scoren en op naar een titel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Even bij gelezen. Sterk afgesloten met een kampioenschap ondanks dat het minder liep dan voorheen. Daarna een goede transferperiode gedraaid ook al is het financiële plaatje niet ideaal. Tenslotte fantastisch begonnen aan het seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Goede spits!! Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Heerlijk hoe op dit niveau één speler al gelijk het verschil kan maken. Fit houden, die jongen. Na de wedstrijd een ijsbadje, beetje pamperen, af en toe een geisha zijn hotelkamer insturen en alles komt in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten