Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #46

Bogatyr

Aanbevolen berichten

image.png.e5ecf69c0f8767098703c94fecd665bb.png.75eec1caa94a6c7c5b144fc3c27599a2.png

Aangezien niemand echt interesse heeft in een nieuwe editie te organiseren zal ik me voor deze keer nog maar eens opofferen. (Het klinkt als een straf, maar dat is het niet voor mij :D ). Door de verdiende overwinning van 007Mark en mezelf zullen we in deze editie gaan postvatten in Syndey. Ik denk dat we nog niet al te vaak in Australië zijn geweest. Het 'Syndey Opera House' is deze keer de locatie voor het virtuele muziekspelletje van dit forum. Deze keer werken we niet met juryleden die de inzendingen zal komen beoordelen, maar gaan we het opnieuw sober houden met de 'Sterren van de kijker'. De deadline voor het insturen zet ik bij deze ruim op 20 november 2023. Genoeg tijd voor iedereen om hun gewenste nummer in te zenden. Indien we geen inschrijvingen meer verwachten, kan deze editie sneller van start gaan, zoals in het verleden ook al wel eens het geval was wanneer ik er eentje organiseerde. We gaan ook verder met dezelfde regels als altijd dus gelieve je daar aan te houden. De gekozen landen komen vanzelfsprekend in de post hieronder dus kijk zeker na of dat het land dat jij wilt nog niet gekozen is. Succes.

sydney-opera-2.thumb.jpg.8853c57d4b8bdcbcc8350112843211a8.jpg

Regels:

Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn.
Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Diegene die hier zich niet aan houden, zal ik attent maken op het feit dat hun lied niet mag deelnemen. Deze personen worden verzocht een andere song te nemen.
Deelnemers worden ook verzocht om de nationaliteit van de artiest(en) te controleren. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop.

Mensen die wel/niet wensen mee te doen. Laat het even weten.

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekozen landen:

USA

Nederland

Engeland

Albanië

Zuid-Afrika
Canada

Noorwegen

IJsland 

Duitsland
Spanje
Hongarije

Italië

België

Samoa

Frankrijk

Australië

Griekenland

Oekraïne

Ierland

Zweden

Letland

Brazilië

Schotland

Nieuw-Zeeland
Denemarken

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.e5ecf69c0f8767098703c94fecd665bb.png.75eec1caa94a6c7c5b144fc3c27599a2.png.1505fb81bd21f720c95576b1b65ae91e.png

Nog tien dagen tot we de inschrijvingen sluiten en daarom is dit een een goed moment om eens terug te gaan naar het Eurovision van dit jaar. Australië mag deelnemen aan het Eurosong sinds 2019 en nam dit jaar deel met de groep Voyager  en het nummer 'Promise'. Ze eindigden op een knappe negende plaats met 151 punten.

Indien je nog wenst in te schrijven, gelieve dit te doen voor 20 november :) De landen die reeds gekozen zijn staan in de tweede post van dit topic.

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki @Fantasy@Rykjvk1@Badmuts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-11-2023 om 14:28 zei bas huijsmans:

Klinkt als een goed idee. Ben benieuwd hoe mijn nummer het gaat doen

Op 14-11-2023 om 14:44 zei Djordison:

Dat wordt weer een flinke lijst

Op 14-11-2023 om 15:13 zei Rykjvk1:

Ben benieuwd!! 

Naar alle waarschijnlijkheid zullen jullie vanavond kunnen beginnen met luisteren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.1ff9287d24f88e09f0d606f3f0c9e269.png.219b459a98730fa705db8fd9b8dc5d5b.png

Managers United Worldvision Contest Edition #46

Joepie! We hebben maar liefst zesentwintig inzendingen en ook een aantal nieuwkomers dus dit is altijd leuk voor een organisator. ALLE nummers zijn nagekeken op eerdere deelname en aantal views. Deze keer opnieuw geen uitgebreide intro want ik neem aan dat we met z'n allen heel graag weer willen gaan stemmen! Dus zonder verder oponthoud: laat het MU Worldvision#46 beginnen!

Hieronder de inzendingen in alfabetische volgorde:

Australië:

België:

Brazilië

Canada

Denemarken:

Duitsland:

Engeland:

Frankrijk:

Griekenland:

Hongarije:

Ierland:

IJsland:

Italië:

Kenia:

Letland:

Nederland:

Nieuw-Zeeland:

Noorwegen:

Oekraïne:

Samoa:

Schotland:

Spanje:

USA:

Wales:

Zuid-Afrika:

Zweden:

De spotifylijst voor de liefhebbers:

Nieuw-Zeeland met de band My Baby, is toegelaten door de Nieuw Zeelandse roots van bandlid Daniel De Vries.

Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. 

Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren. DEADLINE:  donderdag  30 november 2023. Gelieve de deadline te respecteren. Indien iedereen vroeger hun stemmen heeft ingestuurd, kunnen we ook sneller van start gaan.

Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven:

12:

10:

8:

7:

6:

5:

4:

3:

2:

1:

R1:

R2:

Een fout is snel gemaakt, dus als je een fout opmerkt gelieve dit zo snel mogelijk PRIVÉ te laten weten en niet in dit topic. Alvast bedankt en veel succes iedereen!

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Djordison:

Weinig bekende namen voor mij en dag kan dus twee kanten op. Hopelijk zitten er een paar parels tussen

Dit moet dan toch ook het idee zijn? Vind juist dat er te veel bekende namen tussen zitten, ook al zijn het er maar twee.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een keer een behoorlijk andere plaat gekozen dan ik normaal doe, dus ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. Verder zijn de nummers mij allemaal onbekend, dus ik ga met interesse luisteren. 

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites