Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #46

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.0c2f86581510a88299d19ed7ca0418eb.png

Ondertussen mag de fiere leider Kaydemanager de punten gaan uitdelen. Met zijn Frankrijk en de artiest Kendji Girac Staat hij momenteel te pronken op de eerste plaats van het klassement. Gaat het nummer 'Le Feu' deze editie voor nog meer furore zorgen of was dit sterk begin een losse flodder?

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Frankrijk (6)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

Gewoon laatste, die komt hard aan. Ben ik gecancelled?

Dat zal wel meevallen. Ik ben het ook niet eens met bovenstaande reactie. Wel was het voor mij zo dat je inzending bij de eerste luisterbeurt niet heel lekker uit de verf kwam. Deprimerend en traag, niet echt wat je normaal op een songfestival ziet. Enfin, ik vind het wel een goed nummer, maar dat had wel een paar keer nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.45b9594843f92b07828b255f28fb370a.png

Kalispera! De eerste keer dat we een tweede update op een dag hebben, dus profiteer ervan. We zijn aangekomen bij Griekenland dat fier in het linkerrijtje te vinden is. Met het nummer 'Quicksand' van de artiest Sugar For the Pill hoopt hij deze keer een mooie top tien plaats te versieren. Naar wie gaan de punten uit Griekenland? 1 ding is duidelijk: @Chiemel is niet gecanceld.

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Griekenland (7)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites