Djurovski Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart In de juiste vorm naar de CL finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. Op 17-3-2024 om 22:14 zei Marius: In afwachting van de CL finale doe je in ieder geval het nodige vertrouwen op in de eigen competitie. Mooi dat het ook op het thuisfront wat rustiger is geworden. Uiteindelijk komt het allemaal toch wel weer goed Qua vertrouwen zit het prima, als we ons niet laten intimideren door al die gasten met privéjets, moet de finale ook wel goed komen! Op 18-3-2024 om 01:06 zei Kyrill: Gaat erg goed. Rare timing idd van de competitie, met het oog op de CL finale pff. Stom van de Japanse bond. Mooie cliffhanger zo ook, love it. Ja, rare timing, maar doe je niets aan. Gelukkig komt de finale nu heeeeel dichtbij. Op 18-3-2024 om 06:49 zei delichris: Toch knap dat je veel punten pakt door het drukke schema. Raar dat de bond geen rekening houdt met de CL finale. Want dat is gewoon een serieuze prijs. Dankjewel! Het is inderdaad een beetje jammer, maar we doen het er maar mee. Voorlopig gaat het prima in de competitie, dus een keer puntverlies zal heus niet onoverkomelijk zijn. Op 18-3-2024 om 08:47 zei Titan: De wisselspelers hebben hun werk gedaan, nu mogen de echte mannen laten zien wat ze waard zijn tegen een elftal vol met miljonairs die het niet meer interesseert of ze betaald krijgen voor hun voetballende kwaliteiten of puur voor hun aanwezigheid in de zandbak. Precies en dat laatste hoop ik op. Dat ze lekker ongeïnteresseerd aan de aftrap staan en wij ze kunnen verrassen! Op 18-3-2024 om 10:24 zei ElMarcos: Je updates zo lezend zou het een klein wonder heten mocht je de Champions League pakken ten koste van de Arabische teams. Dat je daarna een soort van fase doormoet die weinig interessant is, dat is vaak inherent aan het toewerken naar een epische finale. Nou, puur zwart-wit gezien zou het ook een wonder zijn. De minder interessante fase is overleefd, maar dit is gewoon een strijd van een paar miljoen tegen een paar miljard. Op 18-3-2024 om 12:21 zei Djurovski: In de juiste vorm naar de CL finale. Jep. En hopelijk houden we daar deze vorm vast! Al is zo'n Arabische club een different cookie dan Sanuki. 65. De finale (deel 1) “Ja, ik denk echt dat we ze kunnen hebben. We zijn in bloedvorm en we verdienen het honderd procent om hier te staan. Alle druk ligt bij hun.” Urawa is in het 2022 de laatste geweest die de Champions League wist te winnen voordat we een vier jaar durende Arabische hegemonie kregen. Laten we dan ook gelijk de eerste zijn die het kunnen doorbreken. Ik heb meerdere plannen en sommige van deze plannen zijn niet zo heel netjes. Naast dat ik in de persconferentie kritiek uit op het gevoerde beleid in Arabië, neem ik mezelf voor om de jongens zodanig voor te bereiden dat ze geen fuck geven om wie er tegenover ze staat. Dat klinkt een beetje tegenstrijdig, want enerzijds ben ik er wel heel erg mee bezig, maar ik wil dat de jongens zich niet laten intimideren. En dus roepen we zaken als ’28 miljoen per jaar voor iemand die bij ons moeite zou hebben om zich in de basis te knokken’. Nee, als zij niet respectvol met het voetbal om gaan, gaan wij dat ook niet met hun. We gaan met vertrouwen dit duel tegemoet, al gaat het erg lastig worden. We gaan wel uit van onze eigen kracht en zullen pas in de return mogelijk overschakelen naar plan b(enen breken). Ik kan ’s avonds gewoon de slaap niet vatten. Het is prettig om weer naast Charlotta in bed te liggen en ik hoor aan haar ademhaling dat zij wel diep slaapt. Er maalt vanalles door mijn gedachten, van hoe dankbaar ik ben dat zij bij me is en of ze misschien toe is aan kinderen, dat het daarom niet helemaal super loopt tot de gedachte of ik Hannibal of Antman als meest vooruitgeschoven middenvelder moet opstellen. Ja, ik heb alles onder controle… Haha. Uiteindelijk moet ik toch ergens in slaap gevallen zijn, want ik word vroeg wakker van mijn wekker. Ik check mijn telefoon of niemand ineens een gekke blessure of ziekte heeft opgelopen vannacht en leg hem opgelucht weer weg. Ik stap onder de douche, droog me weer af en trek m’n schoenen aan en daarna m’n sokken. “Gaat ie lekker schat?”, vraagt Charlotta. Gelukkig is ze er voor me op deze dag, want ik ben echt een beetje van slag. Ze schenkt een bak koffie in, geeft me iets dat op een puddingbroodje lijkt en komt bij me zitten. Ineens gooi ik alles eruit. Onzekerheden over de relatie, dat ik haar zo mis, dat ik zie dat ze het lastig vindt om hier te aarden en twijfels of ze wel echt gelukkig van me wordt. Of dat het misschien tijd is om te verhuizen, terug naar Europa. Of dat ze misschien gezinsuitbreiding wil. Of dat ze er aan zit te denken om bij me weg te gaan. Eerlijk, ik ben niet zo’n prater. Ja, als het goed gaat. Of als het over mezelf gaat. Maar niet over m’n eigen gevoelens. Alles gooi ik er uit en zij stelt me gerust. Ze is happy met me, ze wil niets liever dan bij me blijven en ik moet me nu maar even gaan focussen op mijn werk, want dit is voor mij de belangrijkste wedstrijd uit mijn nog prille loopbaan. Ergens heeft ze een punt, maar mijn hoofd ontploft op het moment. Een half uur later dan ik had voorzien, maar nog wel eerder dan de rest van de staf en selectie, meld ik mij op de club. We gaan straks even wandelen, lunchen, de tactiek en opstelling doornemen en nog één video kijken van twintig minuten met tactische punten van “hun”. Daarna gaat er nog een maaltijd in, rusten we op de club en gaan we richting het stadion, dat slechts een paar minuutjes verderop ligt. Fuck fuck fuck wat is dit spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Je houdt de spanning er wel lekker in zo. Wel leuk geschreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Je schrijft mooi, bouwt de spanning heerlijk op en gooit er ook nog even een persoonlijk vleugje buiten het voetbal om doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Je houdt de spanning er echt heel goed in zo, op deze manier. Fijn dat je alles eruit hebt kunnen gooien, en dat Charlotta daar goed op heeft gereageerd, en blij mee is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Op zo'n moment is het klaarblijkelijk niet eenvoudig om de gedachten op orde te houden. Er staat dan ook best veel op het spel natuurlijk. Benieuwd hoe de eerste wedstrijd uitdraait! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 28 miljoen kan ook op een stretcher van het veld worden gedragen, desnoods in een grote zak. Zoiets kun je je verdedigers toch wel bijbrengen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Wat een spanning zeg. Nu maar gauw richting die finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. Op 19-3-2024 om 12:20 zei Djurovski: Je houdt de spanning er wel lekker in zo. Wel leuk geschreven Zullen we dan nog maar even op dezelfde voet doorgaan? Thanks voor het compliment! Op 19-3-2024 om 12:28 zei ElMarcos: Je schrijft mooi, bouwt de spanning heerlijk op en gooit er ook nog even een persoonlijk vleugje buiten het voetbal om doorheen. Thanks, super gaaf om te lezen! Op 19-3-2024 om 12:54 zei Kyrill: Je houdt de spanning er echt heel goed in zo, op deze manier. Fijn dat je alles eruit hebt kunnen gooien, en dat Charlotta daar goed op heeft gereageerd, en blij mee is. Het is soms een struggle, maar uiteindelijk komt het wel weer goed. Bedankt voor je compliment. Op 19-3-2024 om 13:18 zei Marius: Op zo'n moment is het klaarblijkelijk niet eenvoudig om de gedachten op orde te houden. Er staat dan ook best veel op het spel natuurlijk. Benieuwd hoe de eerste wedstrijd uitdraait! Spanning alom natuurlijk! Hopelijk hebben de jongens wel de focus op de wedstrijd. Op 19-3-2024 om 13:25 zei Titan: 28 miljoen kan ook op een stretcher van het veld worden gedragen, desnoods in een grote zak. Zoiets kun je je verdedigers toch wel bijbrengen? Dat is dus plan b heel fraai uitgelegd Op 19-3-2024 om 14:18 zei delichris: Wat een spanning zeg. Nu maar gauw richting die finale. Oké, vooruit dan maar 66. De finale, deel 1 (maar dan nu echt) De wandeling had een ontspannen moment moeten zijn. Gewoon even een half uurtje ontspannen wandelen en meer niet. Geen risico’s niks. En ineens ging er een schreeuw door merg en been. Ik durfde me niet om te draaien. Ik durfde niet te kijken. Er klonk een Portugese vloek en een dubbel gevoel maakte zich van mij meester. Gelson Martins verstapte zich en voelt iets knakken in zijn knie. Sneu voor hem, want hij gaat over een paar weken naar Frankrijk terug. Aan de andere kant, hij wist al dat hij niet in de wedstrijdselectie zou zitten vandaag, dus voor mij valt het dan ook wel weer mee. Gelukkig geen basisspeler. Nee, niet netjes, maar hé, dit is zo’n belangrijke dag. Enigszins geschrokken keren we terug naar het trainingscomplex en weten we de rest van het risicoloze programma ook daadwerkelijk zonder ellende af te ronden. Het is maar vijf minuten naar het stadion, maar de hele route is afgezet en wordt haast op natuurlijke wijze afgeschermd door een rood/zwarte muur, voorzien van fakkels, vlaggen en spandoeken. Japan is een nuchter land, een modern land en ze zijn niet vaak op gekte te betrappen, maar deze finale leeft wel hoor. Wat een ongelooflijke sfeer als we door de straten van Saitama rijden en uiteindelijk twintig minuten onderweg zijn, voor een rit van net vijf minuten. De verwachting is dat het hele stadion vol zit, dat zijn 63.718 supporters. Wat een ambiance. Op het moment dat ik in het stadion aankom is het klaar met de zenuwen. Een soort natuurlijke rust maakt zich meester over mijn mentale gesteldheid en ik voel me meer gefocust dan ooit. Ook de jongens zien er goed uit. Strakke, geconcentreerde koppen, maar wel af en toe een lachje. We missen flink wat spelers, dat wisten we, want er zijn er een aantal geschorst, maar toch kunnen we een mooi formulier overleggen: Het duel begint en er gaat vanaf het begin veel mis aan beide kanten. Al-Ahli, met al die sterren, speelt ontzettend laf en probeert op de counter ons te verrassen. Althans, verrassen, het is alle ballen op Osimhen, die sneller en sterker is dan de rest van het veld en dan kijken ze maar even wat ze doen. Nee, tactisch is het ook niet hoogstaand en als Osimhen er nauwelijks doorheen komt neutraliseren we vrijwel al het gevaar. Bij rust is het nog 0-0, wij zijn wel licht de bovenliggende partij. Hun cijfers in balbezit zijn om te huilen, al hebben wij net teveel overtredingen nodig om de sterren te neutraliseren. Voorlopig lukt dat goed, dus als we niet tegen een rode kaart aanlopen ben ik over dat aspect wel tevreden: Onze beloning volgt al kort na rust. Een hoekschop van Hannibal wordt door onze spits Taichi Hara onverbiddelijk tegen de touwen gekopt: 1-0 en het stadion ontploft. We lijken onszelf in de vingers te snijden, als we te laat doorhebben dat een van hun aanvallers, Al-Buraikan moederziel alleen in de middencirkel staat. Wat gaat daar mis? Balverlies uit een vrije trap levert na een lange ros naar voren een vrije doortocht op en dan is het ineens 1-1. Wauw. Vijf minuten later scoort Hannibal echter weer, na een fantastische individuele actie. Het is 2-1 en het is ongelooflijk maar waar. Het stadion trilt op haar grondvesten en m’n trommelvliezen lijken te klappen. Het hele stadion gaat compleet uit z’n dakpan en ik heb even nodig om tot bedaren te komen. Met vochtige oogjes zoek ik mijn plek op de bank weer op, maar ik kan nauwelijks stilzitten. Het resterende (ruime) kwartier gaan alle emoties alle kanten op bij iedereen. Zo treft Meshino nog de paal en krijgt ook Kim Kyung-Hwan een grote kopkans, maar de 3-1 valt niet. We gaan euforisch en met licht ongeloof naar de grond als het laatste fluitsignaal heeft geklonken. We zijn er nog niet, maar we hebben een hele grote stap gezet met een 2-1 overwinning. En misschien nog wel mooier, voetballend waren we gewoon twee klassen beter. Ik kan niet wachten op de return. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart De eerste veldslag is alvast gewonnen! Maar we kennen FM natuurlijk allemaal maar al te goed om te weten dat uit en thuis een hemelsbreed verschil kan zijn. Hopelijk kan je in de return overleven. Bij die Arabieren vind ik het aantal bekende namen trouwens wel meevallen. Eén in elke lijn? Als de rest dan weer middelmatig is dan snap je waarom ze zo laf speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Hannibal die tegen de Arabieren vecht, de geschiedenis wordt meer in evenwicht gebracht! Een historische overwinning, dat zeker, maar je bent er nog niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart De eerste klap is een daalder waard toch. Hopelijk is het voldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Hannibal neemt ze te grazen, ala Hannibal LecterFijn dat je gewonnen hebt dit eerste duel, knap hoor maatje. Is bij finale over twee duels uitdoelpunten regel wel of niet geldig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Zo dan die eerste wedstrijd is binnen en nu werken naar de tweede finale. Hopelijk heb je goede penalty nemers in je selectie. Want bij een gelijke stand wordt het penalty's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Na alle voorbeschouwingen en terugblikken op voorgaande jaren had ik even het idee dat je kansloos zou zijn, maar dit resultaat geeft de burger moet dat er toch wel wat mogelijk is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem@Nom de Guerre Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. Op 20-3-2024 om 20:40 zei Marius: De eerste veldslag is alvast gewonnen! Maar we kennen FM natuurlijk allemaal maar al te goed om te weten dat uit en thuis een hemelsbreed verschil kan zijn. Hopelijk kan je in de return overleven. Bij die Arabieren vind ik het aantal bekende namen trouwens wel meevallen. Eén in elke lijn? Als de rest dan weer middelmatig is dan snap je waarom ze zo laf speelden. De eerste slag is inderdaad binnen en uit kan nog wel eens een flinke kluit worden. Het aantal bekende namen valt zeker tegen, in de Champions League mag je maar 5 buitenlanders opstellen (en eventueel een extra als het een Aziaat is). Dat is denk ik onze mazzel. Op 20-3-2024 om 21:37 zei Titan: Hannibal die tegen de Arabieren vecht, de geschiedenis wordt meer in evenwicht gebracht! Een historische overwinning, dat zeker, maar je bent er nog niet... Het moet niet gekker worden. Nu ben ik niet zo'n historicus als menig ander forumbezoeker, maar ik kan me zomaar voorstellen dat er meerdere wegen naar Jeddah leiden en er geen Babylonische spraakverwarringen zullen ontstaan. Op 20-3-2024 om 21:43 zei Djurovski: De eerste klap is een daalder waard toch. Hopelijk is het voldoende Jaja, dat wordt afwachten en hopen. Op 21-3-2024 om 00:09 zei Kyrill: Hannibal neemt ze te grazen, ala Hannibal LecterFijn dat je gewonnen hebt dit eerste duel, knap hoor maatje. Is bij finale over twee duels uitdoelpunten regel wel of niet geldig? Ha, Hannibal vreet ze op! De finale gaat ook nog eens met uitdoelpunten, dus doet echt wel afbreuk aan het affiche. Op 21-3-2024 om 06:50 zei delichris: Zo dan die eerste wedstrijd is binnen en nu werken naar de tweede finale. Hopelijk heb je goede penalty nemers in je selectie. Want bij een gelijke stand wordt het penalty's. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat ze het hoofd koel houden, mocht het zo ver komen. En koele kikkers zijn dit wel. Nu ik nog... Op 21-3-2024 om 08:33 zei ElMarcos: Na alle voorbeschouwingen en terugblikken op voorgaande jaren had ik even het idee dat je kansloos zou zijn, maar dit resultaat geeft de burger moet dat er toch wel wat mogelijk is! Ik was ook echt wel even bang voor een pandoering, maar vooralsnog valt het mee! Maar ja, we moeten nu nog uit. Ik heb wel eens vaker verrast in de Champions League, in Europa in een andere game, maar daar werd het na een 3-1 thuisoverwinning nog gerust 6-0 uit. Daar wordt je niet vrolijk van. 67. De finale, deel 2. We reizen in twee groepen naar Jeddah. Een deel van de selectie en staf vliegt op dinsdag al. Enkele stafleden, 18 selectiespelers (voornamelijk wisselspelers) en ik vliegen op woensdag, drie uur na het laatste fluitsignaal van het duel met FC Tokyo. Zij staan 18e, wij staan bovenaan. We hebben drie dagen na dat duel een ontzettend belangrijke wedstrijd voor heel Azië. En toch moesten we spelen. We moesten komen opdraven. Het mocht niet vervroegd worden. Dus drie uur na de zakelijke 1-3 stijgt ons vliegtuig al op en kort na middernacht, het is dus inmiddels donderdag, zijn we onderweg naar Jeddah, een vlucht van dertien uur. Enigszins geradbraakt komen we aan in Jeddah en inspecteren we op donderdagavond (lokale tijd) het King Abdullah Sports City 'The Shining Jewel'-stadion voor het eerst. Er passen ruim 62.000 man in, maar die zitten er virjwel nooit. Wat een ellende. Vrijdag trainen we hier, zaterdag is het waarschijnlijk wel ongeveer volle bak. Het is niet eens hun eigen stadion. Wat een nepploeg. Wat een nepland. We weten ondanks alle omstandigheden onze focus te vinden en stappen weer geconcentreerd het veld op voor de warming-up. Vandaag moet het gebeuren. We staan 2-1 voor, we moeten nog 90 minuten volhouden. We kunnen het. En deze jongens gaan het regelen: De spelopvatting van Al-Ahli is niet heel veel anders, maar de opstelling wel. Osimhen speelt als diepe spits en niet meer vanaf de linkerkant. Het is echter nog steeds alle ballen op Osimhen, maar ditmaal gaat dat veel geduldiger en zijn ze succesvol. Na tien minuten heeft de Nigeriaan al twee keer het net gevonden, maar gelukkig werd één van deze treffers afgekeurd. Toch kijken we al erg vroeg tegen een 1-0 achterstand aan, waarmee het duel over twee wedstrijden gezien weer in evenwicht is. Shit. Een fantastische aanval van ons, via Hannibal, Antman en Meloni wordt afgerond door Hara en nog eens vijf minuten later scoort vleugelverdediger Jay Haddow de 1-2. De hele selectie, de hele staf, we zijn compleet buiten zinnen, maar er is slechts een kwartier gespeeld. We moeten nog wel even. Wat er in de periode tussen minuut 16 en 45 gebeurt weet ik niet eens meer, maar het was zenuwslopend. Al-Ahli speelde op volle kracht en was eigenlijk drie klassen beter. Maar ze schoten alles naast, over, tegen een verdediger aan of recht op de keeper. Zo staat het bij rust nog steeds 1-2 en zijn we heel, heel, heel erg dichtbij. Fuck. Met een hartslag van bijna tweehonderd zoek ik de kleedkamer op. Wat ga je op zo’n moment zeggen? Weinig, kan ik je vertellen. Ik geef aan dat ik blij ben met het verloop van de wedstrijd en de tussenstand, maar veel meer komt er bij mij niet uit. Ook de andere jongens zijn stil, ze herstellen, drinken hun thee, worden hier en daar wat gemasseerd en voor we het weten is het kwartier voorbij. Nog 45 historische minuten te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Niets zeggen, vooral zo door gaan. Alles wat je zegt zal bij een deel van de ploeg verkeerd vallen, 100%. Het is en blijft tenslotte FM Ben benieuwd of je de voorsprong kunt vasthouden of misschien nog wel kunt uitbreiden. Je maakt het wel spannend hey, pfoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Antman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart In dat kwartier heb je zo te lezen een eerste mokerslag uitgedeeld. Nog 45 minuten de hartslag onder controle houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Dit kan echt niet meer mis gaan. Ze moeten twee keer scoren om strafschoppen te hebben en zelfs drie keer scoren om van je te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Dat zijn wel dé wedstrijden natuurlijk. Hopeloos weggetikt worden maar wel op één of andere manier overleven en op voorsprong staan. Dan weet je dat eigenlijk alles nog zo maar even kan misgaan in de tweede helft. Wat je ook zegt of doet tijdens de pauze, het effect zal nooit optimaal zijn. FM kennende ligt de bal er binnen de twee minuten na rust in, maar de vraag is aan welke kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Ze moeten 3 goals maken, in 2e helft om te winnen, mits jullie niet meer scoren! Wat een geweldig begin. Ik zie dit niet meer misgaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Dit kan toch eigenlijk niet meer misgaan, maar die bal blijft rond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 maart Auteur Share Geplaatst 22 maart Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem@Nom de Guerre Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. Op 21-3-2024 om 21:08 zei Fantasy: Niets zeggen, vooral zo door gaan. Alles wat je zegt zal bij een deel van de ploeg verkeerd vallen, 100%. Het is en blijft tenslotte FM Ben benieuwd of je de voorsprong kunt vasthouden of misschien nog wel kunt uitbreiden. Je maakt het wel spannend hey, pfoe! Het is inderdaad soms beter om niets te zeggen, maar ik denk dat wat ik gezegd heb, wel oké was.. Op 21-3-2024 om 22:22 zei Djurovski: Antman Ja, die is best goed Op 22-3-2024 om 06:41 zei Titan: In dat kwartier heb je zo te lezen een eerste mokerslag uitgedeeld. Nog 45 minuten de hartslag onder controle houden Pittig hoor, zweet op het voorhoofd. Al kan dat ook door de wandeling naar de kleedkamer komen Op 22-3-2024 om 06:47 zei delichris: Dit kan echt niet meer mis gaan. Ze moeten twee keer scoren om strafschoppen te hebben en zelfs drie keer scoren om van je te winnen. Normaal gesproken niet, maar ze waren wel echt veel sterker en het blijft FM.. Op 22-3-2024 om 09:06 zei Marius: Dat zijn wel dé wedstrijden natuurlijk. Hopeloos weggetikt worden maar wel op één of andere manier overleven en op voorsprong staan. Dan weet je dat eigenlijk alles nog zo maar even kan misgaan in de tweede helft. Wat je ook zegt of doet tijdens de pauze, het effect zal nooit optimaal zijn. FM kennende ligt de bal er binnen de twee minuten na rust in, maar de vraag is aan welke kant. Ja, heel bizar dat we voorstonden. O ja; kenner Op 22-3-2024 om 11:19 zei Kyrill: Ze moeten 3 goals maken, in 2e helft om te winnen, mits jullie niet meer scoren! Wat een geweldig begin. Ik zie dit niet meer misgaan! Nee, dit mag absoluut niet meer misgaan. Maar zo blijft het wel spannend Op 22-3-2024 om 11:45 zei ElMarcos: Dit kan toch eigenlijk niet meer misgaan, maar die bal blijft rond... Precies. Nog heel even billenknijpen. 68. De finale, deel 3. In 1974 speelde Nederland voor het eerste een WK-finale. Tegenstander die dag was West-Duitsland en zij zouden met 2-1 winnen en Nederland zo haar eerste WK-kater bezorgen. Hoogtepunt van dat duel was misschien wel de eerste minuut, want vanaf de aftrap verzorgde Oranje de opbouw van het midden naar achter en toen weer naar voren. Nog zonder dat een Duitser de bal had aangeraakt, ging de bal op de stip en schoot Neeskens de strafschop binnen. Het zijn beelden die in de loop der jaren talloze keren zijn herhaald. Een goal uit het boekje. Waarom ik daar aan terug moet denken? Tsja.. Op het moment dat wij de aftrap nemen voor het begin van de tweede helft staan we 1-2 voor, wat de stand over twee duels op 2-4 zet, dus we staan er goed voor. We eindigden de eerste helft onder zware druk en eigenlijk is de tussenstand niet helemaal terecht. Ik ben enigszins gespannen als ik plaatsneem op de bank en zie hoe Hara de aftrap neemt met een kort passje op Antman. En dan gaat het zo: Hannibal. Bariadii. Yamakawa. Suzuki. Bariadii. Yamakawa. Ikeda. Ávila. Meloni. Hara. Meshino. Ikeda. Hannibal… 1-3. Zonder dat de tegenstander de bal heeft aangeraakt wordt het 1-3 als Hannibal van net buiten de zestien besluit om de bal in het kruis te jagen. Het kan nu niet meer misgaan. Ik voel wéér mijn ogen vochtig worden. Ik voel tegelijkertijd een rust over mijn lichaam vallen, die verandert in rillingen. Fuck. Herpak jezelf. Gelukkig duurt het niet lang en herpak ik mezelf, gesteund door de snelle 1-4 van Hara, vijf minuten na rust. Alles wat daarna gebeurt is voor de bühne. We winnen de Champions League. Fuck. WE WINNEN DE CHAMPIONS LEAGUE! Daar doet een tegentreffer in 90+2 niets aan af. Pas achteraf besef ik dat ik echt een verschrikkelijk lelijke broek aan heb, maar ja, wie geeft daar om. Het is vanaf nu m’n lievelingsbroek. Ze gaan weten wie ik ben. De hele wereld gaat weten wie wij zijn. 27 miljoen vs. 1 miljard: 6-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart #teamblauwebroek Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten