Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Les Gones

Daz

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

image.png.10c90c5c0fb0286f86e4a084db4aaa2c.png

I. April, een maand vol beslissingen

In de competitie hebben we nog steeds een kans om kampioen te worden. Al zal dit met vijf punten achterstand en een zeer sterke PSG haast onmogelijk zijn. En daarom zullen we dus meer aandacht besteden aan de Champions League.

Afijn, we trappen af thuis met een derby tegen Olympique Marseille. Met rust staan we 1-2 achter ondanks een knappe goal van kind van de club Cherki. In de tweede helft weet Ouedraogo de gelijkmaker te produceren maar daar zou het dan ook bij blijven: 2-2. Puntverlies in de race naar het kampioenschap maar wel ongeslagen in de derby.

In de Champions League spelen we de eerste wedstrijd uit tegen PSG. Al snel komen we door Diao op een 0-1 voorsprong maar in minuut 82 is het Asensio die de 1-1 binnen schiet en dat was verdient. Het blijft bij 1-1 ondanks dat wij 3x zo weinig kansen hadden dan dat PSG had.

Spelers beginnen nu toch wel met de nodige pijntjes te kampen. Vermoeidheid, kleine blessures, het is weer bijna het einde van het seizoen. Toch weten we met een B-elftal knap van Rennes in de competitie te winnen want met goals van Leonardo 2x en 1x Nypan winnen we met 3-1

In de return tegen PSG was het een wedstrijd die meer gelijk op ging. In de tweede helft weten Barcola en Greenwood er 2-0 van te maken en daar zou het dan ook bij blijven. We gaan door in de Champions League, de halve finale!

Spoiler

image.thumb.png.5cdd9b17ba1e0728b7d0c86e8936c689.png

image.png.e63f87bf8422dcbba88d3800cb9d21f5.png

De wedstrijd die daarop volgde was tegen AS Monaco. Dankzij een goal van Barco verloren we niet want er werd met 1-1 gelijkgespeeld. En dan de halve finale van de beker. Tegen Nice wat uitermate in vorm is schiet Adli ons naar een gelijke stand maar in de tweede helft weet Nice 1-2 voor te komen. Het is echter een dubbelslag van Barcola, die steeds meer in vorm raakt en zijn waarde bewijst, waardoor we met 3-2 winnen. We spelen dit jaar dus een bekerfinale!

Tot slot weten we met 2-1 van RC Lens te winnen dankzij Diao en een treffer in de blessuretijd van Greenwood

II. Stand competitie

image.thumb.png.e3ce64c9e3289f973e91612461cf30d3.png

Zo staan we dus nog steeds op een tweede plaats en is de achterstand nu 4 punten.

III. Loting Halve Finale Champions League & Bekerfinale Frankrijk

De tegenstander die we loten in de halve finale van de Champions is het Manchester City van Pep'. Dat zal ongetwijfeld een zware klus worden, maar niets is onmogelijk. In de bekerfinale zullen we het de volgende maand opnemen tegen Olympique Marseille waar we dus deze maand met 1-1 gelijk hebben gespeeld. Eerder dit seizoen werd er wel uit met 0-1 gewonnen. Dat belooft dus ook een erg spannende pot.

IV. Extra

Omdat de prestaties zo goed zijn heb ik bij het bestuur aangedrongen op het verbeteren van zowel ons jeugdcomplex als onze trainingsfaciliteiten. Beide worden aangepakt.

Daarnaast is er nu een nieuwe 'Mister Lyon'. Onze doelman Lopes is met 476 wedstrijden oude legende Serge Chiesa voorbijgegaan. En daar zal het waarschijnlijk niet bij blijven want de doelman heeft zijn contract met 2 jaar verlengd en zal als speler en jeugdtrainer betrokken blijven.

image.thumb.png.80f00c7b2a5d7eba170ec3a37d3a099f.png

Reacties

@Djurovski Ja ik ben benieuwd! Echt een gokje, ik ga de screenshots zeker delen wanneer ze aankomen bij de club.

@Marius Beide is nog steeds mogelijk. :)

@MNie Het is inderdaad tot nu toe een zeer prachtige CL ervaring maar dat wordt nu dus nog mooier.

@Kyrill Ik zal ze delen zodra ze bij de club komen. Echt geen idee!

Tags

@ElMarcos @MNie @19CH98 @Tim Windt @Bogatyr @chrisje1993 @Mordurette @Djurovski @De Raam @Jotew @Marius @DGremlin @RoWe @KayDeManaager @keano77 @Satioz @Kyrill @xJordinosaur @glennix @John Terry 2.0 @Willem @JoonsterkeBE @Jónstærke

bewerkt door Daz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Europees gaat het erg goed, heel knap PSG uitgeschakeld. In de Ligue 1 blijft ook goed gaan. Is zonde van gelijke spelen thuis tegen Monaco en Marseille, vooral omdat die helemaal niet zo goed voorstaan, op de ranglijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de competitie kom je nog paar puntjes tekort, maar in de CL heb je ze toch maar huiswaarts gestuurd, lekker man!
Veel succes in de resterende wedstrijden en de halve finale CL! Ook leuk dat je de trainingsfaciliteiten hebt weten te laten verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

I. "Elke wedstrijd is een finale"

Elke wedstrijd is een finale, zo zegt manager van Heusden. "Er komen nu cruciale duels aan. We strijden nog mee om het kampioenschap, we zitten nog in de Champions League en in de beker kunnen we ook nog een succes pakken. Het is nu aan ons om te laten zien dat we gegroeid zijn t.o.v. voorgaande seizoen en wij zullen alles voor de stad en de supporters geven."

We beginnen met het duel tegen Manchester City, uit. Ondanks dat we toch vaak naar voren pressen blijft een schot tussen de palen uit. Het is dan ook City die in minuut 45 de 1-0 maakt door Foden. In de rust hou ik het eigenlijk kort, we moeten meer gas geven. Toch blijven de doelpunten uit en is het City dat door goals van Silva en Grealish afsluit met een 3-0 overwinning.

In de competitie weten we onze eerste wedstrijd te winnen. Troyes wordt aan de kant gezet met 4-1 dankzij goals van Leonardo, Diomandé, Greenwood en jeugdtalent De Koning. Tegen FC Lorient wordt het 2-0 dankzij een eigen goal van hun kant en een treffer van Diao

Dan het laatste duel in de competitie, en wat voor één. Paris Saint Germain daarvan móeten wij winnen. Met een kolkend Groupama stadion trappen we het duel af en is het uitgerekend PSG huurling Barcola die ons op 1-0 brengt. Dani Olmo weet de stand weer gelijk te trekken maar door treffers van Marcos Leonardo en MotM Malo Gusto weten we met 3-1 te winnen. 

Het is helaas niet genoeg om het kampioenschap binnen te halen want met één punt achterstand zullen wij tweede worden. 

Maar dan is er die wedstrijd in de Champions League. Het geloof is er. En waar we uit écht moeite hadden met het creëren van kansen was het nu wel anders. Als een ware storm raasden de spelers over het veld. Marcos Leonardo brengt ons in minuut 16 al op 1-0. Kort voor rust wordt er opnieuw door hem gescoord al zal deze door de VAR afgekeurd worden.

In de tweede helft is het spelbeeld niet anders. Ik besluit Doku als rappe invaller in het veld te brengen ten faveure van Barcola. En dat loont want hij snelt zich voorbij de defensie en legt af op Cherki... 2-0! Ik kon het niet meer aan zien en had letterlijk de handen op elkaar. In minuut 89 is het Barco die naar binnen trekt, aflegd op Doku en die schiet de bal de verre kruising in.. 3-0 en dus verlenging!

Maar dan in minuut 90. De absolute slotminuut. Een voorzet van City en Haaland kopt binnen. Maar er wordt afgefloten wegens buitenspel!

n96ZUAQ.gif

Het lijkt alsof het de speler voor Haaland is die hinderlijk buitenspel staat voordat de bal erin zit.

Dan wordt het verlengen en vol verbazing blijf ik kijken naar hoe de wedstrijd verder gaat. Het lijkt af te stevenen op penalties maar in minuut 118 is het Ouedraogo die met een raket de wedstrijd beslist.

w3se6J4.gif

4-0! 4, fucking, 0 tegen City! We gaan naar de finale in het Stade de France tegen Arsenal!

Spoiler

image.png.4f86834f1b913ac3b91e620e23c05389.png

image.thumb.png.98b4eef23530a17c6735f946995a107f.png

Helaas dus niet de titel. Maar wel twee finales! 

II. Reacties

@Djurovski @Willem @Marius @Kyrill @MNie @Genkie_06 Dank allen! Europees gaat het zeker fantastisch!

III. Tags

@ElMarcos @MNie @19CH98 @Tim Windt @Bogatyr @chrisje1993 @Mordurette @Djurovski @De Raam @Jotew @Marius @DGremlin @RoWe @KayDeManaager @keano77 @Satioz @Kyrill @xJordinosaur @glennix @John Terry 2.0 @Willem @JoonsterkeBE @Jónstærke @Genkie_06

bewerkt door Daz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuur dat je de titel niet kon pakken ondanks de winst tegen PSG. Tegen City teken je wel voor dé remontada van het jaar. Arsenal lijkt als opponent dan goed te doen in de finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GIFjes zijn nu weer toegevoegd. Beetje shitty quality omdat ik niet zo goed weet hoe je makkelijk een replay kunt opslaan of uploaden. Iemand een gouden tip?

Maar je begrijpt wel dat ik uit m'n dak ging met die goal van Assan. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

I. Coup de France

Nadat we eerder dit seizoen de Trophée des Champions hebben veroverd ten opzichte van PSG staan we nu voor een nieuwe finale. Dit maal in de Coup de France nemen we het op tegen Olympique Marseille, een echte kraker dus. Eerder dit seizoen hebben we met 0-1 gewonnen en 2-2 gelijk gespeeld. In het stadion Stade de France spelen we een goede wedstrijd en creëren we veel kansen. Het is kind van de club Rayan Cherki die de ploeg op 1-0 brengt. In de tweede helft heeft invaller Zaïre-Emery een mooie steekpass op Barcola en die weet daar wel raad mee. 2-0. Verder zou de wedstrijd weinig kansen meer hebben waardoor we dit seizoen dus de beker veroveren! In ons allereerste seizoen hebben we deze ook gewonnen. Nu dus opnieuw in seizoen 4.

II. La Finale des Finales

Een week later staan we opnieuw voor een finale. Dit keer voor het eerst in de geschiedenis van Olympique Lyon. En opnieuw spelen we in het Stade de France! Het moest zo zijn. Tegenstander is het Arsenal van Arteta dat eerder Bayern Munchen en Tottenham uitschakelde. Met spelers als Martinelli, Odegaard, Saka, Jesus en Nwaneri in de basis stonden we voor een lastige klus. Maar het duel met Manchester City heeft ons vleugels gegeven want in minuut 2 is het Yacine Adli die op aangeven van Barco de 1-0 binnen schiet!

image.thumb.png.ef6c320aa608c941e1fe526c1edeb7f8.png

Kort daarna is er een carambole waardoor de bal via Anthony Lopes in de goal beland: 1-1. Toch weet Arsenal niet veel te creëren en in minuut 27 is het Jeremy Doku die de bal binnen schiet: 2-1. We krijgen daarna nog best wat kansen maar het zou daar bij blijven. We hebben voor het eerst in de geschiedenis van Lyon en voor mezelf de Champions League gewonnen!

image.png.470cf54489687b3336ee22830fe3cd68.png

Spoiler

image.thumb.png.1cdc39e178a1c5ccf2bf193544fda304.png

III. Reactie manager

"Dit is ongelooflijk. In mijn nog prille carriere als hoofdtrainer binnen vier jaar de Champions League winnen, dat had ik nooit voor mogelijk gehouden. Alle credits naar de spelers want zij hebben zo'n show weggegeven en zoveel karakter getoond vooral in de belangrijke return tegen Manchester City. Dat we nu dit seizoen drie prijzen pakken en op een punt van PSG eindigen zegt dat we geweldig bezig zijn. Nu is het zaak om dit vast te houden en we houden ons met de toekomst bezig. Er zal natuurlijk getrokken worden aan de spelers maar zij weten ook dat zij onderdeel zijn van het proces en deze mooie club. Voor nu gaan we zeker feest vieren."

IV. Awards en bijzonderheden

image.thumb.png.3876f460ff405918d1bbe1fc596524cb.png

image.thumb.png.2fc94a9bf7dcecf3336e1117cef66599.png

image.thumb.png.92259904c3954be0d7c70828b7a3618b.png

image.thumb.png.a15410e8def49980d9b4d26f45fca2a1.png

image.thumb.png.7ce699b96ab2b98b1e53440991524059.png

image.thumb.png.d652cd0bf4d3a3e1c89487a8028899aa.png

image.png.d3756a2e3bea13b66b5cede690ce4276.png

image.thumb.png.00692ea644f764a17d2e85648b646d24.png

Ook ontzettend gaaf dat we mee gaan doen met het WK voor clubs.

image.thumb.png.f0c07916ef9c4296141b024adcdce60c.png

image.thumb.png.62bbf99498b5e985798f433663ef3218.png

V. Top Performers

image.png.aef61e37ce095455eb30238aafc491f6.png

image.png.772434253bae52a32162d8aa0fb8d499.png

image.png.55787b17104fd84c27c107da6279e5e5.png

image.png.2ca0af1a8b3457d1cc2ad298ec6d146d.png

@ElMarcos @MNie @19CH98 @Tim Windt @Bogatyr @chrisje1993 @Mordurette @Djurovski @De Raam @Jotew @Marius @DGremlin @RoWe @KayDeManaager @keano77 @Satioz @Kyrill @xJordinosaur @glennix @John Terry 2.0 @Willem @JoonsterkeBE @Jónstærke @Genkie_06

Reacties

@MNie Ja bizar. Ik kon het niet geloven. Tegen Arsenal was het niet kat in het bakkie maar wel een stuk makkelijker dan gedacht!

@Kyrill Dank!

@Marius Ja dit blijft wel even bij ja. Van 3-0 achter naar 4-0 winnen en door. Bizar.

@Willem Goed punt! Ik heb even gekeken en de eerste winnaar was AC Milan, Bayern, PSG en nu dus wij. Maar alsnog lekker!

@Djurovski Hopelijk gaat Mbappe eens weg bij PSG, dat zou al een hoop schelen haha.

bewerkt door Daz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.9a7ba185b90d0951074c4d514a5b0616.png

Iedereen bedankt die onze reis tot nu toe heeft gevolgd. Van onderaan in de Ligue 1 naar het winnen van de Champions League. Wie nu ineens denkt dat dit verhaal ten einde komt, dat is niet zo. Sterker nog, we willen meer. Het kampioenschap is nog steeds een doel en ook willen we dat onze jeugdige talenten uitgroeien tot de beste van de wereld. We gaan het 5'de seizoen in en de verwachtingen zullen hoog zijn. Toch wil ik ervoor waken dat we maar gezien worden als favoriet, er valt immers nog steeds een hoop te verbeteren. 

I. Herstellen van de financiën

Met het winnen van de Champions League verwachtte ik een hoog budget te krijgen voor aankomend seizoen. Niets is minder waar want met een budget van 20 miljoen gaan we ons best doen om onze spelers binnenboord te houden en zullen we afscheid nemen van de spelers die geen toekomst meer hebben of waarbij een bod simpelweg niet te weigeren valt. 

Ik kwam erachter dat ik met het huren van Grimaldo en Zaïre-Emery flink wat economische fouten had gemaakt. Grimaldo raakte al gauw geblesseerd waardoor we Leverkusen flink wat geld moesten betalen en ook nog eens 7.500.000 verplicht moesten overmaken. Dat laatste is niet zo'n ramp want het is gewoon een kwalitatieve back echter heeft hij ons nu wel flink wat geld gekost. Maar bij elkaar kostte dit wel zo'n 40 miljoen euro, ai.

Zaïre-Emery is overgenomen voor €10.000.000 van PSG. Echter is hij nu wel meteen grootverdiener geworden met een salaris van €6.000.000 per jaar. Voor minder wilde hij niet komen en ik kon het gewoon niet laten om hem níet over te nemen. In zijn eerdere huurcontract betaalde we ook al flink en als hij niet aan spelen kwam werd dat nog wat duurder. Het is lastig om een recap te plaatsen maar bij elkaar heeft hij ons nu zo'n €45.000.000 gekost.

Even in het kort, er werd dus vorig seizoen 211 miljoen euro uitgegeven aan spelers en talenten, en er kwam 144 ervoor terug. Een verschil van -67 miljoen.

Dat zijn dus flinke tegenvallers hoewel ik natuurlijk erg blij ben met de komst van Zaìre/Emery. Om de financiën wat te herstellen ben ik wat gaan snijden in de selectie. Centrale verdediger Diomandé verlaat de club en vertrekt naar Al Ahli voor €35.000.000 euro. Alvero vertrekt naar Zenit voor €4.000.000 en jeugdspeler Vidal gaat naar Celtic voor €2.500.000 met doorverkoopclausules. Brunner vertrekt naar Bordeaux voor 1.200.000 en Freitas naar AEK voor €1.200.000

We hebben daarnaast ook een nieuwe samenwerking met Vålerenga uit Noorwegen waar we spelers als El Arouch, Canlon, talent Brito, Etondé en Lucas Loss heen sturen om elke week te kunnen spelen.

Er worden nog twee aankopen gedaan Stefan Blok komt over van Ajax voor 1.1 miljoen en Schalke hing aan de lijn. Zij hadden het talent Berat Cakir op de transfermarkt gezet. Ik kende hem niet maar zijn stats zijn fenomenaal en met 18 jaar had hij al 34 duels in het eerste van Schalke gespeeld. Wij nemen hem over voor 13.75 miljoen. Hij is ook een linkspoot en dus de perfecte vervanger voor Diomandé. 

image.thumb.png.a2f3887b9cabfbc928a8b877c39ac16b.png

image.thumb.png.273eb3853538917270832283bb5e886c.png

Tot slot hebben we het contract opengebroken van Zakharyan. De middenvelder was verhuurd aan Everton waar hij het goed deed en hij had nog maar een jaar contract. Verkopen ging pas vanaf een huur bod van 10 miljoen daarom verleng ik zijn contract, geef ik hem meer speeltijd en hopelijk kan hij aan het eind van het seizoen voor een beter bod weg.

II. Voorbereiding & Trophée des Champions

Over de voorbereiding kan ik kort zijn. Die was gewoon prima ondanks een verlies tegen Rangers. Wel is er weer succes want we winnen met 1-0 (Doku) van PSG en daarmee is de eerste prijs van het seizoen een feit. En na het openingsduel tegen Dijon zullen we het in de Supercup opnemen tegen Manchester United.

image.png.3e5056dabdca824be905a64ae4f7afdd.png

III. Visie toekomst

We willen dus een stabiel financiele situatie creeren. Het is niet zo dat we nu flink in de min staan, integendeel. We hebben natuurlijk een hoop talenten mogen verwelkomen maar dat kost wat. De spelers die nu tussen het eerste en het tweede vallen, ook omdat het tweede elftal geen competitie speelt, daarvoor wordt er gekeken of die verhuurd kunnen worden. Zo is linksback Jeroen de Koning, die vorig seizoen bij zijn debuut weldegelijk een rol speelde in het eerste, verhuurd aan Paris FC. Ook Kevin Páges is opnieuw verhuurd aan Angers om daar veel speelminuten te maken. Datzelfde geldt voor talenten als Sonko, Superbi, Hermant, Guiu, Gueye en Ibarra. Ook spelers als Celso Jung (belofte om te verhuren), Salama en Nypan staan op de lijst om verhuurd te worden. 

Het doel is om of om hun waarde omhoog te halen en te verkopen of de spelers een ander podium te geven zodat ze zich kunnen doorontwikkelen en volgend seizoen kunnen aansluiten. We zullen nog steeds op zoek gaan naar absolute talenten maar voorlopig houden we even de hand op de knip want de selectie is nu rond. 

We willen natuurlijk de competitie winnen en weer zover mogelijk komen in de Champions League. Opnieuw de finale halen is natuurlijk een mogelijkheid maar ik hou er geen rekening mee.

In het volgende seizoen behandel ik in het kort de selectie van dit seizoen en de eerste resultaten.

IV. Reacties

@Djurovski Wel heel erg onverwachts! Maar des te lekker. Al wil ik toch nog kampioen worden haha.

@Kyrill Dankjewel!

@Willem Heerlijk

@MNie Dankjewel, had het niet verwacht natuurlijk.

@Marius Ze hebben zelf al een keer de CL gewonnen maar alsnog is dit heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Financieel zijn er aandachtspunten, maar je bent je er in ieder geval wel bewust van. Sportief zien de eerste resultaten van het nieuwe seizoen er ook weer goed uit, zeker met die overwinning tegen PSG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm blij dat het hier niet stopt, want je verhaal is een genot om te volgen en er is genoeg om te winnen nog! De top bereiken is één natuurlijk maar er blijven is van een andere orde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

image.png.9a7ba185b90d0951074c4d514a5b0616.png

I. De eerste maand

Het was tijd om het seizoen te openen. Na een meer dan prima voorbereiding was het nu tijd voor het echte werk en dat begon tegen PSG voor de Trophée des Champions. Een wedstrijd die gelijk op ging. Vitinha bracht hun op 1-0 maar die werd wegens buitenspel afgekeurd. In de tweede helft scoorden wij dankzij Doku de enige goal en daarom is de eerste prijs binnen: 1-0!  Overigens was onze 18-jarige nieuwe aanwinst Berat Cakir meteen Man of the Match met een 7.7

In de competitie begon het eerste duel tegen Dijon en daar werd meteen genadeloos uitgehaald. In de eerste helft scoorden Doku, Cherki, Barco en Diao en in de tweede helft waren dat ook Leonardo en Zakharyan. En zo winnen we met 6-0. Tegen Manchester United, de wedstrijd daarop, winnen we met 1-0 dankzij Diao de Supercup. Prijs #2.

Kort daarna spelen we tegen Rennes opnieuw een goede wedstrijd en winnen we met 4-1 dankzij Cherki, Barco, Adli en Ouedraogo. Tegen Saint-Etienne en Reims geven we opnieuw een voetbalshow weg want het wordt 1-6 (Diao, Ouedraogo, Cherki 2x, Adli, Yoro) en 6-0 (Cherki 2x, Gusto, Leonardo, Grimaldo, Adli). Tot slot winnen we van de nummer drie Nice met 2-1 (Leonardo, Doku) en daardoor staan we bovenaan in de competitie. 

Spoiler

image.thumb.png.c5da1ad5a8870f9dab9035b933143bbe.png

image.thumb.png.3f2b36b5454b0e5c23f125c73dd71c96.png

II. Man in vorm & transfernieuws

Dan nog even kort een stuk over de man in vorm: Rayan Cherki. Waar hij vorig seizoen in 30 duels tot 8 goals en 12 assists kwam staat hij nu in 5 duels op 6 goals, 6 assists. Ik ben heel erg benieuwd waar dat heen gaat.

image.png.a236434e05a23df4b45bfe8a16d071e0.png

image.thumb.png.d8970fc0111b292cd4ffb3da97cd8e71.png

Een niet te weigeren bod heeft ervoor gezorgd dat Greenwood verhuurd en verkocht gaat worden aan Lazio. Met het vrijgekomen geld hebben we besloten om over te gaan tot het aankopen van Verbruggen. Ondanks dat we met Lopes nog steeds een legende hebben zijn de statistieken langzaam aan het afbrokkelen en is hij 2 ster CA en PA. Verbruggen is international van Nederland, 25 jaar en gaat zich langzaam de kans krijgen. Hij is dan ook gehaald voor de toekomst maar ik sluit niet uit dat hij veel zal spelen dit seizoen. Met dit bedrag volgt hij Yoro op als duurste aankoop ooit.

III. Loting Champions League

We hebben geloot in de Champions League en dit seizoen zullen we starten tegen Benfica, Olympiacos, Salzburg, Liverpool, Rangers, Dynamo Kiev, Dortmund en Bayern Munchen. 

Reacties

Thanks voor de reacties! We gaan lekker verder. Met het verkopen van Greenwood en Diomandé staan we nu 9 miljoen in de plus qua transferbudget en 2.5 miljoen salaris per jaar.

Tags

bewerkt door Daz
Link naar opmerking
Deel via andere websites