MNie Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Je ligt op koers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Zowaar een paar nederlagen, maar het waren natuurlijk maar oefenpotjes. Voor hetzelfde geld zien we die rode bolletjes gans het seizoen niet meer terug! Wanneer het ertoe deed stond je er immers wel meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Gaat lekker oefenwedstrijden hecht ik 0,0 waarde aan. Vooral grappig dat Brentford de EL gewonnen heeft, blijkbaar, niet dat ze CL ingaan. Goed begin weer iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Flink uitgepakt in de transferperiode vervolgens goed gestart aan het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Even leek het alsof er in Duitsland zand in de machine was gekomen tijdens de oefencampagne, maar dat zand verdween al snel weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) Seizoen 2025-2026 We gaan lekker verder met de maand september. De uitbreiding van het stadion wordt opgeleverd en van Persie is terug. Helaas krijgen wij een domper te verwerken met Bruno qua blessure. Ik zal dus slim moeten rouleren met zijn vervangers. Deze maand spelen wij in de Champions League tegen FC Barcelona. In de Premier League gaan we spelen tegen Manchester City, Leeds United en Luton Town. In de League Cup spelen wij tegen Sheffield Wednesday. Uitbreiding stadion van Persie trainer Blessure Bruno Manchester City - Manchester United Premier League Manchester United - FC Barcelona Champions League September Stand Premier League Stand Champions League Manager van de maand Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 Liever in de voorbereiding verliezen dan in de CL of PL. @Djurovski Voorbereiding vind ik nooit heel belangrijk. @MNie Er kan nog van alles gebeuren. @Marius Ik hoop ze niet meer te zien. Deze rood vind ik niet leuk. @Kyrill Voorbereiding is meer voor in vorm komen. Ik heb er niet naar gekeken of Brentford CL speelt. @Tim Windt We zijn goed bezig als club en met de transfers ben ik meer dan tevreden. @ElMarcos Ik hoop dat de motor heel lang blijft draaien. @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz 13 december 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik zie alleen headline's/headers en geen enkele screen en of tekst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Ik zie alleen headline's/headers en geen enkele screen en of tekst? Beter kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 2 minuten geleden zei delichris: Beter kijken Nee jij was te langzaam, ik was te snel Staat post geeedit 2 minuten geleden, jammer joh. Nu als nog gekeken: Gaat weer erg goed !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Je gaat lekker door waar je gebleven bent, goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 City en Barcelona kloppen op enkele dagen tijd. Je kan slechtere periodes doormaken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Heerlijk bezig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Eigenlijk blijf je gewoon lekker doorgaan met hoe je het seizoen begon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Het begint eentonig te worden in positieve zin natuurlijk want je bent erg goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Mooi op Robin van Persie weer terug bij de club te zien hoor. Op het veld blijf je ook nog eens uitstekend presteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december 2023 Auteur Share Geplaatst 15 december 2023 2025 - 2026 Kennen jullie dat liedje van Scoren en scoren? Nou ik ook niet en ik weet ook niet of deze bestaat, maar het zou voor mij een geweldig nummer zijn geweest deze maand. We weten namelijk heel goed het netje te vinden. Ook krijgen wij mooi nieuws. We zijn bijna de beste opleidingsclub van de wereld. Dat betekent dat wij goed op weg zijn. We gaan deze maand spelen tegen Ajax en Club Brugge in de Champions League. In de League Cup is Sunderland onze tegenstander. In de Premier League gaan we spelen tegen Brentford, Crystal Palace en AFC Bournemouth. Beste opleidingsploegen ter wereld Manchester United - Ajax Champions League Club Brugge - Manchester United Champions League Oktober Stand Premier League Stand Champions League Individuele prijzen Loting League Cup Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Het gaat erg lekker op dit moment. @19CH98 Ik heb niets te klagen op dit moment. @Marius Ik had niet verwacht beide wedstrijden te gaan winnen. @Djurovski Dankje. @ElMarcos We zitten op dit moment in een goede flow. @Tim Windt Sorry. @MNie Hij wilde in het eerste seizoen niet komen, maar gelukkig nu wel. @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Geniaal twee keer met 8 goals winnen, held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Het blijft allemaal zeer gemakkelijk gaan, op deze manier gaan er heel wat records sneuvelen aan het eind van het seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Wat een uitslagen zeg, kanonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Verkozen tot de beste opleiding ter wereld is altijd lekker zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 De tegenstand krijgt er regelmatig een hoop om de oren zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 2025 - 2026 Het blijft ons voor de wind gaan en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. We spelen namelijk met een aantal nieuwe jongens in het team en dat is meestal even aftasten, maar vanaf moment één loopt het gewoon goed. Ik weet ook dat er een nederlaag aan gaat komen, want alles winnen of gelijkspelen dit seizoen zal nooit gaan lukken. En als ik eerlijk ben dan heb ik die nederlaag op dit moment liever in de Champions League dan in de Premier League. Want ik wil heel graag alles winnen in de Premier League. Dat is nog nooit gebeurd in de Premier League. Maar goed we gaan zien hoe het gaat lopen dit seizoen. We spelen deze maand tegen Real Sociedad en PSG in de Champions League. In de Premier League gaan we spelen tegen Chelsea, Aston Villa en Tottenham. Real Sociedad - Manchester United Champions League PSG - Manchester United Champions League November Stand Premier League Stand Champions League Manager van de maand Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Kyrill Het waren ook geen topclubs in Europa. @19CH98 Dat zou wel mooi zijn als ik records ga verbreken. @MNie Het netje konden wij aardig vinden vorige maand. @ElMarcos Ik wil nu nog wel graag op nummer één gaan komen. @Marius We scoren makkelijk en dat is wel heel erg lekker. @Djurovski @Tim Windt @Thymen @De Raam @Thomassje123 @Vlonkie @Smikkelbeer @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Maar PSG wel en dat verlies je helaas 2-0.... Verder gaat het erg goed, vooral heerlijk 1-6 winnen bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Niet ongeslagen in alle wedstrijden en jr hebt 2x de stand van de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Alle wedstrijden in de PL winnend afsluiten zou wel heel straf zijn! Een uitdaging in ieder geval! De nederlaag in de CL kan je wellicht wel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten