Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Manchester is red

delichris

Aanbevolen berichten

65448b9112297-mannchesterunitedbannerfm2

Seizoen 2023 - 2024

Wat een seizoen hebben wij gehad. Ik ben tevreden met de League Cup en de Champions League. Ik had vooraf hier voor getekend. Dat we op een straatlengte zijn geeindigd van City en Liverpool is wel jammer. Daar is dus wel werk te doen. En ik hoop dat wij in de Champions League ieder jaar minimaal de kwartfinale gaan bereiken. Dan tel je mee in Europa. We gaan nu nog deze update afronden en dan kijken wat we in de zomer kunnen doen qua transfers. Ik wil zeker wat versterkingen halen en afscheid nemen van andere spelers. 

Ranglijst clubs en competitie

655f7c4620fa6-clubsranglijst.png

655f7c52ac95a-competitieranglijst.png

Terugblik

655f7c6ec00ac-terugblik.png

Commercieel overzicht

655f7c804bb8b-commercieeloverzicht.png

Statistieken

655f7c9365a9c-statistieken1.png

655f7ca4eddfc-statistieken2.png

Indivduele prijzen

655f7cb41e357-spelerprijzen1.png

655f7cc568798-spelerprijzen2.png

655f7cdd6904b-spelervanhetjaarcl.png

655f7cefbe5f0-goudenschoencl.png

Schuld Manchester United

655f7cff83865-schuld.png

Financien

655f7d0dbb3aa-financien.png

Antwoorden op posts van users

@MNie Dit had ik ook niet verwacht, maar ik ben nog lang niet klaar.

@19CH98 Ik heb het van de beste geleerd. Maar ik moet zeggen dat ik wel uit mijn dak ging bij de 1-2.

@Thymen Dit smaakt wel naar meer. Ik heb wel wat leuke spelers op het oog.

@Vlonkie Dankje.

@Kyrill Dankje.

@Marius Diallo was een wisselspeler en dat juist hij hem maakt is wel heel fijn voor ons. 

@Djurovski Dit smaakt wel naar meer hoor.

@ElMarcos Dankje. Het klinkt wel lekker.

@Smikkelbeer @Tim Windt @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123  @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

65448b9112297-mannchesterunitedbannerfm2

Seizoen 2024 - 2025

Wat een mooi eerste seizoen hebben wij gespeeld met twee mooie prijzen. Hier ben ik tevreden mee. Nog gaan we echt werken aan een nieuw United. Dat is in mijn ogen. Om daarmee te beginnen wilde ik mijn contract verlengen. En gelukkig is het bestuur hier mee eens. Ik heb mijn contract verlengd tot aan 2028. Ik wilde het met een jaar meer verlengen, maar hier wilde het bestuur niet aan. Ook heb ik een samenwerkingsverband gesloten met een Amerikaanse club. New England Revolution moet er voor zorgen dat wij meer naamsbekendheid en merchandise gaan verkopen. Ik zal daar in de toekomst ook wel een wedstrijdje gaan spelen vermoed ik zo.

En dan de transfers. Daar zitten jullie toch op te wachten. Wat dat betreft lijken jullie wel kinderen tijdens Sinterklaasavond. Geintje natuurlijk. Ik begin met de uitgaande transfers. Ik behandel alleen de spelers uit de selectie. De eerste die vertrekt is Antony. Hij gaat naar Real Madrid voor 107 miljoen. Will Fish was verhuurd en vertrekt naar Sheffield United voor 12,5 miljoen. Donny van de Beek gaat naar Borussia Dortmund voor 17 miljoen. Christian Eriksen gaat terug naar Tottenham voor 38,5 miljoen. En Harry Maguire gaat naar Arsenal voor 31,5 miljoen. Ik ben tevreden over deze uitgaande spelers. We krijgen geld er voor en ik bespaar ook nog eens in salaris.

En dan zouden jullie nu denken kom maar op met al die inkomende transfers. Ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik heb maar twee inkomende transfers gedaan. Ik heb Tomori gehaald van AC Milan voor 87 miljoen en Tobido van Nice voor 49 miljoen. Beide zijn centrale verdedigers. 

Ik heb vanuit het tweede twee spelers overgeheveld. Redondo die vorig jaar al was gekocht, maar meteen weer was verhuurd komt over om het middenveld te versterken en ik heb Charlie McNeill overgeheveld om als reserve spits te fungeren voor als Hojlund geblesseerd of geschorst is. Verder is de selectie hetzelfde gebleven. 

Ook heb ik een schema gekregen voor de Champions League. Daarin is Manchester City de zwaarste tegenstander gebleken.

Nieuw contract

6560cdd717b27-nieuwcontract.png

Samenwerking New England Revolution

6560cde572a07-samenwerkingnewenglandrevo

Doelstellingen

6560cdf1a85bf-doelstellingen.png

Transfers uit

6560ce024c0ea-transfersuit.png

Transfers in

6560ce102fb39-transfersin.png

Spoiler

6560ce1f9724c-tomori1.png

6560ce2dc50ce-tobido2.png

Selectie Manchester United

6560ce3a45371-selectie.png

Loting League Cup

6560ce49e31bb-lotingleaguecup.png

Wedstrijden Champions League

6560ce5c63b6c-wedstrijdencl.png

@MNie Het zou mooi zijn om de PL dit seizoen te winnen, maar het gaat een zware strijd worden.

@Marius Hojlund is een topspits in wording. Ik hoop dit seizoen mee te doen om de titel.

@Djurovski Dat ben ik zeker.

@Kyrill Dat was het zeker.

@Thymen Dankje. Hier zijn ze.

@ElMarcos Ik hoop dat het inderdaad nog beter gaat worden.

@Tim Windt Het was zeker een mooi seizoen voor ons.

@19CH98 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123  @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6561c84a44ede-mannchesterunitedbannerfm2

Seizoen 2024-2025

Ik ben zeer tevreden over de transfers. We hebben veel overbodige spelers kwijt kunnen raken en achterin zijn we sterker geworden. Ik vond het verder niet nodig om nog spelers te halen. Ik had nog wel een poging gedaan om Enzo Fernandez van Chelsea te halen, maar daar wilde het bestuur niet in mee gaan. Dan houdt het op. 

We gaan een leuke voorbereiding spelen. We spelen eerst tegen wat teams uit de regio en vertrekken daarna naar Japan om daar wat wedstrijden te spelen voor onze naamsbekendheid. We eindigen de voorbereiding tegen vier teams die bij ons komen spelen. Zo kunnen onze eigen fans ons lekker in actie zien. In de Premier League krijgen wij mischien wel de zwaarste opening in jaren. We spelen tegen Arsenal, Liverpool, Chelsea en Manchester City. Ik vermoed dat de FA ons geen kampioen wilt zien worden. Om de Europese Super Cup gaan we spelen tegen Liverpool. Ook dit potje gaat een zware worden.

Voorbereiding

6561cb65bccd7-voorbereiding.png

Europese Super Cup

6561cb4e490b2-europesesupercup.png

Manchester United - Arsenal Premier League

6561cb7cb337d-unitedarsenal.png

Liverpool - Manchester United Premier League

6561cba47aece-liverpoolunited1.png

6561cbbd3b463-liverpoolunited2.png

Manchester City - Manchester United Premier League

6561cbca46a88-cityunited.png

Augustus

6561cc1d29fd4-augustus.png

Stand Premier League

6561cc7858fcb-stand.png

Talent van de maand

6561cc9f22aed-talentvandemaand.png

Financien

6561ccd8d4be9-financien.png

Overzicht manager

6561cd0a43096-overzicht.png

@19CH98 Als ze iets bieden dan ben ik gek om het niet te doen.

@Kyrill Twee goede verdedigers gehaald om zo de stap naar een titel te zetten. Tenminste dat hoop ik.

@Marius Ik heb twee goede spelers gehaald en we hebben de selectie zelfs kunnen verjongen.

@MNie Overbodige spelers kunnen loodsen en goede verdedigers voor terug gehaald.

@Djurovski @Thymen @ElMarcos @Tim Windt @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @De Raam @Thomassje123  @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een voorbereiding waar je ogenschijnlijk vertrouwen uit kon putten, zette Liverpool je aanvankelijk wel even met beide voeten terug op de grond. Gelukkig weet de ploeg zich daarna te herpakken en met 10/12 tegen de grootste concurrenten voor de titel lijk je de ambitie te kunnen waarmaken om voor het kampioenschap te kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites