Bogatyr Geplaatst 28 november 2023 Auteur Share Geplaatst 28 november 2023 17/26 lijstjes binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ingediend! Iets beter dan vorige editie, waaronder 2 voor mijn lijst op Spotify, maar that's it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Mijn lijstje is ook verstuurd. Paar echte uitschieters maar ook wel een boel matigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Ik heb de deadline gelukkig weten te halen, dus verbanning blijft uit. Toch viel deze editie me niet mee. Ik denk dat dit de eerste editie is waarbij geen enkel nummer mijn persoonlijke playlists gehaald heeft. Veel doorsnee plaatjes en gewoon weinig memorabels. Voor mijn eigen inzending heb ik overigens ook niet overdreven veel hoop, maar het is weer eens wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 Iedereen heeft zijn puntenlijstje deze keer op tijd ingediend, waardoor we op het afgesproken moment kunnen van start gaan. Bedankt daarvoor dus! We hebben al andere tijden gekend Traditioneel beginnen we zoals altijd bij de punten van de organisator. In deze editie besloot ik om 'Mwaki', een collab tussen de Braziliaanse producer Zerb en Keniaanse zangeres Sofiya Nzau in te sturen. Dit nummer kwam ik tegen op TikTok en sindsdien is het in mijn Worldvision reservelijst terechtgekomen. Ik wil ook nog eens benadrukken dat dit een enorm moeilijke puntentelling was voor mij. De nummer 1 is voor mij ook afgetekend nummer één, maar de rest daaronder zijn allemaal goede songs, waarvan een heel deel in mijn lijst zal belanden. Bedankt daarvoor! Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Kenia (1) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ik weet niet of het bewust is, maar de puntentelling van de 4 t/m 10 komen in 1x in beeld. Nummer voor nummer vind ik persoonlijk leuker/spannender. Verder weer een goed begin van onze organisator! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Hoera! 5 punten. Mooi begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 Zojuist zei Chiemel: Ik weet niet of het bewust is, maar de puntentelling van de 4 t/m 10 komen in 1x in beeld. Nummer voor nummer vind ik persoonlijk leuker/spannender. Verder weer een goed begin van onze organisator! Dat klopt. En het was een test, dus aan de hand van de reacties ging ik bekijken om het terug op de normale manier te doen of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Dank voor de 3 punten. Verwacht alleen weinig deze editie, misschien bovenaan rechter rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 5 minuten geleden zei Bogatyr: Dat klopt. En het was een test, dus aan de hand van de reacties ging ik bekijken om het terug op de normale manier te doen of niet. Terug op normale manier aub. Onwijs bedankt voor de 10 punter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Matige start. De volle mep zit er helaas niet meer in.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Twee puntjes houdt niet over, maar we zijn van de nul af. Ik heb ook liever de originele puntentelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 De originele puntentelling is terug aangenomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 We gaan verder waar we gebleven waren . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Kijk, dat is een lekkere start. En wees niet bang als je nog 0 punten hebt, want mijn twaalfpunter gaat naar een van jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Hmm, dat is een valse start met 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Meteen van de nul af met een mooie zeven. Je kan slechter beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Stroeve start helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Wel geinig dat je even het huidige format van Eurovision volgde @Bogatyr. Ik heb ook liever het één voor één dus ben blij dat hij terug is gezet. Toffe banner ook trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Kan het nu denk ik wel zeggen. Kenia was het nummer dat ik al kon. Prima nummertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Ook van de nul af! Hoppa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 december 2023 Auteur Share Geplaatst 2 december 2023 Meteen gaan we door naar de tweede kandidaat. Aron24 stuurt met de United States zowaar een cover in van de Temptations met de hit 'My Girl' uit de jaren zestig. Mike Yung is de zanger die zich aan deze song waagde en we zullen gaan zien of dit op enige bijval kan rekenen bij zijn medekandidaten. Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Amerika (2) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Dankjewel voor de 6 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Niets verwacht en niets gekregen. Nog wel linkerrijtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 0 uit 2 jeej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten