Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Promotie/Degradatie KKD-2D in Nederland

Badmuts

Recommended Posts

Daar is 'ie al! Met deze database zal er een enkele degradatieplek komen van de Nederlandse Keuken Kampioen Divisie naar de Tweede Divisie, en zal er 1 promotieplek komen vanuit de inactieve Tweede Divisie. 

In deze database is slechts deze regeling aangepast. De Tweede Divisie is dus nog steeds inactief! Ook kan deze database alleen gebruikt worden als er geen andere database met een Nederlandse competitie actief is :)

Hoe installeer je deze database?

Als je het spel in standaardplek hebt geïnstalleerd hebt dan moet je dit bestand toevoegen aan het volgende pad:

Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\editor data

Mocht je dit deze map (editor data) niet hebben, dan moet je die even zelf maken

Hoe selecteer ik deze database?

Als je een nieuwe save begint dan kan je in het eerste scherm direct een Database selecteren. Als het goed is moet het erbij staan :)

Screenshots met bewijs dat het werkt. Er zijn 3 seizoenen gesimuleerd:

Spoiler

image.thumb.png.6c2a3580ff48ca9441edcbeb1df7f42d.png

image.thumb.png.aff80a23b6f7e1b245399d09e8aa52a1.png

image.thumb.png.0d2c49dbea522d7948deb69fe5ff4854.png

image.thumb.png.4b19ef59dd96aa0ffa0e55251629778e.png

Veel plezier ermee!

Netherlands - 1 Relegation spot 2nd tier.fmf

Edited by Badmuts

3 minuten geleden zei 007mark:

@Badmuts Geen promotie/degradatie met de beloften?

Dat staat nog op de planning om dat uit te vinden hoe ik dat doe (de reservecompetitie toevoegen met promotie/degradatie naar Tweede Divisie). Daarvoor moet ik ook de Tweede Divisie toevoegen...

Of bedoel je dat de jong ploegen niet kunnen degraderen? Dat heb ik nog niet uitgetest....

26 minuten geleden zei Badmuts:

Dat staat nog op de planning om dat uit te vinden hoe ik dat doe (de reservecompetitie toevoegen met promotie/degradatie naar Tweede Divisie). Daarvoor moet ik ook de Tweede Divisie toevoegen...

Of bedoel je dat de jong ploegen niet kunnen degraderen? Dat heb ik nog niet uitgetest....

Dat eerste bedoelde ik inderdaad.