Bogatyr Geplaatst 12 december 2023 Auteur Share Geplaatst 12 december 2023 We zijn aangekomen bij onze eerste nieuwkomer van deze editie. Badmuts durfde het aan om met Samoa te deelnemen aan dit virtuele spelletje. Met een mooie plek in het linkerrijtje kan hij enkel en alleen maar tevreden zijn. Maar naar waar gaan de punten uit Polynesië? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Samoa (15) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zo, hele rechterrijtje krijgt ineens even punten haha. Verrassende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Eigenzinnige keuzes inderdaad, helaas niet voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Tot zover het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ah, dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Bedankt voor 6 punten @Badmuts😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Wel fijn die punten. Alleen jammer dat de concurrentie zo ook krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Dankjewel voor de 10 punten. Nu linkerrijtje in gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Alles onderin kringt punten, behalve ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ik had stiekem gehoopt op een betere klassering, maar linkerrijtje blijft mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Deze ronde eindelijk weer eens punten, maar we blijven maar gewoon onderaan staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) De niet gecancelde Chiemel vinden we momenteel terug in de onderste regionen van het algemene klassement. Het nummer 'Party Girl' van Michelle Gurevich kan niet op heel veel bijval rekenen bij zijn collega's. Schiet Chiemel met zijn punten in eigen voet of blijft de schade beperkt? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Canada (16) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski 13 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Jawel de volle pot van @Chiemel waarvoor zeer veel dank. Opnieuw potentieel het podium op met zelfs kans op meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Gaan we maar de poedelprijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zeer content met de 10 punten. Linkerrijtje is nog prima mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Concurrentie is helaas weer dichterbij gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Dank voor de mooie score! Het is pendelen tussen het linkerrijtje en rechterrijtje geblazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Thnx Chiemel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Dank voor de 12 punten Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Bedankt nog voor de 5 punten @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) In Engeland vinden we Urbeto terug die deze keer 'My song' instuurt van Labi Siffre, een Britse singer-songwriter. Onze halve Zweed staat in het linkerrijtje van het klassement, maar nu we het einde naderen zal hij zeker en vast nog hopen op wat meer. Naar wie gaan de punten uit Engeland? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Engeland (17) @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski 14 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Geen punten niet erg. Gelukkig vooral veel landen uit rechterrijtje, punten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Fijn die punten, jammer dat een deel van de concurrrentie ze ook krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Ik maak de strijd om de eindwinst en de strijd om een plek in het linkerrijtje nog even wat spannender Dit is eens een andere inzending van mijn kant. Ik vind Labi Siffre vocaal erg sterk; een mooi, zacht, zelfs geruststellend stemgeluid. Ik begrijp dat het niet voor iedereen is en zou een plek in het linkerrijtje dan ook uitstekend vinden. 14 december 2023 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 21 minuten geleden zei Urbeto: Ik maak de strijd om de eindwinst en de strijd om een plek in het linkerrijtje nog even wat spannender Dit is eens een andere inzending van mijn kant. Ik vind Labi Siffre vocaal erg sterk; een mooi, zacht, zelfs geruststellend stemgeluid. Ik begrijp dat het niet voor iedereen is en zou een plek in het linkerrijtje dan ook uitstekend vinden. Zijn nummer I Got The bevat ook een leuke verrassing voor fans van Eminem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten