Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Manchester is red

delichris

Aanbevolen berichten

65448b9112297-mannchesterunitedbannerfm2

Seizoen 2023 - 2024

Zo zit ik alweer halverwege het seizoen en ik moet zeggen dat ik tevreden ben. We doen het goed en spelen nog voor alle prijzen. Het lijkt wel Erik zijn eerste seizoen. Maar ik kan verklappen dat deze maand de spelers ineens niet meer achter mij staan. Ze zijn niet tevreden over de resultaten. Ik heb ze gelukkig een mooie worst voor kunnen houden en daar waren ze tevreden mee. Daardoor heb ik besloten om Casemiro direct op de transferlijst te zetten. Hij is al wat ouder en ik heb jonge talenten in de selectie die gewoon beter worden. Ook wordt er aan Varane getrokken vanuit de zandbak. 

Na wat onderhandelingen vertrekt Varane naar Al-Ittihad voor 85 miljoen. Niet slecht voor een 30 jarige verdediger. Martial mocht ook vertrekken en hij gaat naar Bayern München voor 20 miljoen. Johnny Evans vertrekt ook. Hij gaat naar Stade Rennais voor 53k. De laatste uit de selectie die vertrekt is Casemiro. Hij gaat voor 44 miljoen naar PSG. Verder heb ik wat spelers laten gaan uit het tweede.

Haal ik dan geen nieuwe spelers. Klopt ik haal geen nieuwe spelers, maar één speler. Antonio Silva komt over van Benfica voor 79 miljoen. Deze jonge talentvolle verdediger staat al op mijn radar vanaf dag één dat ik bij United begon. Doordat ik geen andere spelers aantrok was Marcus Rashford ontevreden. Hij vond dat er te weinig centrale verdedigers zijn. Maar ik kan schuiven met Shaw. Ik heb hem beloofd dat er in de zomer een centrale verdediger komt. Verder ben ik gewoon tevreden over de transfers.

Gelukkig wordt er ook nog gevoetbald. In de Premier League spelen wij tegen Bournemouth, Burnley en Brentford. In de FA Cup gaan we spelen tegen Woking. En in de League Cup is Arsenal onze tegenstander in de halve finale.

Transfers uit

6556443fccd6a-transfersuit.png

Transfers in

65564819d0c69-transfersin.png

Spoiler

65564832e74aa-silva.png

Bournemouth - Manchester United Premier League

6556484935425-bournemouthunited.png

Manchester United - Arsenal League Cup

655648777312a-unitedarsenal1leaguecup.pn

655648a13d96a-unitedarsenal2leaguecup.pn

Arsenal - Manchester United League Cup

655648b311119-arsenalunitedleaguecup.png

Januari

655648c8cdb64-januari.png

Stand Premier League

655648e8c20fe-standpl.png

Loting FA Cup

655649043fa4b-lotingfacup.png

Affiche finale League Cup

6556491989a46-afficheleaguecupfinale.png

Individuele prijzen

655649411de1f-talentvandemaand.png

Financien

6556496a8aa14-financien.png

Overzicht manager

6556498461ab6-overzicht.png

Antwoorden op posts van users

@19CH98 Ik had alles in eigen hand. Maar ik heb veel punten verloren vorige maand.

@Tim Windt Spannend is het zeker.

@MNie Ik denk het niet.

@chrisje1993 Ik moest meer rouleren. Maar dat geeft niet we zijn in opbouw.

@Marius We hebben wat steekjes laten vallen. De loting van de CL was balen, maar goed als je wilt winnen moet je toch iedereen verslaan op de weg er naar toe.

@Djurovski We zijn in opbouw met het team en dan kan dit gebeuren.

@Smikkelbeer Manchester moet ook rood zijn. Dat blauw heb ik genoeg gezien.

@Kyrill We hebben mooie uitslagen gepakt. Er zal ergens wel een dip komen vermoed ik zo.

@ElMarcos We zijn op koers, maar dan moeten wij het wel zien af te maken.

@De Raam @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De absolute topvorm van het begin van het seizoen is helaas verdwenen maar met een derde plaats achter deze twee grootmachten doe je het natuurlijk echt niet verkeerd! Daarnaast ook weer goed gehandeld op de transfermarkt, Silva voor Varane lijkt mij een goede deal, zeker als je er ook nog geld bij krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de transfermarkt doe je toch wel hele goede zaken met zulke bedragen te ontvangen voor overbodige spelers. En dan te zeggen dat je er ook nog eens een uitstekende speler bij krijgt. In de PL ondertussen wel een verrassende nederlaag tegen Brentford. Zo blijven ze toch verrassen. In de League Cup werd het na de heenwedstrijd ook nog wel verrassend genoeg spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas geen goede maand, 7 punten achter koploper en stadsrivaal City.

Wel lekker gekocht en verkocht heur, Martial pik ik 9/10x gratis op bij United, en verkoop ik hem vaak door zonder te spelen, dus 20 miljoen is gewoon netjes.

Silva ga je veel plezier aan beleven denk ik zo.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manchester United blijft een club met veel geschiedenis. Er is aan het begin van het seizoen een flinke bezem door heen gehaald maar misschien was/is het ook tijd voor een flinke rebuild.

Dat resulteert ook in een mooie reeks wedstrijden, hoewel de klad er een klein beetje in komt. Dat je zo goed presteert en niet bovenaan staat laat wel zien hoe pittig de Premier League is. Maar waarschijnlijk toch iets te veel gelijkgespeeld

Wat mij wel opvalt is dat je financiën vallen als een baksteen, dat is wel enigszins zorgwekkend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie hier hoe zwaar de Premier League is. Je moet echt een heel seizoen op de toppen van je kunnen spelen om te winnen; dat blijft een uitdaging, maar ik vind nog steeds dat je het erg goed doet! Rashford is bij mij om dezelfde reden boos, hopelijk trekt dat weg aan het einde van het seizoen. Silva is echt een fijne speler om erbij te hebben; goede aankoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

We hebben in de maand januari veel punten verloren. We haken voor nu dus af voor de titel. Het was ook te mooi om waar te zijn om nu al die titel te gaan winnen. Ik hoop zelf op wat bekers en sowieso plaatsing voor Champions League. En wat betreft bekers. Ik sta in mijn eerste finale met Manchester United. We spelen op Wembley tegen Aston Villa. We maken allbei kans om de League Cup op onze naam te schrijven. Maar gaat de prijs naar Manchester of naar Birmingham.

Aankondiging League Cup finale

6557938dbaf6c-aankondigingfinale.png

Road to the final Manchester United

6557939e38ce9-roadtothefinalunited.png

Road to the final Aston Villa

655793b413daf-roadtothefinalastonvilla.p

Opstellingen Manchester United - Aston Villa

655793c493189-opstellingunited.png

655793d0d2440-opstellingvilla.png

Finale League Cup

655793deaf86b-finale1.png

655793f6065c7-finale2.png

65579407d21b3-winst1.png

65579414e8ff4-winst2.png

6557942652897-winst3.png

@19CH98 Hoe het kan dat het weg is weet ik niet. Maar goed we leefden misschien wel boven onze stand. Ik ben tevreden over de transfers.

@Tim Windt Ik ben tevreden over de transfers. Hier kan ik verder mee werken. De vorm is inderdaad even weg.

@Marius We hebben goede zaken gedaan en bespaart op de loonkosten. De vorm is gewoon weg en misschein waren we boven onze stand aan het leven.

@Djurovski Helaas was het wat minder. De transfers waren gelukkig wel goed.

@Kyrill De resultaten zijn wat minder, maar ik ben tevreden over de transfers die ik gedaan heb.

@Thomassje123 Ik heb geen weinig inkomende transfers gedaan. Alleen Redondo was van mij. Verder waren ook veel uitgaande transfers al gedaan. We zitten in wat schulden vandaar dat het geld er snel uitvliegt.

@ElMarcos Ik snap er ook niets van hoe de vorm ineens weg was. 

@Smikkelbeer Ik wist dat wij een dip zouden krijgen en nu moeten wij gewoon CL binnen halen. Gelukkig was ik niet de enige die met een boze Rashford te maken had.

@De Raam @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

De druk is er voor mij af, want de eerste prijs in mijn carriere en dat is toch wel een mijlpaal. Wil ik ooit Sir Alex voorbij gaan dan heb ik nog wat jaren te gaan. Het was geen hoogstaande finale, maar de winst is voor mij nu het belangrijkste. Deze maand is een belangrijke voor ons. We spelen namelijk de eerste wedstrijd tegen Atletico Madrid en in de Premier League moeten wij wel een tandje erbij doen. We spelen in de Premier League tegen Everton, Newcastle United, Arsenal en Tottenham Hotspurs. In de FA Cup spelen wij tegen Luton Town. De finale van de League Cup is ook gespeeld, maar deze is al behandeld.

Arsenal - Manchester United Premier League

655875c9de794-arsenalunited.png

Atletico Madrid - Manchester United Champions League

655875d88bbaf-atleticounited.png

Februari

6558761ff0237-februari.png

Stand Premier League

6558764948eb9-stand.png

Loting FA Cup

6558768261fc2-lotingfacup.png

Talent van de maand

65587696ce0f4-talentvandemaand.png

Financien

655876a95401b-financien.png

Overzicht manager

655876c14e4aa-overzicht.png

@De Raam De transfers waren erg lekker voor ons. De vorm is wat minder en ik hoop dat wij nu eindelijk weer eens meer gaan winnen.

@Marius We hebben de prijs binnen en hoe maakt mij niet uit. Ik wilde hem heel graag winnen.

@Badmuts Dankje.

@Kyrill Dankje.

@19CH98 De druk is denk nu van de ketel.

@MNie Vergeten je een aantal keer te taggen.

@Tim Windt @Djurovski @Thomassje123 @ElMarcos @Smikkelbeer @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

De titel heb ik uit mijn hoofd gezet. Ik ga nu voor de FA Cup en zien hoever we komen in de Champions League. City en Liverpool zijn op dit moment nog beter dan dat wij zijn. Ik ben het team aan het opbouwen voor de komende twee jaar en ik wil daarna gewoon meedoen om de titel. Ik hoop dat wij goede jeugd gaan krijgen, want daar staat United ook om bekend. Deze maand krijgen wij een nieuwe lichting en er zitten leuke spelers bij, maar ik moet eerst zien hoe zij zich gaan ontwikkelen de komende tijd. 

Deze maand spelen wij in de Premier League tegen Liverpool, Wolves, Sheffield United en Chelsea. In de Champions League spelen wij de return tegen Atletico Madrid. En in de FA Cup is Crystal Palace onze tegenstander.

Jeugdlichting

6559d54f76df1-talenten.png

Liverpool - Manchester United Premier League

6559d5440882e-liverpoolunited.png

Manchester United - Chelsea Premier League

6559d55da91af-unitedchelsea.png

Manchester United - Atletico Madrid Champions League

6559d571ecd3c-unitedatletico.png

Maart

6559d5855d40d-maart.png

Stand Premier League

6559d598cc817-stand.png

Loting FA Cup

6559d5a912fba-lotingfacup.png

Loting Champions League

6559d5bea37d4-lotingcl.png

6559d5ce66053-doelstellingcl.png

Speler van de maand

6559d5dacf041-spelervandemaand.png

Financien

6559d5ed70b36-financien.png

Overzicht manager

Geen screen.

@Kyrill Helaas wel.

@Marius Verliezen doet altijd pijn, maar we kunnen die derde plek nog wel pakken. Thuis winnen van Atletico en we zijn door. Tenminste als het met twee goals verschil is.

@John Terry 2.0 De eerste prijs is binnen en die derde plek moeten wij wel zien te bemachtigen. In de CL is alles nog mogelijk.

@19CH98 Die 0-1 lijkt inderdaad te repareren. Derde plek is het hoogst haalbare voor ons.

@Djurovski Het kan niet altijd groen zijn.

@De Raam @MNie @Tim Windt @Thomassje123 @ElMarcos @Smikkelbeer @Vlonkie @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De top vier ligt ondertussen wel vast. Maar daarnaast is er nog wel meer mogelijk. Zeker in de FA Cup zien de overgebleven tegenstanders er niet onhaalbaar uit, al zijn het wel stuk voor stuk sterke ploegen. In de CL zette je de scheve situatie ogenschijnlijk makkelijk recht. Qua tegenstander heb je het wel getroffen met de loting voor de kwarfinales.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool was zoals te verwachten was volgens de ranglijst een stukje te sterk maar in de andere duels laat je wel zien dat er maar weinig ploegen je club kunnen kloppen. Hopelijk kan je die dan ook ontwijken in het vervolg van de CL. In de kwartfinale heb je in ieder geval een zeer haalbare kaart geloot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites