Thymen Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Heerlijke prestatie , die is maar alvast binnen. Benieuwd naar de window, want ik denk dat je wel gaat doorselecteren om in de PL ook langer mee te kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 gefeliciteerd met de cl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Gefeliciteerd met CL winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 En je pakt hem meteen! Dat je op het einde met een mannetje meer stond zal ook wel geholpen hebben. En anders had je ze wel gepakt in de verlengingen, want met z'n tienen hadden ze dat nooit kunnen blijven belopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Heerlijk hoor om deze prijs te pakken. Dat bied goede hoop voor de toekomst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Gefeliciteerd met het winnen van de cup met de grote oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 Wat een seizoen hebben wij gehad. Ik ben tevreden met de League Cup en de Champions League. Ik had vooraf hier voor getekend. Dat we op een straatlengte zijn geeindigd van City en Liverpool is wel jammer. Daar is dus wel werk te doen. En ik hoop dat wij in de Champions League ieder jaar minimaal de kwartfinale gaan bereiken. Dan tel je mee in Europa. We gaan nu nog deze update afronden en dan kijken wat we in de zomer kunnen doen qua transfers. Ik wil zeker wat versterkingen halen en afscheid nemen van andere spelers. Ranglijst clubs en competitie Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Indivduele prijzen Schuld Manchester United Financien Antwoorden op posts van users @MNie Dit had ik ook niet verwacht, maar ik ben nog lang niet klaar. @19CH98 Ik heb het van de beste geleerd. Maar ik moet zeggen dat ik wel uit mijn dak ging bij de 1-2. @Thymen Dit smaakt wel naar meer. Ik heb wel wat leuke spelers op het oog. @Vlonkie Dankje. @Kyrill Dankje. @Marius Diallo was een wisselspeler en dat juist hij hem maakt is wel heel fijn voor ons. @Djurovski Dit smaakt wel naar meer hoor. @ElMarcos Dankje. Het klinkt wel lekker. @Smikkelbeer @Tim Windt @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Het is wel al een hele grote stap die je gezet hebt dit seizoen hoor, volgend seizoen de Premier League. Benieuwd naar de aan- en verkopen ook die je gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Prima gemiddeldes. Hojlund vond de weg naar doel ook wel makkelijk. Volgend seizoen een stap vooruit in de PL lijkt in ieder geval een mooi objectief! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Mooi overzicht en je mag zeker trots zijn op je prestaties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Mooi en prachtig overzicht, netjes. Is en was een fijn en succesvol seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Mooi overzicht van het eerste seizoen. Kom op maar op met die transfers ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Dit was toch wel een erg mooi seizoen als je het mij vraagt en volgend seizoen kan zomaar nog beter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Je kan mooie statistieken overleggen wat alleen maar meer bevestigd dat je een heerlijk seizoen hebt gedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2023 Auteur Share Geplaatst 24 november 2023 Seizoen 2024 - 2025 Wat een mooi eerste seizoen hebben wij gespeeld met twee mooie prijzen. Hier ben ik tevreden mee. Nog gaan we echt werken aan een nieuw United. Dat is in mijn ogen. Om daarmee te beginnen wilde ik mijn contract verlengen. En gelukkig is het bestuur hier mee eens. Ik heb mijn contract verlengd tot aan 2028. Ik wilde het met een jaar meer verlengen, maar hier wilde het bestuur niet aan. Ook heb ik een samenwerkingsverband gesloten met een Amerikaanse club. New England Revolution moet er voor zorgen dat wij meer naamsbekendheid en merchandise gaan verkopen. Ik zal daar in de toekomst ook wel een wedstrijdje gaan spelen vermoed ik zo. En dan de transfers. Daar zitten jullie toch op te wachten. Wat dat betreft lijken jullie wel kinderen tijdens Sinterklaasavond. Geintje natuurlijk. Ik begin met de uitgaande transfers. Ik behandel alleen de spelers uit de selectie. De eerste die vertrekt is Antony. Hij gaat naar Real Madrid voor 107 miljoen. Will Fish was verhuurd en vertrekt naar Sheffield United voor 12,5 miljoen. Donny van de Beek gaat naar Borussia Dortmund voor 17 miljoen. Christian Eriksen gaat terug naar Tottenham voor 38,5 miljoen. En Harry Maguire gaat naar Arsenal voor 31,5 miljoen. Ik ben tevreden over deze uitgaande spelers. We krijgen geld er voor en ik bespaar ook nog eens in salaris. En dan zouden jullie nu denken kom maar op met al die inkomende transfers. Ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik heb maar twee inkomende transfers gedaan. Ik heb Tomori gehaald van AC Milan voor 87 miljoen en Tobido van Nice voor 49 miljoen. Beide zijn centrale verdedigers. Ik heb vanuit het tweede twee spelers overgeheveld. Redondo die vorig jaar al was gekocht, maar meteen weer was verhuurd komt over om het middenveld te versterken en ik heb Charlie McNeill overgeheveld om als reserve spits te fungeren voor als Hojlund geblesseerd of geschorst is. Verder is de selectie hetzelfde gebleven. Ook heb ik een schema gekregen voor de Champions League. Daarin is Manchester City de zwaarste tegenstander gebleken. Nieuw contract Samenwerking New England Revolution Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Manchester United Loting League Cup Wedstrijden Champions League Antwoorden op posts van users @MNie Het zou mooi zijn om de PL dit seizoen te winnen, maar het gaat een zware strijd worden. @Marius Hojlund is een topspits in wording. Ik hoop dit seizoen mee te doen om de titel. @Djurovski Dat ben ik zeker. @Kyrill Dat was het zeker. @Thymen Dankje. Hier zijn ze. @ElMarcos Ik hoop dat het inderdaad nog beter gaat worden. @Tim Windt Het was zeker een mooi seizoen voor ons. @19CH98 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Antony met winst verkopen, daar heb je Real mooi opgelicht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Ik ben echt niet teleurgesteld met de aankopen van Tomori en Tobido hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Lekker verkocht. Qua inkomende transfers heb je ongetwijfeld het zwakste compartiment gevoelig versterkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Wat een verschrikkelijke transferperiode zeg... verschrikkelijk goed als je het mij vraagt. Overschatte, overbodige en middelmatige spelers goed versleten en je trekt twee goede spelers voor achterin aan. Zeer goed gehandeld dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst 25 november 2023 Seizoen 2024-2025 Ik ben zeer tevreden over de transfers. We hebben veel overbodige spelers kwijt kunnen raken en achterin zijn we sterker geworden. Ik vond het verder niet nodig om nog spelers te halen. Ik had nog wel een poging gedaan om Enzo Fernandez van Chelsea te halen, maar daar wilde het bestuur niet in mee gaan. Dan houdt het op. We gaan een leuke voorbereiding spelen. We spelen eerst tegen wat teams uit de regio en vertrekken daarna naar Japan om daar wat wedstrijden te spelen voor onze naamsbekendheid. We eindigen de voorbereiding tegen vier teams die bij ons komen spelen. Zo kunnen onze eigen fans ons lekker in actie zien. In de Premier League krijgen wij mischien wel de zwaarste opening in jaren. We spelen tegen Arsenal, Liverpool, Chelsea en Manchester City. Ik vermoed dat de FA ons geen kampioen wilt zien worden. Om de Europese Super Cup gaan we spelen tegen Liverpool. Ook dit potje gaat een zware worden. Voorbereiding Europese Super Cup Manchester United - Arsenal Premier League Liverpool - Manchester United Premier League Manchester City - Manchester United Premier League Augustus Stand Premier League Talent van de maand Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 Als ze iets bieden dan ben ik gek om het niet te doen. @Kyrill Twee goede verdedigers gehaald om zo de stap naar een titel te zetten. Tenminste dat hoop ik. @Marius Ik heb twee goede spelers gehaald en we hebben de selectie zelfs kunnen verjongen. @MNie Overbodige spelers kunnen loodsen en goede verdedigers voor terug gehaald. @Djurovski @Thymen @ElMarcos @Tim Windt @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Na een voorbereiding waar je ogenschijnlijk vertrouwen uit kon putten, zette Liverpool je aanvankelijk wel even met beide voeten terug op de grond. Gelukkig weet de ploeg zich daarna te herpakken en met 10/12 tegen de grootste concurrenten voor de titel lijk je de ambitie te kunnen waarmaken om voor het kampioenschap te kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Prima start van de competitie met 7 uit 9, zeker gezien het programma is dat uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Een zeer lastige seizoenstart maar je bent deze zeer goed doorgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Lekker begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Maar twee aankopen dat valt erg mee. Goed gestart en Liverpool lijkt weer de luis in de pels te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten