19CH98 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 De nederlaag in de CL zal er in het grotere plaatje niet toe doen, die top 8 ga je wel halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 december 2023 Auteur Share Geplaatst 17 december 2023 2025 - 2026 Ik weet onderhand niet meer wat ik moet typen. We blijven het namelijk goed doen en we hebben weinig tegenslag op dit moment. Met de club gaat het goed en dat is meteen ook weer te zien aan de uitslagen die wij neerzetten. In de Champions League spelen wij deze maand tegen Red Bull Leipzig. In de Premier League gaan we spelen tegen Burnley, Brighton, Southampton, Arsenal, Liverpool en Sunderland. In de League Cup is Wolves onze tegenstander. Red Bull Leipzig - Manchester United Champions League Manchester United - Arsenal Premier League December Stand Premier League Stand Champions League Loting League Cup Loting FA Cup Individuele prijzen Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Als dat de enige nederlaag wordt dit seizoen dan teken ik er meteen voor. @MNie Ongeslagen in PL bedoelde ik. Alle wedstrijden in een heel seizoen winnen is absoluut onmogelijk. @Marius Die nederlaag kan ik hebben gelukkig. @19CH98 Die ga ik zeker wel halen, want als het nu nog mis gaat neem ik direct ontslag. @ElMarcos @Djurovski @Tim Windt @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Gaat geweldig goed zeg, wauw!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Ongeslagen in de PL ligt op koers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Je blijft gaan als een speer. Ongelofelijk dat je de overwinning zo aan mekaar blijft rijgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Je blijft zonder problemen door het seizoen heen rollen. Als het zo doorgaat moeten er winterbanden onder de platte kar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Je blijft het heerlijk doen. Weinig reden tot klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Gelukkig herstel je je deze periode na het onacceptabele verlies in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 december 2023 Auteur Share Geplaatst 19 december 2023 2025 - 2026 We zitten alweer in januari en ik heb besloten om geen speler te halen. Ook vanuit de selectie gaat er niemand weg. Ik heb wat jeugdspelers verhuurd, maar die zijn niet benoemenswaardig. Deze maand gaan we spelen tegen Everton, West Ham, Newcastle en Leeds voor de Premier League. In de FA Cup spelen wij tegen Southampton en later tegen Bristol Rovers. We spelen in de Champions League tegen Kopenhagen en Fiorentina. We mogen ook de eerste halve finale spelen voor de League Cup tegen Chelsea. Chelsea - Manchester United League Cup Manchester United - Kopenhagen Champions League Manchester United - Fiorentina Champions League Januari Stand Premier League Stand Champions League Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Ik heb niets te klagen. @MNie Het zou mooi zijn als dit gaat lukken. @Marius Ik sta er ook van te kijken. @19CH98 Helaas zal dat niet gaan gebeuren. @Djurovski Daar ben ik het mee eens. @ElMarcos Ja mijn ontslag was er al bijna door. @Tim Windt @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Gaat super goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Ongelofelijk in welke vorm je blijft verkeren zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Geen enkele maat op de ploeg hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 In zo een drukke maand één keer punten laten liggen is bizar knap zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Een topmaand met slechts een foutje en dat foutje kan je nog rechtzetten in de return. Ga zo door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 december 2023 Auteur Share Geplaatst 21 december 2023 2025 - 2026 Ik kan helaas niet elke dag updaten omdat ik niet genoeg updates heb op dit moment, maar gelukkig voor jullie ben ik vanaf zaterdag 10 dagen vrij en kan dus veel gamen en updaten. Op de club is er weinig gebeurd. We gaan vooral wedstrijden spelen. We spelen tegen Chelsea voor de return in de halve finale League Cup. In de Premier League gaan we spelen tegen Luton, Leicester, Brentford, Manchester City en Bournemouth. In de FA Cup gaan we spelen tegen Sheffield United. Ook is er geloot voor de Champions League. Let vooral even op hoeveel Engelse ploegen er nog in zitten. Manchester United - Chelsea League Cup Manchester United - Manchester City Premier League Februari Stand Premier League Loting Champions League Loting FA Cup Affiche League Cup finale Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Lekker toch. @Marius Ik denk dat ik het geheim wel weet. Iedereen tevreden houden met speelminuten. @MNie Op dit moment totaal niet. @ElMarcos En het was nog niet eens een gelijkspel in de PL. @19CH98 Iedereen vernederen is niet leuk. Dat doe ik liever met prijzen. @Djurovski @Tim Windt @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Je blijft maar doorknallen zeg! De finale tegen Liverpool die zwart is gemarkeerd is niet spannend, daar is het echter de vraag met hoeveel je gewonnen hebt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Je blijft maar doorgaan met winnen zeg! Ga je het echt flikken en gewoon alle PL wedstrijden winnen zoals je had vooropgesteld?! In de CL best een pittige loting trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ja heerlijk ja. Blijft erg goed gaan. 27/27 PL winst, geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Bijna alleen maar overwinningen dus heb je weinig te klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Hoezo alleenheerser in de competitie. 27 overwinningen in 27 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Hoewel we een wedstrijd niet kunnen zien lijkt het erop dat je maar weer eens een perfecte maand hebt gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2023 Auteur Share Geplaatst 22 december 2023 2025 - 2026 Iedereen kon zien dat de maand februari op één wedstrijd goed was. Die ene wedstrijd gaat nu komen. Dat is de League Cup finale. Liverpool vs Manchester United. Scousers vs Mancunians. Rood vs Rood. Reds vs Red Devils. De Northwest derby op Wembley. Wie pakt de League Cup dit jaar. Aankondiging League Cup finale Road to the final Manchester United Road to the final Liverpool Opstellingen Manchester United en Liverpool Finale League Cup Antwoorden op posts van users @MNie We kunnen de finale wel verliezen hoor. @Marius Het zou een wereldprestatie zijn voor ons. De CL loting zie ik wel met vertrouwen tegemoet. @Kyrill We zijn nog niet klaar met winnen. @Djurovski Afgelopen maand alleen maar overwinningen @ElMarcos Ik sta er ook van te kijken hoe goed we het doen. @19CH98 @Tim Windt @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Zoals ik zei, het was een perfecte maand. Gefeliciteerd met deze prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Gefeliciteerd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Mooie overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten