Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #46

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Ik heb de deadline gelukkig weten te halen, dus verbanning blijft uit. 

Toch viel deze editie me niet mee. Ik denk dat dit de eerste editie is waarbij geen enkel nummer mijn persoonlijke playlists gehaald heeft. Veel doorsnee plaatjes en gewoon weinig memorabels. Voor mijn eigen inzending heb ik overigens ook niet overdreven veel hoop, maar het is weer eens wat anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.1a38be198dee6458d746af647fbe10a3.png

Iedereen heeft zijn puntenlijstje deze keer op tijd ingediend, waardoor we op het afgesproken moment kunnen van start gaan. Bedankt daarvoor dus! We hebben al andere tijden gekend :D:mrgy:

Traditioneel beginnen we zoals altijd bij de punten van de organisator. In deze editie besloot ik om 'Mwaki', een collab tussen de Braziliaanse producer Zerb en Keniaanse zangeres Sofiya Nzau in te sturen. Dit nummer kwam ik tegen op TikTok en sindsdien is het in mijn Worldvision reservelijst terechtgekomen. Ik wil ook nog eens benadrukken dat dit een enorm moeilijke puntentelling was voor mij. De nummer 1 is voor mij ook afgetekend nummer één, maar de rest daaronder zijn allemaal goede songs, waarvan een heel deel in mijn lijst zal belanden. Bedankt daarvoor!

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Kenia (1)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Ik weet niet of het bewust is, maar de puntentelling van de 4 t/m 10 komen in 1x in beeld. Nummer voor nummer vind ik persoonlijk leuker/spannender. Verder weer een goed begin van onze organisator!

Dat klopt. En het was een test, dus aan de hand van de reacties ging ik bekijken om het terug op de normale manier te doen of niet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.6562edfb094be8ff4fd7135d6d02dbc3.png

Meteen gaan we door naar de tweede kandidaat. Aron24 stuurt met de United States zowaar een cover in van de Temptations met de hit 'My Girl' uit de jaren zestig. Mike Yung is de zanger die zich aan deze song waagde en we zullen gaan zien of dit op enige bijval kan rekenen bij zijn medekandidaten.

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Amerika (2)

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites