ivago Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Weer wat gesprokkeld. Verrassend diverse top 5 voorlopig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Het is weer strijden onderin geblazen, maar met de users die de punten hebben verdeeld had ik ook niet gek veel anders verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2023 Auteur Share Geplaatst 6 december 2023 Ondertussen mag de fiere leider Kaydemanager de punten gaan uitdelen. Met zijn Frankrijk en de artiest Kendji Girac Staat hij momenteel te pronken op de eerste plaats van het klassement. Gaat het nummer 'Le Feu' deze editie voor nog meer furore zorgen of was dit sterk begin een losse flodder? Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Frankrijk (6) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Een verdubbeling van de punten. Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Slechts 1 erbij van een coach in The Voice France. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 @KayDeManaager .... 💔💔💔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Het gaat wel errug goed hier... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Met 5 puntjes ineens op de derde plek terug te vinden. Het staat verder allemaal nog dicht op elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Ineens van de 0 af Thnx @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 De 0 is van het bord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Hoppatee! Toen ik die 10 punten naar Erwin zag gaan, vermoedde ik al dat de volle buit wel eens voor mij zou kunnen zijn. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Dit begint echt hopeloos te worden zo pfffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Iedereen inmiddels in de punten, zelf helaas weer een puntloze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Linkerrijtje nog! Goed dat iedereen van de 0 af is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Gewoon laatste, die komt hard aan. Ben ik gecancelled? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 2 uur geleden zei Chiemel: Gewoon laatste, die komt hard aan. Ben ik gecancelled? Zou wel moeten voor dat ontzettend simpel en saaie nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 3 uur geleden zei Chiemel: Gewoon laatste, die komt hard aan. Ben ik gecancelled? Dat zal wel meevallen. Ik ben het ook niet eens met bovenstaande reactie. Wel was het voor mij zo dat je inzending bij de eerste luisterbeurt niet heel lekker uit de verf kwam. Deprimerend en traag, niet echt wat je normaal op een songfestival ziet. Enfin, ik vind het wel een goed nummer, maar dat had wel een paar keer nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2023 Auteur Share Geplaatst 6 december 2023 (bewerkt) Kalispera! De eerste keer dat we een tweede update op een dag hebben, dus profiteer ervan. We zijn aangekomen bij Griekenland dat fier in het linkerrijtje te vinden is. Met het nummer 'Quicksand' van de artiest Sugar For the Pill hoopt hij deze keer een mooie top tien plaats te versieren. Naar wie gaan de punten uit Griekenland? 1 ding is duidelijk: @Chiemel is niet gecanceld. Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Griekenland (7) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski 6 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Dank u, dat zijn mooie puntjes erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 En dat is zelfs meer dan een verdubbeling! Dank @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Had hier wel iets meer verwacht. Maar toch tevreden hoe het tot dusver gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Hoe staat deze stem laatste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Als het weer eens stroef loopt is er altijd een @Laki om dat leed te verzachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Niks noppes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Alles of niets alles of niets alles alles of niets Helaas wel vaak niets deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten